Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Engine Four-stroke, Liquid-Cooled, DOHC, four-valve single
Displacement 249cc
Bore x Stroke 72.0 x 61.2mm
Compression ratio 11.0:1
Cooling System Liquid
Carburetion Keihin CVK34
Ignition Digital CDI
Transmission Six-speed
Final drive Chain
Frame Type Semi-double cradle, high-tensile steel
Rake/Trail 26.5 degrees / 4.1 in.
Front suspension / wheel travel 43mm Inverted Cartridge Fork with 16-Way Compression Damping Adjustment / 10.0 in.
Rear suspension / wheel travel Uni-Trak® with Adjustable Preload, 16-Way Compression and Rebound Damping Adjustment / 9.1 in.
Front Tire Size 80/100x21
Rear Tire Size 100/100x18
Front brakes / rear brakes 250mm semi-floating petal disc with two-piston hydraulic caliper / 240mm petal disc with single-piston hydraulic caliper
Overall length 86.6 in.
Overall width 32.3 in.
Overall Height 47.4 in.
Seat height 35.0 in.
Wheelbase 56.3 in.
Ground clearance 11.2 in.
Fuel capacity 2.0 gal.
Curb weight 297.7 lbs.
Color Choices Lime Green, Ebony
Good Times™ Protection Plan 12, 24, 36 or 48 months
Warranty 12 Months
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/motosiklet.html
--------------------------------------------------------
kullanan bilgisi olan? bir sonraki motor için düşünüyorum
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Reklamlar
-
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:16 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:18 ----------
hangi yıldan sonra enjeksiyonlu? ayak marşı var mı? yok gibi duruyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:20 ----------
bir kaç özelliğini de yazayım. MOTOR: tek silindir, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, enjeksiyonlu. kaç yılından sonra enjeksiyonlu bilmiyorum.22 beygir. tork 22.5 nm, ateşleme elektrik. ayak marşı yok malesef. AKTARMA: 6 vites,zincir. EBATLAR: ıslak 138 kg, sele yüksekliği 89 cm. ön 21 arka 18 lastik. depo 7.7 L
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
güzel makineye benziyor )))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
öyle ama hangi yıllar enjeksiyonlu,kullanımı nasıldır bi bilgi yok. konuyu bi canlandıralım. kimse yokmu aramızda kullanan bu modeli?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
bu konuda fazla deneyimli arkadaş yok galiba ama benimde bi sorum olacaktı
bir ay içinde cross tarzı motor almayı düşünüyorum.
kx 85(2 zamanlı), klx 250 arasında kaldım ama gönlüm kx 85 den yana.
boyum 173 kilom 64
-
ben aldım, kullanıyorum.
hangi yılların enjeksiyonlu olduğunu bilmiyorum ama genel olarak amerika versiyonu karbüratörlü, avrupa versiyonu ise enjeksiyonlu.
kullanımı bana inanılmaz rahat geldi (özellikle de caponord'dan sonra). bisiklet gibi, sanki girip çıkamayacağı yer yokmuş gibi bir his veriyor insana. sele yüksekliği fazla gibi görünse de, hem amortisör payı, hem de selenin çok dar olması sayesinde bana alçak bile geliyor (boy 1.85).
kickstart yok ama yeri var. yabancı forumlardan okuduğum kadarıyla kit alınıp takılabiliyor ama pek ucuz değilmiş sanırım.
daha rodajda olduğu için ve daha önce bu tarz bir motor kullanmadığım için yorumlarım yetersiz kalabilir ama soracağınız şeylere elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. şu an 4000 deviri geçmeden kullanmaya çalışıyorum ama gene de gücü kendisini hissettiriyor.
-
ushuaia adlı üyeden alıntı
ben aldım, kullanıyorum.
hangi yılların enjeksiyonlu olduğunu bilmiyorum ama genel olarak amerika versiyonu karbüratörlü, avrupa versiyonu ise enjeksiyonlu.
kullanımı bana inanılmaz rahat geldi (özellikle de caponord'dan sonra). bisiklet gibi, sanki girip çıkamayacağı yer yokmuş gibi bir his veriyor insana. sele yüksekliği fazla gibi görünse de, hem amortisör payı, hem de selenin çok dar olması sayesinde bana alçak bile geliyor (boy 1.85).
kickstart yok ama yeri var. yabancı forumlardan okuduğum kadarıyla kit alınıp takılabiliyor ama pek ucuz değilmiş sanırım.
daha rodajda olduğu için ve daha önce bu tarz bir motor kullanmadığım için yorumlarım yetersiz kalabilir ama soracağınız şeylere elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. şu an 4000 deviri geçmeden kullanmaya çalışıyorum ama gene de gücü kendisini hissettiriyor.
rodajdaysa iyi bak ben düşünüyorum almayı belki senden alırım vites değişimi debriyaj hissi torku nasıl? diyelim köşe dönecen 3den 2ye düşmeden iş görüyormu ? seninki enjeksiyonlumu 2011 mi? saoğuk kar kış çalışması nasıl? amortisörler yumuşakmı?
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
yok hocam, bu motoru satmam kolay kolay
benimki 2011 enjeksiyonlu. düşük devirlerde biraz zorlanıyor ama vites geçişleri falan çok rahat. rodaj bitmeden karar vermemek lazım.
daha alalı 2 hafta oldu, kar kış görmedi ama şu ara baya soğuk olmasına rağmen şak diye çalışıyor.
amörtisörler orta yumuşaklıkta diyor işi bilenler, ben ilk kez bu tür motor kullanıyorum, o yüzden yorum yapamıyorum fazla.
bu arada çanakkalenin neresindesin?
-
merkezdeyim. bütün motorcuların fix lafı satmam ben bu motoru sonra satış.30-40 tane motor değiştiren adam dolu. daha çok yeniymiş az suyunu çıkar satma zaten. sahibindende var bi iki tane 2009-2010. düşünüyom almayı ama şu anki xtden tek farkı güç. aynı tip motor diye vazgeçesim de geliyor. bilmiyom bakam zaman bilir.
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
merhaba... büyük ihtimalle bikaç gün içinde klx 250 alıcam... fakat ilanlara baktığımda kimisinde çift silindir kimisin de ise tek silindir yazıyor... bu durumu anlayamadım... alacağım klx 2009 model 1400 km de ve 8900 tl buarada... fikir verirseniz sevinirim..
-
miazu adlı üyeden alıntı
merhaba... büyük ihtimalle bikaç gün içinde klx 250 alıcam... fakat ilanlara baktığımda kimisinde çift silindir kimisin de ise tek silindir yazıyor... bu durumu anlayamadım... alacağım klx 2009 model 1400 km de ve 8900 tl buarada... fikir verirseniz sevinirim..
sifiri 10600 iken ben olsam biraz zorlar sifir alirdim. bu arada motor tek silindir.
-
bende bu yaz sonuna doğru bu modelden almak istiyorum. adanada iki tanıdığım arkadaşta bu model var ikiside sıfır aldı ama senin merak ettiğin soruları burdaki arkadaşlara soracam sonrada burda yazarım.
-
2009 ile 2011 arasındaki fark nedir peki? ..
-
2009 ile 2011 arasinda renkler disinda fark oldugunu sanmiyorum. sadece ben olsam bu kadar az bir fark icin 2. el motor almak istemem.
-
haklısınız... tekrar araştırayım ben en iyisi... 10 bin tl ye daha iyi bi motosiklet bulabilir miyim?
-
hocam senin beklentin, tecruben vs onemli. ben 4 tane 2. el motordan sonra ilk kez bunu sifir aldim ve cok memnunum.
2. el motor omur torpusu olabiliyor.
beklentilerini soylersen ben de daha fazla lakirdi edebilirim
-
10 senedir motosiklet kullanıyorum... ybr den f 650 ye kadar çeşitli motosikletler kullandım... şuan elimde skyteam var... aletin hiç arızası bitmiyor deli ediyor beni... ben de bu yüzden kawasaki almayı düşünüyorum
-
-
dağ taş... uzun yol
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)