sürücü sol basamağı genelde en zayıf yeri dipten herhangibir düşme yatma durumunda kırılabiliyor.Benim iki defa kırıldı ve kaynak doldurarak bu sorunu 10 tl ye hallettim.Sende bu yolu deneyebilirsin orjinalinde bir farkı yok.
sürücü sol basamağı genelde en zayıf yeri dipten herhangibir düşme yatma durumunda kırılabiliyor.Benim iki defa kırıldı ve kaynak doldurarak bu sorunu 10 tl ye hallettim.Sende bu yolu deneyebilirsin orjinalinde bir farkı yok.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
arakadaslar botorum suan 2300 km de benden önei sahibi 1000 km de yağını değiştirmiş yağını ve bujileri ne zaman değiştirmeliyim?
kaliteli yağ kullanırsan 2000 de bir değiştirebilirsin.bujileride yağla birlikte değiştirebilirsin yada yedek taşı yanında bozulduğu yerde değiştir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------
demir kaynağı yapıldı oda eritti pedalı gazma adam bide demirci olacak.kaynamayacağını anlamıyor nasıl oluyorsa
Arkadaşlar bizim motorun ayaklıkları kaynak tutmaz. Sizin demirci nasıl bunu anlayamadı hayret. Çünki ayaklıklar ne demir ne de crom. Ayaklıklar için ledow, monero ya da keeway in ayaklıkları ile birebir aynı. Tümoparın elinde ayaklık %100 vardır telefon açıp öğrenirseniz iyi olur.
Sis farlarını taktım arkadaşlar. Fotoları ekleyemedim kusura bakmayın yağmurluydu hava. Güzel bir havada güzel bir foto çekeceğim. Sinyalleri değiştirdim beyaz camlı sinyal taktım çok yakışıklı oldu. Sisler ve sinyallerle birlikte motorun önden görünüşü çok hoş oldu.
Bu arada zinciri değiştirdim. Orjinal sincir boyutu 530-116 zinciri değiştirecek arkadaşlara duyrulur.
Yağ değişimi 2000 km de bir yapmak gerekir. Kaliteli yağ kullanırsan 4000 km de bir bile değiştirebilirsin. Ben 4000 km kullandım yağımı halen sarı ve akışkandı bakım sırasında değiştirdim. Buji değişimi zaten çok kolay motorda. Depoyu falan sökmeye gerek kalmıyor diğer motorlardaki gibi. Zaten buji anahtarı motorla beraber geliyor. Orjinal bujisi CR6HSA scootar bujisi yani Bujiyi 5 TL den demin edebilirsiniz heryerden.
Ben benim motorda orjinal basamagı çıkarıp cromdan özel geniş basamak yaptırdım. Uzun yolda daha rahat oluyor. Ayaklarınız yorulmuyor diğer basamakta olduğu gibi.
Tekirdağ-Çorlu
Haftasonu motorun bakımını yaptırırken aklıma sisy bar ı biraz daha uzatma fikri geldi. Böylece 2 kişi binildiğinde sıkışma derdine bir nebze çözüm olacak. Bunun için sisy barı ı hemen söküp fabrikaya getirdim. Şu an bu parçayı uzatman için alüminyum bir parça temin edip uzatma girişimlerine başladık. Eğer düşündüğüm şekilde bu işi sonlandırırsak sisy bar hem güzel görünecek hem de 2 kişi kullanımı daha da rahatlayacak.
Tekirdağ-Çorlu
Verdiğim sözü tutmam için gecenin karanlığında olsa da motorun fotolarını çektim. Sisy bar üzerinde değil çünki fabrikaya götürdüm uzatmak için. Daha önce de söylemiştim zaten.
Buyrun fotolar.
Sisy barı da taktıktan sonra yeşili bol bir gezi sırasında birde fotolarını çeker yayınlarım.
Tekirdağ-Çorlu
gerçekten çok yakışmış sisler bende yapacam kıskandım sakın satma kullan derim
Sisy bar ve elcikleride taktığımda daha bir yakışıklı olacak
Tekirdağ-Çorlu
güzel olmuş abi bu arada zincirlerde çiçek gibi olmuş güle güle eskit
depo kılıfında bende yaptım biraz büzüştü tam ölçü olmadı ondan ama bidakini güzel yaparım
Selam arkadaşlar ooo ben girmeyeli topic baya bi yol almış inşallah sadece topicte değilde yaz sezonundada baya bi yol alırız.Patırdama sorunu kendi kendine geçti sanırım benzinde pislik vardı Boya işini ise havalar iyice ısınana kadar erteledim ve full parlak siyaha karar verdim şu an km saatine kafayı takmış durumdayım hızı gösteriyor fakat numaratör kısmı arızalandı genel ve günlük sayaç artık çalışmıyor(saat tamircilerine) tamir ettirebilirsem ne mutlu yenisini ise biraz araştırdım Eskişehir servis 120 TL istiyor daha uygun fiyata bulabileceğimiz yer varmıdır sizce?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Arkadaşlar roadstarın orjinal sinyalleri elimde mevcut. Ben büyük sinyal aldığım için bunları hiç motora takmadım. Almayı düşünen olursa 4 tanesini 20 tl den satabilirim. Sinyaller hiç kullanılmamıştır. Motorun üzerinden de sökülmemiştir. Poşetiyle beraber duruyor.
Tekirdağ-Çorlu
süleyman sisler çok yakışmış...güle güle kullan dostum.
sinyal kollarına bağlamamışsın..nasıl yaptın bağlantısını anlatabilir misin?
bir de aydınlatması nasıl?
herkese bol kazasız ve neşeli sürüşler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an sinyallerin olduğu yerde reflektörler vardı. Reflektörü söküp oradan çıkan parçaya tornada bir işlem uyguladıktan sonra sinyalleri oraya monte ettim. Sinyallerin eski yerinede sisleri taktım.
Dostum sislerin elektirik bağlantısını henüz yapmadım sen çok merak ediyorsun diye şimdilik sisleri taktım. Aydınlatmasının iyi olacağını düşünüyorum.
Aküden direk bir kablo çekip elektirigini yapacağım kısmetse. 4 lü anahtar takımını gidonun ortasına monte edip o anahtarlarada sisleri ve motorun 4 lü lerini monte edicem. 2 tanesi boş kalsın belki ileride başka birşeyler takarız
Dostum sinyaller nasıl olmuş Turuncu yerine şeffaf sinyal ile değiştirdim. Şimdi arka sisy barı yükseltme çalışması yapıyorum.
Tekirdağ-Çorlu
Benim sislerin kablosunu usta kontak anahtarının çıkışına bağladı aküden direk kablo çekilmezmiş kontak anahtarı kapalıyken sislerin yanmaması lazımmış kurcalarlar akün biter demişti bide sis farlarını normal farla beraber çalıştırırsan yüksek devir sürersen problem olmuyor fakat yavaşladığın anda farların verdiği ışık güçsüzleşiyor sen dörtlü düyme bağlayacağım diyorsun sağdaki ve soldaki sis farlarını ayrı düymelere bağlayarak bunu aşarsın trafikte tekini yakarsın süratle giderken ikisini birden yakabilirsin
Buda benim motorun eski sis farı kaza yaptım sağ taraftaki kırıldı şimdi kırık geziyorum bende yeni sis farı araştırıyorum ufak bişey takmayı düşünüyorum kolormatik camlı
URL=http://img253.imageshack.us/i/150620082789.jpg/][/URL]
Düz yolda 130 u görüyor benim motor. 140 km ibre var. Egimli yolda 140 km yi de geçtigini de gördüm.
Tekirdağ-Çorlu
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)