Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
23. sayfa BirinciBirinci ... 13212223242533 ... SonuncuSonuncu

Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #441
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı Benli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet benimkide Çin li ve dertleri başka , başka !!! ucuz et misali ! suyu yavan oluyor !!.
    Ben çok eski motosiklet kullanıcısı değilim. Yaklaşık olarak 20 aydır, neredeyse her gün kullanırım. Bir yıldan uzun 2006 model mondial cup kullandım. Hiç arızası olmadı.
    Herhangi bir şeyin durduk yerde arıza yapması bana pek mantıklı gelmiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Pazar günü, km 295'te iken depoyu yedeğe aldım.
    Ilk aldığımda 40 liralık (yaklaşık 8.6 litre) benzin almıştım. Motosikleti aldığım bayi, 1 litre benzin kattık dedi ama bence o kadar katmamıştır.
    Yedek deponun kaç litre olduğunu da bulamadım. Bu sebepten pek bir ölçüm yapamadım.
    Varsayımlarla gidersek;
    8,6 litre ben kattım. 1 litre de servis katmış olsa, 9,6 litre eder. 2 litresi yedek depo olsa, kalır 7,6 litre. 295/7,6=38,81
    Yani bu teorilerle 1 litre ile 38,81 km. 100 km yakıt tüketimi ise 2,57 litre.
    Biraz parmak hesabı oldu ama ilk hesap idare edin

  3. #443
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Bu da motosikletin depo kılıfı takılmış hali.



    Aklımda ön tarafa iki adet sis takmak var ama henüz tam olarak emin değilim. Bakacağız artık.

  4. #444
    UKYO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Motosikleti
    motozeus ms100
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazar günü, km 295'te iken depoyu yedeğe aldım.
    Ilk aldığımda 40 liralık (yaklaşık 8.6 litre) benzin almıştım. Motosikleti aldığım bayi, 1 litre benzin kattık dedi ama bence o kadar katmamıştır.
    Yedek deponun kaç litre olduğunu da bulamadım. Bu sebepten pek bir ölçüm yapamadım.
    Varsayımlarla gidersek;
    8,6 litre ben kattım. 1 litre de servis katmış olsa, 9,6 litre eder. 2 litresi yedek depo olsa, kalır 7,6 litre. 295/7,6=38,81
    Yani bu teorilerle 1 litre ile 38,81 km. 100 km yakıt tüketimi ise 2,57 litre.
    Biraz parmak hesabı oldu ama ilk hesap idare edin

    bence doğru bi hesap yapmışsın.bende de zelsun ms-100 modeli var -çekişi düşük diye ön dişliyi bir diş küçülttüm ve yakıt olarak 1 litre ile 39 km yi geçmedi. ön dişliyi küçültmesem belki biraz daha az yakar ama bu seferde çekişi çok kötü oluyor.

  5. #445
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı UKYO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence doğru bi hesap yapmışsın.bende de zelsun ms-100 modeli var -çekişi düşük diye ön dişliyi bir diş küçülttüm ve yakıt olarak 1 litre ile 39 km yi geçmedi. ön dişliyi küçültmesem belki biraz daha az yakar ama bu seferde çekişi çok kötü oluyor.
    Benim motosiklet daha yeni, henüz bir tarafını değiştirmeye kıyamadım.
    Değiştirmeye motordan başlayacagım. 150 cc vergisiz nasıl oluyor ona bakacagım. Vergi kaçakçısı mıyım ne?

  6. #446
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Bu gün rodajın bitimini hızlandırmak için 130 km kadar gezdim. Pek rodajın hız sınırlarına uyduğum da söylenemez ama... Tarsus eshab-ı kehf mağarasını ziyaret edeyim dedim. Ndrive navigasyon programı yüzünden köy yollarında kayboldum. Issız dağlarda mahsur kalıyordum neredeyse. Ne ise ki yol soracak birine denk geldim de asfalt yola çıktım. Bir kaç fotoğraf

    Köy yolu önce biraz iyi...


    Giderek bozuluyor tabi...




    Nihayet asfalt...


    Mağaradan birkaç görüntü...






    Ve tabi olayın baş kahramanı


    Mengu16 ve baris5995 bunu beğendiler.

  7. #447
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Baya çamurlu yollara girmişsiniz, lastik yanaklarının çamurlanmasından belli. Navigasyon ben kullanmıyorum çok karışık köy yollarına girdim anayoldan 1 saatte gidebileceğim yere 10-12 köy gezerek gittim ama hiç kaybolmadım. Depoda yeterli benzin varsa sorun yok.
    rs_guven bunu beğendi.

  8. #448
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya çamurlu yollara girmişsiniz, lastik yanaklarının çamurlanmasından belli. Navigasyon ben kullanmıyorum çok karışık köy yollarına girdim anayoldan 1 saatte gidebileceğim yere 10-12 köy gezerek gittim ama hiç kaybolmadım. Depoda yeterli benzin varsa sorun yok.
    Bu ikinci navigasyon kullanışım. Ilkinde de 6 km'lik yolu bulabilmek için 18 km yapmıştım.
    En iyisi sormak. Bununla ilgili atasözleri boşuna söylenmemiş.
    Danışan dagı aşmış, danışmayan düz yolda şaşmış.
    Sora sora Bagdat bulunur. gibi...
    Bu arada km 466 oldu.

  9. #449
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    guven cok kırıcı yollara girmişsin motor sorun cıkarmadıgına göre saglam bir makine yapmış mondial kutlamak lazım

  10. #450
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Sele tam cafe racer lık
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #451
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı plectrum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    guven cok kırıcı yollara girmişsin motor sorun cıkarmadıgına göre saglam bir makine yapmış mondial kutlamak lazım
    Çok dik çamurlu yollardan geçerken bol bol patinaj çekti
    Taşlı yollardan geçerken, bende dayanabilir mi diye şüpheye düştüm. Ama sonuçta beraber eve döndük, çok şükür...

    ---------- Post added at 09:48 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sele tam cafe racer lık
    Sen bide konforsuzlugu gör. Taş mübarek

  12. #452
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    500 km bakımına gitmeden önce, yağı kendim değiştirsem problem olur mu acaba?
    Hatta sakıncası yoksa servise hiç gitmeyebilirim de
    Yani sadece yağ değiştireceklerse, onun için gitmeye gerek yok.

  13. #453
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 km bakımına gitmeden önce, yağı kendim değiştirsem problem olur mu acaba?
    Hatta sakıncası yoksa servise hiç gitmeyebilirim de
    Yani sadece yağ değiştireceklerse, onun için gitmeye gerek yok.
    Aynen öyle, kendin değiştir en güzeli.
    rs_guven bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  14. #454

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya çamurlu yollara girmişsiniz, lastik yanaklarının çamurlanmasından belli. Navigasyon ben kullanmıyorum çok karışık köy yollarına girdim anayoldan 1 saatte gidebileceğim yere 10-12 köy gezerek gittim ama hiç kaybolmadım. Depoda yeterli benzin varsa sorun yok.
    Mengu Bu Motoru Alsak 150cc Ye Çevirmek İçin yada En fazla kaç cc olur 150cc ise kabataslak kaç para gider Ve sağlıklı olurmu acaba ?
    He Bide Muaynede Problem çıkarırımı en önemlisi bu ?
    Sado

  15. #455
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengu Bu Motoru Alsak 150cc Ye Çevirmek İçin yada En fazla kaç cc olur 150cc ise kabataslak kaç para gider Ve sağlıklı olurmu acaba ?
    He Bide Muaynede Problem çıkarırımı en önemlisi bu ?
    150-250 cc arasında neredeyse hiç fark yok fiyat olarak. Tornasız 210 cc oluyordu sanırım. 400-500 tl gider. Güzel parça kullanırsan sağlıklı olur.
    Motor no değişmediği için sıkıntı çıkmaz.

    Burdakiler çok kaliteli mesela;

    http://www.camgoz.com.tr/asp/group/24/Modifiye-Urunler
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  16. #456

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150-250 cc arasında neredeyse hiç fark yok fiyat olarak. Tornasız 210 cc oluyordu sanırım. 400-500 tl gider. Güzel parça kullanırsan sağlıklı olur.
    Motor no değişmediği için sıkıntı çıkmaz.

    Burdakiler çok kaliteli mesela;

    http://www.camgoz.com.tr/asp/group/24/Modifiye-Urunler
    Hımm e gene ozaman bi 150cc Commuter Yada Köylü Motor fiyatına denk geliyor
    Benim Amacım vergiden kaçmak
    Ama işte O kadar masraf yapcan tutki Motoru satmam gerekdi alan adam demeski sen bunu 500tl Masraf yaptın
    Yakıtı Ve Hız durumu ne olur acaba Hız merakım yok ama Arada gerekiyor
    Yada Uğraşacağıma Şu Kanuninin yeni Gt 170 yada Mh driftini alsam daha ii diye düşünüyorum Kanunide getirmediki veleti o na göre karar verek
    Sado

  17. #457
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengu Bu Motoru Alsak 150cc Ye Çevirmek İçin yada En fazla kaç cc olur 150cc ise kabataslak kaç para gider Ve sağlıklı olurmu acaba ?
    He Bide Muaynede Problem çıkarırımı en önemlisi bu ?
    Sadece piston-silindir değişimiyle 125cc yaparsın, daha yüksek cc'ler için krank ve üst kapak da değişmeli. piston kolu değişip 150'lik silindir takılır diyenler var ama gerek yok öyle şeylere, sonuçta yine krank kutusu açılacak açmışken krank komple değişir. 125 cc için 60 lira, 150-200cc için 250-300 lira tutar parça maliyeti. İşçilik de 100-150 tutar ustasına bağlı.
    eren özer bunu beğendi.

  18. #458

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece piston-silindir değişimiyle 125cc yaparsın, daha yüksk cc'ler için krank ve üst kapak da değişmeli. piston kolu değişip 150'lik silindir takılır diyenler var ama gerek yok öyle şeylere, sonuçta yine krank kutusu açılacak açmışken krank komple değişir. 125 cc için 60 lira, 150-200cc için 250-300 lira tutar parça maliyeti. İşçilik de 100-150 tutar ustasına bağlı.
    Neyse Biz Kanuniyi Bekleyek
    Sado

  19. #459
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    E benim soruma bir tek "viper" cevap vermiş

    ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim Amacım vergiden kaçmak
    Benimde amacım aynı

  20. #460
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Arkadaşlar ilk bakım için servise gideyim mi?
    Yoksa sadece yagı kendim mi degiseyim?
    Servis için işyerinden izin al, git. Sonra tekrar git al. Gerek var mı?


23. sayfa BirinciBirinci ... 13212223242533 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)