"Dert edilecek bi sıkıntı değil" mi
"Çözülmeyecek bi sıkıntı değil" diyelim biz ona. Yoksa yolda kalıp, çekici ile servise gitmek zorunda olmak büyük sıkıntı.
Benelli Türkiye'nin "Şu tarihten önce alınan TNT25'lerin servise uğrayıp sargılarının değiştirilmesi gerekmektedir" gibi bir geri çağırma yapmaması da ayrı bir sıkıntı.
+1 Sargı değiştirenler arasına bende katılıyorum.
bu motorun kronik sorunu ve kalkıp motosikletleri servislere çağırıp yaptırsana ?
kardeşim biz illa bu ilerliyişi mi bekleyelim ?
yolda kalmaya mı bekleyelim ?
Peki ben motorumla il dışında yolda kalsam ne olacak ?
Peki ben dağ başında kalsam ne olacak ?
14k da başıma gelen olay eğer motoru garajıma koymadan önce böyle bir olay yaşansaydı şu an online olarak kişisel linç kampanyası başlatmıştım.Her türlü sanal ortamda benelli yazınca "kronik arıza" çıkması için bütün işimi gücümü bırakıp bu konuya yoğunlaşmıştım.
Bende mal gibi düşünüyorum belki benim motorum da problem yoktur.Belki benim seride problem çıkmaz falan diye yok abi hepsi gidik.
Ulen hadi markayı böyle tanıtmak istemiyorsun motosikletler bakıma gidince servisler taksın
Yok ney miş servis kanısını koyacakmış parça öyle tahsis edilecekmiş sonra servise parça gönderilecekmiş falan filan
Bütün motosikletler de böyle sorun var ama ilerleyiş çok yanlış şu an benelli beni kaybettiği gibi etrafımda motosiklet hakkında tavsiyelerime kulak asacak adamları da kaybetti
Teşekkürler öncelikle. Motorum bi kaç gün serviste yada ben de kullanım dışı kalmadan halledilebildiği için mutluyum fakat şu aklıma geliyo bir 7k km sonra yine aynı son mu olacak yoksa ilk takılanlarda mı sıkıntı vardı
Sargı sol alt köşede bulunan hareket enerjisisi ile elektrik AC elektrik üreten kısım arabadaki alternatör gibi vb.
Sargı, "statör" diye de geçer.
Görselle de destekleyelim:
Adam akıllı servislerde bulunan bir parça ama yolda kalınca servisin elinde olması çokta memnun etmiyor kullanıcıyı bardağın dolu tarafı gibi konuşmalar geçmiş muhabbetler dönmüş sanki dolu tarafına bakacaksak parasını hak eden ama ufak tefek sıkıntıları olan bi motor bu sıkıntıların giderilip giderilmediği ise kilit nokta benim fark ettiğim kadarıyla tnt 25'te uzun süre motoru kitli kalan yada uzun süre sıkıntı çeken olmadı (Yazılım güncellemesi gelmeden önceki stop etme hadisesi hariç)
Servis mervis dedik o kadar, önemli bir bilgiyi vermeyi unuttuk.
Arkadaşlar, servislerde yaptığınız tüm işlemler için servis formu isteyin, bakımlarınızı garanti formuna doldurtun.
Servisler "bakım zaten sisteme işleniyor abicim" diyebilir, dinlemeyin. Garanti kağıdınızdaki/formunuzdaki ilgili bölüme işletin.
O servis "sisteme" işlemezse sonradan ortada kalırsınız, motorunuzun garantisi bozulur.
Diğer bir önemli konu ise, motorunuz arıza yaptı, servise gittiniz. Motorunuzda parça değişmesi gerekiyor, motorun birkaç gün yatması gerekiyor. Bu durumda servis; size "servis formu", "servis fişi", "servis giriş formu" vb isimler altında bir kağıt vermek zorunda. Bu kağıdı vermemek suçtur. "zaten sisteme işleniyor" argümanını tekrar duyabilirsiniz.
Servis inatla kağıt vermezse ya çirkefleşin, diretin ya genel merkezi arayın ya da Bimer'e filan şikayet edin.
Bu kağıdı almazsanız, tüketici haklarınızı kullanamazsınız ya da daha beteri, servis motorunuzu çalarsa/satarsa/bozarsa elinizde kanıt olmaz.
Ayrıca 6502 no'lu "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN"u okuyunuz. Haklarınızı bilin. Yoksa sonra çok üzülürsünüz.
Çok haklısın bende firmayla görüştüm adamların açıkça şunu belirttiler servis kağıdını alın ama şu da var servis garantiden yedek parça isteyince mecbur sistemden istiyor sistemden isteyince distribütör tamam diyor ama bakıma gittiğinde sadece yağ koyup sisteme işlemezlerse merkeze göre sen bakıma gelmemişsin ve motorun garantiden düşmüş olur. Tabi servis fişi almak her zaman kendini ve motorunu garantiye almaktır. bu konuda dikkatli olun.
http://www.atala.it
Founded1921 !
Bahsettiğiniz kadar sıkı işlemiyor prosedürler bakıma gittiğin zaman ilk bakım ücretsiz olarak geçiyor servis bedavaya yapmıyor parasını distribütör ödüyor ee haliyle servis sisteme girmek zorunda girmezse para alamaz. 2. ve 3. bakımda servis parça istiyor ee haliyle yine sisteme girmek zorunda girmezse parça isteyemiyor bakım dışında servise gittiğin zaman motorunda sıkıntı olacağını düşünüyorsan servis fişi almanda fayda olacaktır. Distribütör firma kullanıcılarına şuan için sıkıntı yaratmıyor ilerde ne olur bilemem. Motorunun garanti dışı kaldığına rastladığım denk geldiğim bir kaç kişi oldu sorduğumda bakımlara gitmemiş falan dediler e garantiden çıkarmakta haklı adamlar kullanım kılavuzu ve garanti kağıdında açık bir şekilde yazıyor.
Aynalar içinde güzel bir şey uyduran varsa paylaşabilir mi? Yada şöyle sorayım herhangi bir aynayı takabilir miyiz bizim motora?
Tabiki takabilirsin bendeki ayna rizoma örneğin hediye geldi ondan taktım. Übiversal ayna alıp takabilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
Mutlaka yaparlar sadece parçanın altındaki paso tnt25 ile uyumlu değil yeniden pasolatıyoruz oluyor valla aslan abi ile akraba olucam sonunda adamcağazı bıktırdım abi böyle olurmu şöyle olurmu diye diye bezdi benden manetlere bayılmış benim getirticekmiş benelli yazısından getirticek, bi kaçtane tnt250 gidon takozu aldı sayemde soran çokmuş
Bugün 14600 km de 5. kez yağı değiştirmiş bulunuyorum. Bu sefer Putoline yerine ENI ( Agip ) 15w50 yi kullandım. Buji değişti. Ve bitirdiğim arka balatayı değiştirdik. Double HH EBC arka balata olmuş 135 TL. Balatası bitenlerin haberi olsun
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)