Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Nisan 2008


    CBR 250R 8.810TL Tavsiye Edilen Fiyat (TL)
    Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (26 Şubat 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarıdır.
    Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.
    KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.



    Honda VFR1200F stilindeki yeni CBR250R spor modelini Kasım ayında piyasa sunuyor. Honda rekabetin arttığı 250cc spor motosiklet kategorisinde, Kawasaki Ninja 250R ile yarışacak seviyede yeni CBR250R modelini üretecek.

    Yeni tek silindirli CBR250R, sıvı soğutmalı, dört zamanlı, 26hp gücünde ve 162kg ağırlığında olacak.

    Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor. Honda HRC modelinden esinlenen mavi / beyaz / kırmızı renk şeçenekleri CBR250R'da da kullanılacak. Honda CBR250R modelinin Türkiye'de satışa sunulup sunulmayacağı henüz bilinmiyor.
    Fonksiyonelliğin sportif ruhla birleşimi

    Yeni CBR250R, 250cc motor hacimli motosikletlerin dinamizmini, CBR motosikletlerinin kalitesi, kullanışlılığı ve çarpıcı derecede çok yönlülüğe sahip yüksek performansıyla birleştiriyor. Sonuç; her sürüşü bir zevk haline getirmenin ve heyecan yaratmanın yanı sıra her görevi de yerine getirebilen bir motosiklet...

    Yıllar geçtikçe, farklı motor hacimlerine sahip olan CBR motosikletleri; sportif motosikletin nasıl bir performans sergilemesi ve hissettirmesi gerektiğini gösterdi. Supersport bir motosikletin dinamikliğini çok yönlülük ve ulaşılabilirlik ile birleştirdi. Yeni CBR250R; usta sürücülerin performans, yeni başlayanların ise sürüş güvenliği ve kullanım kolaylığı taleplerini rahatlıkla karşılayabilmek için yaratıldı.


    Teknik Özellikleri

    Motor hacmi (cc) 249.4cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
    Sıkıştırma oranı 10.7: 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
    Sele yüksekliği (mm) 784mm
    Yerden açıklık (mm) 148mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 5 kollu alüminyum döküm














    CBR250R Standart Egzoz


    CBR250R Termignoni Egzoz


    CBR250R Remus Egzoz



    Kullanım Kılavuzu
    kartalkadir bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    İlk mesaj benden olsun

    Fuar'da honda yetkilisinden aldığım bilgiye göre yeni kasa cbr'lar (125 ve 250) Nisan 2011'de bayiilerde olacakmış.

    Bence 250cc'lik pazarda iyi bir alternatif oldu. Harika bir tasarıma sahip.

    cbr250r'in performansını görmek isteyenler için bir 0 - 160km hızlanma videosu:
    http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ

    Kıyaslama içinde ninja250r'dan bir video:
    http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #3

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor

    bu normal degerler zaten tüm 250 cc ler 90 km sabit hız ile zaten bu kadar yakıyor. nerde kaldı ekonomiklik.
    yollarda görmek onları geçmek çok hoşuma gidecek. sabırsızlıkla bekliyorum.
    kimse yok konfor için almıştım. son hız önemli degil demesin eger güç istemiyorsan 125 lik bin. ne gerek var 250 lik 600 lük almaya hem yakıt az olur. hem masraf

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

    bu arada ninja 250 ikinci el satarsan sahibinden comda bekliyor olazagım tabi fiyatıda ötv ye göre ayarlı olursa

  4. #4
    reak41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    bithia
    hiç beklediğim gibi değildi cılız sanki ucuz işçilik ve parçalar kullanılmış havası vardı ben beğenmedim ama fiyatı gayet uygun tutucakmış gibi geldi

  5. #5

    Üyelik
    16 Ekim 2010
    Şehir
    kastamonu
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..

  6. #6
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Fuarda inceleme şansım oldu ve oldukça beğendim yeni CBR250R'ı.

    Malzeme kalitesini başarılı buldum. Zaten Honda'dan aksini beklemek mantıklı olmaz.
    Dijital kadranı ve yeni nesil far dizaynı ile egsozu, estetik olarak öne çıkan detaylar.
    Boyutları bir 250cc için ideal, arka lastikte 140'lık tercih edilmesi tatminkar, oturuş pozisyonu da rahat.
    Ayrıca Honda'nın her daim eşit ve dengeli/kontrollü elektronik yakıt enjeksiyon sistemi "PGM-FI" ile donatılması da 2011 model CBR250R'ın en büyük artılarından.

    Bence bu motor tercih edilecekse amaç çok yüksek süratler değil; tatminkar bir performans ve ekonomi olmalı. Çünkü "250cc" bir motosikletten fazlasını beklemek hayal olur.
    Hız isteyen kullanıcı en az 600cc tercih etmelidir.
    Rakipleriyle arasındaki 5-6 HP fark da karar vermekte çok fazla önemli bir etken olmamalı ve tüm açılardan değerlendirme yapılmalı.
    Sürüş karakteri nasıl, kullanımı rahat mı, gaz tepkisi yeterince hassas ve dengeli mi, frenleri yeterli mi, yakıt tüketimi nasıl, vibrasyon oranı nedir?
    Öncelikle bunlara bakılmalı.

    Youtube'daki videolarda CBR'ın 0-100 km. hızlanması gayet başarılı, hatta 33HP Ninja'ya göre 0,5 sn. daha hızlı. Son hızda ise Ninja'dan 10km yavaş kalıyor (165 km / 175 km).
    Yani arada dağlar kadar fark yok.

    CBR250R, 2011'de piyasaya sürülen yeni nesil/teknoloji bir model olması ve fiyatıyla bence oldukça cazip görünüyor.
    Ayrıca ülkemizdeki en kurumsal lider motosiklet markasının Honda olduğu da yadırganamaz bir gerçek ve servis-yedek parça-satış sonrası hizmetler konusunda insana verdiği güven de büyük bir avantaj.

    Eğer Ninja250R ciddi bir indirime gitmezse, bu motoru satmasının çok zor olacağını düşünüyorum. 10 km'lik fark ve çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değer mi?

    Z-Moto faktörü de önemli bir eksi olmaya devam edecek tabi.
    Bu sene Z-Moto fuara bile katılmamıştı, yani koskoca fuarda 4 büyükten biri olan Kawasaki'nin standı yoktu.
    Kawasaki'nin, ülkemizde arkasında bile durmaktan aciz bir distribütör varken, satın alınmasının ne derece doğru olacağı da ayrı bir soru işareti bırakıyor insanın aklında..

    Bence Honda bu sene doğru bir hamle yaptı ve pazara fahiş olmayan bir fiyatla girerek 250cc sportbike sınıfında taşları yerinden oynatacak, piyasayı hareketlenecek gibi görünüyor.

    Tüm bu faktörlere göre değerlendirme yapıp karar vermekte kullanıcıya düşüyor tabi.

    Saygılar..
    tusubassana, rapcib, Angelmarker ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Honda kırmızı rengi getirmeyerek bir garipliğe daha imza atmış. En güzel rengini niye getirmezsiniz kardeşim şunun ? Hayret birşey ya...
    seçil48 ve UgurCanSoylu bunu beğendiler.

  8. #8
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı kastamonu22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..
    lastikler o kadarda ince değil.

    en azından arka lastiği ninja'dan daha geniş.

    Bu arada dreamdark'ın tespitleri doğru. Honda bu sefer dersini iyi çalışmış ve piyasaya uygun bir fiyattan girdi.

    0-100 arası hızlanmasının iyi olması şehir trafiğinde yeterince esnek olabildiğini ve ihtiyaçları karşılayacak tatminkar bir motora sahip olduğunu gösteriyor.

    Ancak 100'den sonra ise çok hantallaşıyor. otobanda yuksek hızlarda yeterince esnek olabilir mi iyice düşünmek lazım. 0 - 100 arası ninja ve gt250'den daha çabuk olsada bu hızdan sonra ninja ve gt250 kadar seri değil (bknz video).

    kullanıcının ihtiyaçlarını ve tercihlerini iyi belirlemesi lazım. ben şu aralar ciddi ciddi almayı düşünüyorum, kısmet olursa önümüzdeki yıl bu zamanlarda (bu süre boyuna ninja'nın uzun yol performansını görmem lazım)
    nalet bunu beğendi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #9
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Resimlere bakacak olursak Ben ABS Sayacı gördüm diskin altında doğrumudur?
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  10. #10

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    abs'li modelleri var ama sanırım tr ye gelmez.

    şurada da detaylı bir incelemesi var:

    http://www.motorcycle.com/manufactur...iew-90209.html

    motoru oldukça yeni sanırım sırf motor kısmında 7 tane patent varmış.

    benim merak ettiğim konu bu alet çoğunlukla şehir içi ara sıra uzun yol yapanlar için bir commuter gibi hizmet verebilir mi? oturma pozisyonu baya dik gibi duruyor. topcase ve sidecase takılabilirse uzun yol için de kullanılabilir sanki.

  11. #11
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    ABS var ise Bu modelin yanına +1 daha
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  12. #12

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    keşke daha çok alternatif olsa..

  13. #13
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?


    Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu
    Ninja

  14. #14
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Bu topic de patlama yasanacak
    rapcib bunu beğendi.
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  15. #15
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu topic de patlama yasanacak
    sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  16. #16
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya







    Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..
    goko54 bunu beğendi.
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  17. #17

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında
    evet hemen sat çek honda 250 lik az yakar

  18. #18
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?


    Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu
    Ninja'dan yana tek şikayetim amortisörlerinin çok sert oluşu. cbr250r'in amortisörleri hakkında bir yorum yapamayacağım kullanmadığım için.

    cbr250r'a iki kişi oturduğumuzda rahat geldi ve arkadaki artçı tutamaklarını sökerek çanta takabileceğimi düşündüm. bunun dışında 0km bir motor alabilecek olmamla birlikte (uygun fiyat ve kaliteli bir marka) güvenilir servislerinin olması benim için önemli. tabi yeni kasa bir motor olması farklı bir avantaj.

    sert amortisör ve çanta takamamak dışında ninja'dan yana bir şikayetim yok.

    Bu arada sert amortisör deyip duruyorum ama bunun yol tutuşundaki artısı tartışılmaz tabiki, yoksa performans olarak ninja'nın seriliği çok çok iyi - bence cbr250r ile kıyas götürmez (15sn - 160km) ama soracak olursan 160'a kaç kere çıktın diye, e-5 gibi yollarda arkamdan bir araç sıkıştırmadığı sürece yüksek süratlere çıkmıyorum.

    kawasakiyle ilgili olarakta z-motor'daki ustayı gördükten sonra o servise götürmedim motoru.

    ustalığı belki iyidir, kimsenin hakkını yemeyeyim ama bir ilgisizlik ve sorduğum sorulara cevap verememe durumu olunca direk sildim servisi aklımdan. yeride bana çok ters. (soğanlık)

    Açıkçası Esengül gibi bir servis varken ninja'yı bile oraya götüresim geliyor.

    Biraz marka fanatikliği yapar gibi oldu, yanlış anlaşılmasın. Benim için servis çok önemli. Yoksa ninja'yı ya da kawasaki'yi kötülemek gibi bir derdim yok, tam tersine ninja'yı çok seviyorum ama Honda'nın Türkiye'de ki yaygınlığı su götürmez bir gerçek.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  19. #19
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya





    Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..

    Bu resime göre Türkiye'ye ABS'siz olarak gelecek galiba:( Ama Bu motor kötü anlamına gelmiyor. CBF 250'nin Grenajlı hali ama tipi gerçekten hoş. Şehir içi kullanımda ve kısa menzilli gezilerde fazlası ile iş görecektir. Beni etkileyen şey Tasarımı oldu.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #20
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya







    Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..
    Hocam bir konuda daha gördüm bu resimlerinizi.Bunlar CBR 125'in resimleri diye düşünüyorum.Fuarda ben CBR 250'ye binmedim.Standın üstündeydi.Fakat bu CBR 125'e binilebiliyordu ve bahsi geçen motosikletin rengi de bu şekildeydi.İki motosiklet arasında kasa benzerliği var fakat renk farkı ve detaylar ile ayırabilirsiniz...
    nalet ve metal kan bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler