bayi aradı yarın motorumu alıyorum
Cbr 125 (2011) Düzlükte 130 yokuş aşağı 151 gördüm.Hemde defalarca.Fabrika bilgileri doğru olmuyor hız konusunda. Honda S2000 içinde 180 diyor ama alet 230 240 gidiyor
En iyi sürücü, kendini karşısındakinden koruyabilendir.
şu malum ninja cbr kıyaslamasının olduğu videoyu izledim , hüsrana uğradım aslında . resmen cbr250 147 de tıkandı . ee benim motorda düz yolda 125 de tıkanıyo ne anladım bu işten . yaza doğru yükseltmek istediğim motor bu kadar güçsüz olmamalı . tabi kullanmadım bu yorumlarım video ve yazılara göre ama bi ön yargı oluştu bende açıkcası . ninja da aslında beni kesecekmiş gibi gelmiyor , aralarında doğru dürüst fark yok .yani bi 250 lik motora geçtiğimde aynı 125 cc de olduğu gibi bi kaç ay sonra yetmeyecek zevk vermeyecek hissi var su anda . 600 cc ye de geçmek şu an için kazaya davetten de başka bişey olmaz benim için ve tabi yakıt sarfiyatı da kaldırmaz bütçem herhalde . bi 400 cc çok ideal olurdu kanımca , hem vereceği zevk açısından hem ses olurdu biraz daha hem de daha üst cc lere daha ciddi tecrübeyle geçilmiş olurdu . sadece bizim ülkemizde mi 600 ile 125 cc arası seçenek çok az yoksa dünya çapında mı böyle bu ?
dünyada japonyada falan 4 silindir 125 cc ,250 cc ,400 cc makinalar var yutubdan bakabilirsin
Her asker yeşil bereli olamaz
Gördüğüm kadarıyla racing'lerde kullanmı zor olur. Chopper ve Commuter touring motorlara daha uygun sanırım. Racinglerde çoğunlukla öne eğildiğinden dolayı bu sele arka destekli gibi görünüyor.
250cc de son hız olarak çok bi fark yok gibi gözüksede tork farkı var
en basitinden şöyle söyliyim 250cc ile trafikte yada yolda otomobil sürücüleri tarafından ezilme hissi asla olmuyor.elinizin altında sıkınca ortalama bi aracı çok rahat paketleyebilcek bi tork oluyor.ama tabi açık yolda kaşındım 1.6benzinli yada 1.4dizellerle top speed deniyicem diyince o zaman arabadakiler el sallarak yanından geçiyor
Yinede zaptedilmeyecek bi güç yok 250cc de.onun için 125cc de yeterli km ve tecrübeyi yapınca 600e geçmede çok büyütülcek bişe yok bence.
Hani 125cc vitesli bi motosiklet kullanıyorum 250cc alınca kendime tecrübe olarak ne katabilirim diye düşününce pek bişey bulamadım ben.Belki 180km hız gibi süratlere ruhen alışma süreci olabilir.he bide yüksek süratte motosiklete kapanma olayı var 125cc de pek yaşamamış olabilirsin ama oda öyle çok bi tecrübe istemiyor.iyi kapanmassan paraşüt görevi görürsün ön tekerin ağırlığı azalır tank slapper yaşama riskin artar vs.
bu arada malum videoyu sayfanızda paylaşıcaktım ama moralinizi bozmak istememiştim sanırım şimdi herkes izlemiş
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
galiba 250 cc al bi yıl sonra sat falan diye uğraşarak maddi kayıp yaşamak yerine önümüzdeki yazdan sonra fazer almaya çalışacağım bordo rengine bitiyorum
O video seni yanıltmasın. Evet ninja'nın son sürati daha fazla ve son süratina daha çabuk ulaşıyor ama cbr250'nin son süratide 147km değil.
ninja'da bile son sürati etkileyen bir sürü etken olabiliyor özellikle motora sürmeye başlamadan önce ne kadar süre rolantide ısıttığın gibi. ninja ile ulaşabildiğim en yüksek süratlere aşağı yukarı 45dk'lık sürüşlerden sonra ulaşabildim, yani motorun iyice ısınması gerekiyor. o videodaki cbr'ın hangi şartlarda teste girdiğini bilemeyiz.
ayrıca 125cc'lik bir motorla kıyaslama yapmakta haksızlık olur, 125cc'lik motor 140km hıza atıyorum 45sn'de çıkıyorsa 250cc'lik bir motor bu hıza nefes alır gibi rahat çıkar. misal 90km hız ile seyir halindeyken seni sıkıştıran biri olursa vitesi 6'dan 4'e düşürüp gazı açtığında 140km'lik hıza çok rahat bir şekilde ulaşabilirsin, 125cc'de bunu yapabilmek mümkün değil. ben bu bakımdan 250cc'lik motorların yeterince tatminkar olduğunu düşünüyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Gözlerim bozuk değilse bu sabah 159 Km yaptı benim motor CBR250. Yakıtta bişey var acaba motoru hızlandırıyormu ne
bilgiler için teşekkürler hepsine bende katılıyorum biliyorum 250cc hız için alınmaz ama 9 bin lira verdikten sonra o motorun 170 i arada sırada değil de sık sık görmesini isterim ama işte bazen 125 i satıp üstüne 3 bin 4 bin tl daha koyup 250 cc ye geçmek biraz israf gibi geliyo biraz daha sabredip direk fazer falan alsam daha mantıklı diye düşünüyorum , ama en azından önümüzdeki yaz olsun keyifli bir şekilde gezmek istiyorum . O da 125 cc ile hele artçın varsa zulüm oluyo maalesef . ne yapacağımı bilemiyorum şu an kafam karışık . aklımdan baya cbr250 geçiyodu önümüzdeki bahar için ama 150 de tıkanması hoşuma gitmedi , 8.500 9.000 e de uygun ninja bulunur mu bilmiyorum . ki ninjanın tipini de cbr a kıyasla beğenemiyorum . performans farkına da değer mi kullanılmamış cbr a karşı 10.000 de ki ninja hiç bilmiyorum . bakalım hayırlısı .
Doğru karar Fazer olur sanırım. 125 veya 250 likten sonra ilaç gibi olur. İlk hedefimiz büyük motorlar.
motorumu bu gün akşam teslim aldım süper bi motor cbf den sonra canavar gibi
valla bahsettiğin tıkanma ninja'da 175lerde olmaya başlıyor ama 185'e kadar yolu var. imkanın varsa iki modeli de kullanıp karar ver. iki modelde seni üzmez diye düşünüyorum.
fazer'da çok iyi bir seçim ama alacağın modelin sana getireceği ekstra masraflarıda hesaba kat derim (örnek olarak 600'luk modellerin lastikleri çok pahalı).
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
cbr da 160 kesin görürsün daha fazlası hem sana hem motora zarar
zaten ince tekerlek üzerinde 150 bile yeterince tehlikeli
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
hayırlısı olsun resimlerini bekleriz
bu arada jantları mat bordomu yapsam
off cok fena honda hastasıyım ama sırf 150 de tıkanması sebebiyle üstüne biraz daha koyup ninja yı alamaya doğru yöneliyorumm ..
..
@ ~ Lastiği Yak , Ruhunu Değil .
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)