Zealsun Zs 150-19 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Haziran 2006, 12:45
#801
Bayi toplantısında fiyatlardan bahsetmemişler bile. "Artabilir evet.." gibi şeyler söylemişler. Nitekim arttı da. Dün Burak Bey'le siteye girdik, artık sitesinde de 2.750 diyor kdv+ötv dahil, işlemler hariç fiyatına.
Not: Çanta konusu konuşulmuştu, bir arkadaşımız birisinin el yapımı çanta sattığını söylemişti. Bunun dışında bu motorun ksesuarı olarak satılan orjinal bir çantası var mı? Çantalı prensçiler! Klavyelere kuvveet! =)
Reklamlar
-
21 Haziran 2006, 19:50
#802
TURK01 adlı üyeden alıntı
Hakanacan,motorun yan ve üst çantalarını nerden kaça aldın?Sanırım orjinaller
Bu arada Teknomotor dan uzun zamandır ses yok,Alanya daki bayi toplantısında burada bahsedilen sorunlar konuşulacaktı?Özellikle fiyat konusu görüşüldümü merak ediyorum.Malum biz yedik başkaları yemesin.
orjınal deiller ama yakıştı
arka çantayı içerenköy carrefor un arkasında halın orada bi motorcu var oradan aldım 60 ytl
yan çantalar eski bi motorcudan aldım kullanılmış
35 ytl
el yapımı çantayı ben söylemiştim
eleman memleketine gitmişti geldi mi bilmiyorum
deri 200 guderi 100 demişti
ama isteğe göre yapıyo
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
22 Haziran 2006, 00:29
#803
cümleten selamlar
nasılsınız millet bakıyorum coğalmışız iyi iyi seviniyorum..
Şu çinlilere arada kızsamda ya onların sayesinde arada sırada vatandaş iyi motora biniyor.
maliyetteki %20 artış fiyatı 30 hazirandan itibaren 2750 yapıyor.....
ama yinede fiyat uygun arkadaşlar....Ve diğer tüm firmalar 7. ay içinde zam yapacaklar..........
ya arkadaşlar dikkat edin hiç ciddi promlemi olan biri yok ne mondial mct gibi 10 km de ekzsantrik zincirini koparanlar conta patlatıp yağ akıtanlar,kangda çelikmotor gibi servis yedek parça rezaleti çekenler nede sektöre yeni girip acemiliklerini vatandaşa çektirenler var......
dahaDÜŞÜNMEYİN İŞTE KARDEŞİİİİM ALIN ZEALSUNU SONRA KAFANIZI DUVARLARA VURMAKTAN YORULURSUNUZ KAFA KALIRSA TABİİİ
SELAMLAR
Alanyada İŞ KonuŞulmadi ?????????
Herkez Sankİ Hayatinda İlk Defa Tatİle ÇikiyormuŞ Gİbİ İdİ
Ben Otele Gİrİnce Baktimkİ Herkez KardeŞİnİ Kalfasini YeĞenİnİ Amcasinin OĞlunu KomŞusunu Alip GelmİŞ Yada GÖndermİŞ Sesİmİ Çikarmadan Ayrildim ...................
SonuÇ : Bayİİ Toplantisi 8. Ayda Olacak Sabir....
-
22 Haziran 2006, 01:37
#804
Yeni Zealsun 150-19 Sahiplerine
Arkadaşlar, başlıkta korkunç bir bilgi paylaşımı oldu. Motoru yeni alan veya alacak olan arkadaşlar yapmaları gerekenleri kafalarında daha kolay toparlayabilsinler diye birkaç hatırlatma yapalım. Aşağıda yazacağım tüm bu bilgileri veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler! Bana sorarsanız bu yapılacaklar listesini sizin de yardımlarınızla tek bir büyük liste haline getirelim ve başlık altındaki ilk mesaj sahibi bu listeyi copy paste etsin, böylece başlığa giren kişiye kolaylık olur. Yanlışlarımı ve eksiklerimi düzeltin lütfen, o kadar çok bilgi vermişsiniz ki, aralardan aklımda kalanları toplayabiliyorum sadece.
Zealsun Zs150-19 Alacak Arkadaş:
- Motoruna NGK marka, DPR8EA model bir buji tak çünkü üzerindeki çin malı bujiden daha kaliteli, rezistanslı ve motorun teklemesini-stop etmesini büyük oranda önleyecek.
- Bayi veya servisten rica et, rölanti ayarını biraz yüksek tutsun (1100 devir/dakika gibi)
- Motoru servisten/bayiden çıkartmadan önce veya hemen sonra lastik basınçlarını rahat edeceğin seviyeye düşür Pek çok motorlu aracın fabrika çıkışı lastik basıncı tehlikeli derecede yüksek oluyor. Bir darbede yarılıp kazaya sebep olabilir!
- Motoruna 95 oktan kurşunsuz benzin koy.
- Depoyu ağzına kadar doldurma! motoru ayağa yatırdığında benzin akar ve boyaya, kapak contasına zarar verir.
- Akü tahliye borusunun biraz uzun olduğu farkedildi ve bazı arkadaşlar bu konuda sorun yaşadı, bayiden rica et veya kendin bu boruyu biraz kısalt. Akü asidi kromaja akarsa bozar.
- Egzoz sesini arttırmak için son susturucuyu çıkartabilirsin, çok güzel bir ses elde edersin fakat motorun garantisi yanar. Bir tercih yap.
- Rodaj yağının ardından (800-1000km arasında) Castrol Magnatec veya muadili kaliteli bir yağ koy.
- Frenleri bayiden çıkmadan önce kontrol et ve istediğin sıkılığa getirt, bayiyi öyle terket.
- Bu motorların montajları bayilerde ve servislerde yapıldığı için ufak hatalar olabiliyor, bayiden uzaklaşmadan önce kilometre teli, benzin göstergesi, sinyal lambaları ve ikaz sesleri, devir göstergesi düzgün olarak çalışıyor mu kontrol et. Sonra tekrar servise git-gel olmasın. Ayrıca fren yağı, motor yağı seviyesi gibi hayati ayrıntıları mutlaka kontrol et. Motor yağ soğutmalı olduğu için devridaim için de yağ kullanılıyor bu nedenle yağını biraz fazla koydurt.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi sinyal rölesini su alma ihtimaline karşı yalıt veya servise durumu anlat, onlar yalıtsın.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi çamurluğun iç tarafını, lastiğin değmesi ihtimaline karşı taşla veya servisle konuş taşlasınlar. Ya da taşlama yapabilecek bir yere götür.
- 400 kilometrede bir zincirini uygun bir yağ ile yağla.
- Bir nazar boncuğu al
- Motosikletinin erkek mi kız mı olduğuna karar ver ve ona yakışacak bir isim koy.
-
22 Haziran 2006, 06:22
#805
ketchup adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, başlıkta korkunç bir bilgi paylaşımı oldu. Motoru yeni alan veya alacak olan arkadaşlar yapmaları gerekenleri kafalarında daha kolay toparlayabilsinler diye birkaç hatırlatma yapalım. Aşağıda yazacağım tüm bu bilgileri veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler! Bana sorarsanız bu yapılacaklar listesini sizin de yardımlarınızla tek bir büyük liste haline getirelim ve başlık altındaki ilk mesaj sahibi bu listeyi copy paste etsin, böylece başlığa giren kişiye kolaylık olur. Yanlışlarımı ve eksiklerimi düzeltin lütfen, o kadar çok bilgi vermişsiniz ki, aralardan aklımda kalanları toplayabiliyorum sadece.
Zealsun Zs150-19 Alacak Arkadaş:
- Motoruna NGK marka, DPR8EA model bir buji tak çünkü üzerindeki çin malı bujiden daha kaliteli, rezistanslı ve motorun teklemesini-stop etmesini büyük oranda önleyecek.
- Bayi veya servisten rica et, rölanti ayarını biraz yüksek tutsun (1100 devir/dakika gibi)
- Motoru servisten/bayiden çıkartmadan önce veya hemen sonra lastik basınçlarını rahat edeceğin seviyeye düşür Pek çok motorlu aracın fabrika çıkışı lastik basıncı tehlikeli derecede yüksek oluyor. Bir darbede yarılıp kazaya sebep olabilir!
- Motoruna 95 oktan kurşunsuz benzin koy.
- Depoyu ağzına kadar doldurma! motoru ayağa yatırdığında benzin akar ve boyaya, kapak contasına zarar verir.
- Akü tahliye borusunun biraz uzun olduğu farkedildi ve bazı arkadaşlar bu konuda sorun yaşadı, bayiden rica et veya kendin bu boruyu biraz kısalt. Akü asidi kromaja akarsa bozar.
- Egzoz sesini arttırmak için son susturucuyu çıkartabilirsin, çok güzel bir ses elde edersin fakat motorun garantisi yanar. Bir tercih yap.
- Rodaj yağının ardından Castrol Magnatec veya muadili kaliteli bir yağ koy.
- Frenleri bayiden çıkmadan önce kontrol et ve istediğin sıkılığa getirt, bayiyi öyle terket.
- Bu motorların montajları bayilerde ve servislerde yapıldığı için ufak hatalar olabiliyor, bayiden uzaklaşmadan önce kilometre teli, benzin göstergesi, sinyal lambaları ve ikaz sesleri, devir göstergesi düzgün olarak çalışıyor mu kontrol et. Sonra tekrar servise git-gel olmasın.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi sinyal rölesini su alma ihtimaline karşı yalıt veya servise durumu anlat, onlar yalıtsın.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi çamurluğun iç tarafını, lastiğin değmesi ihtimaline karşı taşla veya servisle konuş taşlasınlar. Ya da taşlama yapabilecek bir yere götür.
- Bir nazar boncuğu al
- Motosikletinin erkek mi kız mı olduğuna karar ver ve ona yakışacak bir isim koy.
wAY wAY wAY wAY
iŞE GÜCE DALDIK BURASI 25000 TİRAJLARI BULMUŞ BE.
SELAM DOSTLAR.HERKESİN YAZILARINI OLUDUM BİRBİRİNİZLE YARDIMLAŞMANIZ BİLGİ PAYLAŞIMINIZ TAM İSTEDİĞİM GİBİ OLMUŞ.HERKES SAMİMİYETLE BURADA FİKRİNİ BEYAN ETMİŞ.ÇOK SEVİNDİM.TÜM ZEALSUN KULLANAN ARKADAŞLARA NE KADAR DOĞRU TERCİH YAPTIKLARINI BİR KEZ DAHA YİNELİYORUM.
BU TOPİĞİ AÇTIĞIM GÜN BÖYLE OLACAĞINI BEN BİLE DÜŞÜNMEMİŞTİM.AMA GEL GÖR Kİ HERKES MEMNUN BU DA TÜM MOTOR ALACAK ARKADAŞLARA ÖRNEK OLSUN.
HERKESE SEVGİLER.
AVŞA ADASINA DA BEKLERİZ....
-
22 Haziran 2006, 07:24
#806
Bu zam işi beni çok üzdü.Uzun zamandır forumu takip edemiyordum motora niyetliydimde daha zamanı vardır zamma diye acele etmiyordum.Durum da çok iyi değil aslında şimdi sitede görünce fiyatları 2300 verebilceğimi ama 2 750 verip bu sene motor alamayacağımı farkettim.İstanbulda oturuyorum arkadaşlarFakat geç kaldım sanırım motortan kalmamıştır istanbulda :( peşin para almak istiyorum,motorun varlıını bilen duyan, istanbula yakın bir bölgede uygun fiyata verebilcek bayi bilen varsa haber verebilirmi :( çok geç kaldım sanırım ve bu sene motor işi yattı.
-
22 Haziran 2006, 13:49
#807
-CRiminAL-
gerçekten iyi ki açmışsın bu başlığı. Açmasaydın şu anda Kanuni Deer için (o da güzel alet ama...) tüketici kredisi çekmiştim ve taksit ödüyor olacaktım, teşekkürler. Bir de başlıktaki ilk mesajına 'motoru alırken yapılması gerekenler' maddelerini de koyarsan alacak arkadaşlara çok büyük kolaylık olur, tabi sen bilirsin.
Ghost-Rider:
Fiyatının 2300 olarak açıklandığı zaman İstanbul'da plaka masraflarıyla birlikte 2550 gibi bir fiyata geliyordu. 20-Haziran günü Ümraniye Zealsun Bayisi'nde motoru 2800ytl'den sattıklarını söylediler (herşey dahil). Ellerinde bir tane kalmıştı, belki hala vardır. 0216 520 3740 nolu telefondan arayıp sorabilirsin.
Aynı tarihte Üsküdar Bayisi'nde de motor vardı ve 2850 fiyat çektiler. Yani zam öncesi Mor Motor'a ödeyeceğinden yalnız 250ytl daha fazla. Ben de motoru 2800e aldım, girdiğim borca değdi diye düşünüyorum.
Son bir tavsiyem daha var: Dün Mor Motor'a bir arkadaş 150-19'unu bıraktı satılması için ben motoru denedim, tertemiz. 2000ytl'ye satıyor.
-
22 Haziran 2006, 17:38
#808
demekki bu ülkede bişeye fazla rağbet etmemek gerekiyomuş
-
22 Haziran 2006, 17:51
#809
sadece bu model için değil motora genel olarak rağbet olduğundan herkes zam yapıyor nasıl olsa millet koyun
-
22 Haziran 2006, 20:06
#810
Ketchup valla tebrik ederim,çok faydalı oldu,iyi de emek harcamışsın.
Hakanacan çantacının tlf varmı?İçerenköy Carrefour u biliyorum ama arkasında hal olduğunu hiç görmedim.
-
22 Haziran 2006, 20:26
#811
öncelikle herkese selamlar. ismim oğuz kağan. konyadayım.cebimde 3 milyar var. chopper/cruiser almayı planlıyorum. şu ana kadar kafamda keeway superlight150 vardı. 3 milyara alınabilecek en iyi motor diye düşünüyordum ki zs150 yi tanıdım.kafam cok karıştı. önceden keeway kullananlarınız var mı? ya da aynı benim gibi araştırıp da karara varmış olanlar? hangisini almamı önerirsiniz? cevap yazarsanız sizlere zahmet cok sevinirim. şimdiden cok teşekkürler.kazasız belasiz şürüşler dilerim.
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
22 Haziran 2006, 20:34
#812
Gitti Güzeller güzeli :(
Arkadaşlar mor motoru aradım ama ikinci el motorda gitti :( geçmiş olsun herkeze napak kısmett deelmiş :(
-
22 Haziran 2006, 21:29
#813
TURK01: çok teşekkür ederim, ben sadece derledim, tüm bu bilgileri başka arkadaşlar girmişlerdi zaten.
OĞUZ KAĞAN: Henüz iki motoru da kullanmadım ama ikisi hakkında da nette çok kapsamlı bir araştırma yaptım. Şuanda 150-19'umun montajı yapılıyor, yarın elimde olacak inşallah. Hiçbir donanımı olmasaydı bile sadece balansörü için tercih ederdim. Kaldı ki aletin üzerinde yok yok.
motorsuzmotorcu: Umudunu yitirme, Ümraniye Bayi'sini ara. (0216 520 3740) ellerinde bir tane vardı, 2800'e herşey dahil veriyorlar.
-
22 Haziran 2006, 21:31
#814
OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese selamlar. ismim oğuz kağan. konyadayım.cebimde 3 milyar var. chopper/cruiser almayı planlıyorum. şu ana kadar kafamda keeway superlight150 vardı. 3 milyara alınabilecek en iyi motor diye düşünüyordum ki zs150 yi tanıdım.kafam cok karıştı.
önceden keeway kullananlarınız var mı? ya da aynı benim gibi araştırıp da karara varmış olanlar? hangisini almamı önerirsiniz? cevap yazarsanız sizlere zahmet cok sevinirim. şimdiden cok teşekkürler.kazasız belasiz şürüşler dilerim.
formun hangi sayfasında bilmiyorum ama keeway ile karşılaştıma yapmıştık ben daha önse kullanıyourdum sayfaları kontrol et bulursun
GEL DEDİN, GELDİM, ABDURRAMAN ÇAVUŞ
-
22 Haziran 2006, 21:35
#815
turk 1 dostum çantacı hal binasının yanında henkel binası var yolun düşerse
henkel binasının oradan dümdüz yukarı doru git 150 metre ilerde solda kalıyo meyve sebze hali var o yol bitince ümraniye tarafına giderken mondial satış ve servis yeri mutlaka görürsünhenkel binasını bul gerisi kolay ben arka çantayı 60 ytl ye aldım güzel montlar da vardı fiyata göre bi bakarsın
ama yan çantalar kararöyde 60 ytl den başlıyo dandikler ben 2 el aldım yaz geldi malum deniz olayları var
oguz ben sapanca gezisine katıldım ve sürekli gezilere katılıyorum keeway titreşimi ve çekişi çok kötü bu motora göre bu daha kalıteli düşünme bile
motorsun yaklaşık 4 saat önce işim gereği ümraniyedeydim bir adet motor vardı dışarda güçlü motordu galiba önunden geçtim durmadım ara istersen
he bu arada ketchup ellerine sağlık çalışman için her yeni giren soruyordu bunları
ayrıca o nota motorun yağını mumkunse 800-1000 arası deiştirebilirseniz çok daha uzun ömürülu olur motor
birde kullanmadan önce gereken her yerini mutlaka kontrol edin fren yağ seviyesi motor yağı gibi
zinciri de 400 km de bir yağlayın
teknıkmoto hocam eğzost olayı için levente uğradım
fiyat öğrenmek için 180 dediler komple egzost a
acaba fiyat doru mu yoksa bana sığdırmaya mı çalışıyolar
eğer mumkun olursa parça fiyat listesini yazabilirmisin muşterilere verilen
olmadı senden alalım
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
22 Haziran 2006, 22:21
#816
-
22 Haziran 2006, 22:25
#817
ilk bakımda yapılması gerekenler serhan sormuştu
bütün civataların kontrolu
buji deişimi (ngk)
fren ayarları (yapılırken fren muşuru kontrolu)
subap ayarı
yağ deişimi
karburatör ayarı ve rolanti ayarı
zincir ayarı ve yağlama
yağ filitresi temizleme
hava filitresi kontrolu
boru aksamları kontrolu
ses varsa kontrolu
bunların dışında
100-200 kmde bir mutlaka gevsek olan yer varmı diye kontrol edin
ön diske gözle kontol edin çatlak yamukluk varmı diye
400 kmde bir
zincir bakımınızı yapın spreyler var
arka fren ayarınızı yapın
800 km de bir mumkunse (becerirseniz) yağınızı deiştirin
rutin bakımlarını sakın aksatmayın
ve her motora bineceğinizde gun başında
motor yağ göstergesine bakın
fren yağ göstergesine bakın
çok kişi bunu bile yapmıyor
unutmayın ki çevremdeki 10 kişden 6 sı bu şeytan işi diyor
çoook dikkat edin bir anlık daikkatsizlik çok şeye mal olabilir
kazasız sürüşler dilerim
deliler ve akıllılar aynı derecede zararsız kişilerdir
asıl tehlikeliler yarı deli ve yarı akıllılardır..
-
22 Haziran 2006, 22:29
#818
abi çok çok teşekkür ediyorum
-
22 Haziran 2006, 23:20
#819
ketchup adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, başlıkta korkunç bir bilgi paylaşımı oldu. Motoru yeni alan veya alacak olan arkadaşlar yapmaları gerekenleri kafalarında daha kolay toparlayabilsinler diye birkaç hatırlatma yapalım. Aşağıda yazacağım tüm bu bilgileri veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler! Bana sorarsanız bu yapılacaklar listesini sizin de yardımlarınızla tek bir büyük liste haline getirelim ve başlık altındaki ilk mesaj sahibi bu listeyi copy paste etsin, böylece başlığa giren kişiye kolaylık olur. Yanlışlarımı ve eksiklerimi düzeltin lütfen, o kadar çok bilgi vermişsiniz ki, aralardan aklımda kalanları toplayabiliyorum sadece.
Zealsun Zs150-19 Alacak Arkadaş:
- Motoruna NGK marka, DPR8EA model bir buji tak çünkü üzerindeki çin malı bujiden daha kaliteli, rezistanslı ve motorun teklemesini-stop etmesini büyük oranda önleyecek.
- Bayi veya servisten rica et, rölanti ayarını biraz yüksek tutsun (1100 devir/dakika gibi)
- Motoru servisten/bayiden çıkartmadan önce veya hemen sonra lastik basınçlarını rahat edeceğin seviyeye düşür Pek çok motorlu aracın fabrika çıkışı lastik basıncı tehlikeli derecede yüksek oluyor. Bir darbede yarılıp kazaya sebep olabilir!
- Motoruna 95 oktan kurşunsuz benzin koy.
- Depoyu ağzına kadar doldurma! motoru ayağa yatırdığında benzin akar ve boyaya, kapak contasına zarar verir.
- Akü tahliye borusunun biraz uzun olduğu farkedildi ve bazı arkadaşlar bu konuda sorun yaşadı, bayiden rica et veya kendin bu boruyu biraz kısalt. Akü asidi kromaja akarsa bozar.
- Egzoz sesini arttırmak için son susturucuyu çıkartabilirsin, çok güzel bir ses elde edersin fakat motorun garantisi yanar. Bir tercih yap.
- Rodaj yağının ardından (800-1000km arasında) Castrol Magnatec veya muadili kaliteli bir yağ koy.
- Frenleri bayiden çıkmadan önce kontrol et ve istediğin sıkılığa getirt, bayiyi öyle terket.
- Bu motorların montajları bayilerde ve servislerde yapıldığı için ufak hatalar olabiliyor, bayiden uzaklaşmadan önce kilometre teli, benzin göstergesi, sinyal lambaları ve ikaz sesleri, devir göstergesi düzgün olarak çalışıyor mu kontrol et. Sonra tekrar servise git-gel olmasın. Ayrıca fren yağı, motor yağı seviyesi gibi hayati ayrıntıları mutlaka kontrol et. Motor yağ soğutmalı olduğu için devridaim için de yağ kullanılıyor bu nedenle yağını biraz fazla koydurt.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi sinyal rölesini su alma ihtimaline karşı yalıt veya servise durumu anlat, onlar yalıtsın.
- BU MESAJDA detaylı bir şekilde anlatıldığı gibi çamurluğun iç tarafını, lastiğin değmesi ihtimaline karşı taşla veya servisle konuş taşlasınlar. Ya da taşlama yapabilecek bir yere götür.
- 400 kilometrede bir zincirini uygun bir yağ ile yağla.
- Bir nazar boncuğu al
- Motosikletinin erkek mi kız mı olduğuna karar ver ve ona yakışacak bir isim koy.
böyle bir liste yapman harika olmuş,şu ana kadar tespit ettiğim şeylerden bir kaçını da ben yazayım ( :
* benzin filtresinin bağlı olduğu hortumun motor bloğuna yakın durmasını engelleyin,gerekirse sabitleyin,dilerseniz kaliteli bir filtre takın. (araba filtresi harika oluyor)
* Aynalar biraz küçük,dilerseniz daha büyük kromajlı aynalardan alabilirsiniz,(sirkeci tarafında satılıyor,4 ytl ye bir çift honda titan aynası almıştım )
* Korna biraz güçsüz , herhangi bir aksesuarcıdan 6 ytl'ye güçlü araba kornalarından alabilirsiniz,görülmek kadar duyulmak ta önemli
* Motorunuzu almadan önce akü hortumunun takılmış olduğuna mutlaka bakın,uzunluğu önemli değil makas ile kesersiniz benim motordaki gibi hortumsuz olursa asitli su olduğu gibi metal aksama gelir ve çürütür,neyse ki ilk aklıma gelen şey oldu ve kontrol ettim ertesi gün hortumu taktım.
* Motorunuzun krom kısımlarının paslanmasını engellemek için WD-40 isimli mücizevi icadı kullanmanızı öneririm,hem pası çözer hem de sürüldüğü yeri yağladığı için uzun süreli bırakmalarda paslanmayı önler
* Kesinlikle yola çıkmadan önce yan ayağın kapalı olduğundan emin olun. (viraj alırken kıvılcım çıkarmak istemiyorsanız )
* Gaz telinde en az 1-2cm lik boşluk olmasını sağlayın,aksi takdirde gaz teli çok hassas olur,kaza yapmanıza sebep olabilir..
* direksiyon ağır ve çok az döndüğü için rahat manevra yapabileceğiniz bir yere bırakmanız tavsiye olunur
* Ön fren levyesinin menteşe kısmında 4 kademeli sertlik ayarı vardır,sert olmasını isterseniz(anında tepki veriyor) 4'e yumuşak olmasını isterseniz (bisiklet freni gibi oluyor) 1'e ayarlayın.Ayarı 4'e aldığınızda aniden fren sıkarsanız tekerleği kilitleyebilirsiniz dikkatli olun.
* 20-30 km gezdikten sonra durup arka tekerin göbegine elinizle dokunun,eğer çok sıcaksa arka freni biraz gevşetin,balatanızı erkenden bitirirsiniz
Aklıma gelenler şimdilik bunlar,benim motorda da bazen 1 den 2 ye alamama sorunu yaşıyorum,motor boşa alıyor ama geri bastığımda 2 ye girmiyor,tekrar 1 e alıp 2 ye almaya çalıştığımda giriyor acaba debriyaj tam ayırmıyor mu sizce?
-
22 Haziran 2006, 23:35
#820
herkese iyi aksamlar
Hakancan hocamın sayesinde bende artık zs150 sahibiyim
kendisiyle tanıştım bana cok yardımcı oldu allah razı olsun.yakısıklı bir abimiz.
aldığım motor 2.el ama cok temiz aynı sahibi gibi.yasal işlemlerde ufak bir sorun yasadık onuda atlatınca buyuk ihtimal haftaya motor tamamen benim.ilk motorum olacak ve bayaa heyacanlıyım.
Herkese kazasız suruşler dilerim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler