Honda Integra NC700DC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Honda Integra NC700DC
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel çift silindir
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73X80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites çift kavramalı (otomatik vites opsiyonlu)
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 790 X 1440mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm
Sele yüksekliği (mm) 790mm
Yerden açıklık (mm) 135mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm
Dual Clotch 6 Vites Otomatik Tiptronik Şanzuman
Ön Arka Kombine Entegre ABS
Kullanma Kılavuzu
Reklamlar
-
-
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
-
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
-
Yan ve arka çantalı fotoğraflar harika
Hondadan ABS li ve touring kapasitesi yüksek bir scooter. Adeta otomatik vitesli motosiklet.
0-100 km hızlanma sadece 5.7 sn
-
diğer nc700ler gibi mi yakıyor? yakıtı nasıl?? bakım aralığı 10 000 mi gene? kısacası aynı motor mu?
-
Evet aynı bakım aralığı servis bana 12.000 de bir geliceksiniz dedi.
Yakıt çok az, hatta otomatik olduğundan D de sürerseniz NC700X ve NC700S en de az ama D de sürüşte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
TİYOLAR!
1. Dörtlüler anahtar yokkende yanmasını isterseniz, kontak açıkken dörtlüleri açın ve kontağı kapatıp anahtarı alın, dörtlüler yanmaya devam edicektir.
2. Zincir yağlamak için arka teker hareketi isterseniz, motor d de iken yan sehpaya almadan çalışır vaziyette direkt orta sehpaya alın, arka teker yavaşça dönemeye başlıyacaktır.
3. Daha uygun sürüş için ipone veya motul 10w30 yağ kullanın.
4. Türiye kotasını doldurdu diye 51hp lik geliyordu, şimdi belçikadan gelmeye başlamış 48bg likler geliyor diye bir söylenti var. Ruhsatınada bakabilirsiniz.
5. Bazı motorlarda lastik metzeiler bazıları bridgestone geliyor, bridgestone da patinajda kalm oluyor ama alıştık.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
30 Temmuz 2012, 16:28
#10
NC 700 serisi tasarım olarak çok şık bi havaya sahip. Rahatlıkla tutunacağı çok açık.
Hızla tecrube kazanmak adına daha çok çalışmaya teşvik ediyor yeni başlayan arkadaşlarımızı.
Birgün aranıza katılmak isteyen arkadaşlarımız adına başlığınızı daha aktif tutarsanız minnettar oluruz efenim. İlgi ile takipteyiz.
Yaptığınız tercihten dolayı şahsen tebrik ediyorum Biçok kişinin gönlünde yer edebilecek bi motosiklete sahipsiniz
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Temmuz 2012, 21:57
#11
maxi97 arkadaşım servis 6000 de gel desede gelme, bana izmirdeki servis 12000 de gel dedi. Hiç öyle olsa servis kitapçığına honda yazar. Ama ben 10 000 de bir yağ değiştirme taraftarıyım.
Bu arada servis diyagramını buraya ekliyorum bakabilirsin.
http://img837.imageshack.us/img837/2...ervicechar.jpg
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
30 Temmuz 2012, 22:53
#12
-
30 Temmuz 2012, 23:01
#13
Yukarıdaki yağ değişim çizelgesi orijinal honda motorumdan çıkan kullanma kitapçığıdır. 6000 de değişse honda 6000 de gel derler. Ben İzmir Yükselişe gittim, hava sıcak falan ondan erken çağırıyorlarmış, ama ben gösterdim tamam önemli değil ama izmir sıcak 10.000 de gelin dediler. Ben motoru çiftkurtlardan aldım orasıda satarken bana 12.000 de bir değişicek yağı dedi. Benim arkdaştada honda var, haporlor taktığımız honda fotosu yukarda oda 12.000 de bir değiştiricekmiş. Onada öyle demişler.
Senin NC700X veya NC700S değil demi? Onlar farklımı bilmem bu NC700D için çünkü otomatik diye fazla yağ aıyor zaten.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
30 Temmuz 2012, 23:23
#14
Ben CBR125 kullanıyorum ve NC700X'e geçmek isitiyorum ve sıkı takip ediyorum Ama integra'yada ilgim bir hayli fazla...
-
30 Temmuz 2012, 23:51
#15
Bende NC 700X var, kitapçığa göre bakım periyotları aynı 12.000km'de bir. Bana servis 3.000' de bir gel dedi, ben yemezler dedim Şahsen 6.000'de bir kere yağ değiştirmeyi düşünüyorum. İstanbul'da trafiğe çok kalabiliyoruz, bu da motorun gerçekten çok ısınmasına neden olabiliyor. İzmir'in sıcağını bilmem tabi nasıl etkiler ancak herkese tavsiyem 6.000km'de bir yağ değiştirmeleridir. Sonuç olarak bu motosikletlerin 2 yıl garantisi var, eğer daha uzun süre sıkıntısız binmeyi düşünüyorsak tedbiri elden bırakmamak lazım. Tabi karar sizin sonuç olarak.
-
31 Temmuz 2012, 03:04
#16
arkadaşlar mrb yeni almış olduğum motorum ile aranıza katıldım ,
-
31 Temmuz 2012, 03:18
#17
Hoş geldin? ne renk aldın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
Bunlarda benim ve arkadaşımın integrası
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
31 Temmuz 2012, 03:19
#18
siyah aldım , şimdide çanta taktırmak istiyorum orjinal çantasını yoksa Hepco Becker mi daha şık ve kullanışlı bilmiyorum
-
31 Temmuz 2012, 03:24
#19
Yükselişe yeni bir siyah gelmişti? Onumu aldın acep?
Givi çnta fotosuda var yukarda, hepco beckerde yalnız onların linkine tıklarsan başka çanta modelleride var.
Haftaya Kappa lar geliyor, Integra için, Yükselişmiş bayisi.
Para varsa orijinal derim çünkü gövde ve üstü boyalı ayrıca sırt dayamağı var, ben arakaya oturdum orijinalin inan honda goldwing arka koltuk gibi rahattı.
Kappa Givi aynı firma, kappa sadece boyasız genelde ve orta doğuya yolluyorlar kappa markası ile ama fiyat uygun. Kappa givi alırsan ayrıyetten sırt dayamağı var onun, onuda almayı unutma.
Kombine ABS ve Dual Clutch Otomatik Vites olmazsa, olmaz!
-
31 Temmuz 2012, 03:31
#20
hayır kuşadası MNR motordan aldım , orjinali çok güzel duruyor , rahat ise onu almak isterim artçı için daha iyi olur tabi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler