Pazar günü, km 295'te iken depoyu yedeğe aldım.
Ilk aldığımda 40 liralık (yaklaşık 8.6 litre) benzin almıştım. Motosikleti aldığım bayi, 1 litre benzin kattık dedi ama bence o kadar katmamıştır.
Yedek deponun kaç litre olduğunu da bulamadım. Bu sebepten pek bir ölçüm yapamadım.
Varsayımlarla gidersek;
8,6 litre ben kattım. 1 litre de servis katmış olsa, 9,6 litre eder. 2 litresi yedek depo olsa, kalır 7,6 litre. 295/7,6=38,81
Yani bu teorilerle 1 litre ile 38,81 km. 100 km yakıt tüketimi ise 2,57 litre.
Biraz parmak hesabı oldu ama ilk hesap idare edin
Bu gün rodajın bitimini hızlandırmak için 130 km kadar gezdim. Pek rodajın hız sınırlarına uyduğum da söylenemez ama... Tarsus eshab-ı kehf mağarasını ziyaret edeyim dedim. Ndrive navigasyon programı yüzünden köy yollarında kayboldum. Issız dağlarda mahsur kalıyordum neredeyse. Ne ise ki yol soracak birine denk geldim de asfalt yola çıktım. Bir kaç fotoğraf
Köy yolu önce biraz iyi...
Giderek bozuluyor tabi...
Nihayet asfalt...
Mağaradan birkaç görüntü...
Ve tabi olayın baş kahramanı
Baya çamurlu yollara girmişsiniz, lastik yanaklarının çamurlanmasından belli. Navigasyon ben kullanmıyorum çok karışık köy yollarına girdim anayoldan 1 saatte gidebileceğim yere 10-12 köy gezerek gittim ama hiç kaybolmadım. Depoda yeterli benzin varsa sorun yok.
guven cok kırıcı yollara girmişsin motor sorun cıkarmadıgına göre saglam bir makine yapmış mondial kutlamak lazım
Çok dik çamurlu yollardan geçerken bol bol patinaj çekti
Taşlı yollardan geçerken, bende dayanabilir mi diye şüpheye düştüm. Ama sonuçta beraber eve döndük, çok şükür...
---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:46 ----------
Sen bide konforsuzlugu gör. Taş mübarek
500 km bakımına gitmeden önce, yağı kendim değiştirsem problem olur mu acaba?
Hatta sakıncası yoksa servise hiç gitmeyebilirim de
Yani sadece yağ değiştireceklerse, onun için gitmeye gerek yok.
150-250 cc arasında neredeyse hiç fark yok fiyat olarak. Tornasız 210 cc oluyordu sanırım. 400-500 tl gider. Güzel parça kullanırsan sağlıklı olur.
Motor no değişmediği için sıkıntı çıkmaz.
Burdakiler çok kaliteli mesela;
http://www.camgoz.com.tr/asp/group/24/Modifiye-Urunler
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Hımm e gene ozaman bi 150cc Commuter Yada Köylü Motor fiyatına denk geliyor
Benim Amacım vergiden kaçmak
Ama işte O kadar masraf yapcan tutki Motoru satmam gerekdi alan adam demeski sen bunu 500tl Masraf yaptın
Yakıtı Ve Hız durumu ne olur acaba Hız merakım yok ama Arada gerekiyor
Yada Uğraşacağıma Şu Kanuninin yeni Gt 170 yada Mh driftini alsam daha ii diye düşünüyorum Kanunide getirmediki veleti o na göre karar verek
Sado
Sadece piston-silindir değişimiyle 125cc yaparsın, daha yüksek cc'ler için krank ve üst kapak da değişmeli. piston kolu değişip 150'lik silindir takılır diyenler var ama gerek yok öyle şeylere, sonuçta yine krank kutusu açılacak açmışken krank komple değişir. 125 cc için 60 lira, 150-200cc için 250-300 lira tutar parça maliyeti. İşçilik de 100-150 tutar ustasına bağlı.
Arkadaşlar ilk bakım için servise gideyim mi?
Yoksa sadece yagı kendim mi degiseyim?
Servis için işyerinden izin al, git. Sonra tekrar git al. Gerek var mı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)