Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    YAMAHA XJ6 DIVERSION:




    Motor Özellikleri

    - Yeni geliştirilmiş 600cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı 4 silindirli motor
    XJ6 Diversion, kolay, tahmin edilebilir ve doğrusal bir güç aralığında canlı bir performans üretmek üzere özel olarak tasarlanmış, yeni 600cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı 4 silindirli bir motordan güç alır.

    Yeni tasarım son derece başarılı FZ6 modelin temel görüntü özelliklerini taşımaktadır. Ancak, motorun dış görünümü FZ6'ya benzer olmasına rağmen, XJ6 Diversion motoru kendine has çok çeşitli özelliklerle donatılmıştır.

    XJ6 Diversion motorunun üzerindeki neredeyse tüm ana özellikler yeni olup, silindir kapağı, motor bloğu, emme/egzoz sistemleri, kavrama ve vites bu yeni orta siklet için özel olarak geliştirilmiştir.



    - Kullanımı kolay tork çıkışı
    Yeni motor iç aksamları, emme ve egzoz sistemleri de dahil olmak üzere, düşük ile orta devir aralıklarında kullanımı kolay tork sağlamak üzere ayarlanmıştır.
    XJ6 Diversion, en sık kullanılan devir aralığında güçlü bir performansla birlikte, çok özel bir sürüş kalitesi sunmaktadır.

    - Yeni kam mili profilleri
    Yeni XJ6 Diversion için geliştirilmiş modele özel diğer önemli özelliklerden birisi de, revize edilmiş emme portu şekli ile kazanılan avantajları tamamlamak üzere yeniden tasarlanmış kam milleridir.

    Yeni kam mili tasarımı, dört adet emme ve egzoz supabının tümünün açık olduğu anlarda 34 derecelik dar bir supap bindirmesi ile birlikte, 6.6 mm'lik revize edilmiş bir supap hareketi sağlar. Yeni motorun yüksek kompresyon oranı ile birlikte, bu özellikler düşük ile orta devir aralıklarında yüksek tork değeri üretir ve sıkça kullanılan 4.000-5.000 dev/dak aralığında mükemmel bir gaz kontrolü sağlar.

    Dar supap bindirmesinin diğer bir avantajı da yanmamış gazların sızmasını en aza indirirken bu durum, arttırılmış olarak yanma randımanı temin etmeye yardımcı olur ve aynı zamanda yüksek seviyelerde yakıt randımanına katkıda bulunmaktadır.

    - Dövme alüminyum pistonlar
    XJ6 Diversion üzerinde kullanılan dövme pistonlar eşdeğeri döküm pistonlara göre daha hafif olup, bu ağırlık titreşimi en aza indirgemeye yardımcı olmaktadır.

    - Optimize edilmiş yakıt enjeksiyonu programı
    XJ6 Diversion yüksek dinamik aralıklı, dört delikli, iki yönlü yakıt enjektörleri ile donatılmıştır. Gerçek yakıt enjeksiyon sistemi görünüm olarak FZ6'da kullanılan sisteme benzerdir ancak bu sistem, önemli değişikliklere uğramıştır. XJ6 Diversion'ın yüksek tepki verme yeteneği ve kullanımı kolay özelliğini geliştirmek ve güçlü genel bir performans temin etmek üzere sensör ve yazılımda bir takım değişiklikler yapılmıştır.
    Revize edilmiş yakıt enjeksiyon programı düşük ila orta aralık tork seviyelerini arttıracak ve doğrusal güç özelliklerini optimize edecek şekilde tasarlanmıştır.

    - Orta susturuculu 4-1 egzoz
    Yeni tasarlanmış 4-1 tipi egzoz sistemi, yeni boru biçiminde çelik şasinin merkezi altında oturan tek bir orta susturucu içerine akan dört egzoz borusu içerir. Üç kademeli genleşmeli susturucu, çekici bir egzoz sesi üretmektedir.

    - Yeni debriyaj ve vites değiştirici tasarımı
    XJ6 Diversion yeni ve deneyimli sürücülerin beğenisini kazanan modern, pratik ve sürüşü zevkli, orta ağırlıkta bir motosiklet olarak tasarlanmış olup, şehir caddelerinde kullanımı daha da kolaylaştırmak üzere, tamamen yeni bir debriyaj ve vites değiştirici monte edilmiştir.
    Yeni debriyajda iç iticili tipte bir serbest bırakma mekanizması vardır ve bu sistem kullanım kolaylığıyla ünlüdür. Yumuşak ve hafif çalışmasıyla, yeni iç iticili debriyaj yarı kavraşmış durumda XJ6 Diversion sürücüsüne şehir içi dur-kalk sürüş durumlarında iyi bir kontrol hissi verir.
    Yeni debriyaj ile birleştirilen, yeniden tasarlanmış vites değiştirme mekanizması tüm durumlarda yumuşak ve kolay vites değiştirme sağlayarak
    orta ağırlıkta bir motosiklet arayan sürücüler için ideal bir seçim haline getirir.

    Şasi Özellikleri

    - Yeni tasarım boru biçiminde karo tipi şasi
    XJ6 Diversion sürücülerine, alçak sele yüksekliği ve ince şasi boyutları ile birlikte güçlü ve çok yönlü sürüş performansı sunmak üzere, tamamen yenilenmiş karo biçiminde bir şasi geliştirilmiştir. (burada diversionun gövdesini gösteren statik bir foto koymalıyız)

    - Optimum denge sağlamak üzere seçilmiş boyutlar ve geometri
    26 derecelik kaster açısı ve 103.5 mm'lik iz aralığı ile birlikte 1.440 mm'lik tekerlekler arası mesafesi özelliklerine sahip şasi geometrisi, sürücünün komutlarına uygun şekilde tepki veren dengeli ve önceden tahmin edilebilen kullanım özellikleri sunmak üzere tasarlanmıştır.

    - Monocross arka süspansiyon
    XJ6 Diversion'a hafif ve kompakt yeni bir Monocross arka süspansiyon sistemi monte edilmiştir. Bu monocross arka süspansiyon kolay kullanım özellikleri temin etmede önemli bir rol oynamaktadır.

    - 520 zincir
    Azaltılmış sürtünme kayıpları için yeni XJ6 Diversion hafif bir 520 zincirle donatılmıştır. Bu hafif zincir, motor gücünün arka tekerleğe etkin iletimi için sürtünmeyi azaltmaya yardımcı olmaktadır.

    - ABS kilitlenme önleyici fren sistemi
    (Bu özellik, Diversionun opsiyonel ABS�li modelinde yer almaktadır.)
    Yeni XJ6 Diversion aynı zamanda kompakt bir yeni ABS tasarımı ile de donatılmıştır. Bu yeni sistem daha gelişmiş bir frenleme hissi sunmak üzere geliştirilmiş olup, doğrusal kontrollü (3 konumlu) bir ABS sistemi içerir.
    Sistem, frenleme sistemine ABS sistemi devrede değilken daha doğal bir frenleme hissi kazandırır.

    - Hiç eskimeyecek gelecek nesil keyif-spor tasarımı
    Yeni XJ6 Diversion'ın gövde tasarımının en önemli iki özelliği minimalist boru biçiminde çelik şasisi ve iç braket yerleşimine sahip ince salıncaktır. Bu yapıların motosikletin görünüm ve karakteri üzerindeki etkileri hangi açıdan bakılırsa bakılsın son derece fazladır.



    TEKNİK ÖZELLİKLER
    MOTOR
    Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı
    4 silindir, 4 supap, DOHC
    Hacim 600 cm3
    Çap x strok 65.5 x 44.5 mm
    Sıkıştırma oranı 12.2:1
    Azami Güç 10.000 dev/dk. 57.0 kW (78 BG)
    Azami Tork 8.500 dev/dk. 59.7Nm (6.1 kg-m)
    Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
    Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Islak, çoklu disk
    Ateşleme sistemi TCI
    Marş sistemi Elektrikli
    Şanzıman sistemi 6 vites
    Diferansiyel sistemi Zincir
    ŞASİ
    Şasi Çelik Boru Şasi
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön çatal esname mesafesi 130 mm
    Arka süspansiyon Salıncak (mono cross)
    Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
    Ön fren Çift disk, Ø 298 mm
    Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) (tubeless)
    Arka lastik 160/60 ZR17M/C (69W) (tubeless)
    BOYUTLAR
    Toplam uzunluk 2,120 mm
    Toplam genişlik 770 mm
    Toplam yükseklik 1,210 mm
    Sele yüksekliği 785 mm
    Tekerlekler arası mesafe 1,440 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 211 kg
    Yakıt kapasitesi 17.3 litre
    Yağ kapasitesi 3.4 litre
    RENK SEÇENEKLERİ

    - Okyanus Mavisi,
    - Grafit
    - Lav Kırmızısı


    Güzel motor, bakalım Türkiye'ye gelecek mi? Fiyatı kaç olur acaba?
    mehmetenis ve karakus34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Diversion ve Fazer S2'nin karşılaştırılmalı özellikleri :


  3. #3
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    çok güzel bi makina ancak tam grenajlısı daha güzel yamaha herzaman böyle motor getirmiyor beyendim...

  4. #4
    berkforce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    ist.göztepe
    Motosikleti
    vfr 800

    2009 yamaha xj6 naked..

    2009 senesinde ülkemize XJ6 diversiyon adı altında gelecek olan XJ6 nın naked versiyonuna yakından bir göz atalım..



























































    Rüzgar gibi geçti

  5. #5
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Beyazı çok seksi

  6. #6
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Çok güzel ama diversion daha güzel

  7. #7
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    ne yaparsa yapsınlat kawasaki z750 ve z100 tadında motor göremiyorum hala...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  8. #8
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yaparsa yapsınlat kawasaki z750 ve z100 tadında motor göremiyorum hala...
    Valaa orası dogruu ama bu da güzel be abiiii

  9. #9
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Fazer in biraz daha toplusu be şık versiyonu ; Güzel güzel ; Gelsin bakalım Türkiyeye..
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  10. #10
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Eeee göz attıkda... FZ6'dan farkı nedir bunun? Teknik verileri nelerdir? Neyi iyileştirilmiş neyi kötüleştirilmiştir ?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  11. #11
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    2008 er6-n alanlar bence biraz üzülecek :p
    gsr-600'e benzetmişler biraz ama çok güzel olmuş

  12. #12

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Bu makine FZ6n olarak gelebilir...
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  13. #13
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Mt03 ün cadde versiyonu...
    (Mt03 ü ben stunt aracı olarak tanımlıyorum da... )
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  14. #14
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    arka maşa cort egsoz tüpüne ne olmuş katalizöterden çıkış yapmışlar direk tabii maliyet düşecek
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  15. #15

    Üyelik
    08 Haziran 2008
    Şehir
    ŞehRüL Emİn _ İSTANBUL
    Motosikleti
    150 ZC
    çok iii olmuş eksoz çok orjinal duruyo . .

  16. #16
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Beldeyama internet sitesine grenajsız xj6 modelini de eklemiş.



    http://www.beldeyama.com.tr/www/urun...id=12&u_id=299

  17. #17
    emRRe79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    Salcano wolf 125 s
    far tek oldumu ben bayılıyorumm

  18. #18
    headhunter251 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    FZ6 Fazer
    bence çok hoş olmuş Fz6 kanı taşıyor ve yakışıklı


    vee + olarak depo yanlarına yerleştirilmiş padler çok iyi düşünülmüş harici dizlik kullanımı için çok çok iyi
    ..:: Nerde O Eski Günler? ::..

  19. #19
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia

    Yamaha XJ6





    XJ6 / ABS - Teknik Özellikler
    MOTOR
    Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı 4 silindir, 4 supap, DOHC
    Hacim 600 cc
    Çap x strok 65.5 x 44.5 mm
    Sıkıştırma oranı 12.2:1
    Azami Güç 10.000 dev/dk. 57.0 kW (78 BG)
    Azami Tork 8.500 dev/dk. 59.7Nm (6.09 kg-m)
    Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
    Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli
    Ateşleme sistemi TCI
    Marş sistemi Elektrikli
    Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites
    Son aktarım sistemi Zincir tahrikli
    ŞASİ
    Şasi Çelik Boru Şasi
    Ön süspansiyon Teleskobik çatallar
    Ön çatal esname mesafesi 130 mm
    Arka süspansiyon Salıncak (monokros)
    Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
    Ön fren Çift disk, Ø 298 mm
    Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) (tubeless)
    Arka lastik 160/60 ZR17M/C (69W) (tubeless)
    BOYUTLAR
    Toplam uzunluk 2,120 mm
    Toplam genişlik 770 mm
    Toplam yükseklik 1,085 mm
    Sele yüksekliği 785 mm
    Tekerlekler arası mesafe 1,440 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 205 kg / 210 kg
    Yakıt kapasitesi 17.3 litre
    Yağ kapasitesi 3.4 litre
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r



    Aradaki 7 farkı bulun

    Harbiden beldeyamanın sitesine eklemişler ama fiyatı yazılmamış daha.Hadi şöyle güzel bi fiyat yazında alalım bizde.Yazık o kadar motorda değişiklik yapmışınız.Satılmazsa emeklerinize yazık olur.


1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler