Merhaba deer 152 kullanıcıları bildiklerimizi sorunlarımızı buradan paylaşalım...
(tabii daha önce bçyle bi topic açılmadıysa )
Merhaba deer 152 kullanıcıları bildiklerimizi sorunlarımızı buradan paylaşalım...
(tabii daha önce bçyle bi topic açılmadıysa )
[FONT="Arial Black"][I]Daima en iyiye...[/I][/FONT]
bende almayı düşünüyorum ama nasıl bi motor bilen yada kullanan anlata bilirmi uzun yola gidermii..?
(¯`·._.·[––––•(-•ƒree•-)•––––]·._.·´¯)
bilgi paylasımı yapalımda bunu parcalarımız geldikten sonra yapsak çünkü şimdilerde yazacaklarımız hep şikayet olur...
ohooo. kaç tane mostwanted var buradamost_wanted
2 tane mostwanted var gözüme bişey oldu heralde fazla monütere bakmaktan şaştı mı ne
bir ara emrahın yan versiyonu emral vardı tıpatıpı naylon emrah diyorlardı
şimdi hanginiz naylon şaka bir yana ben hemşerimden yanayım
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
önceki açılan konu başlığı neden kapanmış bir bakın
http://www.motosiklet.net/forum/show...4&postcount=34
Kanuni DEER 152
Firma Web adresi http://www.kanuni.com.tr
Web Sitesinden Alınan Teknik Özellikleri
Motor : 1Silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 152.7 cc
Silindir Çapı ve Strok : 152.7 cc
Sıkıştırma Oranı : 10.3
Maks. Güç : 7.4 Kw
Maks. Tork : 10,8Nm/4500Rpm
Soğutma Sistemi : Su soğutmalı
Çalıştırma : Elektrikli
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Disk
Yağlama Tipi : YAĞ POMPASI
Ateşleme : Elektronik CDI
Akü : 12V/7AH
Ön Süspansiyon : Hidrolik amortisör
Arka Süspansiyon : Gazlı arka amortisor
Yakıt Tankı Kapasitesi : 8 lt
Ön Lastik : 110/70-17
Arka Lastik : 110/70-16
Boyutları : 2030x680x1180 mm
Ağırlığı : 116 kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 3,55 lt.
18/11/2006 tarihi itibari ile web sitesinde tavsiye edilen fiyatı KDV ve ÖTV Dahil 4.584 YTL
Bu motoru kullanmadım fakat arka amortisörlerin gazlı olması konfora etki edecektir. şasi olarak sağlam bir görünümü var. kullanan bir arkadaş var motorda biraz oynama ile 170 cc gibi bir rakama ulaştığını söylüyor. ön amortisörlerin çukurda dengesini kaybetmemesini beğeniyor ve girdiği yaklaşık 10 cm derinliğindeki çukurdan dengeli bir şekilde çıktığını anlatmıştı. başka bir başlıkta bu motorların taiwan üretimi olduğu yazıyordu. şasi biraz hyo gibi göründü hyo tarzı gibi görünüş olarak güzel bir motor ama bu fiyata farklı alternatifler mevcut.
bu linkte ise taiwan markası olduğunu anlatan mesaj var http://www.motosiklet.net/forum/show...1&postcount=12
hyo modelerinden birisinin şasisi bu şekilde dışarıda görünen ve boru şasi
boru şasi ve açıkta olması nedeni ile
kanuni deer 152 benzin sarfiyatının verilerin den biraz fazla yaktığı deniliyor? kullanımdan kullanmayada fark gösteriyormuş
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
Arkadaşlar ; bu makina dan bir arkadaşım da vardı , 2005 model 0 km almıştı bu makinanın kullanımı falan çok güzel hızlanması iyi fakat su sogutma sistemi
biraz zayıf .
deer152 her yere gideer152
servisten yeni cıkardım motoru kitlemiştim üstelik radyatörüde değiştirdim he birde direksiyon carpmanın etkisiyle capraz olmustu onu düzelttim
1,060 ytl masraf oldu sanki parcaları cok pahalı diğer motorlara göre
örnegin arka stop 136,00 ytl
Off bu ne yaa Honda CBR 125 yatırsan ancak bu kadar cıkar herhalde
Kanunı nın bu modelıne hastaydım ne yalan solıyım ama cok pahalı ya o kadar verılmez dıye dusuuorum o gorunus 10 numara
Bende dıyorum burda bı tandıkta var mavısı arka stop kırık nıye degısmıyo dıyom o kadar para verılırmı beee yuhhhhh
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
piyasadakidiğer cinlilerden faklı oldugu için görünüşüne bakıp aldık zaten fazla bilgimiz yoktu motosikletler hakkında aslına bakarsan hala yok ama gercektende pahalaı belkide fazla satılan bir model olmadıgı içindir
bir diğer konuda su mesela diğer scooterlarda 35-45 ytl olan v kayıs bu modelde 100 ytl civarı ve bu kayısın boyutları tek o kadar tekki fabrikadakiler ve hatta servistekiler bile ebatlarını bilmior
Maksat Uğurun konusu güncel kalsın
deer 152 nin hızlanmasını diğer 150 cc lik mesela kanuni bobcat gibi scooterlar ile kıyaslayabilirmiyiz ,
0-100km hıza kaç sn. çıkar .
kanuni bu modelin ithalatını bırakırsa yedek parça sıkıntısı olurmu .
teşekkürler . .
Arkadaşlar benim ilk motorumdur Kanuni Deer 152. 2006'nın başlarında almıştım.Deer'la Mersin'den Ankara'ya gittim geldim.Mersin'den Antalya Kemer'e gittim geldim.Yolculuklarımda hiçbir sorun çıkarmadı.Hep tam gaz gittim.Yalnız bu motor 85 km'den fazlasını yapmıyor arkadaşlar.Tecrübeyle sabittir.Ayrıca bendeki Deer'ın elektronik göstergesi 130 gösteriyordu(serviste yaptırmama rağmen)ama arabayla ölçtüğümde 85 km'ye tekabül ediyordu.Bu da belirttiğim gibi maksimum hızıydı.Rodajını da uzun tolda tamamlamıştım. Fakat uzun yol motoru olmadığı için oturuş pozisyonu şehirlerarasında giderken çok rahatsız ediciydi.Lastiklerinin kalın olması güven vericidir.Yağ filtresi değiştirilmez.Süzgeç gibidir zaten değiştirilecek bir tarafı yoktur.Bu motorlar Tayvan'da üretiliyor bildiğim kadarıyla.Kanuni için bu motorları üreten yabancı kökenli bir firma var.İnternetten resimlerini bulabilirsem firmanın adıyla birlikte resimleri de buraya eklerim.Bunların dışında parçaları pahalıdır.Aydınlatması tatmin edicidir.benim deerın deposu 8 litre benzin alıyordu.Mersin'den Ankara'ya tam gaz 20 litre civarında benzin yakmıştı.(483km)Bu motorun 150 cc 15 beygir olduğu belirtiliyor ama malesef 150cc'lik ve 15 beygirlik bir motorun performansını bulamıyorsunuz.Şahsen Deer'ın 15 beygir olduğuna inanmıyorum.Servis olarak da Kanuni servisleriyle muhatapsınız.Karar sizin arkadaşlar.Kişisel kanaatim bu motor yerine bir ybr 125 çok daha tatmin edicidir.
işte deer 152 nin ta kendisi :
http://www.cpi-motor.com.tw/scooter3.htm
gtr 150 asıl adı .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)