Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Aralık 2009, 13:25
#5721
canantas adlı üyeden alıntı
Verdiğiniz bilgilere göre hesap yaptığımızda, 100 km de yaklaşık olarak 2.3 litre benzin tüketmişsiniz. 100 lük scooterla bile ancak bu kadar tüketim olabilir. Normal şartlar altında (burada önemli olan 110 dan fazla yapmamaktan ziyade o hızı kaçıncı viteste yaptığınızdır...) GV250 ler 3.75 ila 4.2 litre / 100km yakıt kullanır. Bence siz tekrar bir ölçüm yapın ve bunu şu şekilde yapın:
Deponuzu fulleyin, 200 km kadar yol yaptıktan sonra tekrar fulleyin. Gerçek yakıt tüketiminiz bu olacaktır. Sonucu bizimle de paylaşırsanız sevinirim.
Diğer yandan linkini verdiğiniz çanta bizim makinelerde hoş durmaz. Bence deri almalısınız, ben hudsondan aldım deri çanta ve mükemmel duruyor!
cienfuegos adlı üyeden alıntı
Ben bugün test ettim. Depoyu fulledim 100km yol yaptım tekrar fulledim 14 tl benzin aldım. Ne dersiniz yakıtına? 4.2 litreye tekabül ediyor biraz yüksek devirli kullandım ve bazı zamanlarda rolantide çalıştırdım motoru olduğum yerde.
Sizin ölçümleriniz ve sonucu doğru. Zaten yukarıda belirttiğim aralığa denk düşmüş. Makineye alıştıkça bu sarfiyatta düşmeye başlayacaktır zaten (sanırım minimum 3,5 litre civarlarına gelebilir). Tango arkadaşımız da ölçüm sonucunu bildirdikten sonra durumdan emin olabiliriz. Ama eğer hala 3 litrenin altında çıkarsa o motoru ben alırım arkadaş, ona göre hazırlan
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Reklamlar
-
18 Aralık 2009, 23:34
#5722
bence arkadaşın gösterge saati ile birisi oynamış bi 100 km cik
-
19 Aralık 2009, 08:40
#5723
-
19 Aralık 2009, 09:39
#5724
Hoşgeldin İlker, nasılsın kardeşim? Seni yine burada görmek çok güzel!
Daha ne kadar oralarda olacaksın?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
19 Aralık 2009, 10:44
#5725
Kesin ölçümde bir hata vardır Benim motor 4 litreden az yakmıyor.
-
19 Aralık 2009, 17:51
#5726
canantas adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin İlker, nasılsın kardeşim? Seni yine burada görmek çok güzel!
Daha ne kadar oralarda olacaksın?
abi mayıs 2010 ortalarında döneceğim inşallah.gerçi görevin 1 sene uzaması ihtimali var ama temmuz sonunda hayırlısıyla düğün yapacağım için ben mayısta normal zamanda döneceğim inşallah..sen neler yapıyorsun görmeyeli?nasıl gidiyo hayat abi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
19 Aralık 2009, 21:44
#5727
Arkadaşlar bu modellerde pek alışılmış birşey değil ancak topcase taktırma şansımız var mı ? Bildiğiniz bir örnek , resim ..vs ?
-
19 Aralık 2009, 22:02
#5728
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
abi mayıs 2010 ortalarında döneceğim inşallah.gerçi görevin 1 sene uzaması ihtimali var ama temmuz sonunda hayırlısıyla düğün yapacağım için ben mayısta normal zamanda döneceğim inşallah..sen neler yapıyorsun görmeyeli?nasıl gidiyo hayat abi?
Bizde değişiklik yok, iş güç çalışmaya devam. Kış geldi, motoru da kullanmıyorum artık. Sadece yaz için gerekli hazırlıkları yapıyorum yavaş yavaş (bakım için gerekli yağ-buji vs ve aksesuar).
Düğünden sonra gidecek misin tekrar?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
20 Aralık 2009, 03:03
#5729
herkese teşekkürler. gv 250 aldığımdan beri motordan çok memnunum. başta teknik servis sıkıntısı çektim ama şimdi çok iyi gidiyor. siteden bayağı bilgi edindim ayrıca racer200 arkadaşın da çok faydasını gördüm motorun bazı problemleri ile o ilgilendi yardımcı olmak adına..
rasta07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu modellerde pek alışılmış birşey değil ancak topcase taktırma şansımız var mı ? Bildiğiniz bir örnek , resim ..vs ?
forumun 9. 10. sayfalarında arkasına deri heybe yaptırmış bir arkadaşın motorunun resmi var oraya bakabilirsin. kurye motorlarına takılan standart topcase bu motorlara yakışmıyor bence deri veya deri görünümlü çantalara yönel.
-
20 Aralık 2009, 13:03
#5730
merak ettiğim birşey var..eğer debriyaj teli koparsa komple bir takımmı almmaız gerekir yoksa benim daha önceki motorumda yaptığım gibi bisikletciden sadece iç teli alıp yenileme şansımız olurmu...daha önce bunu deneyen oldum acaba
-
20 Aralık 2009, 18:57
#5731
dostum motorunun kaç km de olduğu ve bu zamana kadar hiç debriyaj telini değiştirip değiştirmediğine bağlı olarak değişir aradığın cevap.ama tel koparsa sadece kopan teli değiştirmen yeterli.ama motorun konusunda titiz biriysen ve 20000 km yi geçtiysen ben komple değiştir..
canan abi düğünden sonra tekrar gitmeyeceğim.yani görevi uzatmayacağım.toplam da 7 ay gibi bir süre kalmış olacağım zaten.yeter abi
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
20 Aralık 2009, 19:20
#5732
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
dostum motorunun kaç km de olduğu ve bu zamana kadar hiç debriyaj telini değiştirip değiştirmediğine bağlı olarak değişir aradığın cevap.ama tel koparsa sadece kopan teli değiştirmen yeterli.ama motorun konusunda titiz biriysen ve 20000 km yi geçtiysen ben komple değiştir..
canan abi düğünden sonra tekrar gitmeyeceğim.yani görevi uzatmayacağım.toplam da 7 ay gibi bir süre kalmış olacağım zaten.yeter abi
sağol dostum motor 8 binde ama bi kontrol edeyim teli diyorum..eğer atma başlamışsa yolda kalmadan içini değiştireyim...sanada hayırlı görevler dilerim bu arada
-
20 Aralık 2009, 19:29
#5733
rasta07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu modellerde pek alışılmış birşey değil ancak topcase taktırma şansımız var mı ? Bildiğiniz bir örnek , resim ..vs ?
dostum gv650 başlığında bir arkadaş yaptırmıştı.sanırım murat abi(muratgörgülü).yan çantaları deriden değilde sidecase dedikleri daha çok endurocuların kullandıkları çantalar vardı.aslında düşünüyorsan ilginç bir çalışma olabilir.ama sisybar çantası için bizim motorlar daha çok klasik olduğu için deri çantalar bakmalısın.ama zevk senin tabi..sana şu çantayı önerebilirim..
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44097
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------
hazer teşekkür ederim.dostum şu kadarını söyleyebilirim.debriyaj teli için 8000 km çok mesafe değil.yani normal kullanımlarda bir 8000 km daha yapabilirsin o tel ile.sadece rutin bakımlarda debriyaj manetinin oradan içine gres yağı tarzı bişi sıktırabilirsin,telin kullanım ömrünü uzatır.ama her 4000 km de bakıma girerken kontrol ettir telleri..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
20 Aralık 2009, 23:30
#5734
İlker bey gelişinizle birlikte bilgi paylaşımı başladı forumda , afgan görevinizi hayırlısı ile bitirip yurda dönersiniz inşaallah, evet dediğin gibi foruma gelenler ve ara verenler var biede izleyenler bu motor kullanılmaya devam ettikçe bir şekilde bilgi paylaşımıda devam edecektir mutlaka.. klaın sağklıcakal..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
21 Aralık 2009, 09:29
#5735
İlkercim hoşgeldin dostum, özlettin kendini yahu...
Allahın izniyle bitir görevini de dön memleketine artık
Debriyaj teli ile ilgili olarak benim motor 20000'e geldi hala değiştirilmedi ama ilk bakımda değiştirmeyi düşünüyorum. Yani 8000-10000 km.ler debriyaj teli için bence normal km.ler yani bakımını yapın ara ara yağlayın yeter.
-
21 Aralık 2009, 12:51
#5736
-
21 Aralık 2009, 13:19
#5737
dün akşam baktım debriyaj teline..evet daha hiç yıpranma yok ama daha önceki motorumda yolda koptuğu için bu konuda pimpirikliyim biraz..bende yağladım taktım tekrar yerine..dijital gösterge hoş durmuş ama ben analog olanı tercih ederim doğrusu..önden görüntü hoş değil gibi geldi bana
-
21 Aralık 2009, 13:23
#5738
kesinlikle katılıyorum dostum.klasik cruiserde analog gösterge daha havalı durur.zaten gösterge haricinde de bir değişiklik gözüme çarpmadı benim.teller için de sevindim bir sıkıntı olmadığına..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
21 Aralık 2009, 13:29
#5739
peki şimdi dikkatimi çekti 2010 modellerde çift egsozamı dönülüyor tek egsoz tutulmadımı ne
-
21 Aralık 2009, 13:41
#5740
zaten çift egzoz olanlar hyo değildi, s&t nin çıkardığı çakma hyo idiler (S&T ciler alınmasın ama bu sözüme.takılıyorum) bence çift egzoz daha klasik ve hoş duruyor..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 47 kullanıcı var. (0 üye ve 47 misafir)
Bu Konudaki Etiketler