Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CF Moto MT 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Nisan 2019
    Şehir
    Istanbul



    MOTOR

    Motor Hacmi 649
    Silindir Çapı x Strok 83.00 x 60.00
    Maksimum Tork 56.00 Nm at 7000 min-1
    Sıkıştırma Oranı 11.3±0.5:1
    Maksimum Güç 45.00 kw at 8750 min-1
    Ateşleme Tipi ECU (EFI)
    Şanzıman Manuel / 6 Vites
    Motor Tipi Paralel Çift Silindir, 4 Zamanlı, 8 Supaplı (DOCH)
    Yağlama Tipi Basınçlı Püskürtme

    BOYUTLAR

    Boyutlar (UxGxY) 2180 x 835 x 1332
    Yakıt Tankı Kapasitesi 18.0±0.5
    Ağırlık 218kg
    Maksimum Taşıma Kapasitesi 150kg
    Frenler Ön/Arka ABS - Çift Disk / Disk
    Soğutma Tipi Sıvı Soğutma
    Lastik (Ön/Arka) 120/70ZR-17 58W / 160/60ZR-17 69W


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    gurucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Motosikleti
    Hero xpulse 200
    şu an için 2017-18 modelleriyle bana kalırsa en iyi f/p motoru ama uma belirsizliği herkezi ürkütüyo sanırım

  3. #3
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı gurucuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu an için 2017-18 modelleriyle bana kalırsa en iyi f/p motoru ama uma belirsizliği herkezi ürkütüyo sanırım
    Çok net yapıyor 200 üzeri. Sanıyorum öndeki SUV siz yanılttı. Porsche Cayenne o yanılmıyorsam. O da 180 üstü gidiyor. Ondan öyle gelmiş size. Z650 elli ile çok yakın bu blok 200 üzeri yapması garip bir şey değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok net yapıyor 200 üzeri. Sanıyorum öndeki SUV siz yanılttı. Porsche Cayenne o yanılmıyorsam. O da 180 üstü gidiyor. Ondan öyle gelmiş size. Z650 elli ile çok yakın bu blok 200 üzeri yapması garip bir şey değil.
    Dün düzeltmemiştim. Yanlış başlığa yazmışım bunu kusura bakmayın

  4. #4

    Üyelik
    10 Nisan 2019
    Şehir
    Istanbul
    hız videosunuda çekmişler.

    https://www.youtube.com/watch?v=QKRv8UBSBuA

  5. #5
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT

  6. #6
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Yok mu yeni serisinden kullanıp yorum paylaşmak isteyen?

  7. #7
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Arkadaşım kullanıyor .
    O çok memnun. Benim kullanımım ise onun kadar uzun değil ama vibrasyon yok. İvmesi virajı, çok güzel.genel anlamıyla kaliteli ama bence yedek parça sorun olabilir

  8. #8

    Üyelik
    09 Ocak 2018
    Şehir
    FETHİYE
    Motosikleti
    CF MOTO MT 650
    Cf Moto MT 650 sahibiyim. Motor emsalleriyle kıyaslandığı zaman fiyatına göre çok çok mantıklı bir motor. Bir yakınım suzuki v-strom 650 aldı analog gösterge ayarlanamayan ön süspansiyon daha dik bir arka süspansiyon (yatay olması virajda avantaj sağlıyor) vs. bir çok özellik açısından yetersiz kaldı MT 650'ye göre. Ki bu fiyatın içinde yan çanta ve koruma demiri de var. Motorumdan çok memnunum çok kıvrak ve seri bir motor gittiği kadar da duruyor olması beni mest etti. Ben uzun boylu olduğum için çok rahat kullanabiliyorum fakat kısa boylu kişiler arka süspansiyon ayarını yapması gerekebilir. Biraz ağır bir motor. Tavsiye ederim

  9. #9
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Merhaba.

    CF nin yeni makineleri çok güzel. MT ve CLX modellerinden kawasaki z650 bloğu kullanılıyor.
    Fiyatına göre gayet dolu bir makine veriyorlar şuan.

    V-Strom 650 nin de çok iyi bir bloğu var. Ve arka amortisör konusunda biraz yanılıyorsunuz.
    Suzuki' nin sürüş hissiyatının ve daha üst seviye motor olmasının bir kaç sebebi var.

    1- Sizin motorunuzda arka amortisör( rear suspension ) direk olarak maşaya ( swingarm ) bağlı.
    V-Strom 650 de pro link denilen bir bağlantı var. Yani yarış motorlarında ve genel olarak üst seviye pahalı motorlarda
    Süspansiyon maşaya direkt bağlanmaz. Araya üçgen bir parça konur. Bu ayar imkanın arttırır.
    Sürücünün arka lastikteki tutuşu daha iyi geri dönüşler ile hissetmesine yardımcı olur.

    2- Mükemmel SUZUKİ şanzımanı. Şıkır şıkır yağ gibi.

    3- V-Strom 650 motor bloğu cf' nin bloğundan daha güçlü. Sesi açık ara daha güzel.

    4- Suzuki hem ülkemizde hem dünya genelinde daha yaygın ve bilinen bir marka.



    Kaynak; https://www.motorcycle.com/ask-mo-an...g-linkage.html

    Tüm bunlarla beraber CFmoto ve Benelli iyi yükselişte olan asyalı firmalar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)