Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Temmuz 2008, 15:58
#101
Gv650 ortalama 5 litre yakıyor artçılı ve 130 km/h sınırlarını pek geçmeden,sıkıştırınca bu değer 100 km de 5,5 litrede oluyor. Daha taze 1300 km yol yapınca birdefa daha hesap kitap yaptım. Ama şu bir gerçek! suzuki m800 daha büyük hacimli motora sahip olmasına rağmen 100 km de 5.5 litreyi geçmedi (aynı kilometrede ve aynı istasyondan benzin almasak hayatta inanmazdım.) Bu da enjeksiyon farkı
S&T Bu motoru enjeksiyonlu ithal edecekmişi o halde benim karbürator enjeksiyona dönermi,maliyeti ne olur ciddi ciddi bunun peşindeyim.
M800 de şekil ve tarz olarak (özellikle far ve kuyruk kısmı) gv 650 ye çok benziyor.Aradaki en önemli fark performans haricinde suzuki 100 km/h hızda ilerlerken yaptığınız frenlemede tepkisiz yani zor duruyor. Bunu daha öncede yazmıştım ama dragstar içindi çünkü onu test etme şansımız olmuştu. Tabiki belirtince marka meraklıları ister istemez alınmıştı bana. Mantıklı düşününcede zaten ön tek disk fren olunca gidon dik değilse çok kolay boyun kırıyor,arka fren ise kampana 2008 yılında bu teknik geri kalmışlık neden!! Bana göre ciddi eksikliktir.
Önceki safada yaptığım çeviri bu modeli tanımak isteyenlere ışık tutsun diye tekrar güncelliyorum.
Türkiye’de fazla kullanıcı ve yazılıp çizilen bir şeyler bulamayınca yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve çevirileridir.
MCN overall verdict (5-4)
The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.
MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.
Engine (5-4)
MCN rating
Owners' rating
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.
Ride and Handling (5-4)
MCN rating
Owners' rating
Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.
SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.
Specifications (ÖZELLİKLERİ)
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
Frenleme hakkında genel bilgi paylaşımı...
1) Fren elciğini kademeli sıkınız. Sert frenlemeden önce hafifçe bir saniye sıkınız. Kademeli sıkma ağırlığın öne aktarımını sağlar ve bu da frenleme gücünün artması demektir. Bu ağırlık aktarımının olmasına izin vermeden yapılacak sert frenleme ön tekerin kazıklayıp kayması demektir.
2) Ön teker kaymaya başlarsa ön fren elciğini hemen bırakınız. Arka teker kaymaya başlarsa arka freni motor durana kadar öylece basılı vaziyette tutunuz.
3) Tüm frenleme işlemi esnasında başınızı dik ve bakışlarınızı ileride tutunuz.
4) Bu tip kazıklayarak durdurma talimlerini trafiğe kapalı güvenli alanlarda yeterince yaparak ustalaşınız. Yavaş hızlardan başlayarak üst hızlara doğru talimlerinizi genişletiniz. Frenler genellikle kazıklamadan önce bir ses çıkarır. Kendine has bir ses. O sesi tanıyınız.
5) Kavşaklara yaklaşırken iki parmağınız ön fren elciğinin üzerinde olsun. Bu size saniye kazandırır ki 70 km süratte 28 metre civarı bir kazançtır. Kavşaklarda size doğru karşı yönde durmuş bekleyen vasıtaların ön tekerlerinin pozisyonlarına bakınız. Tekerler çamurluklardan daha çabuk size uyarı verir. Teker dönmeye başlarsa bilin ki araç dönüşe geçiyor demektir. O zaman siz durunuz.
6)Birinci viteste durun ki arkadan gelebilecek bir çarpışmadan hemen önce kaçabilesiniz.
V-motor hakkında genel bilgi...
1900’lerin başına ait, iyi geliştirilmiş, iki silindirin zamanın dar, bisiklet şekilli çatısına kolayca oturmasını ve genişliği kontrol etmeyi sağlayan bir motor tasarımıdır. Fikir iyiydi ve yıllar geçtikçe herkes tarafından kabul gördü. Günümüzde V-Twin motoru, çoğu cruiserlarda olmak üzere bir çok motorsiklette görebiliyoruz. V Twin motorlar çok farklı açılarda tasarlanmıştır (bir pistonun ortasından diğer pistonun ortasına ölçülür), açı çoğaldıkça motorun çalışması daha dar olanlara göre daha düzgün olur. Doğal olarak, açı arttıkça V twin motor hacim olarak (genişlik değil) daha uzun (ve daha büyük) olur.
