Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
MT-09
Motor
Motor tipi 3-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 847 cm³
Çap x Strok 78.0 mm x 59.1 mm
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Maksimum güç 84.6 kW (115PS) @ 10,000 dev/dk.
Maksimum tork 87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8,500 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyonlu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
Son aktarım Zincirli
Şasi
Şasi Diamond
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 137 mm
Kaster Açısı 25º
Kaster mesafesi 103 mm
Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
Arka teker hareketi 130 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 298 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Arka lastik 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2,075 mm
Toplam genişlik 815 mm
Toplam yükseklik 1,135 mm
Sele yüksekliği 815 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm
Minimum yerden yükseklik 135 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 188 kg / ABS 191 kg
Yakıt tankı kapasitesi 14 L
Yağ tankı kapasitesi 3.4 L
Kompakt ve hafif 850 cc 3 silindirli motor
MT-09 modelini mümkün oldukça hafif, ince ve kompakt kılmak için tasarımcılarımız yepyeni bir CF alüminyum döküm kasa geliştirdiler. Düşük ağırlığı ve mükemmel sağlamlık dengesi motosikletin çevik kontrol performansına katkıda bulundu ve toplam ağırlığı sadece 188 kg'da tutmaya yardımcı olur.
Asimetrik CF kalıp döküm salınım kolu ile monokros süspansiyon
Arka tarafta, tepkisel süspansiyon hareketi ve rahat bir sürüş için düşük yaysız ağırlık sunan hafif, asimetrik CF döküm salınım kolu bulunur. Neredeyse yatay arka şok emici selenin hemen altında konumlandırılmıştır ve harici montajlı salınım kolu pivotları kompakt bir sürüş pozisyonu için şasiyi ince kılar.
Gerilimsiz ergonomi ve "size özel" sürüş pozisyonu
Yeni MT-09 modeli, hafta sonu gezilerinde yapılan spor sürüşlerden işe giderken yapılan günlük sürüşlere kadar pek çok rolü üstlenmek üzere tasarlanmıştır. Geniş, konik gidon ve uzun, düz sele gerilimsiz bir ergonomi sunar ve diz için girintilerin bulunduğu şekilli 14 litrelik yakıt tankı rahat ve "size özel" bir sürüş pozisyonuna garanti eder.
Gizlenmiş 3-1 egzozu
Daha iyi vuruş efekti için bağlantı borularıyla donatılan kompakt, 3-1 egzoz sistemi çevik kontrol için kütle merkezileştirmesine katkıda bulunur. Korozyon önleyici nanofilm kaplaması bulunan üç adet paslanmaz çelik boşaltma borusu, bir kükreme sesi çıkaran, kısa ve kompakt EU3 uyumlu susturucuya bağlanır.
17 inç radyal lastikli, yeni tarz ve hafif 10 ispitli alaşımlı jantlar
Modelin bütününde hafif tasarımlar kullanılmıştır ve MT-09 düşük yaysız ağırlık için yepyeni 10 ispitli alaşımlı jantlarla donatılmıştır. Hafif jantlar, istikrarlı ve tepkisel kontrol için yeni geliştirilen radyal lastiklerle (ön tarafta 120/70ZR17 ve arka tarafta 180/55ZR17) donatılmıştır.
Reklamlar
-
bu makine de tek sevmediğim yeri far. Sırf bunun yüzünde XJ6 alacağım gelecek fuarda
-
İkinci motosiklet olarak düşündüğüm makine..... 15-20 bin km kaldı
Bunlarda aksesuarları
-
RODWIN250R adlı üyeden alıntı
bu makine de tek sevmediğim yeri far. Sırf bunun yüzünde XJ6 alacağım gelecek fuarda
xj6 78 beygir, bu alet 115 beygir, torku da % 40 civarı daha fazla. Sırf farı beğenmiyor bile olsam, farını çıkarır farsız binerim yine de xj6 yı buna tercih etmem
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
XJ6 nireee MT09 nire
Z800 MT09 olsa hadi bir ihtimal derimde XJ6 ile karşılaştırmak bile MT09 hakarettir
-
abi tipsiz yaaaa hiç şekil vermemişler sırf makine...... bunun yerine VRF 800x e ne dersin?
-
Yamahada 3 silindir üretmeye başladı demek..
-
Xj6'nın içinden geçer bu.
-
Xj6 bununla kıyaslanır mı yahu rıfkının dediği gibi içinden geçer.Bambaşka birşey bu hayalim bundan yana.Bu arada arkadaşlar size bir araştırma bilgisi vereyim.24 bin lira yazılan fiyat ilk postadan sonra büyük olasılıkla arazi olacak fiyat vermek istemiyorum ancak avrupa satış fiyatını euroyla çarptığınızda çıkan fiyatı görünce hadi lan nası 24 diceksiniz.Ekstra olarak kıyaslanan street triple ve monster 796nın fiyatına bakıp bir daha hadi lan diyeceksiniz .Kısacası bu motoru ilk alıcak kitle 2 sene kullanıp gene aldığı fiyata satar çünkü motor 30 bin gibi fiyatları görebilir 1-1.5 sene içinde...
-
henüz tip olarak "bu ne menem bişey la böyle" havasını atamadım üzerimden ama teknik olarak başarısı (incelemelerden anladığımız kadarıyla) su götürmez gibi
-
Bugün kaporasını verdim bu fıstığın. Gözüm yollarda.
-
deneme sürüşü yapabileceğimiz bir yer biliyor musunuz? veya geldi.
-
Yamaha bayi daytona, yamaha genel merkezinde test sürüşü yapabileceğimi söylemişti. Yanlış hatırlamıyorsam samandıra tarafındaymış. İnternetten bulup arayabilirsiniz.
-
Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım
En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.
Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.
-
Teknik verileri güzelde, tipine bir türlü ısınamadım.
-
Hayırlı olsun. Yakıt tüketimi ne durumda ?
Ben de artçı koltuğunu ve kuyruk kısmını beğenmiyorum. Altı çok boşlukta kalmış ve pide gibi basık duruyor. Biraz daha dolgun yapsalar daha güzel durur.
-
Bir sonraki motorumu naked olarak düşünüyorum.Bu motorlarda gerçekten rüzgar çok fark ediyor mu?
-
Canlı olarak görme fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama tipi, ayrıntıları, arkadan görünüşü vs gerçekten çok hoş. Tabi bu benim fikrim, zevkler ve renkler tartışılmaz.
E-5 akşam trafiğinde Kartal'dan Avcılar/Bahçeşehir yaptım, yol bilgisayarı ortalama 5.1 lt/100km tüketim gösteriyordu.
-
Güle güle kullan.Güzel bir tat.Cbr'dan çok daha kolay kullanman doğan, çünkü daha dengeli bir makina ve gaz fren gibi ensturmanları daha iyi tepkimeye sahip.Yüksek hızlarda naked olduğu için rüzgar bolca seni ziyaret eder.Sele de sanırım 1,5 saatte rahatsız ettiyse gayet iyi bence.Ben çok beğendim
merkanar adlı üyeden alıntı
Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım
En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.
Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.
http://www.hizliresimyukle.com/image...1/22/DC7kX.jpg
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
merkanar adlı üyeden alıntı
Motoru dün teslim aldım ve 102 km yaptım
En güçlü olan A mode yerine STD mode'da kullanmama rağmen alet her gazı açtığımda kopup gitti. Sürüş zevki süper, sıkışık trafikte hakimiyeti bana cbr125'ten daha kolay geldi. Torklu kullanım dizel arabalara benziyor, küçük devir değişiklikleriyle hız çok artabiliyor. Frenleri süper, ABS bir artı. Ani yaptığım bir frende arka frenin kaymaya niyetlenmesini fakat ABS'nin durumu toparlamasını hissettim.
Kötü noktaları, 1.5 saatten sonra sele rahatsızlık vermeye başladı. Ayrca 120 km hıza ulaştığımda rüzgar kendini bayağı hissettirdi.
http://www.hizliresimyukle.com/image...1/22/DC7kX.jpg
merkanar adlı üyeden alıntı
Canlı olarak görme fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama tipi, ayrıntıları, arkadan görünüşü vs gerçekten çok hoş. Tabi bu benim fikrim, zevkler ve renkler tartışılmaz.
E-5 akşam trafiğinde Kartal'dan Avcılar/Bahçeşehir yaptım, yol bilgisayarı ortalama 5.1 lt/100km tüketim gösteriyordu.
Hayırlı olsun tekrardan, Video felan bekliyoruz
Sele için 1,5 saat çok iyi bence, sonuçta touring motoru değil 120km gibi bir hız tüm naked makinalarda kendini hissettiren bir hızdır. Yani bence o konuda da bir eksik olduğunu söyleyemem.
Yakıt tüketimi iyi gibi bence. Yabancı birisinin tanıtım videosunda ~20 dk boyunca sık sık hızlanmalar yapmasına rağmen 6lt yazmıştı gösterge. Normal kullanımda 5lt tüketim, 115 hp bir motor için günümüz teknolojisinde makul bence.
Birşey sormak istiyorum, gaz tepkisi düşük devirlerde yada gaz kolu az açık iken dengesiz/ayarsız gibi geldi mi ? Yani gaz tepkisinde değişik bir durum sezdiniz mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)