Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Ocak 2013, 00:03
#11721
furkan111 adlı üyeden alıntı
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar yaklasık 3 aylık bir araştırmadan sonra gün itibariyle HONDA CBR 250R almayı kesinleştirmiş durumdayım şubat sonunda ehliyetim gelecek şubatın ilk haftaları gibide motorumu alırım heralde fakat aklımda bazı sorular var ekipmanlarla ilgili sizin tecrubelerinize dayanarak sizden kask ve ceket tavsiyesi istiyorum sizin kullandıklarınızı veya tavsiye ettiğiniz ürünleri paylaşırsanız çok sevinirim ceket için bütçem 500 tl civarı kask içinse 450tl gibi yardımlarınız için hepinize şimdiden teşekkür ediyorum
kaskım ; http://www.hondamototal.com/?urun-1001-SUOMY-KASK-APEX-COOl-SILVER.html
montum ; http://www.ozenmotor.com.tr/REViT-APOLLO-SiYAH-KIRMIZI_157.html#0
ikisinden de çok memnunum açıkçası ;)
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
Reklamlar
-
07 Ocak 2013, 01:01
#11722
-
07 Ocak 2013, 01:34
#11723
Arkadaşlar, ecnebi forumlarında vites düşürürken istop etme gibi bir meseleden bahsedilmiş. Eminim burada da konuşulmuştur ama 587 sayfayı okumaya epey üşendim. Bu konu çözümlendi mi? Yoksa hala devam ediyor mu?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
07 Ocak 2013, 01:51
#11724
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ecnebi forumlarında vites düşürürken istop etme gibi bir meseleden bahsedilmiş. Eminim burada da konuşulmuştur ama 587 sayfayı okumaya epey üşendim.
Bu konu çözümlendi mi? Yoksa hala devam ediyor mu?
Evet öyle bir durum benim başımada gelmişti bir sefer cbr 250 de.Bu arada 0 akü 3 günde bitti motor dışarıda duruyor ve havalar soğuk bundan olabilirmi ?(3 gündür hiç çalıştırmadım)
-
07 Ocak 2013, 02:16
#11725
marefb adlı üyeden alıntı
Evet öyle bir durum benim başımada gelmişti bir sefer cbr 250 de.Bu arada 0 akü 3 günde bitti motor dışarıda duruyor ve havalar soğuk bundan olabilirmi ?(3 gündür hiç çalıştırmadım)
bnm şehir dışı okulum yüzünden 1-1.5 ay kontak açmadığım oluyo kapalı garajda yatıyo, nazar değmesin daha akü bitmedi o yüzden pek sanmam ya başka bi sorun vardır.
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
07 Ocak 2013, 02:42
#11726
-
07 Ocak 2013, 02:56
#11727
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, ecnebi forumlarında vites düşürürken istop etme gibi bir meseleden bahsedilmiş. Eminim burada da konuşulmuştur ama 587 sayfayı okumaya epey üşendim.
Bu konu çözümlendi mi? Yoksa hala devam ediyor mu?
bizim 2 arkadaştada motoru 3.viteste filan sürerken hareket halinde debriyaja basıldıgında bazen istop ediyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
07 Ocak 2013, 03:28
#11728
hakanerdogan adlı üyeden alıntı
Mont olarak Alpinestars TG-P Plus kullanıyorum. Aşağıdaki linktekinin aynısı;
http://www.jacketsbrand.com/alpinestars-jackets/alpinestars-t-gp-plus-air-jacket-red.html
Kask olarak da Melandri replica Nolan N62 kullanmaktayım, memnunum. Ayrıca dizlik ve eldiven de almanı öneririm.
hocam size mont için özelden yazdım.
-
07 Ocak 2013, 10:38
#11729
-
07 Ocak 2013, 13:04
#11730
arkadaşlar merhaba,
geçen hafta 4000 bakımına gittim Efe Honda'ya
fatura detaylarını yazıyorum
eleman yağ filtresi 1adet 11,40
tapa pulu 1adet 1,24
motul 5000 mineral 4t 10w40 2lt 42,38
temizleme spreyi 1adet 8,00
peryodik bakım işçiliği 1,2saat 48,00
bunlar kdv'siz
1,18*111,02=131TL
sanki bana kaktırmışlar gibi hissediyorum
sadece yağ değişimi için 131TL
üstelik dedim ki "5k 6k devirlerinde motor bağırıyo sübap ayarına bakarmısınız"
bakmadılar
sonraki bakımları hondaya değil de başka bi ustaya yaptırsam ne farkeder?
-
07 Ocak 2013, 13:21
#11731
Yağ ücretini 2 lt almışlar, kendin götürsen arta kalan yağı bir sonraki yağ değişiminde kullanırdın. Bir de tabi yağın litresi 25 TL yazılmış, internetten alsan aynı yağ 22 TL.
Ayrıca işçilik ücreti pahalı, saati 40 TL. Benim gittiğim serviste saati 25 TL .
Onun dışında temizleme spreyi yine gereksiz bir harcama.
İstanbul dışı servis seçeneği fazla yok ama bakımları honda servisinde yaptır, garantinin devamı için önemli.
-
07 Ocak 2013, 13:59
#11732
arkadaşlar biraz elinizden bu işler gelirse kendinizin yapmasını öneririm..
ilk 1000 km bakımı çok önemli, hem motorun gelecekteki ömrü için hemde garanti olayının devam etmesi için ..
Zaten bu süre zarfında motorun fabrikasyon olarak hatalı olup olmadığı anlaşılır.. 1000 km bakımında yolunduktan sonra,
manuel kullanım klavuzunda hangi parçanın kaç km de bir kontrol edileceği veya değişeceği yazıyor.. Bu yazılanlara uyup rutin bakımını
kendiniz yapabilirsiniz.. Çok afaki bir durumla karşılaşmadınız sürece, bir motorun miadını doldurana kadar isteyeceği yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve bujidir..
Ayrıca motor aksamı (mekanik) olarak sıkıntı yaşamak istemiyorsanız ve motor ömrün uzun olsun diyorsanız redline çizgisinden 2,000 rpm maksimum devirde kullanın..
ör; 11,000 rpm de redline giren bir motor bloğunu maksimum 9,000 rpm i geçmeden kullanınız.. saygılar
-
07 Ocak 2013, 14:23
#11733
garanti ne işe yarar?
mesela diyelimki yolda kaldım motor çalışmıyo
kullanıcı hatası değil
honda bana ne sağlıyor?
gelip motosikletimi tamir ediyor mu?
veya motosikletimi servise çekip tamir ediyor mu?
ve bunlardan para alıyor mu?
-
07 Ocak 2013, 14:31
#11734
effacia adlı üyeden alıntı
garanti ne işe yarar?
mesela diyelimki yolda kaldım motor çalışmıyo
kullanıcı hatası değil
honda bana ne sağlıyor?
gelip motosikletimi tamir ediyor mu?
veya motosikletimi servise çekip tamir ediyor mu?
ve bunlardan para alıyor mu?
Sizin bu dediğiniz olay garantiden ziyade, yol servisi özelliği ile alakalıdır diye düşünüyorum..
Eğer hondanın yol yardım özelliği varsa gelip yardım ederler..
Kullanıcı hatası dışında fabrikasyon bir arıza varsa garanti devreye girer.. Hondanın servis konusunda diğer firmalardan
10 gömlek daha üstün olduğunu görmemek imkansız..Çevremdeki arkadaşlarımın jant yamukluğunu, karbüratörünü ve diskini garantiden bir kuruş almadan değiştiklerini
gözlerimle gördüm.. Örn ben yamahacı bir motorcuyum ama malesef ne olursa olsun garantiden değilde cepten yaptırmaları beni her zaman hayretler içinde bırakmıştır
-
07 Ocak 2013, 15:18
#11735
effacia adlı üyeden alıntı
garanti ne işe yarar?
mesela diyelimki yolda kaldım motor çalışmıyo
kullanıcı hatası değil
honda bana ne sağlıyor?
gelip motosikletimi tamir ediyor mu?
veya motosikletimi servise çekip tamir ediyor mu?
ve bunlardan para alıyor mu?
Garanti işe yarar.İki defa kullandım. Yolda kalma konusuna gelince 2-3 defa hondanın(yanlış hatırlamıyorsam mototal yazıyordu) ford transit gibi bir araç yoldan honda motositkleti aldı götürdü kimisndede direk yol kenarında tamir etti.Muhtemelen yolda kalınca gelir alır yaparlar sonra da garanti kapsamındamı direk ona karar verilir.Gerçi burada Andaç abi yolda kalmıştı Çanakaledeyken ama kendi dönmüştü.Fakat şartları hatırlamıyorum dönmek istemediği için honda yı mı çağırmadı yoksa çağırdı da gelmediler mi yalan olmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
effacia adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
geçen hafta 4000 bakımına gittim Efe Honda'ya
fatura detaylarını yazıyorum
eleman yağ filtresi 1adet 11,40
tapa pulu 1adet 1,24
motul 5000 mineral 4t 10w40 2lt 42,38
temizleme spreyi 1adet 8,00
peryodik bakım işçiliği 1,2saat 48,00
bunlar kdv'siz
1,18*111,02=131TL
sanki bana kaktırmışlar gibi hissediyorum
sadece yağ değişimi için 131TL
üstelik dedim ki "5k 6k devirlerinde motor bağırıyo sübap ayarına bakarmısınız"
bakmadılar
sonraki bakımları hondaya değil de başka bi ustaya yaptırsam ne farkeder?
Buradaki fiyatlar normal yağ var, yağ değişince zorunlu olan filtre ve tapa pulu var tek anlamadığım temizleme spreyi?? Dışarıda ustaya yaptırsanız tek eksiği 20tl kdv olurdu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------
seigen adlı üyeden alıntı
Yağ ücretini 2 lt almışlar, kendin götürsen arta kalan yağı bir sonraki yağ değişiminde kullanırdın. Bir de tabi yağın litresi 25 TL yazılmış, internetten alsan aynı yağ 22 TL.
Ayrıca işçilik ücreti pahalı, saati 40 TL. Benim gittiğim serviste saati 25 TL
.
Onun dışında temizleme spreyi yine gereksiz bir harcama.
İstanbul dışı servis seçeneği fazla yok ama bakımları honda servisinde yaptır, garantinin devamı için önemli.
Bildiğim kadarıyla garantinin bozulmaması için tek istenen yağı servisin değiştirmesi, ne konduğunun bilinmesi açısından.Geriye kalan zincir,balata,hava filtresi vb şeyleri hepsini kendin yapabiliyorsun yağ değişimi için servise gittiğinde de bunları teyit edip garantin devam ediyor.
-
07 Ocak 2013, 15:25
#11736
effacia adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba,
geçen hafta 4000 bakımına gittim Efe Honda'ya
fatura detaylarını yazıyorum
eleman yağ filtresi 1adet 11,40
tapa pulu 1adet 1,24
motul 5000 mineral 4t 10w40 2lt 42,38
temizleme spreyi 1adet 8,00
peryodik bakım işçiliği 1,2saat 48,00
bunlar kdv'siz
1,18*111,02=131TL
sanki bana kaktırmışlar gibi hissediyorum
sadece yağ değişimi için 131TL
üstelik dedim ki "5k 6k devirlerinde motor bağırıyo sübap ayarına bakarmısınız"
bakmadılar
sonraki bakımları hondaya değil de başka bi ustaya yaptırsam ne farkeder?
fiyatlar normal...bundan sonrakileri servis harici bir yer yaparsa garanti dışı kalır..
-
07 Ocak 2013, 15:59
#11737
Pain adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla garantinin bozulmaması için tek istenen yağı servisin değiştirmesi, ne konduğunun bilinmesi açısından.Geriye kalan zincir,balata,hava filtresi vb şeyleri hepsini kendin yapabiliyorsun yağ değişimi için servise gittiğinde de bunları teyit edip garantin devam ediyor.
Kendi götürdüğüm yağ, servisin kendi koyduğu yağdan daha kaliteli olduğu için böyle birşey söz konusu değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
Zaten biliyorsun, servisin koyduğu Motul 5100'le 3 bin km sonra yağ eksiltip motor hasar aldı, garantiden değişti. 3 bin km'de sidiğe dönen yağı niye kullanmaya devam edeyim ki? Yanımda 300V veya 7100 götürüyorum. Yine aynı sorun olsa, sen yağı yanında getirdin değiştiremeyiz deseler keşke. Tüketici hakları davasıyla Japonya'dan sıfır motor getirip taktırırım , bütün bakımları tam ve zamanında çünkü.
Ayrıca gittiğim serviste ipone ve mobil var, ben motul kullanıyorum. Ellerinde olsa oradan alırdım.
-
07 Ocak 2013, 16:13
#11738
arkadaşlar motor istop etmez stop eder,istop ilkokul 2-3 de oynadığımız oyundu.
-
07 Ocak 2013, 18:26
#11739
seigen adlı üyeden alıntı
Kendi götürdüğüm yağ, servisin kendi koyduğu yağdan daha kaliteli olduğu için böyle birşey söz konusu değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
Zaten biliyorsun, servisin koyduğu Motul 5100'le 3 bin km sonra yağ eksiltip motor hasar aldı, garantiden değişti. 3 bin km'de sidiğe dönen yağı niye kullanmaya devam edeyim ki? Yanımda 300V veya 7100 götürüyorum. Yine aynı sorun olsa, sen yağı yanında getirdin değiştiremeyiz deseler keşke. Tüketici hakları davasıyla Japonya'dan sıfır motor getirip taktırırım
, bütün bakımları tam ve zamanında çünkü.
Ayrıca gittiğim serviste ipone ve mobil var, ben motul kullanıyorum. Ellerinde olsa oradan alırdım.
aynı şeyden sözediyoruz Söylemek istediğim diskiymiş, filtresiymiş kendin değiştir bakarlar ama yağı koy götür ne koyduğunu bilemezler.Yani sen kendi yağını götür görsünler onlar koysunlar...
-
08 Ocak 2013, 00:03
#11740
marefb adlı üyeden alıntı
Evet öyle bir durum benim başımada gelmişti bir sefer cbr 250 de.Bu arada 0 akü 3 günde bitti motor dışarıda duruyor ve havalar soğuk bundan olabilirmi ?(3 gündür hiç çalıştırmadım)
abi motoru çalıştırırken birazda gaz veriver.hatta gazı verdirip marşa bas öyle çalışır belki benimde başıma gelmişti akü zannettim ama 1 hafta yatmıştı motor ondan çalışmamış
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler