Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

RKS Jaguar 100 Cup Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer


    Jaguar 100, yeni sürüş teknolojisi ile donatılmış, pratikliği, çekici dizaynı ve yüksek kaliteyi buluşturan akıllı bir seçim.

    Jaguar 100 şehre hazır. Kompakt, çevik ve şık özellikleri sayesinde içinizdeki motosiklet aşkını keşfedin.

    Jaguar 100, bir CUP’tan bekleyebileceğiniz her şey.


    Jaguar 100 Modeli hakkında ayrıntılı bilgi için www.rksmotor.com.tr websitesini ziyaret ediniz.



    Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mc-hot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Bu motoru kullanan yok mu ?

  3. #3

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks 100 jaguar
    Ben de var arkadaşlar 3000 KM dir kullanıyorum. Bilgi edinmek isteyen olursa yardımcı olabilirim.

  4. #4
    nıkko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    ist .çengelköy
    Motosikleti
    ybr125(2008)
    Memnunmusun yorumlarını beklıyoruz,arka fren dısk yazıyogoremedım dogrumu

  5. #5
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013

    jaguar 100

    arkadaşlar bende bu motor hakkında çok bilgi aradım bulamayarak bu siteye üye oldum en azından bu paylaşımdan sonra arayanlar birkaç şey ögrenirler umarım şirketimiz bu cuplardan bayağı bi adetlen alarak bizlere devretti şuan plaka işlemleri devam ediyor pazartesi elimize gececek ve dahada geniş olarak izlenimlerimi sizlerlen paylaşacagım,,

    ilk olarak motorlarlan tanışmaya gittik ve ilk bakışta memnnun ayrıldım diğer cub modellerinin kralı diyebilecegim kuba kee 100 den daha ufak bir kasası var ama fazla bir fark yok bildiğiniz gibi yarı otomatik kee 100 den önceki modelde vitesi 4 e aldıktan sonra yanlışlıklan ayak ufaltma yerine buyutme refkeksi veriirse motor direk 1 e düşüyordu boşa düşmektense buda çakılma gibi sıkıntı yaratıyordu anladığım kadarıylan bu sorun jaguar 100 cupta yok vitesi 4 e attığınızda daha ileri gitmiyor motorda cikle mevcut ellen manuel olarak kendiniz ayarlıyorsunuz ihtiyac duyulmuyor ama genede koymuşlar frenler ön disk arka kampana frenler scooter larlan farklı sadece elciklerde ön fren var arka fren ayaklan kullanılıyor ön sinyaller kasaya bitişik arka sinyaller motordan dışarı çıkmış ama rahatsızlık vermez sürtmeyi basaramassınız yakıta gelince 10 kuruş km de broşürlerde anlatıldığı gibi 8 kuruş değil belki ilk bakımdan sonra düşer çünkü motor euro3!!!!!!!!!!

  6. #6

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks 100 jaguar
    Alıntı derdertu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende bu motor hakkında çok bilgi aradım bulamayarak bu siteye üye oldum en azından bu paylaşımdan sonra arayanlar birkaç şey ögrenirler umarım şirketimiz bu cuplardan bayağı bi adetlen alarak bizlere devretti şuan plaka işlemleri devam ediyor pazartesi elimize gececek ve dahada geniş olarak izlenimlerimi sizlerlen paylaşacagım,,

    ilk olarak motorlarlan tanışmaya gittik ve ilk bakışta memnnun ayrıldım diğer cub modellerinin kralı diyebilecegim kuba kee 100 den daha ufak bir kasası var ama fazla bir fark yok bildiğiniz gibi yarı otomatik kee 100 den önceki modelde vitesi 4 e aldıktan sonra yanlışlıklan ayak ufaltma yerine buyutme refkeksi veriirse motor direk 1 e düşüyordu boşa düşmektense buda çakılma gibi sıkıntı yaratıyordu anladığım kadarıylan bu sorun jaguar 100 cupta yok vitesi 4 e attığınızda daha ileri gitmiyor motorda cikle mevcut ellen manuel olarak kendiniz ayarlıyorsunuz ihtiyac duyulmuyor ama genede koymuşlar frenler ön disk arka kampana frenler scooter larlan farklı sadece elciklerde ön fren var arka fren ayaklan kullanılıyor ön sinyaller kasaya bitişik arka sinyaller motordan dışarı çıkmış ama rahatsızlık vermez sürtmeyi basaramassınız yakıta gelince 10 kuruş km de broşürlerde anlatıldığı gibi 8 kuruş değil belki ilk bakımdan sonra düşer çünkü motor euro3!!!!!!!!!!
    8 e kadar düşüyor. Ben şuan 8 kuruş yakıyorum. Arkadaşın söylediklerine ek olarak, diğer cup'lardan ziyade jaguarda titreşim diye birşey yok. Ayrıca parçaları uygun, servisten memnunum.

  7. #7
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    evet arkadaşlar pazertesi oldu ve motor geldi gelelim ilk kullanım deyemine maXishow un dediği gibi motorda titreşim yok balance engine sistem var vites korktugum gibi cıkmadı 4 den 1 e atamıyorsun dolayısıylan çakılma derdim yok 2 ile kalkış yapamıyorsun illa sıralı gideceksiniz motor destekleri üzerindeyken motoru çalıştıramıyorsun kol indiğinde motorda duruyor bakımların ilki 500 800 arası daha sonra 2000 de bir 10000 den sonra 3000 e çıkıyor koltuk altında malesef bagaj yok :( benim için en buyuk dezavantajı bu mecbur arkaya bagaj alıcaz. bagaj sabitleme demiri oldukça saglam gözüktü ek bir aparat gerekmeden buyuk bagajda tasıyabilir

  8. #8

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    kubada harbiden güzel atak var...yeni çıkan xcg yi incelemeye gitmiştim...jaguarıda gördüm...ikisininde duruşu çok güzeldi...hayırlıdı...8 kuruşta müthiş bi rakam...

  9. #9
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    servise uğradım fiyat almak için ilk bakım 25 tl diğer bakımlar için 65 lira fiyat verdiler ilk bakımda km bazında anlaşamadık ama bakım kağıdında ilk bakım için 500 km 800 km ikinci bakım 2000 2500 arası yazıyordu servisçi arkadaşın dediğide 300 de ilk bakım 1000 de sadece yağ bakım 2000 de de ağır bakım dediler sonunda bakım kağıdını getirde bir bakalım abi ile sonuçlandı...

  10. #10
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    18 tl ya depoyu doldurdum 40 km de çeyrek depo gitti işim gereği gözüm sokak tabelalarında dolayısıylan 2. vitesde aheste aheste takıldım buna rağmen ilk bakım öncesi güzel rakam siz ne dersiniz bilemem vites geçişi motor komprresördeyken olmuyor hafif gaz verdiğinde sıkıntı kalmıyor bide boşa kolay düşşe yemede yanında yat yani kısacası 5 günlük deneyimimlen rks jaguar 100 alınacak bir motor tavsiye ederim kulaktan dolma bilgilere itibar etmeyin gerçek kullanıcıları dinleyin unutmadan koltuk çok rahat ve titreşim yok denecek kadar azz servis bakım km anlaşmazlığı konusunda fabrikaya mail attım cevap ı paylaşacağım

  11. #11
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    servisten cevap geldi arkadaşlar kullanma kılavuzuna sadık kalın diyor dolayısıylan ilk bakım 500 800 arası ikinci bakım 2000 2500 km arası 10000 e kadar 2000 de bir 10000 den sonra bakımlar 3000 km ye çıkıyor uzun lafın kısası ara yağlama yok bakımlar hep ağır bakım olarak gerçekleşecek

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı derdertu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servisten cevap geldi arkadaşlar kullanma kılavuzuna sadık kalın diyor dolayısıylan ilk bakım 500 800 arası ikinci bakım 2000 2500 km arası 10000 e kadar 2000 de bir 10000 den sonra bakımlar 3000 km ye çıkıyor uzun lafın kısası ara yağlama yok bakımlar hep ağır bakım olarak gerçekleşecek
    Siz yine de yağı 1000 km'de bir değiştirin, aksi takdirde motor yağı bitebilir bitmese de zift gibi oluyor zaten. 60-70 km hızları geçmeyecekseniz biraz daha gider tabi yağ.

  13. #13
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    aslına bakarsanız benimde yapacağım o işi sağlama alalım değilmi zaten 60 yada 70 i bulmam hayal zaten anca sabah yada akşam gidiş dönüste ama motor günde hiç olmassa 150 defa marş basıyor bir sokakda 4 5 defa duruyor kalkıyoruz yağ kalmaz kalan yağda 2000 km de katran olur

  14. #14

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    rks 100 jaguar
    Alıntı derdertu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise uğradım fiyat almak için ilk bakım 25 tl diğer bakımlar için 65 lira fiyat verdiler ilk bakımda km bazında anlaşamadık ama bakım kağıdında ilk bakım için 500 km 800 km ikinci bakım 2000 2500 arası yazıyordu servisçi arkadaşın dediğide 300 de ilk bakım 1000 de sadece yağ bakım 2000 de de ağır bakım dediler sonunda bakım kağıdını getirde bir bakalım abi ile sonuçlandı...
    Hangi ildesiniz bilmiyorum ama, İstanbul'da G.O.Paşa'da Ali Usta var 50 TL ye bakımı yapıyor. İşçiliği ve ilgisi de iyidir.

  15. #15
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    teşekkürler pendikdeyim ben uzak oralar malesef

  16. #16
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    servise soktum motoru kendine geldi dersem yeridir tam bakıma girmediği için tam olarak oturmadı debriaj ayarlanmıyor 2000 bakımına kadar piston rolantide aradada olsa fazzla vuruyor sanıyorum balatada bitiyor 800 de de bitmez sanıyorum :/ ufak ayar yaptım ama bu seferdede müşür asagıda kaldıgı için ayak freniylen zor calışıyor ön frenlen calıştırıyorum motoru aldım alalı tek sıkıntım debriaj ayarı karar sizin onunda ayarlanmasına 1000 km kaldı az sabir derdertu
    TÜRK OĞLU TÜRK

  17. #17
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı derdertu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise soktum motoru kendine geldi dersem yeridir tam bakıma girmediği için tam olarak oturmadı debriaj ayarlanmıyor 2000 bakımına kadar piston rolantide aradada olsa fazzla vuruyor sanıyorum balatada bitiyor 800 de de bitmez sanıyorum :/ ufak ayar yaptım ama bu seferdede müşür asagıda kaldıgı için ayak freniylen zor calışıyor ön frenlen calıştırıyorum motoru aldım alalı tek sıkıntım debriaj ayarı karar sizin onunda ayarlanmasına 1000 km kaldı az sabir derdertu
    Debriyaj ayarını oynadıysan ama ayarı doğru yapamadıysan debriyajı yakabilirsin 1000km fazlasıyla yeterli tam kavrama yapmayan bir debriyajın yanması için.

  18. #18
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    yok fren balatası bitiyor eksik yazmışım debriyaj ayarıylan oynamadım servisde oynamadı 1800 de gel anca ozaman tam oturur dedi arada kaçırıyor sadece genelde ikiden bir e gecişte oturması zaman alıyor bende işimi garantiye alıyorum durup o şekilde atıyorum 1 e napalım 800 km kaldı bakıma çekecez 10 gün daha zaten lastikleri de dublexe ceviricem lastikler kaç para haberiniz varmı bu arada ihtiyacı olan arkadaşlara eski lastiklerimi verebilirim eski dediysen 2000 km de
    TÜRK OĞLU TÜRK

  19. #19
    ozgranl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Wolf SB250
    Merhabalar, bende jaguar 100 alarak aranıza katıldım. Motorun 2. sahibiyim ve şuan 6700 km'de. Buji ve yağ değişimi yapmak istiyorum önerileriniz var mı ? Teşekkürler..

  20. #20
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    hoşgeldin bakım kartına güveniyorsan 6000 de bakıma girmiş olması gerekiyor bir sonraki bakımı 8000 de aldığın kişiye güveniyorsan sorun yok bakımlarını yaptırmışsa yani genelde sorun çıkarmayan motorlar bunlar vites gecişlerinde sıkıntı varsa gec girme yada askıda kalma gibi bir baktır derim yağı kaliteli attır 2000de bir yağlama oldugu için kar ınadır kömurlere baktir malum havalar ısınıyor güneşde bırakırsan motoru ya düz yerde bırakmaya çalış yada rampa asagıya bırak karburatördeki benzin uçuyor malüm geç calışır rampada ters bırakırsan 150 km de bir deponu doldurmanı tavsiye ediyorum arka balataları kontrol ettir baska sıkıntın varsa burdayım hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak hayırlı olsun son olarak rüzgarlı havalarrda lütfen 50 km yı gecme en önemlisi bu :D
    TÜRK OĞLU TÜRK


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler