Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #361
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Shadow tutkunları.arkadaşlar motorum karbüratörlü.15 bin km'de.geçen yıl orijinal egzozumun çıkışlarındaki üstüste duran delikleri matkaplala deldirdikten sonra kronik sorun ortaya çıktı.motorum egzostuma müdahale etmediğim vakitlerde artcıyla beraber sıkı bir eğimi 140 civarında torklu bir şekilde tırmanırken deldirme işleminden sonra TEK BAŞIMA olduğum halde aynı eğimleri 120 ve biraz üzeri süratte düşük torkla katedebiliyor.sonraki yaz motoruma bir ümitle highway hawk egzost taktırdım.ilk gün biraz yüksek verim alsam da kısa sürede ciddi kurumlanan egzostumun sesten başka hiçbir özelliği kalmadı.yani çekiş sanki giderek düşüyor.ve düşecek.motorum kılıfsız evin önünde günlerce yağmura maruz kaldı.acaba bunun karbüratörde bir etkisi var mı? bu arada motorum gaz yemiyor.ilk gazda kekeliyor şaşırıyor adeta.motor sanki sıkışmış nefes alamıyor gibi.bakımları günü gününe yapılmaktadır.aldığım günden beri sübap ayarı yapılmadı.kendi eski şoförlüğümden sübap ayarına ümit bağladım.hypercharger uygulamasının da sonuç vereceğini sanmıyorum.motorum düz yolda 135 km ve üzerine çıkamıyor.eskiden pati çeken motorum şu anda sanki 400-500 ccclik motor gücünde gibi; patinaj çekmesi mümkün görünmüyor.kullanabilmek ayakta kalabilmek için gaza yükleniyorum.motorda önce ön cam uygulandı ve hala ön cam mevcut.ancak sorun ne hikmetse egzost deldirmekle başladı ve performans tabir edilen egzosta beraber hiç bir değişiklik göstermedi.motor son derece tatsız ve soğudum.aydınlatırsanız minnettar kalırım tavsiyelerini bekliyorum.saygı ve sevgilerimle

    (motorum honda shadow vt750)
    arkadaşım motorunuzla ilgili sorunlarınızın çözümü için dostum viceroyun teşhisine pek katılamayacağım..hava soğutmalılarda egsoztaki değişiklikler etki yapabilir.
    su soğutmalılarda ise çekiş düşüklüğü sorununa daha geniş bakış açısıyla bakılması gerekir.. çünkü o kadar çok neden varki buna sebep olacak..
    madde madde sıralıyacak olursak;

    1)kötü kirli yakıt karbüratörlerde hasara neden olmuş olabilir..motor gaz yemez,sersem çalışır,çekmez,sebepsiz stop edebilir..
    çözüm: iki karbüratörde sökülüp temizlenmeli.

    2)ateşlemede düzensizlik,kesiklik olabilir.
    çözüm:ateşleme tertibatının bujiler dahil iyi bir şekilde kontrolü..

    3)hava filtresi tıkalı olabilir.
    çözüm:yenisi ile değişecek

    4)sürekli sakin kullandı iseniz süpaplarda kurumlanma olabilir.
    çözüm:üst kapak sökülüp temizlik yapılmalı.

    bu konu ile ilgili daha detaylı yazım aşağıdaki gibidir.
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı yorumcuların aksine zaman zaman motora yüksek devirde kullanmak ona iyilik etmek anlamına gelir.
    pistonlar ile silindir duvarları arasında segman adı verilen çemberler bulunur.
    bunlar sayesinde silindirdeki yanma odası yağlama yapılan kısımdan ayrılır.
    piston yukarı çıkarken yağlanan silindir duvarları , piston aşağı inerken segmanlar tarafından süzülür. böylece yağ ile yakıt birbirine karışmaz. ayrıca segmanlar olmasa silindire alınan hava yakıt karışımı da sıkıştırılamaz.
    bu segman denen çemberler piston kafasının içinde kendileri için ayrılmış yarıklarda oturur ve kapalı çember şeklinde değilde ,
    ısındıklarında genleşebilmeleri için bir tarafları açıktır.

    sürekli düşük devirlerde sakin ,sakin kullanılan motorlarda segman yarığında kurumlanma olur.
    tıkanan segman yatağı yüzünden basınçlı hava segmanı silindir duvarına itemez, silindir basınç kaybeder.
    üretilen güç düşer, motor yağ yakmaya başlar.
    bunu önlemek için sıcak motoru zaman zaman yüksek devirlerde kullanmak yeterlidir.
    yanan kurum segmanların normal çalışmasını sağlayacaktır.


    araçları olan arkadaşlar bilecektir.bazı servislerde kurum temizliği yapılır..silindir kapak sökülür.bu kurumlar manuel olarak temizlenir
    işte olay budur.

    arada bir uygun yolda inletin motorlarınızı dahafaydalıdır,ömürüne ömür katarsınız motorun..
    yakıtını,tüketimini,azmı yaktı,çokmu kaçtı düşünmeyin bunları.

    5)belli bir devirden sonra çekmiyor ise debriyaj sistemi ve soğutma sistemi kontrol edilmeli
    balata bitmeye başlamış olabilir.hararet yapıyor olabilir.blok contasından gereksiz hava alıyor olabilir
    çözüm :debriyaj balata değişimi,soğutma tertibatı genel kontrolü

    5)gaz teli, ve jikle tertibatı.. gaz telinde gevşeklik olabilir, jikle ayarsız ve çekik kalmış olabilir..kurumlanma yapar.bu kurumlanma çekişi düşürür..
    çözüm:kontrol edilmeli

    6)süpaplar kontrol edilmeli (hararet yaptı ise )hasar olabilir ve parça değişimi , ayarı gerekebilir.
    çözüm:üst kapak açıldıktan sonra genel amaçlı kontrol edilmesi

    7)motoru kompresöre bindirdiğinizde ;
    eğer eskisi gibi değilse segmanlarda kurumlanma olabilir,yada segman değişimi gerekebilir.(yağ eksiliyormu bilmiyoruz)
    çözüm:en son bakılacak konu.

    8)egsozda kurum yaptığını yazmışsınız..bunun nedeni karbüratördeki zengin yakıt hava karışımdır..
    çözüm: jikle ve karbüratör ayarları kontrol edilmeli

    9)egsozla ilgili olduğunu hiç sanmıyorum..eğer öyle olsaydı orijinal egsozu çıkarıp performans egsozu takanlardada buna benzer şikayetler olmalıydıki bendede var.arada bir egsozu değiştiriyorum..
    ayrıca sizin gibi egsozunda delik açanlarıda biliyorum..çekişlerinde sorun duymadım..

    dediğim gibi bunun bir çok sebebi olabilir.madde madde yazdıklarımı en kolay olanından başlayıp iyi bir serviste tüm bunlar iyice kontrol edilmeli..

    motordan soğumanıza gerek yok..bunlar çok basit olağan durumlar.

    çözüm bulunduğu zaman bizleride bilgilendirirseniz seviniriz.
    mikail_6 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362

    Üyelik
    14 Kasım 2006

    teşekkürler

    merhaba kaldera ve viceroy ve diğer motor sevdalıları.Kaldera üşenmeden yazmışsınız.gösterdiğiniz samimiyete çok teşekkür ederim.motorun akibetini yazmak boynumun borcu kuşkusuz.ancak olağanüstü yoğunluktan henüz fırsat bulamadım.durumu size bildireceğim.saygılarımla

  3. #363

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    İzmir - Bostanlı
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Arkadaşlar selamlar,
    Motorum 2005 model ve yaklaşık 14.000 km de. ( Shadow 750 )
    Hararet yapınca servise götürdüm, Su Devirdaim Pompasının hareket alan uç bölümü kırılmış. Hem ben hem servis şaşırdı. 14.000 km de ilk kez yaşanan bir hadiseymiş. Bana da, markası Honda olmasa çok önemli değil derim ama, Honda da 14.000 km de Su Devirdaim Pompası mili bağlantı ucu nasıl kırılabilir mantıklı gelmedi. 400 YTL komple değiştirmeyi önerdiler. Yetkili servis Garantiye de sokmadığı için İzmir deki usta servislere götürüp götürmemeye karar veremedim.

  4. #364
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    devirdaimde sorun olmasa hararet yapmazdı zaten bu durumda.
    tesbitleri doğru olabilir.yetkili serviste parça fiyatı kaç ytl + işçilik kaç ytl + antifriz dahil fiyatmı bunları değerlendirip kararınızı verin..

    dışarıdaki özel servislerde devirdaim yoktur.mecburen servisten alacaksınız.
    alıp gideceğim diyince daha fazlada fiyat verebilirler.
    Varuna bunu beğendi.

  5. #365

    Üyelik
    25 Mayıs 2007

    Merhaba

    Arkadaşlar bu harika topik için hepinize teşekkür ederim. Bir Shadow sahibi olarak çok önemli bilgiler edindim. Benim Shadow'um 2006 model ve ilk sahibiyim. İstanbuldayım Anadolu yakasındayım ve istanbuldaki arkadaşlarla tanışmak isterim. Motoru bir sene orjinal egzostu ile kullandıktan sonra yerli bir egzost taktırdım. Sesi fena değildi ama bir kış dayanmadı ve paslandı. Bende yerine Mototal'den Cobra egzost aldım ( Bu markayı secmemdeki en önemli etken bu topictir ). Ses biraz kısıldı ama görüntü geçerli. Aldığım yaz Güneye gideceğim için eşim rahat etsin diye arkaya sissy-bar taktırdım.Hem o hem ben cok rahat ettik. Zaten motor daha bayiiden cıkmadan koruma demiri, sis farı, radyatör koruma takılmıştı. Bİr cam kaldı. Bazı internet sitelerinde T-Gidon gördüm. Güzel duruyor. Highway Hawk marka gidonlar mevcut. Acaba bunlardan alıpta uygulayan arkadaşlar mevcutmu aramızda ? Tek korkum kabloların ve boruların yetişmemesi. Bunları değiştirmek zahmetli ve pahalı bir iş. Motoru aldığımdan beri çoğu zaman artçıyla kullandım ve etrafımdaki bir çok kişiye göre bu da motorumun sağır olmasına neden oluyormuş. Açık yolda en fazla 110 km/h hızına cıktım. Daha ötesini gereksiz gördüm. Bir arkadaşımın 2005 shadow unda aynı marka aynı yerde takılmış egzost mevcut. Onun motorunda daha tok daha gür bir ses mevcut. İki motoruda yanyana getirdiğinizde ses bariz şekilde fark ediliyor. Nedenin anlayamadık. Havalar daha bozmadan İstanbuldaki arkadaşlarla tanışmak isterim. Herkese iyi sürüşler.

    Not: Topiği açan arkadaşın youtube yüklediği videoları hazır youtube açılmışken izlemek istedim ama izin gibi bir olaydan bahsediyor. Bunları izlemenin başka bir yolu var mı?

    gt1903

  6. #366
    yzfomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    izmir,göztepe
    Motosikleti
    hondacbf150,Honda Today, MSX 125, YAMAHA DELIGHT
    Alıntı gt1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Not: Topiği açan arkadaşın youtube yüklediği videoları hazır youtube açılmışken izlemek istedim ama izin gibi bir olaydan bahsediyor. Bunları izlemenin başka bir yolu var mı?
    youtube hazır açıkken diyince bende bir hevesle sizin bahsettiğiniz videoları izlemeye çalıştım fakat bir yanlışlık olucak ki siteye erişim engellenmiştir ibaresi aynen duruyor topici açan arkadaşın acaba bu videoları başka bir siteye ekleme gibi bir şansı var mı? Ayrıca topici açan ve topice yazılarıyla katkıda bulunan herkese shadow sever olarak teşekkür ediyorum bu motoru almak niyetinde olanlar için çok aydınlatıcı bilgiler mevcut.

  7. #367

    Üyelik
    25 Mayıs 2007
    Alıntı yzfomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    youtube hazır açıkken diyince bende bir hevesle sizin bahsettiğiniz videoları izlemeye çalıştım fakat bir yanlışlık olucak ki siteye erişim engellenmiştir ibaresi aynen duruyor topici açan arkadaşın acaba bu videoları başka bir siteye ekleme gibi bir şansı var mı? Ayrıca topici açan ve topice yazılarıyla katkıda bulunan herkese shadow sever olarak teşekkür ediyorum bu motoru almak niyetinde olanlar için çok aydınlatıcı bilgiler mevcut.
    youtube'a herhangi bir ek program olmadan giriş yapılabiliyor.

  8. #368
    irfanaltınay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Motosikleti
    Honda VT750 C Shadow
    slm arkadaşlar.bende vt750 ace var 2004 model ama eski 2003 kasalardan.ben egsoz arıyorum heryerde bulamıyorum,smokehead falanda almak istemiyorum.Mototalle görüştüm güncel kasalar için ellerinde varmış fakat eski kasa için yokmuş.bendeki kasa hava filtre koruyucusu yuvarlak olan kasa.illaki cobra olsun istiyorum (lo-boy shotgun) nerden nasıl temin edebilirim?
    [SIZE="2"][I]SSSsshadoooowwwww[/I][/SIZE]

  9. #369

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    İzmir - Bostanlı
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Kaldera,
    Bilgi için teşekkür ederim.
    Yetkili Servis den başka bir yere gitmedi motorum bu güne kadar, aklımın almadığı 2005 model ve 14.000 KM de nasıl bu problemi yapar ?

  10. #370

    Üyelik
    14 Kasım 2006

    ****

    işler ve kafam iyice karıştı.bir arkadaşımız artçıyla kullandığını ifade etmiş.ben de motoru ilk aldığım yıl boyunca sadece hafta sonlarında artçıyla uzun yollar yaptım.motorumdaki sağırlığın nedeni bu mu acaba?

    gt1903 artçıyla kullanmanın sağırlık nedeni olduğuna ilişkin örnekleri hangi topiclerde okudunuz?

  11. #371
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Bonjornoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    , aklımın almadığı 2005 model ve 14.000 KM de nasıl bu problemi yapar ?
    bahsettiğiniz su pompa mili fotoda eski ve yeni olmak üzere görülmekte.


    o milin kırılması pek mümkün değil gibi geliyor.pompanın yada rulmanların ciddi
    olarak sıkışması gerekir.yada parça hatası olabilir belki..
    fotodaki rulman dağıtması sıkıştırması sonucu değiştirilen pompa elamanı..

    motorlarının sağır olabileceğini düşünen arkadaşlar ise;
    eğer motor yağ eksiltmiyorsa,kmde 7000 sonrası ise bence devirli kullanmaya çalışsınlar.
    yada ;
    varsa sürat yapabileceğiniz otoban gibi uygun yer. çıkın yola vites aralıklarını daha uzun tutarak gaz açın.
    inletin biraz motoru.gezi için değil tedavi amaçlı.sağır tabir edilen motor aslında motor devirsiz, yavaş kullanıldığı için
    kurumlanmıştır..
    bu kurumları yakmanız gerek..inletin motoru 150-200 km. düşük viteste daha süratli gidin.
    zaten bir süre böyle gidince motor açıldı tabir edilen olay olacak ve süratin arttığını göreceksiniz

  12. #372

    Üyelik
    26 Ağustos 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Yamaha Midnightstar XVS 950

    Kendi shadowunu yarat

    Merhaba arkadaşlar uzun süredir forumu takip ediyorum, henüz bir shadowum olmadı ama sayenizde yakın zamanda düşünüyorum. Bir shadow hayranı olarak benimde konuya bir katkım olsun istedim. Bulduğum bir internet sitesini sizinle paylaşmak istedim. Belki Shadowunu modifiye etmek isteyen arkadaşlara yardımı olur.
    http://www.buildyourhonda.eu/

  13. #373

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    İzmir - Bostanlı
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz su pompa mili fotoda eski ve yeni olmak üzere görülmekte.


    o milin kırılması pek mümkün değil gibi geliyor.pompanın yada rulmanların ciddi
    olarak sıkışması gerekir.yada parça hatası olabilir belki..
    fotodaki rulman dağıtması sıkıştırması sonucu değiştirilen pompa elamanı..

    motorlarının sağır olabileceğini düşünen arkadaşlar ise;
    eğer motor yağ eksiltmiyorsa,kmde 7000 sonrası ise bence devirli kullanmaya çalışsınlar.
    yada ;
    varsa sürat yapabileceğiniz otoban gibi uygun yer. çıkın yola vites aralıklarını daha uzun tutarak gaz açın.
    inletin biraz motoru.gezi için değil tedavi amaçlı.sağır tabir edilen motor aslında motor devirsiz, yavaş kullanıldığı için
    kurumlanmıştır..
    bu kurumları yakmanız gerek..inletin motoru 150-200 km. düşük viteste daha süratli gidin.
    zaten bir süre böyle gidince motor açıldı tabir edilen olay olacak ve süratin arttığını göreceksiniz
    Kaldera selamlar,
    İlgin için çok teşekkür ederim,
    Kırılan mil değil,
    Devir daim pompasının, bu mile bağlanan kısmı.
    Az önce Honda Servis den aradılar, 2005 model olduğu için Garanti ye girmiyor.
    Bende 14.000 KM de nasıl olurda Devir daim pompasının bağlantı bölümü kırılır diyorum, Çin Malı bir motor dan bahsetmiyoruz. Honda bu diyorum. Sonuç alamadım.
    Honda Avrupa, gerekirse Japon yaya yazacağım. 14.000 Km de bu oluyorsa malzeme hatasıdır diye düşünüyorum.
    Bu arada Ar-Ge Mühendisiyim, Dizaynları yapan zaten biziz
    Türkiye Müşteri ilişkilerinden Murat bey aradı, Garantiden çözemiyoruz dedi.
    Onların adına üzüldüm, Honda bu, Çin Malı diil.

  14. #374
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Bonjornoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaldera selamlar,
    İlgin için çok teşekkür ederim,
    Kırılan mil değil,
    Devir daim pompasının, bu mile bağlanan kısmı.
    sanırım ben yanlış anladım.tamam şimdi oldu..o bahsettiğiniz parçayı gördüyseniz eğer bir nevi pervane yada çark gibidir.suyu sirküle eden yani.
    o parça kaliteli sert plastikte olabilir,metalde olabilir.her iki şekildede korozyondan etkilenmiş olabilir....esasen burda km değilde süre önemli bence..eğer birde antifiriz olmadan kullanıldı ise korozyon daha çabuk olmuş olabilir.

    parça üzerinde korozyon yok ise o zaman rulmanlardan olmuş olabilir.
    her şekilde garanti süresi bellidir.pek garantiden değişeceğini sanmıyorum.
    ama eğer su pompası daha önce değişti ise parça garantisi olması gerek.

  15. #375

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Yahu 20 gündür motor'un ilanı sahibinden, GG vb... birçok sitede duruyor ve bir allahın kulu aramadı. Sitelerden takip ettiğime göre herkes fiyatlarını düşürüyor.

    Noluyor bu piyasaya allah aşkına.

    http://www.sahibinden.com/sifir_2008...XQQdisplayitem

    Çokmu fiyat yazdık anlamıyorum. En azından ya yuh amma fiyat çekmişsin diye arar birisi.

    Satıp VStrom alacaktım. Hayaller gelecek yaza kaldı.

  16. #376

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    merhaba arkadaşlar ,3 yıldır ilk motorum shadow vt750 yi kullanmaktayım.bugün yarın garaja çekmeyi düşünüyorum.işin özü ben gsx650f i gördükten sonra ne yazık ki acımasızca shadow dan soğudum.kendimi yaşım 40 lı yaşların ortalarında olmasına rağmen shadow da biraz eskimiş hissetmeye başladım.daha 1-2 ay öncesine kadar böyle bir sport touring yada race saplantım mevcut değildi.nedense samimi yaklaşımlarınızdan da cesaretle bu değişimi sizlerle paylaşmak istedim.

  17. #377
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ,3 yıldır ilk motorum shadow vt750 yi kullanmaktayım.bugün yarın garaja çekmeyi düşünüyorum.işin özü ben gsx650f i gördükten sonra ne yazık ki acımasızca shadow dan soğudum..
    biraz iddialı olmuş ama,, madem işin özü dediniz aslında bana görede doğru dediniz..
    işin özü bence gsx650f değil, enduro. ve belli bir yaştan sonra son durak tabir edeceğim enduro kaçınılmaz gibi görünüyor.
    tüm yaşıtlarımda bu böyle oldu ve hala olmaya devam ediyor.yeni emekli olan assubay arkadaşım transalp aldı,yine bir dostum varedero aldı.ve bunlarda cruiser kullanırlardı.
    belkide bünyelerini dağlara ,ormanlara vurmalarının zamanının geldiğini belli eden o ilahi sesi işittiler..kimbilir..

    şaka bir yana gerek şehir içi kullanım olsun gerek uzun yol olsun enduronun artıları daha fazla..her türlü yol koşullarında
    sorunsuz olduğu için özellikle uzun rotalı gezilerin ve çadırlı konaklamaların olmazsa olmazı..
    biz shadow kullanıcıları şimdilik asfalt yoldan ayrılmamayı yeğliyoruz..

    belki bizlerde o sesi işiteceğiz bir gün..

  18. #378

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    merhaba Kaldera yanıt için teşekkür ederim.sport touring diye şööyle bir heveslendik ancak bu touring aşkı sürer mi sürmez mi bilmiyorum da; yani biraz tereddüt.shadowun oturma pozisyonu güçsüzlüğüne karşın rahatlığı yumuşaklığı ,kısaca o dışardan görünen esnekliği ayrı bir durum.örneğin egzostların bazen patlamalı gümbürtüsü; yani kafalar karışık bu cenahta.touring race yada nisbi olarak endurodaki S oturma pozisyonu bacakların geride duruşu bedene nazaran-pek de rahat görünmüyor.bu işte bir de pişmanlık sözkonusu olabilir.sadece genç fit görünmek adına kısa boyum yüksek selede acaba bir eziyete dönüşür mü.gönül istiyor ki hepsinden birer tane alalım.enduro dağlar kırlar meselesine gelince ben biraz homesick tabir edilen adamım evden uzun ayrılamam.arada bir turlayıp yine eve döncem akşam yemeğini soframda yemeliyim.vaziyet böyle değerli dostum.şimdilik çektik rölantiye- işi nasip kısmet hayırlıysa moduna resetledik.hayırlıysa olsun.değilse benim shadow bir köşede eski amerikan filmlerini anımsatırcasına söğüt gölgesinde dinlensin arada bir buradayım desin iki borudan mamül gümbürtülü egzostuyla.Allaha emanet olun

  19. #379
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba Kaldera yanıt için teşekkür ederim.sport touring diye şööyle bir heveslendik ancak bu touring aşkı sürer mi sürmez mi bilmiyorum
    sizin için hayırlısı ne ise o olsun..
    shadowun benim için tek dezavantajı şehir içi kullanımında..
    bulunduğum yer tabiri caizse arı kovanı gibi..şöyle bir gazlayıp gidemiyorum.
    attığım taş ürküttüğüm kurbağaya deymiyor. motorumda homurdanıp duruyor bu duruma.,,yol lazım bana yol.
    arada bir şehirden kaçmak iyi geliyor..

    shadowculara desemki, bayram tatilinde hava şartlarıda izin verirse tabii;
    bir gökçeada yapalım en az 2 günlük bir gezi yalova,bursa bandırma, çanakkale nasıl olur acaba..?
    bayramın 3. veya 4 .günü kaçmayı planlıyorum..
    istanbulun gürültüsünden uzaklaşıp gökçeadanın ıssız yollarında gaz açmak iyi gelir gibi..
    www.gokceadalicakir.com

  20. #380

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin için hayırlısı ne ise o olsun..
    shadowun benim için tek dezavantajı şehir içi kullanımında..
    bulunduğum yer tabiri caizse arı kovanı gibi..şöyle bir gazlayıp gidemiyorum.
    attığım taş ürküttüğüm kurbağaya deymiyor. motorumda homurdanıp duruyor bu duruma.,,yol lazım bana yol.
    arada bir şehirden kaçmak iyi geliyor..

    shadowculara desemki, bayram tatilinde hava şartlarıda izin verirse tabii;
    bir gökçeada yapalım en az 2 günlük bir gezi yalova,bursa bandırma, çanakkale nasıl olur acaba..?
    bayramın 3. veya 4 .günü kaçmayı planlıyorum..
    istanbulun gürültüsünden uzaklaşıp gökçeadanın ıssız yollarında gaz açmak iyi gelir gibi..
    www.gokceadalicakir.com
    Abi illa gidecen gökceadaya yani.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler