Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mart 2009, 23:51
#2461
Aidi adlı üyeden alıntı
selam arkdaşlar
size bi sorum olacak.
acaba yakıt musluğu hangi konumda olursa kapalı, açık yada yedek depo açık olur
sağ daki soldaki ve ortadaki gibi olursa musluk ne anlama geliyor yardımcı olur musunuz?
teşekkürler...
soldakı normal depo , ortada ki kapalı , sağ daki yedek depo
muslugun uzerınde bir ok var onu gör önce . sana püf noktalar , benzin musluguna bak kucuk kap cızımlerı goreceksın ustte agzına kadar dolu kap ( normal depo ) altta kabın dibinde kalmış ( yedek depo ) sağ daki nokta da kapalı demek oluyor
arkadaşlar depoma bir çalışma yaptım benzin girişinden depo monte vidasına kadar uzanacak 6 tl ye mal oldu tamamen kendi el yapımım
yarın monte edip fotograflarını koyacağım
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Reklamlar
-
27 Mart 2009, 11:15
#2462
mterayes26 adlı üyeden alıntı
[/SIZE][/COLOR]
soldakı nıkelajlı kapagı sök gördüğün 7-8 vidalı siyah kapağıda sök karşına cıkan ızgaralı aparattan filtreyi çıkar tmm .
motorun sağa çekmesi zor yaa çekiyorsa eğer 1 den fazla sebebi vardır .
bugun de sola cekiyor gibi geliyordu. problem motorda degil bende herhalde kazadan sonra kafayi toparlayamadim.
-
27 Mart 2009, 11:27
#2463
mterayes26 adlı üyeden alıntı
soldakı normal depo , ortada ki kapalı , sağ daki yedek depo
muslugun uzerınde bir ok var onu gör önce . sana püf noktalar , benzin musluguna bak kucuk kap cızımlerı goreceksın ustte agzına kadar dolu kap ( normal depo ) altta kabın dibinde kalmış ( yedek depo ) sağ daki nokta da kapalı demek oluyor
bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die
-
27 Mart 2009, 12:59
#2464
efeoktay adlı üyeden alıntı
bugun de sola cekiyor gibi geliyordu. problem motorda degil bende herhalde
kazadan sonra kafayi toparlayamadim.
baba sen önce mevlid mi okutcan kurşun mu döktürcen bilmem ama hayır yap bir sağa bir sola allah muhafaza öte tarafa , artık kaza geride kaldı düşünme onları hayatın tadını çıkar
Aidi adlı üyeden alıntı
bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die
yedek deponun içinde 1 lt yakın benzin varken kırmızı ışık yanıyor . Ben artık bu motoru her türlü çözdüm deponun şıkırtısı şehir içi kaç km gider onu biliyorum , şehir içi 50 yi geçmeyin yakıtınızın ne kadar düştüğünü göreceksiniz en eski caracalcı olarak her türlü konuda yardımcı olurum
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
27 Mart 2009, 13:51
#2465
teşekkür ederim kardeşim bilgiler için.
peki hangi marka ve kaça kaç yağ kullanmayı önerirsin?
-
27 Mart 2009, 20:45
#2466
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
28 Mart 2009, 21:54
#2467
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
29 Mart 2009, 18:12
#2468
arkadaşlar, motor bugun gaz yemedi neden olabilir?
2nci viteste hızlanmak için bastım 1an gazı aldı ondan sonra hızlanmadı kaldı,
motor soğuktu ondan olabilirmi yoksa başka bir problem olabilirmi? buji falan gibi?
-
29 Mart 2009, 19:15
#2469
mterayes26 adlı üyeden alıntı
GDR kask kullanıyorsun sanırım?
Memnun musun? Ses geçirme oranı felan nasıl? Kafan içinde rahat mı?
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
-
29 Mart 2009, 22:30
#2470
Huysuz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, motor bugun gaz yemedi neden olabilir?
2nci viteste hızlanmak için bastım 1an gazı aldı ondan sonra hızlanmadı kaldı,
motor soğuktu ondan olabilirmi yoksa başka bir problem olabilirmi? buji falan gibi?
motor soğuk ben , 50 km yol yapmadan motordan performans beklemiyorum
Tundzhay adlı üyeden alıntı
GDR kask kullanıyorsun sanırım?
Memnun musun? Ses geçirme oranı felan nasıl? Kafan içinde rahat mı?
en az 10 kere yere düştü hala sağlam , güzel sesi içeri alıyor ses almasın dersen ya kulak tıkacı yada çok kaliteli bir kask alacaksın . ben kask ımı sevıyorum parlak siyak manyak karizma duruyor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
29 Mart 2009, 23:51
#2471
vizörü beyaz mı?
ve kaç paraya aldın kaskını? bende GDR almayı düşünüyorum da
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
-
30 Mart 2009, 01:06
#2472
şeffaf vizör içinde güneş gözlüğü çeneden açılır . 150 tl - 10 taksıt pesınde baya düşer
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
30 Mart 2009, 15:22
#2473
Arkadaşlar 4.04.2009 tarihinde cruiser gezisine katılacakmısınız?
Ben katılmayı dusunuyorum eger katılacak varsa tabiki..
-
30 Mart 2009, 21:33
#2474
slm arkdaşlar..
sizin caracaldaki titreşim durumu ne alemde.
ne tür değişikler yapsam acaba titreşim azalır. yada azalabilir mi?
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
-
30 Mart 2009, 23:51
#2475
ben katılmayacağım . titreşim rodajdan sonra , düşüyor . Ağzınla kuş tutsan titreşimi engellenmez
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
31 Mart 2009, 02:12
#2476
dostum tıtreşimin azalması için,
motor bağlantı cıvataları var,
6 adet sanırım,
o cıvataların altlarına saglıklı sağlam yani,kauçuk pullar var,onlardan alacaksınız ve monte edeceksınız,
her cıvataya 2 adet somun takılarak KONTRA uygulaması yapılır,
kaldıkı cıvatalar gevsemesın ezıldıgı zaman pullar dıye,
motor sarsılmasını o pullar kesecek,
yanı o pullar sarsılacakoldugundan tıtreşim azalacaktır,
şahsen denemiş olup tavsiye ediyorum...
komple bitmiyor ama azalıyor...
Çünki Motorlarımız Aynı,
Görselliği Farklı Bir Tek...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
31 Mart 2009, 02:17
#2477
mterayes26 adlı üyeden alıntı
ben katılmayacağım . titreşim rodajdan sonra , düşüyor . Ağzınla kuş tutsan titreşimi engellenmez
azaltılabılırz sadece serkan abının bahsettıgı gıbı
-
31 Mart 2009, 02:59
#2478
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dostum tıtreşimin azalması için,
motor bağlantı cıvataları var,
6 adet sanırım,
o cıvataların altlarına saglıklı sağlam yani,kauçuk pullar var,onlardan alacaksınız ve monte edeceksınız,
her cıvataya 2 adet somun takılarak KONTRA uygulaması yapılır,
kaldıkı cıvatalar gevsemesın ezıldıgı zaman pullar dıye,
motor sarsılmasını o pullar kesecek,
yanı o pullar sarsılacakoldugundan tıtreşim azalacaktır,
şahsen denemiş olup tavsiye ediyorum...
komple bitmiyor ama azalıyor...
Çünki Motorlarımız Aynı,
Görselliği Farklı Bir Tek...
mesela civatayı yuvadan soktuk obur taraftan çıktı . Çıktığı anda pulları takıp 1 yerine 2 civata mı takılacak kontra teknıgını bılıyorum ama senın ne anlattıgını anlamadım
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
31 Mart 2009, 04:08
#2479
evet aynen oyle olacak,
''Civatayı Sokuyorsun,
Yuvasından Çıkartıyorsun,
Ayrılıyorya Yerınden,
Almış olduğun Veya Kendin Kesmış Oldugun,
yeterınce Kalın Lastık Veya Kauçuk Pulu Motor Baglantı Yerı İle,
Şasi Baglantı Yerının Arasına Monte Edıyorsun,
Ve Cıvatayı Yerıne Sokuyorsun,
işte bu kadar,
işte resım ile anlatım,
ama kusura bakma baska resım bulamadım,
en net olan bu idi,
sonumlara kontra yapma sebebı ise,
motor baglantısı ıle şasi arasında olacagından pulun,
belkı sıkıştırmadan koparda düşer diye,
saglıklı sıkılıkta olmasıdır,
kaldıki düşme olmuyor,
sıkıldıkca bır nevı yapısıyor cunki...
komple sıkmıyorsunuz ama,
arada pul oldugu bellı olsun,
tıtreme esnasında motor şasiyi etkılememesı için fazla sıkılmamalıdır...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
31 Mart 2009, 10:32
#2480
Güzel anlatım, eline sağlık. sanırım işe yarar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler