Falcon Wonder 150 (city-cross)
Reklamlar
-
merhaba arkadaşlar,
bu markayı ilk defa fuarda gordum ve bu modeli bir commuter yerine alabileceğimi düşündüm şekli güzel bence.
2.5 l yaktığı yazıyor, yetkili de öyle söyledi.140 görüyor dedi. Dijital göstergesi var.
Hiç duyan gören bilen var mıdır bu modeli?
www.falconmotosiklet.com/model_detay.php?grupid=49
fuarda çektiğim fotoğraflar var ama mobilden girdiğimden buraya atamıyorum.
Reklamlar
-
-
falcon piyasada yeni yeni duyulan bi marka. Arka sokakların sponsoru olmus gorecez bakalım, hoş bi motora benziyor fakat o çelik jantlarla cross mross olmaz :D
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
arka sokakların bitişinde reklamı ben de gördüm
alaşım jant arazide yamulur gider ama şehrin engebeli yollarında iş görür heralde
-
cross görünümlü asfalt motoru.
çelik jant, şasi altından geçen egsoz, arka amortisör ile araziye girilmez. ama şehir içinde yerden yüksek olması çok avantaj sağlar.
-
6PaTLaR adlı üyeden alıntı
arka sokakların bitişinde reklamı ben de gördüm
alaşım jant arazide yamulur gider ama şehrin engebeli yollarında iş görür heralde
görür görür, markaların her dediğine bakmamak lazım. crossmus pehh..
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
Jant olmamıs aga.. Cg 100 cantı uyarlamıslar..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
22 Haziran 2013, 13:13
#8
iki gün önce 150 wonder aldım.. kullanışı çok rahat.. arka koltuğu da rahat.. 150 lik için çok seri.. elde jigle ve selektör tuşu var.. ekran ışığı yeşil.. vites göstergesi var.. yakışı ve uzun yolu hakkında daha sonra paylaşımda bulunurum.
-
22 Haziran 2013, 14:04
#9
Hayırlı olsun. Titreşim var mı ?
-
22 Haziran 2013, 18:01
#10
sadece arka pedallar 5000 devirde gıdıklıyor.. 5000 devirin altında üstünde titreşim yok.. tabi şu an rodaj döneminde olduğu için yüksek hızlarla ilgili konuları rodaj bitince aydınlatırım..
-
27 Haziran 2013, 23:26
#11
-
28 Haziran 2013, 02:49
#12
hayırlı olsun tezel, yakıtı gidişi kalitesini ilerleyen zamanda yazarsan faydalı olur.
-
15 Temmuz 2013, 04:49
#13
slm aynısından bendede var 1000 km 100 tl yaktı ve en az 500 km arazide kulanıldı bende gayet memnunum ama yinede daha iyi yapılabilir.
-
15 Temmuz 2013, 15:22
#14
cumali4863 adlı üyeden alıntı
slm aynısından bendede var 1000 km 100 tl yaktı ve en az 500 km arazide kulanıldı bende gayet memnunum ama yinede daha iyi yapılabilir.
Asfaltta ve arazide performansı nasıl?
-
15 Temmuz 2013, 15:54
#15
Dış görünüş olarak harika bi motor. Cross değilde onroad/enduro filan yapılabilir gibi görünüyor. Samyalli lastiği tubelesse çevirmek kaç tl tahminen?
-
17 Temmuz 2013, 04:28
#16
cumali4863 adlı üyeden alıntı
slm aynısından bendede var 1000 km 100 tl yaktı ve en az 500 km arazide kulanıldı bende gayet memnunum ama yinede daha iyi yapılabilir.
arkadaşlar gecen yazdıgım yakıt verilerinde yanlışlık olmuş 1000 km 150 tl yaktı yani km 15 kuruş yakıyor ve 100 km hızı gecmiyor arazide kulanımı gayet iyi biraz katırlık var direksiyon hakimiyeti yüzde 75 ancak sürücüde ama cok zevkli bir motor ben gayet memnunum ciftcilik yaptıgım icin genel kulanım arazide oluyor kesinlikle hız moturu degildir sorusu olan akadaşlara elimden geldikce yardımcı olmaya calışırım özelikle fiyatlar cok dgişken oluyor mesela ben 2500 tl aldım ama 3150 tl kadar fiyat ceken bayiler var.
-
25 Temmuz 2013, 17:47
#17
Biz plaka dahil 3100e aldık(Ephejohn nickli kardeşime).Geçen haftasonu Diyarbakır Mardin gezisi yaptık.Üşendiğimden resim filan koymadım.Genel olarak motor iş görür.Bakımı yapılan her çinli motor gibi buda gitmem demiyor.Gerçekten yüksek bir yapıya sahip.Arka taraf biraz daha yüksek.Pek taraftarı olmama rağmen gezimizi artçılı olarak yaptık.Oturuş pozisyonu benim motorumdan sonra daha rahat geldi.Sele fena değil.100km lik yol için ağrı yapmadı.Bu arada arka yüksek olduğu için artçı size yük verebiliyor.Artçıyı bu konuda tembihlemek şart.Motorun göstergeleri yeterli yanlız sadece bende mi var yoksa bütün motorları mı öyle bilemiyorum ama göstergeler güneş altında biraz fazla kalınca kararıyor.Motoru gölgeye çekince veya çalıştırıp giderseniz düzeliyor.İlerde sorun oluşturup oluşturmayacağını göreceğiz.Onun dışında fiyatına göre güzel.Selektör düğmesi ve elden jikle mevcut.Belki motorun yeni olmasındandır tam bilmiyorum ama hava ne kadar sıcak olursa olsun ilk kez çalıştırırken jikleyi açıp kapatmak gerekiyor.Ve lastikler.İlk değiştirmeyi düşündüğümüz şey ve hatta en kısa zamanda tubeless lastiğe geçeceğiz.Diyarbakırda michelin lastikler için 250 civarı fiyat aldık.Uzun lafın kısası şimdilik bakımı yapıldığı müddetçe üzecek bir motora benzemiyor.Ve kullanımı da zevkli.Yüksek olduğu içinde abartmadan araziye girilebilir.
-
31 Temmuz 2013, 05:11
#18
güsterterge kararması normaldir ısıdan kaynaklanan bir durum bende bu gün plakayı cıkardım sigortalar baya pahlanmış 183 tl sadece sigorta:(ama motor taş gibi.
-
Motorundan şuan memnunmusun? Yani şuanki hali nedir?
-
lastikleri aynı ebatlarda michelin pilot street yol lastikleriyle değiştirdik.. biraz ince görünmesine rağmen sürüş ve yatışlar daha güvenilir ve daha keyifli hale geldi.. chopper düşünürken aslında yüksek motorun daha keyifli olduğunu gördüm.. ilk motorum olduğu için öyle düşünüyo olabilirim ama kesinlikle iyi bi motor..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)