V-Twin motorun şu gibi avantajları vardır: Düşük ağırlık, basitlik, yüksek tork, ve iyi bir RPM üretmek. V-Twinlerin aynı zamanda düşük beygir gücü ve hız ve açıya bağlı olarak yüksek vibrasyon gibi dezavantajları da vardır. 90 derecelik V motorlar daha iyi dengelendiklerinden diğer V motorlara ya da paralel twinlere göre daha az vibrasyon yaparlar.
mastergenie'den alıntıdır,
V motorun açısı arttıkça dengesi artar. Ancak 90-180 derece arasında V açıları çok dengeli olmaz, bu sebeple pek kullanılmaz. Örneğin Formula 1 araçlarındaki V8 motorlar kurallar gereği 90 derece açılıdır. Ancak daha önceleri 60°, 72°, 90°, 112° ve 120° açılı V8, V10 ve V12 motorlar da kullanılmıştır.
tork-beygir gücü ilişkisi hakkında..Bir otomobil yada motosikletten bahsedilirken şu kadar maksimum tork, bu kadar maksimum tork sözleri geçer! Bir Honda Goldwing yada bir ağır-siklet Harley-Davidson da maximum tork düşük devirlerde alınır ve bu da bize iyi bir hızlanma oranı ile düsük devirlerde kullanışlı bir güç verir.. Bu hantal yapılı motosikleti kullanılması kolay bir motosiklete dönüştürür. Oysa bir supersport da maksimum tork devir saatinin son üçte birinde ancak gelir.
Tork yaratılan güç olmakla beraber devir sayısını hiç hesaba katmamış durumdayız. Örneğin lastiğiniz patlamış yol kenarına motoru çekmişseniz, motorunuz ne tork üretirse üretsin, bu devire dönüşemediği için ise yaramaz haldedir.
Rpm (devir/dakika..Revolutions Per Minute) olmaksizin Tork hic birsey ifade etmez.
iki motor düşünün, ikisi de 80 FP tork üretiyor ama biri 5,000, diğeri 10,000 rpm yapabiliyor olsun.. ikinci motor daha çok iş yapmaktadır. Tork ölçülürken kuvveti ölçüyoruz ama unutmayın ki gerçekte üretilen güç tamamen başka bir kavram.
Gücün ölçü birimi HP (yada BG), ve formülü de Devir X Tork / 5252 dir. Ve bu formülle bütün bu ilişkiyi anlamayabiliriz.
Yukarıdaki örneğe bu formulu uygularsak 5,000 rpm yapan motorun 71.4 HP, 10,000 rpm yapanın ise 142.8 HP, yani diğerinin iki misli güç üretmekte olduğunu görürüz. Hangisi önemli şimdi? Tork mu devirmi? Gerçek anlamda her ikiside..
Spiral, matkap, dremel vb. motoru diye bilinen el aletlerini alalim, bazıları cok yuksek devirli olmakla beraber çok düşük torklu dur.. 22000 rpm lik böyle bir makinenin matkap olarak kullanımıyla hassas bir delik açmak isterseniz bunu başaramazsınız.. Deviri düşürürseniz otomobil cilalayamazsınız.. Yani devir, güç, ve tork işe yarar olmalı..
Dinamometre muhendislere Tork eğrisinin yanısıra güç eğrisini de verir. Her motora göre değişik bir sekildedir ve maksimum devir her zaman maksimum torktan daha ilerdedir. Tork maksimumu bulduktan sonra hafif düşüş göstermesine rağmen devir ve güç de buna bağlı olarak artmaya devam eder. Işte bu farklılaşmalar motosikletin karakterini belirlemektedir aslında.
Bu eğrilere dikkatli bakacak olursak güç bandını Maksimum Tork ve Maksimum güç noktaları arasındaki düşey şerit olarak görürüz. İşte sportif sürücü hızlandığında motor devrini her zaman bu iki nokta arasındaki Mutlu Bölgede tutmak istemektedir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
21 Temmuz 2008, 16:03
#102
Hyosung kronolojisi
Hyosung
1958 Hyosung Group of industries
1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
1980 Changwon fabrikası tamamlandı
1982 İhracat başladı
1986 Kendi Ar-Ge departmanı
1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
2005 ispanya'da en çok satan model
2006 Avrupanın en iyi geçiş modeli seçilmiştir(gt250r)
2006 Amerikada en çok satan cruser
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
28 Temmuz 2008, 13:59
#103
GV650 için uygun rodaj tekniği...
Rodaj sırasında vites değişimlerini hızlı yapmakta fayda var. mümkünse devri çok aşağılara düşürmeden diğer vitese geçin. kavradığı yerde bırakıp azar azar gaz açıp orta devirlerde sürelim.motoru çok boğmalardan kaçının. Erken vites atmayın. Ani gaz açımlarından kaçının. Torku alt devirde iyi mi acaba gibi denemelerden kaçının.Motoru zorlamayın. Arkaya artçı almayın, çok rampa dik yokuş çıkmayın. devir çevirmeyeceğiz. 1000 km sakin kullanıp ilk bakımını ve kontrolleri yapıp ondan sonra dilediğimiz gibi kullanabiliriz.
unutmayalım bunların hepsinin tek bir amacı var.Ne yatak aşınması ne rulman durumu sadece piston segmanlarının silindir gömleğine uygun bir şekilde alışmasını sağlıyoruz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
11 Ağustos 2008, 02:05
#104
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
11 Ağustos 2008, 18:07
#105
Motor ne denebilir ki . Süper gerçekten. Çok para vermeyip cruiser keyfini hem güvenli hem 210 km 'ye çıkan motorla yaşamak hemde bunu aşırı yakıt harcamadan yapabilmek çok güzel.
Fuar'da görürsek alacağız . Umarım kanuni yazmaz yazarsa 2. el :(
-
18 Ağustos 2008, 00:41
#106
ARkadaslar hemen hemen ayni segmentte 3 motor arasinda kaldim. Honda shadow 750 c, Hyosung gv 650 ve Yamaha Dragstar xvs 650. Tabiki gorunus acsindan gv 650 yi tek gecerim. Fakat aklima takilan iki konu var.yakit yakma miktarlari arasinda farklar ve bu motorlara uygulanan yillik vergi miktarlari arasindaki farklar nelerdir. CEvaplariniz icin tesekkurler
-
18 Ağustos 2008, 00:45
#107
cc'lere göre vergi değişiyor bildiğim kadarıyla. 750 , 650 ,650 arasında kaldığına göre pek dert etme bence bu konuyu
siteye hoşgeldin
-
18 Ağustos 2008, 00:50
#108
Ya yakit yakma konusu nedersin ? Bilmiyorum forumu inceledigimde Hyosung 650 icin bircok farkli miktar verilmis Aklim karisti. Ortalama 5.5lt/100 km deniyor peki ya digerleri ? (honda shadow 650 ve yamaha dragstar 750)
-
18 Ağustos 2008, 21:07
#109
Dragla gv sıfırının vergisi aynı (İKİSİDE 650 CC) 69 ytl unutmadıysam.
Yazmıştım önce ama hatırlatalım tekrar gv650 100 km de 5-5.5 litre arası tüketir. Drag ise ortalama 6 litre. 700 CC ve üstü vergi katlanıyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
18 Ağustos 2008, 21:33
#110
valla bu paraya alınabilecek en iyi motor diye düşünüyorum dehşet bişi hatta tüm aksesuarlarıyla alınırsa 10 numara motor olur bence
-
19 Ağustos 2008, 16:05
#111
Her motor ilk kullanımlardan önce övgü toplar. Önemli olan kullanıcıların bu motoru bir iki sene kullanmasından sonra çıkan yorumlardır. Sizce bir motorsikletin sıfır imal edilirken sorunlu olduğu halde çıkması mümkünmü ? Tabiki de değil. O zaman motorun bir kaç yıl sonra ne druma geldiğine bakmak lazım şu anki drumuna değil.
-
19 Ağustos 2008, 20:37
#112
GV650 4 yıla yakın süredir türkiye yollarında zaten
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
19 Ağustos 2008, 22:55
#113
Daha öncede Avrupadaydı...Yabancı sitelerde dahi henüz şikayet ve ya memnuniyetsizliğe rastlamadım.Eğer siz böyle bir yazıya şahit olursanız ingilizcede olsa adresiyle aktarın bu sayfaya ben çevirisini yaparım. Merak edenler için daha da kapsamlı açıklama yapma şansımız olur.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Ağustos 2008, 23:07
#114
viceroy hocam döktürmüşsünüz yine...yakışır.
çevirilerdeki bilgilere katılıyorum..yanlış yok..
ama karbüratörlü sistemi enjeksiyona dönüştürmek olası değil..türkiye şartlarındaki maliyetleri göz önüne alırsak...
motorunuzu yarı fiyatına satıp enjeksiyonlu makine alsanız daha karlısınız...
-
19 Ağustos 2008, 23:09
#115
Sevgili kaldera bende benim motosikletin enjeksiyonlu hale geçemeyeceğini ve yaşanacak olası sıkıntıları shadow sayfasında bana verdiğiniz izahat doğrultusunda kafamda netleştirdim.Teşekkürler
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Ağustos 2008, 23:14
#116
buradaki arkadaşlarda farklı uğraş peşindeler..nede olsa imkanları daha geniş ülkemize göre..
bi göz atıver.
http://www.dieselkrad.info/dieselmotorraeder.html
-
19 Ağustos 2008, 23:29
#117
Tamamen para-imkan meselesi Gayet başarılı çalışmalar var.Paylaşım için teşekkürler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
25 Ağustos 2008, 22:37
#118
gv 650 distiributoru
Herkese selam;formu zevkle takıp ediyorum ve bahsi gecen gv 650 motor haylı ilgimi çekti.Motor kullanmaya uzun süre ara verdikten sonra(15 yıl),tekrar motor sahibi olabilmek için bir süredir araştırmalarım sonucunda gv 650 alma aşamasına geldim.Fakat geçen yıl aldığım lg marka televizyonumun Turkiye dist. değişmesi nedeniyle birçeşit ortada kalma olayı yaşadığımdan bana ders oldu ve iyi bir araştırma yapmam gereklitiğini düşündüm.Araştırmalarım sonucu şu anda satılan motorların global motor tarafından ülkemize getirildiği ve servisinin verildigi fakat bundan sonra global motorun yerini kanuni nin aldığını ve motorların s&t kanuni adı altında ülkemizde üretileceğini,bu nedenlede üretici firma ile global motor arasında mahkeme yolunun görunduğu yorumları yapılıyor.Bu duyumlar sonucunda şu anda beklemede kaldım.Bu konuda bilgisi olan varsa öğrenmek isterim.Bu arada Kanuni sitesine gv 650 resimlerini koyup fiatını bile belirlemiş.Hepinize teşekkürler.
AŞAGIDAKI YAZIYI STKANUNI.COM.TR SİTESİNDEN BULDUM.
KURALKAN, GÜNEY KORELİ HYOSUNG MOTOSİKLET ÜRETİCİSİ S&T GROUP İLE ANLAŞTI
Aralık 2007
Kuralkan Grubu Güney Kore’li Hyosung üreticisi olan S&T Group ile stratejik işbirliği anlaşması imzaladı. Bu anlaşma çerçevesinde S&T Group Kuralkan için S&T KANUNİ markası adı altında 650 cc’ye kadar 13 farklı modelin üretimini yapacak.
1994 yılından bu yana yerli motosiklet üretimi yapan Kuralkan Grubu bünyesine yeni bir marka daha ekledi. S&T KANUNİ. Güney Kore’li Hyosung motosikletlerinin üreticisi S&T Group Kuralkan için tesislerinde, S&T KANUNİ markası ile üretim yapacak. Kuralkan Grubu Kanuni ile orta segmentte yer alan pazar payını üst segmentlerde yer alan S&T KANUNİ ile tamamladı ve ürün yelpazesini 50 cc den 650 cc’ye kadar genişletti. Kuralkan yeni yılda Kanuni ile birlikte S&T Kanuni markalı ürünleri ile pazar payını artırmayı hedefliyor.
S&T KANUNİ FARKLI BİR STRATEJİ İLE TÜRKİYE’DE YER ALACAK
Kuralkan Grubu S&T KANUNİ için farklı strateji uygulayarak genellikle belirli şehirlerde oluşan yüksek hacimli motosiklet potansiyelini Türkiye geneline yaymayı planlıyor. Böylece küçük ve orta segmentin üzerinde beklentileri olan motosiklet kullanıcıları Kuralkan güvencesinde yüksek hacimli motosikletlere binebilecek. Kuralkan Grubu’nun üreticisi olduğu Kanuni markası ile 250 bayi ve 400 servis ağı bulunuyor. Öncelikle Kanuni bayi ve servis ağı içinde yeni markanın şartlarını sağlayan noktaları değerlendirilerek genişlemeyi hedefleniyor. Kuralkan Grubu içinde yeni markalardan S&T Kanuni için yaklaşık 50 satış noktası planlanıyor. Güney Kore’li marka ile Kuralkan bayileri 1300 YTL’den yaklaşık 30.000 YTL’ye kadar ürün satışı yapacak.
HYOSUNG ÜRETİCİSİ S&T GROUP KİMDİR ?
Hyosung motosikletleri üreticisi S&T Group Güney Kore’de faaliyet gösteren uluslararası sanayi teknoloji şirketi. Hyosung markası ile ürettiği modelleri ile dünya genelinde yaklaşık 50’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 1978 yılından kurulan S&T Group bünyesindeki Hyosung motosiklette teknoloji üreten Dünyanın sayılı üreticilerinden biri. Yeni teknolojileri kullanarak önümüzdeki yıllarda 1000 cc ve üzerinde üretim planlıyor. S&T Group Scooter, atv ve motosiklet üretimi yapıyor. Özellikle Avrupalı motosikletseverlerin beğendiği bir Koreli.
KURALKAN KİMDİR ?
1952 yılında kurulan ve 1987 yılında motosiklet sektöründe faaliyet göstermeye başlayan bir aile şirketi. Bilişim&teknoloji, yazılım, tarım, inşaat, otomotiv ve sanayi mamülleri üretimi gibi bir çok sektörde faaliyet gösteriyor. Doğu ve batı Almanya’nın birleşmesinden sonra özelleştirilen MZ motosiklet fabrikasını satın aldı. 1994 yılında Türkiye’de üretime başladı ve 25’den fazla ülkeye ihracat yaptı. MZ adını değiştirerek yerli ürettiği motosikletleri Kanuni markası ile üretmeye devam etti. Bugüne kadar 200.000 adede yakın motosiklet üreten firma 21 yıllık motosiklet deneyimi ile Türkiye’nin en köklü firmalarından biri. 300 cc’ye kadar segmentte motosiklet ve motor üretiyor. 2006 yılı sonunda 25 milyon usd’lik yatırım ile Türkiye’nin en donanımlı motosiklet fabrikasını Tuzla’da kurdu. Tesiste dişli üretim, boyahane, talaşlı imalat, dökümhane, montaj, kimyasal madde üretimin yanı sıra arge ve motosiklet test laboratuvarı yer alıyor. Türkiye motosiklet pazarının yaklaşık % 25’ine hitap ediyor.
ANLAŞMALAR YENİ ÜRETİM PLANLAMALARININ YOLUNU AÇABİLİR
Kuralkan Grubu imzaladığı anlaşma ile Hyosung üreticisi S&T Group ile önümüzdeki yıllarda bazı modellerde üretim planlıyor. S&T Group direktörü Steve Kang üretim kabiliyeti ve deneyimi olan Kuralkan Grubu ile İstanbul’daki tesislerde işbirliklerinde yeni açılımların olabileceğini bildirdi. S&T Group bazı modellerinde Avrupa pazarında daha etkin ve uygun maliyetler ile yer alarak Pazar payını genişletmeyi hedefliyor
-
26 Ağustos 2008, 09:33
#119
Şu iş biran önce çözülsede insanlar rahatla alabilse şu makineleri..
Kanuni "MZ"i bitirdiği gibi Hyosung'ı da bitirmez umarım..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
26 Ağustos 2008, 10:51
#120
Bence hem Kanuni Hemde Global motosikletimin parçalarını temin ediyorsa avantajdır.Ayrıca bu çekişme 15.000 ytl değerindeki sıfır motoru 12.000-13.000 ytl den almanıza yarıyorsa, mahkemeyle ne işiniz olur.Alırken kazandığınız ortalama 3.000 ytl de sizin garanti belgeniz olsun.
Global işin peşini bırakmışda değil. Benim bildiğim geçen hafta Kanuninin yedek parça deposundaki tüm hyosung damgalı parçalarına tedbir konduruldu. Herkes hakkını arıyor.Tüketiciyi memnun edecek olan kazansın.Motosikletlerde gerektiği piyasa değerine böylece oturmuş olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler