Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bismillah, dedikten sonra, demonte 3 fotoğraf ile paylaşıma başlayalım, motor henüz demonte ve faturalar, plaka ruhsat işleri pazartesi/hafta içine kaldığından, motor sıfır olması dolayısı ile, performans değerlendirmesi yapamayacağımı, ileride safha safha eksi artı, tüm yönlerini "objektif" olarak değerlendireceğim, bu rotada elden geldiğince servis manueli/tavsiyelerine uymaya çalışacağım, dilerim herkes dilediği/istediği motora kavuşur.
Reklamlar
-
biraz kullanım tecrübelerini paylassaydın kardes nedir in midir cin midir
-
Ahhaaa, başlık moderatör onayından geçmiş yeni gördüm, ancak dediğim gibi, bulunduğum ilçede plaka ruhsat işlerini dahi yapamıyorum malum olaylardan ötürü, ve henüz yağını dahi koymadım az sonra gidip 2 filitrede çapak varmı bakacağım, zira eski yağı/fabrika dolumu yağı boşaltınca,yağ boşaltım cıvatasındaki mıknatısta mikron ölçekli demir/çelik çapakları vardı, motor performansını 250cc için 2 zamanlı mz250 ile kıyaslayabilirim nekadar orantılı olur bilemiyeceğim, ancak mz'nin atikliği torkunu bildiğimden, başkaca 250cc deneyimim olmadığından, bu şekilde olacak, umuyorum pazartesi kısmet olur ise ilk sürüş deneyimini yapacağım apaçi ile, şimdilik sabır diliyorum hem size hem bana :(
Bu arada heryeri kurcalarken gördüğüm artı ve eksilerden bir numune olarak sıfır plastik depo kenar larnda çapak var idi, burayada mesajımdan alıntlyaıp yapıştırayım
Depo içerisinde plastik çapaklar, olunca depoyu söktüm, yıkadım kuruduktan sonra ateş terbiyesi ile kalan kılcal plastikleri almak en iyisi elbette filitresi var ancak yolda bırakırda,bide yolda çapak temizle olmaz, sıfır alıpta platstik depolu olan her motora önerim kontrol ediniz.
---------- Post added 18-05-2013 at 00:33 ---------- Previous post was 17-05-2013 at 23:51 ----------
[/COLOR]2 Adet yağ filitresi mevcut, sağ ve sol'da olmak üzere resimler:
Depo ağızında çapaklar mevcut idi çok olmamakla beraber olması yeter sebeb, pürmüz ile yakılıp depo sölüp yıkandı
-
haydi hayırlısı olsun birader, alıcam diyordun aldın demek, güle güle kullan, bakalım gerçekten o kadar beygir var mı içinde yazarsın artık yakıt tüketimi, son sürat, titreşim vs ... gerçi rodaj bitene kadar herşey yanıltıcı olur... keşke ön arka 17 olsaydı ... o zaman tam saf kan supermoto derdik, şimdi cross ile aynı ebat jant ve lastikler ile olmuş..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
burada da bu motor icin biraz yazismitik
http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/111076-apachi-xz250rm-cross-on-on-road.html
-
@polo34: Teşekkürler daha iyisi sizin olur inşallah,belirteyim ön ve arka ikiside 17 jant , lastikler ön: 110/70-17 arka: 130/70-17, işin doğrusu süpermoto'dan ziyade kross tip lastik tercih ederdim bakalım belkide yanılırım/beğenebilirim, belkide rodaj sürecinde düz lastikler daha iyi olur titreşim vs yakıt benide endişelendiriyor, artık bende sabırsızlanmaya başladım, umarım herşey yoluna girer işleri hall eder etmez, sizler için en ince detayına kadar karşılaştıklarımı yazacağım.
-
Bu başlığı açtıgınız ıcın cok tesekkurler,ıkı kere sadece ustune bındım makınanın fıyatına gore guzel duruyor,sadece kaynak yerlerınde ınceden pas farkettım şasede ilerde sıkıntı olurmu acaba?
bende 17 hp olanını almayı planlıyorum Bursadan makınayı alan yada almayı dusunen arkadaslarla ırtıbat kurmak ısterım.
-
fyildirok adlı üyeden alıntı
Bu başlığı açtıgınız ıcın cok tesekkurler,ıkı kere sadece ustune bındım makınanın fıyatına gore guzel duruyor,sadece kaynak yerlerınde ınceden pas farkettım şasede ilerde sıkıntı olurmu acaba?
bende 17 hp olanını almayı planlıyorum Bursadan makınayı alan yada almayı dusunen arkadaslarla ırtıbat kurmak ısterım.
Rica ederim, herkes gibi bende çok merak ediyordum, ancak alınca merak giderebilecektimki!, şark kurnazlığı yapıp fatura gecikmesi sorunu mevcut, neyse bir şekilde hall olacak hukuki yollarda bana açık, ancak tolerans gösteriyorum, pas konusuna gelince benim şaside yok çok şükür, flaş parlamasında kaynaklı bir durum olsa gerek, pas gibi görünüyor ayaklık içi ancak yok.
17 beygir işine gelince, doğrusu bu 28 beygir yada her kaçsa işte henüz süreme'me rağmen beni ürkütüyor, ancak 2 kişiye göre aldığımdan ancak yeterli gelecektir,1.85 boy ile üstünde durunca sm jant olmasına rağmen, ancak kontrol sağlıyorum, muhtemelen indirmek yada yükseltmek ayarlamaları mevcuttur, koltuğu ise facia sertlikte.
-
Fatura'da 1 harf/rakam karmaşı mevcut,motor bloğu ile fatura bilgisinde "8" olması gereken rakam, faturada "B" olarak görünüyor tek problem bu kaldı, şunu bir ağız tadı ile test edemyecekmiyim nedir yahu,zekat'ını dahi verdim, "her işte bir hayır var" deyişine çıkıyor herşey.
-
Tüm işlemler tamamlandı, tabii görüş bildirmek yersiz olacak ancak gücü ürkütücü!, kompresyon dolayısı ile az kaldı yere kapaklanıyordum, lastikler ise "facia" değişmesi mutlak şart, ara ara stop edip can sıkıyor oda muhtemel yeni olmasından, ses bana kalsa daha sessiz olmasını tercih ederdim, ancak düşük devirde çok rahatsız etmiyor katlanacaz artık, özetle beygirleri kağıt üstünde değilmiş.
-
abi valla biraz foto ve video çeksen mütiş olacak
-
Video zor gerekli ekipman yok malesef, ancak foto elbette, şuan tekrar merdiven altına aldım, yarın inşallah
Arka plastik plakalık/kuyruğu kestirip, 2 adet lama ile plakalık yapıp plakayı daha geriye aldırdım, bu daha iyi oldu gerek estetik gerek kullanım açısından.
-
Resim ve video bekliyorum
-
Otoban'a çıkmam lazım, zira şehir içinde benim'de hoşuma gitmeyen yırtıcı sesi mevcut hani yarış performans sesi gibi hiç sevmiyorum, şöyle ybr125 gibi bir ses olaydı, bide gaz kesince pıtıpıtı,papa patatata, yapmasa iyi olurdu.
Rodajı tam kitabı'na göre "yapmaya çalışıyorum" ancak motorun kendisi buna müsade etmiyor, kesinlikle yüksek devir istiyor
Aşırı ısınma yaşadım, bunun sonucunda altın rengi egzos'um oldu ne mutlu bana, düşük devir yahut tam yağlama olmamasından, yada hava ayarı derken hava ayarından oynayınca düzeldi.
Ara ara stop etme, boşa girişte zorlanma gibi ufak, sıfır motor nazlanmaları yaşıyorum, bir yandan tornavida, takım derken eğlenceli bile oluyor benim için.
Yakıt endişelendiriyor beni, 34 mm(italyan dellorto) karbüratör, yeni sıkışık rodaj isteyen motor derken, çabucak benzin tüketiyor, sağlıklı ölçüm yapamayacağım, ancak meşhur rodajımız'dan sonra rayına oturur ise o zaman anlaşılır, tabii bu durum beni üzecek gibi
Titreşim yok denecek seviyede(düşük devir tercih ettiğimden olabilir, hiç hissetmedim) güçse güç, ivmelenme ise ivme(2 defa sollama maksatlı zorladım, kurşun gibi aktı) son sürat için henüz erken, safha safha yazmaya devam.
-
Şöyle yandan bir fotoğraf atabilirsen güzel olur ya Bir görelim neymiş ne değilmiş
Bu arada tüketim şu an fazla da olsa bir fikir vermesi açısından lt/100km bazında bir rakam verirsen sevinirim
-
-
Akşam akşam zahmet verdim, teşekkür ederim
Güle güle kullan ayrıca
-
umurcan adlı üyeden alıntı
Akşam akşam zahmet verdim, teşekkür ederim
Güle güle kullan ayrıca
Rica ederim, teşekkürler dilerim hepimiz sıkıntısız gülerek kullanırız.
-
Zahmet olucak ama gündüz çekilmiş bir video çok iyi olurdu Sesini merak ediyorum
-
saturn adlı üyeden alıntı
Zahmet olucak ama gündüz çekilmiş bir video çok iyi olurdu
Sesini merak ediyorum
Pekala deneyeceğim, ancak yutube hesabım filan yok, ben size yollayayim siz yayınlayın nasıl fikir?
Geçen gün gölgede aracının içinde uyuyan amcayı panikle yerinden fırlatmışım, oysa fazla devirde çevirtmedim, cikle mahareti ile, adamın dediği "helikopterler tepemde dolanıyor sandım" ancak bu durum benim hoşuma gitmiyor ybr tarzı sessiz motorları severim daha çok.
-
ben youtube a atıp buraya eklemesine eklerimde sen videoyu bana nasıl yollacaksın peki?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)