Fiyat heryerde aynı olmayabilir. Piyasa kim ne tutturabilirse.
Fiyat heryerde aynı olmayabilir. Piyasa kim ne tutturabilirse.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
abi senin dediğin karburatör bu ise 102 lira burada
http://www.rialli.com/urunler/motors...0cc-cg-modeli/
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
Evet fatih sonradan farkettim. Aynı markaydı denediğim. 50 tlye de var ama iş görmüyor. Dediğim gibi kim ne tutturursa yerleştirmeye bakıyor..
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
resimdeki ile aynımıydı farklılık sezebıldınızmı karburatör arasında sanırım 102 lıraya da 175 tl lık karburatör olabılırmı olur ama 50 tl ve tutarında olsaydı durum degısırdı yan sanayısı derdık o yuzden arastırma yapmak cok mantıklı resımdekı karburatörde hortum da kendını bellı edıyor kalıtelı gördum sahsen :D
SHENG-WEY MS6656
KARBÜRATÖR KOMPLE 200cc CG MODELİ
44,44 USD
102,21 TL (KDV Dahil)
102,21 TL (%0 Havale İndirimi)
By casus16 at 2012-05-06
Rüzgara ragmen 143km/h
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Ağırlık 140kğ.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Arkadaşlar o göstergeler hicbirsey ifade etmiyor.. Fastwind denen alet ile gps üzerinde "GERÇEK" 150 KM hız fotoğrafi koyarsaniz o zaman eyvallah deriz..
Çok şey farkeder.. Cbr 125 100 ile giderken 110 gösterir ama Fastwind 100 ile giderken 125 gösteriyor olabilir. Kymco ck 125 vardı bende göstergede 100 gosterirken yan yana gittigimiz honda civic yeni kasa 78 gösteriyordu. Normal şartlarda gösterge hatası %10 a kadar kabul edilir.. Ama malesef bir çok uzak doğu motosikletinde gösterge hatası %30 lara kadar çıkmakta..
bu motor yenı oldugu ıcın belkı durum bıraz daha ıyıdır dıye dusunuyorum cunku son cınlıler daha farklı olmaya basladı faswınd baska bır model var yabancı sıtelerde aynısı mı benzerımı bılmıyorum ck dıkkat edemedım sanrım kuba ordan alıntı yapmıs
Grupta gezdiğimiz cbr 250 yada yzf r125 in göstergeleri ie aynı hızlarda gösteriyor. YZF R125 136 da kalıyor. CBR 250 ile 140 km hızla giderken benimkide 142 gösteriyor. Bukadar sapma normaldir. Araç ile motosikletlerin hiçbirinin hız göstergeleri aynı değil zaten. Bu makineler hız için yapılma değiller zaten. Muhabbetin başladığı pantom yada benimki farketmez.Orjinal CG tip motor aksamdan hız beklemek mantıksız.
---------- Post added at 11:45 ---------- Previous post was at 11:42 ----------
Yabancı hangi sitede benzeri... eger http://www.umglobal.com/ daki ise zaten kuba motoru bunlardan alıyor. Aynı kanuni pantomu aynı yerden getirttiği gibi
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Cbr 250 140 gosterirken Fastwind 142 ise bu motor gerçekten verimli bir alet demek ki.. İlginç ve başarılı.. Şaşırdım
http://kotear.pe/aviso/22788-moto-un...ast-wind-200cc bu motorlar hocam sase farklı model ısmı aynı
United Motors
Model: Fastwind
Motor: 200cc 4 zamanlı
Disk frenler her iki tekerlere
Arka şok ribaund kontrol kapsülü
Kilometre 6500 km
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
http://santiago.olx.cl/moto-nva-fast...m-iid-57258244 220 modelı
sizin cektiginiz fotolar, kendi sitesindeki fotolardan çok daha iyi, motoru çok daha net ortaya koyuyor.. Görünüşü harika.. 17 litre 550 kilometre hesabınızla 100 km'de 3.1 yaktıgını hesapladım. Bir değişiklik var mı?
selamu aleyküm search16 ben yazdıklarınzı takip ediyorum benim kanuni phantomum var karbüratür değişiminden bahsetmişsiniz benim motorada öyle bi sistem yapsak faydası olurmu bilginiz varmı? bide hangi karbüratürü tavsiye edersiniz? daha fazla hız alabilmesi için...
Yakıt hesabı sizinde yazdığınız gibi. Bu veriden aşşağı düşmüyor. Buda normal bence. Ağır ve 200cc bir motor. Ağırlığının avantajıda yolda belli oluyor. Savrulma yok. Görüntü güzel. Yanına toplananların sayısı hayli fazla.
---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:16 ----------
Aleyküm selam arkadaşım. Orjinal karbüratöründe oynama yap. Bulabilirsen karbüratör memelerini değiştir. Ayrıca motorun km kaçta.
2000 km ye kadar sabret. 2000 km den sonra yap bunu. İğneyi en yukarıda olacak şekilde ayarla. Hız arttırmak için dişli ile oynama sakın. Rodaj 1000 km dir. Ondan sonra düzde gaz kesmeden son hızla sıkıştırabildiğin kadar sıkıştır. Vites geçişlerini devirli yap. Açılınca 130 kmleri çok rahat görürsün.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)