Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yuki Motor YK-25 Midilli Gaz Long Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör


    Merhaba arkadaşlar, 7 den 70 e her yaşta, her koşuldaki insanın "amacına uygun" motosiklet sürebileceğini düşünerek, yaşlı ve engelli bireyler için ülkemizde satılan bu modeli sizlere tanıtmak istiyorum. Siparişini verdik, ilerleyen günlerde fotoğraf ve olumlu/olumsuz yönlerini paylaşacağım inşallah.

    Motor Tek Silindir 4 Zamanlı
    Silindir Hacmi (cm³) 49.5cc
    Silindir Çapı ve Strok (mm) 50.00x49.50
    Silindir Sıkıştırma Oranı 9.1.1
    Max. Tork 5.5Kw/8000r/min
    Max. Güç 8,71Hp/5500/min
    Max. Hız (km/h) 70 Km/h
    Rölanti 1500 ± 100 min-1
    Şanzıman Yarı Otomatik / 4 vites
    İlk Vites Oranı 2.833
    Son Vites Oranı 0.958
    Çalıştırma Metodu Elden ve Ayaktan Marşlı
    Soğutma Tipi Hava Soğutma
    Yağlama Tipi Yağ Pompası
    Ateşleme Tipi CDI
    Debriyaj Tipi Islak Tip / Çoklu Plaka
    Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
    Lastik (Ön/Arka) 90.90-12/(90.90-12)
    Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 5 Litre
    Max Yükleme Kapasitesi (Kg) 250
    Fren Tipi (Ön/Arka) Disk (Disk)
    Ağırlık (Kg) 243 Kg (Yüksüz)

    Rampa tırmanabilmesi, bayılma yapmaması, az bir maliyetle etrafının kapatılabilmesi elektrikli alternatiflerinden en büyük farkı. Maliyetinin ekonomik oluşu, 70 km/h maksimum hıza ulaşabilmesi, 3 kişilik olması yüksek fiyatlı rakiplerine göre çok iyi bir alternatif sunuyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Merhaba değerli motosiklet.net üyeleri,
    Bugün motorumuzu teslim aldık. İnternette ve çevremizde pek fazla bilinmeyen bu modelin, herkesin heryere gidebilmesi düşüncesiyle üretilip, motosiklet veya otomobil kullanamayan yaşlı/bedensel engelli bireylerin erişim ihtiyacına cevap vermesiyle, ülkemizde motosiklet kültürünün ve motosiklet kullanıcılarının trafikte hak ettiği saygınlığın gelişmesinde bir nebze de olsa katkıda bulunacağına inanıyorum.

    Öncelikle aracımızın genel görünüşü şöyle:



    Ruhsatta 49.5 cc olarak gözüken ama aslında bildiğimiz 99 cc CUB motoru (ZONGSHEN) ile donatılan araçta 4 ileri ve ileri/geri gitmemizi sağlayan yarı otomatik şanzıman bulunuyor.





    Motosikletin bütün kumandaları el ile yapılıyor. Ayak freni bulunmuyor. Ön ve arke 2 disk freni mevcut. Frenlemesi gayet yeterli maksimum hızı 70 km/h, 2 kişiyle bayılmadan 60 km/h ile gidebiliyor. Bu kadar şasiyle bu sürati nasıl yapabiliyor ben de anlamadım. Hiç CUB tarzı yarı otomatik sürmediğimden bilemiyorum. Ön cam siperliği metal, altındaki far grenaj kısmı plastikten yapılmış. Malzeme kalitesi vasatto, bütün yan sanayi parçaları araçta kullanmışlar tadında. Güzel yanı ise mahalle elektrikçisinden alacağınız malzemelerle bile toplarsınız. Kişiselleştirmeye son derece müsait, üstünü kapatabilir, romörk takabilirsiniz. Fotoğrafları garajda çekebildim bu yüzden çok net olmayabilir. İlerleyen günlerde dış mekandaki fotoğraflarını da paylaşacağım inşallah.

    ÇEVRESEL TEPKİLER

    Motoru 10 km kadar tanımak maksatlı kullandım. İki tekerlekli motosiklet sürenler, trafikte diğer araç sürücülerinin motosiklete nefret kustuklarına defalarca tanık olmuştur. İşte bu veya bunun gibi araçlarda yaşlı/engelli bireyler trafikte karşılaştığımız bu olumsuz durumu bizim gibi sıklıkla yaşamıyorlarmış anlamış oldum. Sürücüler özellikle yol veriyorlar/taciz etmiyorlar aracı. İlk benzinini koymak üzere benzinciye gittik 10 Tl ye deponun yarısı doldu. Pompacı arkadaşın ilk defa gördüğü araçla ilgili soruları yanıtladıktan sonra ilk benzinin bahşişini de bırakıp yola çıktık. Elektrikli üç tekerliler gibi değil ivmelenmesi yerinde, akü bitti şarjı nerde yapacağım sıkıntısı yok.

    İnsanların tepkilerini gözlemlemeye devam ediyorum, yaşlı büyükleri olanlar bir başka inceliyorlar aracı. Kullanım açısından motosikletten biraz farklı, iki tekerde istemsiz olarak yatırıyormuşuz motoru, bunda o olay yok tüm dönüş kuvvetini bileklerden alıyor. Dikkat etmezseniz bir de süratliyseniz takla atabilir Allah korusun.

    SONUÇ: ALINIR MI ALINMAZ MI SORUNSALI?

    Bu aracı kullanacak kitle malumunuz yaşlı ve engelli insanlar, yani paralarını sokağa atacak en son insanlar. Ekonomik, uzun ömürlü, kolayca ve ucuza tamir edilebilen, uzun menzilli ve pratik bir araç gereksinimleri var. Bu sebeplerle piyasadaki diğer alternatiflerine göre birçok artıları mevcut. Ayaklarından, dizlerinden, belinden rahatsızlık çeken tüm bireyler için yürümekten çok daha hızlı, market/pazar alışverişlerini de taşıyabilecekleri, park sorununun olmadığı, ufacık tefecik pratik bir araç. Unutmayın ki bizler de birer yaşlı ve engelli adayıyız. Yaşlıların/engellilerin hayatını kolaylaştırmak, insanlık adına atılan büyük bir adımdır. Allah hepimize sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.

    7 den 77 ye herkese göre bir motosiklet var:


  3. #3
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör

    Tam bir drift canavarı :)

    Araçla ilgili güncel deneyimlerime devam ediyorum:
    Aldığımızdan bu yana her gün çalıştırıp, bakkala markete alışverişe gidiyorum, çevredeki insanların oldukça dikkatini çekiyor, araba desen araba değil, motosiklet desen motosiklet değil, ilginç bir ulaşım aracı, kullanması da çok eğlenceli.
    Çinli arkadaşların fabrikada patlak konjektörü takmasından başka bir problemi olmadı. 7 liraya yeni konjektör alıp taktım.
    Yalnız şöyle ilginç bir durum var, stator enerji üretiyor, konjektör 13,5V çıkış veriyor yani aküsü şarj oluyor, ancak farı açtığımda akünün voltaj 12-11,5 volta düşüyor. Statorun gücü hem şarja hem farı yakmaya yetmiyor aküden sağlam takviye alıyor. Normalde CUB motorlarının stator ve konjektörü 4 Amper saatlik aküleri şarj etmek üzere tasarlanmış. Bu araçta ise 7 Amper saatlik jel akü bulunuyor, belki de bu sebeptendir. Bundan başka hiçbir sıkıntısını göremedim. KM saati, benzin göstergesi ve Voltmetresiyle her yeri şıkır şıkır çalışıyor. 75 km/s hıza ulaşıyor (göstergede) gerçekte 60 km/s civarı olsa gerek bu araç için oldukça yeterli bir hız. Arka tarafta çift amortisörler mevcut (1 çift yaylı CG, 1 çift yaysız CUB amortisörü) çift amortisör oldukça sert tümseklerden geçerken arkadaki yolcuların konforu için yavaşlamanız şart. En dik rampayı 3 kişiyle 1. viteste çıkabiliyor.
    Eğer yaşlı, engelli tanıdık hısım akrabası olan varsa ya da yazlıkta bağ bahçede market alışverişi, pazar ihtiyaçlarınızı en ekonomik yoldan görmek isterseniz elektrikli araçlar yerine kesinlikle bunu tercih edin. Aracın kendince bir torku var ve üst viteslerde hızlanabiliyor. Aynen CUB motoru gibi. Debriyajsız olarak bas gaza gitsin bas frene dursun. Hızlanmak mı istiyorsun şak diye debriyajsız olarak vites değiştiriyorsun. Bu olay vitesli motordan sonra bana çok pratik geldi

  4. #4

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Hocam Merhaba, cok güzel bir paylasım olmuş, ellerinize saglık. Lakin aklımda bir kaç soru var, yk-16 elektrikli modeli veyahut bu midilliyi almayı düsünüyorum, elektrikli olan yuki 4-5 kişilik oldukca geniş, benzin derdiniz yok, plaka,vergi, trafik sigortası, muayene derdide yok, al kullan bisiklet gibi, ama bu midillide sadece vergi yok ama gerisi var ve yk-16 a göre daha dar? haksızmıyım hocam? günde 3-4 km yol yapılacak alacagımız motor ile, acaba hangisini almalıyım? ve bu midillide 2 adet vites görüyorum, bunlar ne işe yarıyor acaba? kullanacak olan kişi araç kullanımında ufak tefek sıkıntılar yaşıyor, o yüzden elciğe bas gitsin, frene bas dursun şeklinde otomatik kullanımı olması gerekiyor, acaba bu midillinin kullanımı kolaymıdır? teşekkür ederim şimdiden...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    ve sormayı unuttum, a2 ehliyet gerekiyormu , ve trafik sigortası ne kadar acaba? yapmış oldugunuz masrafları yazarsanız sevinirim hocam, teşekkürler

  5. #5
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Merhaba hocam, yukinin showroomundaki bütün modelleri yakından inceledi test ettim. YK 16 ile midilli gaz long arasında konsept farkı var. Eğer kullanım yerinde dik yokuş rampa varsa, kullanıcı kilolu ise veya çok kişi binecekse akünün ve beynin ömrü azalacaktır. Biz yanları tenteyle kapatılarak kışın da araba gibi kullanılabildiği ve bilhassa benzinli olduğu için tercih ettik. Çünkü şarj edebileceğimiz yer yoktu. Cub motoru var tamir parça derdi yok. Ama kullanıcı için elektrikli kullanmak daha kolay olur o iki vites dediğinizin kahverengi olanı vites siyah topuzlu olanı ileri geri kolu. Ruhsatta 49 cc motorlu bisiklet geçiyor yani M sınıfı ehliyetli kullanabilirsiniz. Eğer kullanıcının hiç motorlu taşıt deneyimi yoksa, düz yerde oturuyorsa, şarj için kablo çekebiliyorsanız elektrikli alın. Güçlü hızlı seri olsun derseniz benzinli tercih edebilirsiniz. Yakında inceleme videosu çekeceğim inşallah.

  6. #6
    ibo8316 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Honda Cb 125e
    Bu tür araçlar veya tripator denilen arkası kasalı 2 tekerlekli önde tek tekerlekli olanlar 2 şey eksik..
    1-200-250cc olmalı a2-A ehliyeti ole yani motosiklet süren biri kullanabilsin
    2-tekerlekleri bozuk yollarda iyi sürmek için 16-17-18 jantli tekerlekli olmali

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    --ilginç olay söz konusu ürün ve sitesinde 47cc yazarken siz 97cc demissiniz 250kg yük ile 60-70km son süratle gitme imkânsız gibi

  7. #7
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Alıntı ibo8316 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tür araçlar veya tripator denilen arkası kasalı 2 tekerlekli önde tek tekerlekli olanlar 2 şey eksik..
    1-200-250cc olmalı a2-A ehliyeti ole yani motosiklet süren biri kullanabilsin
    2-tekerlekleri bozuk yollarda iyi sürmek için 16-17-18 jantli tekerlekli olmali

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    --ilginç olay söz konusu ürün ve sitesinde 47cc yazarken siz 97cc demissiniz 250kg yük ile 60-70km son süratle gitme imkânsız gibi
    1- 200-250 cc bu tür araçlarda yük nakli yapabilir. 100-150 cc rahatlıkla iş görüyor. Yeni ehliyet yasasına göre en tabanda M sürücü belgesi yer alıyor yani A ve A2 belgesi olan biri ya da B sınıfı farketmiyor yasal olarak zaten M sınıfı araçları sürebiliyor.

    2- Tekerlekleri mevcut çapının üzerine çıkardığımızda aracın yerden yüksekliği artacaktır (yaşlı ve engelli rahatlıkla nasıl binecek?), bunun yanısıra triportörlerde ön teker çapını büyüttüğümüzde (Konya daki Motori Minareliler gibi) yakıt sarfiyatı da artacaktır.

    İlave olarak Ürün kendi sitesinde ve ruhsatında 49cc olarak geçiyor. Ancak 49cc bir makinenin bu kadar kaportayla ve 3 kişiyle hareket edebilmesinin imkanı var mı? Bu makine 200 kg yükle oldukça aşırı dik bir rampada 1. viteste durmuş haldeyken kalkış yapabiliyor. Bildiğiniz modifiye edilmemiş haliyle Zongshen marka bir CUB motoru var bu araçta. Hocam inşallah videosunu çekip burada paylaşacağım GPS ölçümü de yapacağım tarafsızca görelim taşıtın son hızı neymiş ben de çok merak ediyorum GPS ile denemedim henüz.
    İki tekere değil, cânına kıymet ver!

  8. #8

    Üyelik
    14 Ekim 2016
    Merhaba hocam ben bu motoru almayı düşünüyorum size birkaç sorum olucaktı.Motor yollarda iyi gidiyo mu 80-90 km yol kadırabilir mi ? Komforlu mu ? Ben rahat ve fiyatı uygun bulduğum için seçtim gideceğim mesafe kısa olsa elektrikli tercih edecektim. Ama tereddüt ediyorum galiba çin malı çabuk bozulup parçalanır yolda kalırım diye.Eğer video çektiyseniz merakla beklerim

  9. #9
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Hocam öyle bir sormuşsunuz ki maşallah Cadillac konforu, Ferrari performansı arıyorsunuz.
    Araç konforlu mu? Elektrikliye göre gürültülü ve sarsıntılı yol alıyor.
    Performanslı mı? Elektriklilere göre oldukça performanslı ve uzun menzilli.
    80-90 km yol motoru değil sizi çok zorlar, 60-70 km/h hızla gidebiliyor, tek kişi süreceğim derseniz aynen CUB performansında.
    Parçalanıp yolda kalma olayı hepsinde var adam gibi bakarsak motora sınırlarını zorlamazsak bişeycik olmaz.

  10. #10

    Üyelik
    14 Ekim 2016
    Hocam o dediğiniz arabaları hayatımda 1-2 kez gördüm merak etmeyin öylesini beklemiyorum :D siz eğer detaylı bir video filan atabilirseniz çok sevinirim

  11. #11

    Üyelik
    18 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TRİFOX 3 teker
    Merhabalar bu almış olduğunuz motorun arka genişliğini tekerden tekere kaç santim acaba? Birde engelli kişilere bunu kullanmak için ehliyet soruyor trafik polisi engelli kişilerede A2 ehliyet verilmiyormuş ben A2 ehliyeti alabilir diye rapor çıkardığım halde veren yer bulamadım ve ehliyetsiz kullanmak zorunda kalıyorum motorumu uzak yerlere gidemiyorum sadece. Benim motorum Trifox üç teker çin malı otomatik vites geri vitesi yok, 125.cc motoru kullanıyorum ve sizin bu motordan almayı düşünüyorum çünkü geri vites olayı benim için çok önemli ayaklarımdan protezli olduğum için birde sürerken vites değiştirme de zor bir yanı var mı ben hiç viteslisini kullanmadım bana bu konularda yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla.
    https://www.youtube.com/watch?v=iASw3DtWkgM

  12. #12
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Hocam ölçmedim ama tekerden tekere 80 cm den fazla değil. Bu aracı sürebilmek için A2 istenmiyor hocam. Trafikte motorlu bisiklet olarak geçiyor. Her ehliyet sınıfı bu aracı sürebilir, tabi bu aracın gidebileceği yollar kanunla belirlenmiştir. Otoyola çıkaramazsınız, köprüden geçiremezsiniz. Ruhsatında -Motorlu bisiklet (Üç tekerli)- yazıyor.
    Vitesi çok kolay debriyaj yok, biraz hızlanınca vites kolunu ileri doğru ittiriveriyorsunuz artık 2. vitestesiniz.
    Tek olumsuz yanı gürültülü ve sarsıntılı olması onu da yavaş gidecekseniz hiç kafanıza takmayın.
    En büyük artısı vergisiz oluşu. Yaşlı/engelli vatandaşlarımız için ideal.
    Aracımı şehir dışında bırakmıştım ziyaret için geldiğimde bütün işlerimi hallettim bu araç sayesinde. Ben çok kullanışlı ve pratik buldum. İnşallah size de bir faydası dokunur.

  13. #13
    ineada - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2017
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial 150 Vulture,Lifan Glint 100,Yuki YK-25L
    Yuki üç kişilik Yk-25 Midilli Long Gaz alanların yapması gerekenler

    “Not: ürünü demonte alın serviste kuruluş aşamasında başında durun
    Motoped sınıfı olduğundan B sınıfı yâda M sınıfı ehliyetle kullanılabilir”
    1.Motor yağı, geri vites kutusu şanzıman yağı ve diferansiyel kutusu şanzıman yağları kontrol edilmeli
    2.Motorun soğutması zayıf olduğundan 95 derece termostat takılarak, fan monte edilmeli “12cm Delta Marka güçlü fan TFC1212DE çift bilyeli ve fırçasız aliexpres te 12usd var, bulamasanız motosiklet radyatör fanı da konulabilir radyatör fanları fırçalı ve bilyesizdir ”
    3.Tüm lastikler 110/90-12 ölçülü “Birlas Marka çok iyi uyuyor” lastiklerle değiştirilmeli
    “üzerindekiler 90/90-12 dir ve incedir”
    4.Tüm somun ve cıvatalar özellikle, hareketli Arka çatalın bağlı olduğu şase somunlarının sıkılığı kontrol edilmelidir

    5.Şase üzerine monteli saçlar çok ince olduğundan, aşırı ses ve çatlama kopmayı engellemek için; bağlantı noktalarına macun çekilmelidir “siyah poliüretan mas tik” dayson markası iyidir,n11 de 10tl satılıyor
    6.Tüm alt boyası zayıf olduğundan “paslanma için” anti pas ve pütür atılmalıdır
    7.Elektrik tesisatı zayıf olduğundan, tüm ampuller led olmalıdır “fan soğutmasına elektrik kalması için”
    8.Virajlara kesinlikle yavaş girilmelidir ”aracın arka frenleri çok güçlüdür”
    9.Sağa sola direksiyonun çekme yapması halinde arka amortisör sertlik ayarları değiştirilerek çekme azaltılır
    10.Motor 110cc 5kw zongshen marka kaliteli ve güçlü motordur ilk 300km motoru tam gaz kullanmayın ve benzine 1/10 gibi 2T iki zamanlı yağ katın

    11.Araç cup motosikletlerin çıkabildiği her rampayı çıkar, düz yolda 70km hıza erişebilir
    12.Aracın motor yağını 750km bir değiştiriniz
    13.Elektrik merkezi, Regülâtör, cdi, marş rolesi ve hava filtresi sürücü koltuk altında ”anahtarla açılır” ve ön vidalı kaput altında, sigorta akü arka koltuk altındadır “koltuğun kapağını öne doğru kaldırın”
    tesisatogr ve polo34 bunu beğendiler.

  14. #14
    ineada - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2017
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial 150 Vulture,Lifan Glint 100,Yuki YK-25L
    Yuki üç kişilik Yk-25L Midilli Long Gaz alanların uzun kullanım için yapması gerekenler
    “Not: ürünü demonte alın serviste kuruluş aşamasında başında durun
    M sınıfı olduğundan B sınıfı yâda M sınıfı ehliyetle kullanılabilir”
    Araç asfalt yol kullanımına uygundur

    1.Motor yağı, geri vites kutusu şanzıman yağı ve diferansiyel kutusu şanzıman yağları kontrol edilmeli
    2.Motorun soğutması zayıf olduğundan 95 derece termostat takılarak, fan monte edilmeli “12cm Delta Marka güçlü fan TFC1212DE çift bilyeli ve fırçasız aliexpres te 12usd var, bulamasanız motosiklet radyatör fanı da konulabilir radyatör fanları fırçalı ve bilyesizdir ”

    https://tr.aliexpress.com/item/GY6-engine-conversion-kits-oil-cooler-with-engine-box-R5-R9-scooter-parts-free-shipping/1294261686.html?spm=2114.13010708.0.0.5Oy43p

    https://tr.aliexpress.com/item/Free-Delivery-Fan-3-9A-violent-wind-12cm-fan-TFC1212DE-12V-I-miner-fan/32809802224.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.bNqZT8

    Motor yağı soğutma yağ radyatörü taktım hararet daha düştü

    3.Tüm lastikler 110/90-12 ölçülü “Birlas Marka çok iyi uyuyor” lastiklerle değiştirilmeli “üzerindekiler 90/90-12 dir ve incedir”
    4.Tüm somun ve cıvatalar özellikle, hareketli Arka çatalın bağlı olduğu şase somunlarının sıkılığı kontrol edilmelidir
    5.Şase üzerine monteli saçlar çok ince olduğundan, aşırı ses ve çatlama kopmayı engellemek için; bağlantı noktalarına macun çekilmelidir “siyah poliüretan mas tik” dayson markası iyidir,n11 de 10tl satılıyor
    6.Tüm alt boyası zayıf olduğundan “paslanma için” anti pas ve pütür atılmalıdır
    7.Elektrik tesisatı zayıf olduğundan, tüm ampuller led olmalıdır “fan soğutmasına elektrik kalması için”
    8.Virajlara kesinlikle yavaş girilmelidir ”aracın arka frenleri çok güçlüdür”
    9.Sağa sola direksiyonun çekme yapması halinde arka amortisör sertlik ayarları değiştirilerek çekme azaltılır
    10.Motor 110cc 5kw zongshen marka kaliteli ve güçlü motordur ilk 300km motoru tam gaz kullanmayın ve benzine 1/10 gibi 2T iki zamanlı yağ katın
    11.Araç cup motosikletlerin çıkabildiği her rampayı çıkar, düz yolda 70km hıza erişebilir
    12.Aracın motor yağını 750km bir değiştiriniz
    13.Elektrik merkezi, Regülâtör, cdi, marş rölesi ve hava filtresi sürücü koltuk altında ”anahtarla açılır” ve ön vidalı kaput altında, sigorta akü arka koltuk altındadır “koltuğun kapağını öne doğru kaldırın”
    14.Ayna bağlantısı zayıf olduğundan ekstra desteklenmelidir
    15.Alt motor çok sarsıldığından 4 adet somun çabuk gevşiyor bu nedenle ilave 4 adet somunla kontra yapılmalıdır
    16.Arka tavan dört çubuk tente bağlantısı güçlendirilmelidir, sarsıntıda kaynağı kopuyor

    [IMG]D:\motorsiklet\üç tekerlekliler\benim uc teker yuki\Modifiye[/IMG]
    tesisatogr ve karayel_kadi bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    19 Ekim 2017
    'inead' hocam benim babamda da anı motordan var
    Öncelikle detaylı bilgileriniz için teşekkür ederi.
    Motorun elektrik sistemi yetersiz farları açınca akü hemen bitiyor.
    Bununla ilgili tamircilerde çözüm bulamadık.
    Siz led far alın demişsiniz.
    Netten alabileceğim uyumlu bir led ampul tavsiye edermisiniz?

  16. #16

    Üyelik
    07 Mart 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yuki YK-25 Midilli
    Alıntı ineada adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.Motorun soğutması zayıf olduğundan 95 derece termostat takılarak, fan monte edilmeli “12cm Delta Marka güçlü fan TFC1212DE çift bilyeli ve fırçasız aliexpres te 12usd var, bulamasanız motosiklet radyatör fanı da konulabilir radyatör fanları fırçalı ve bilyesizdir ”
    Bu dediğiniz fanın detaylarına baktım gücü 4 amper, bu fanı sisteme sokarsanız akünün şarj olmasını unutun.
    Bu motordan bende var motorun ısınması normal motorlardan çok farklı değil, motor ısınınca ne olur motor patlar mı.

  17. #17
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Bu motorun elektrik aksamı zayıftır. Elektrik, motorun stator adı verilen sargılarından üretildiği için fazla kurcalamaya da gerek yoktur. Ekstra olarak bir oto aküsü ile takviye edilirse bütün sorunlar çözülecektir. Motorlu bisikletlere sigorta muafiyeti geldikten sonra haftada 200 tl içen otomobilimi sattım. Yanlara ve arkaya şeffaf branda ile kendi otomobilinizi tasarlayabilrsiniz. Unutmayın, ekstra akü gece görünürlüğü ledleri ve marş motoru için elzemdir. Hepinize vergisiz ve sigortasız ama en öncesinde kazasız belasız sağlıklı sürüşler dilerim.

  18. #18

    Üyelik
    07 Mart 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yuki YK-25 Midilli
    Kendi motorumdan bir kaç resim ekliyorum.

    tesisatogr bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler