demek ben devirli kullanıyormuşum yahu
demek ben devirli kullanıyormuşum yahu
ANGARAJ
sutcu beygirimi bu altındaki enduro bas kardeşim biraz gaza bunalıma sokacan bizi.
gerçi bizimde sakin kullandığımız zamanlar oldu ama okadarda az yakamadık bi türlü.
ben devamlı sakin kullanıyorum sonuç bahsettiğim gibi
sakin kullanıncada bu meretın tadı cıkmıyor ki. :(
daha rodaj aşamasında diye kıyamıyorum bugün 1100 km oldu motorum ve rodaj bitti 2. yağ değişimini yapacam bugün Ve çok konuşulan asya ya cross jantı olurmu olur kardeşim yaptım oldu İşte resimler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------
ön 21" , arka 18". toplam maliyetim 240 tl
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------
şimdi sıra egzoz sisteminde. Yurt dışından pazartesi günü kardeşim gelecek onada FMF egzoz sipariş ettim
Mükemmel olmuş jönysf hayırlı günlerde kullanman dileklerimle. Benim önceki motorum tam krostu dişleri iriydi. O zevki bilirim. Aman asfaltda dikkat et virajlara yavaş yaklaş dişsiz tekerden dişliye geçme döneminde alışman vakit alır o yüzden söyledim. Tekrar hayırlı olsun. Ha bu arada egsozu da taktırınca resimden ziyade video paylaş da gürlemesini duyalım
çok hoş olmuş. dere tepe asfat patıka fark etmez kimse tutamaz artık seni.
güle güle kullan
reno egzozu kullananlar tek geçiyor arkadaşlar bilginize
ANGARAJ
reno eksozu ? oluyormu
işe yarıyorsa ne ala.
jönysf bu arada jant deyişimi yaparken dupleks lastıkler için olan telli jantlardan alsaydın keşke. benımde aklıma daha yeni geldi
fazla seste kötü oluyor bazen sessiz sessiz iyi oluyor ya napcağınız bağırmasını :D
Fmf agzozun asya ya ağır geleceğini düşündüm ve El yapımi bir egzoz taktım video ekledim Ses güzel ama videoda pek iyi çıkmamış gibi.
http://www.youtube.com/watch?v=wuti9gzM4pM
http://www.youtube.com/watch?v=WctJjax1jbA
şu dalgadan mıdır acaba?
ANGARAJ
evet bu. bunun carbon, titanyum, crom kaplamalı olanlarıda var fiyatları aynı aşa yukarı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:22 ----------
benim size sormak istediğim birşey var. Bu bizim motorlarda egzoz valfi var. bu dalgayı çıkarsam ne olur?
Selam arkadaşlar sizin de görüşlerini almak istedim. motorumda tekleme sorunu yaşıyorum. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörü de yunus kardeşim temizlenmiş dedi. Deliricem Bu nedenle motoru bir süredir kullanmaktan vazgeçtim sollamalarda tık diye duruyor. Bugün As 200 Gy lerden anlayan birisiyle görüştüm bakalım götürücem motoru. Gazı bıraktığımda pat patlamalarda oluyor. Sübap ve hava ayarlarından olabilir dediler. devirsiz kullanmıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum herkese iyi akşamlar.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)