Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
CBR 250R 8.810TL Tavsiye Edilen Fiyat (TL)
Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (26 Şubat 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarıdır.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir.
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında müşteri tarafından karşılanacaktır.
Honda VFR1200F stilindeki yeni CBR250R spor modelini Kasım ayında piyasa sunuyor. Honda rekabetin arttığı 250cc spor motosiklet kategorisinde, Kawasaki Ninja 250R ile yarışacak seviyede yeni CBR250R modelini üretecek.
Yeni tek silindirli CBR250R, sıvı soğutmalı, dört zamanlı, 26hp gücünde ve 162kg ağırlığında olacak.
Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor. Honda HRC modelinden esinlenen mavi / beyaz / kırmızı renk şeçenekleri CBR250R'da da kullanılacak. Honda CBR250R modelinin Türkiye'de satışa sunulup sunulmayacağı henüz bilinmiyor.
Fonksiyonelliğin sportif ruhla birleşimi
Yeni CBR250R, 250cc motor hacimli motosikletlerin dinamizmini, CBR motosikletlerinin kalitesi, kullanışlılığı ve çarpıcı derecede çok yönlülüğe sahip yüksek performansıyla birleştiriyor. Sonuç; her sürüşü bir zevk haline getirmenin ve heyecan yaratmanın yanı sıra her görevi de yerine getirebilen bir motosiklet...
Yıllar geçtikçe, farklı motor hacimlerine sahip olan CBR motosikletleri; sportif motosikletin nasıl bir performans sergilemesi ve hissettirmesi gerektiğini gösterdi. Supersport bir motosikletin dinamikliğini çok yönlülük ve ulaşılabilirlik ile birleştirdi. Yeni CBR250R; usta sürücülerin performans, yeni başlayanların ise sürüş güvenliği ve kullanım kolaylığı taleplerini rahatlıkla karşılayabilmek için yaratıldı.
Teknik Özellikleri
Motor hacmi (cc) 249.4cm3
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
Sıkıştırma oranı 10.7: 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 5 kollu alüminyum döküm
Arka 5 kollu alüminyum döküm
CBR250R Standart Egzoz
CBR250R Termignoni Egzoz
CBR250R Remus Egzoz
Kullanım Kılavuzu
Reklamlar
-
İlk mesaj benden olsun
Fuar'da honda yetkilisinden aldığım bilgiye göre yeni kasa cbr'lar (125 ve 250) Nisan 2011'de bayiilerde olacakmış.
Bence 250cc'lik pazarda iyi bir alternatif oldu. Harika bir tasarıma sahip.
cbr250r'in performansını görmek isteyenler için bir 0 - 160km hızlanma videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=zedjh39y9nQ
Kıyaslama içinde ninja250r'dan bir video:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
Hondanın CBR250R için ürettiği yeni motorunun 13 litrelik yakıt ile 400km gitmesi hedefleniyor
bu normal degerler zaten tüm 250 cc ler 90 km sabit hız ile zaten bu kadar yakıyor. nerde kaldı ekonomiklik.
yollarda görmek onları geçmek çok hoşuma gidecek. sabırsızlıkla bekliyorum.
kimse yok konfor için almıştım. son hız önemli degil demesin eger güç istemiyorsan 125 lik bin. ne gerek var 250 lik 600 lük almaya hem yakıt az olur. hem masraf
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------
bu arada ninja 250 ikinci el satarsan sahibinden comda bekliyor olazagım tabi fiyatıda ötv ye göre ayarlı olursa
-
hiç beklediğim gibi değildi cılız sanki ucuz işçilik ve parçalar kullanılmış havası vardı ben beğenmedim ama fiyatı gayet uygun tutucakmış gibi geldi
-
cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..
-
Fuarda inceleme şansım oldu ve oldukça beğendim yeni CBR250R'ı.
Malzeme kalitesini başarılı buldum. Zaten Honda'dan aksini beklemek mantıklı olmaz.
Dijital kadranı ve yeni nesil far dizaynı ile egsozu, estetik olarak öne çıkan detaylar.
Boyutları bir 250cc için ideal, arka lastikte 140'lık tercih edilmesi tatminkar, oturuş pozisyonu da rahat.
Ayrıca Honda'nın her daim eşit ve dengeli/kontrollü elektronik yakıt enjeksiyon sistemi "PGM-FI" ile donatılması da 2011 model CBR250R'ın en büyük artılarından.
Bence bu motor tercih edilecekse amaç çok yüksek süratler değil; tatminkar bir performans ve ekonomi olmalı. Çünkü "250cc" bir motosikletten fazlasını beklemek hayal olur.
Hız isteyen kullanıcı en az 600cc tercih etmelidir.
Rakipleriyle arasındaki 5-6 HP fark da karar vermekte çok fazla önemli bir etken olmamalı ve tüm açılardan değerlendirme yapılmalı.
Sürüş karakteri nasıl, kullanımı rahat mı, gaz tepkisi yeterince hassas ve dengeli mi, frenleri yeterli mi, yakıt tüketimi nasıl, vibrasyon oranı nedir?
Öncelikle bunlara bakılmalı.
Youtube'daki videolarda CBR'ın 0-100 km. hızlanması gayet başarılı, hatta 33HP Ninja'ya göre 0,5 sn. daha hızlı. Son hızda ise Ninja'dan 10km yavaş kalıyor (165 km / 175 km).
Yani arada dağlar kadar fark yok.
CBR250R, 2011'de piyasaya sürülen yeni nesil/teknoloji bir model olması ve fiyatıyla bence oldukça cazip görünüyor.
Ayrıca ülkemizdeki en kurumsal lider motosiklet markasının Honda olduğu da yadırganamaz bir gerçek ve servis-yedek parça-satış sonrası hizmetler konusunda insana verdiği güven de büyük bir avantaj.
Eğer Ninja250R ciddi bir indirime gitmezse, bu motoru satmasının çok zor olacağını düşünüyorum. 10 km'lik fark ve çift silindire bu kadar fiyat farkı vermeye değer mi?
Z-Moto faktörü de önemli bir eksi olmaya devam edecek tabi.
Bu sene Z-Moto fuara bile katılmamıştı, yani koskoca fuarda 4 büyükten biri olan Kawasaki'nin standı yoktu.
Kawasaki'nin, ülkemizde arkasında bile durmaktan aciz bir distribütör varken, satın alınmasının ne derece doğru olacağı da ayrı bir soru işareti bırakıyor insanın aklında..
Bence Honda bu sene doğru bir hamle yaptı ve pazara fahiş olmayan bir fiyatla girerek 250cc sportbike sınıfında taşları yerinden oynatacak, piyasayı hareketlenecek gibi görünüyor.
Tüm bu faktörlere göre değerlendirme yapıp karar vermekte kullanıcıya düşüyor tabi.
Saygılar..
-
Honda kırmızı rengi getirmeyerek bir garipliğe daha imza atmış. En güzel rengini niye getirmezsiniz kardeşim şunun ? Hayret birşey ya...
-
kastamonu22 adlı üyeden alıntı
cbr 125 r ın görüntüsü bile bu motordan iyi bence.. tek silindir ince lastik olmasının tek bir açıklaması var (az yakıt).. kullananlar olsada bilgi alsak..
lastikler o kadarda ince değil.
en azından arka lastiği ninja'dan daha geniş.
Bu arada dreamdark'ın tespitleri doğru. Honda bu sefer dersini iyi çalışmış ve piyasaya uygun bir fiyattan girdi.
0-100 arası hızlanmasının iyi olması şehir trafiğinde yeterince esnek olabildiğini ve ihtiyaçları karşılayacak tatminkar bir motora sahip olduğunu gösteriyor.
Ancak 100'den sonra ise çok hantallaşıyor. otobanda yuksek hızlarda yeterince esnek olabilir mi iyice düşünmek lazım. 0 - 100 arası ninja ve gt250'den daha çabuk olsada bu hızdan sonra ninja ve gt250 kadar seri değil (bknz video).
kullanıcının ihtiyaçlarını ve tercihlerini iyi belirlemesi lazım. ben şu aralar ciddi ciddi almayı düşünüyorum, kısmet olursa önümüzdeki yıl bu zamanlarda (bu süre boyuna ninja'nın uzun yol performansını görmem lazım)
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
Resimlere bakacak olursak Ben ABS Sayacı gördüm diskin altında doğrumudur?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
abs'li modelleri var ama sanırım tr ye gelmez.
şurada da detaylı bir incelemesi var:
http://www.motorcycle.com/manufactur...iew-90209.html
motoru oldukça yeni sanırım sırf motor kısmında 7 tane patent varmış.
benim merak ettiğim konu bu alet çoğunlukla şehir içi ara sıra uzun yol yapanlar için bir commuter gibi hizmet verebilir mi? oturma pozisyonu baya dik gibi duruyor. topcase ve sidecase takılabilirse uzun yol için de kullanılabilir sanki.
-
ABS var ise Bu modelin yanına +1 daha
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
keşke daha çok alternatif olsa..
-
videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?
Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu
-
Bu topic de patlama yasanacak
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
-
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
sen 600f'i sat 250r al 0 km seni fena keser o az yakar çok kaçar hemde gökhanla rahat gezersiniz rize yollarında
evet hemen sat çek honda 250 lik az yakar
-
sedici adlı üyeden alıntı
videoda combine abs gösteriyor ama bize gelecek modellerde var mıdır acaba fuara gidenler dikkat etti mi?
Bulut sen şimdi ninjayı satıp cbr mı almayı düşünüyosun
bence gereksiz bi hareket olur ama motorun görseli senin için o kadar(aradaki fark) ediyorsa bilemem... yoksa kawanın bi eksiğini mi gördün hoşuna gitmeyen bişeyi mi oldu
Ninja'dan yana tek şikayetim amortisörlerinin çok sert oluşu. cbr250r'in amortisörleri hakkında bir yorum yapamayacağım kullanmadığım için.
cbr250r'a iki kişi oturduğumuzda rahat geldi ve arkadaki artçı tutamaklarını sökerek çanta takabileceğimi düşündüm. bunun dışında 0km bir motor alabilecek olmamla birlikte (uygun fiyat ve kaliteli bir marka) güvenilir servislerinin olması benim için önemli. tabi yeni kasa bir motor olması farklı bir avantaj.
sert amortisör ve çanta takamamak dışında ninja'dan yana bir şikayetim yok.
Bu arada sert amortisör deyip duruyorum ama bunun yol tutuşundaki artısı tartışılmaz tabiki, yoksa performans olarak ninja'nın seriliği çok çok iyi - bence cbr250r ile kıyas götürmez (15sn - 160km) ama soracak olursan 160'a kaç kere çıktın diye, e-5 gibi yollarda arkamdan bir araç sıkıştırmadığı sürece yüksek süratlere çıkmıyorum.
kawasakiyle ilgili olarakta z-motor'daki ustayı gördükten sonra o servise götürmedim motoru.
ustalığı belki iyidir, kimsenin hakkını yemeyeyim ama bir ilgisizlik ve sorduğum sorulara cevap verememe durumu olunca direk sildim servisi aklımdan. yeride bana çok ters. (soğanlık)
Açıkçası Esengül gibi bir servis varken ninja'yı bile oraya götüresim geliyor.
Biraz marka fanatikliği yapar gibi oldu, yanlış anlaşılmasın. Benim için servis çok önemli. Yoksa ninja'yı ya da kawasaki'yi kötülemek gibi bir derdim yok, tam tersine ninja'yı çok seviyorum ama Honda'nın Türkiye'de ki yaygınlığı su götürmez bir gerçek.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
my91 adlı üyeden alıntı
Fuarda çektiğim fotoğraflar.. Benden de katkı olsun buraya
Motor fena değil.. Niye fena değil derseniz.. Özellik olarak amenna bişey diyemem honda bu.. Ama tip olarak, oturuş stili olarak, tek silindir olarak dezavantajdır.. Eğer ki racing.e geçiş motoru olarak kullanılacaksa..
Bu resime göre Türkiye'ye ABS'siz olarak gelecek galiba:( Ama Bu motor kötü anlamına gelmiyor. CBF 250'nin Grenajlı hali ama tipi gerçekten hoş. Şehir içi kullanımda ve kısa menzilli gezilerde fazlası ile iş görecektir. Beni etkileyen şey Tasarımı oldu.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
my91 adlı üyeden alıntı
Hocam bir konuda daha gördüm bu resimlerinizi.Bunlar CBR 125'in resimleri diye düşünüyorum.Fuarda ben CBR 250'ye binmedim.Standın üstündeydi.Fakat bu CBR 125'e binilebiliyordu ve bahsi geçen motosikletin rengi de bu şekildeydi.İki motosiklet arasında kasa benzerliği var fakat renk farkı ve detaylar ile ayırabilirsiniz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler