Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

eski kasa cbr125 olan arkadaslara ozel

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    yeni kasa cbr125ler geldikten sonra eski kasalarin pabucu dama atildi sanki, forumda cbr125 topiciginde cok seyrek mesajlar goruyorum, baslik su an yeni kasalara kalmis gorunuyor, ama ne yalan soyleyeyim ben hala eski kasalari daha cok begeniyorum, 1 yil kadar once modifiye icin siteden arkadaslar ile gorusmustum, gecen 2-3 ay icinde de mesaj yazanlar olmustu ve forumda da yazanlar ama su an maalesef mesaj kutumu bosalttim yanlislik ile, dolu idi, o an sildim, mesajlarda gitti, eski kasa cbr125i olup, su an motoru bitik derecede, gitmeyen ve motoru bakim isteyen arkadaslardan bir kisi ile modifiye yapmak istiyorum, kar amacli olmayacak ve sadece bir kisi icin, yapacak arkadas once motorun su anki resmini, gidisini, yakitini, son hizini v.s. resimli siteye ekleyecek ve modifiye ettikce yeni resimleri ve detaylari koyacak, motorunu seven, ugrasmayi seven birini ariyorum, motoru olu olmasini isteme sebebim zaten masraf yapacak, yoksa orjinalligin bozulmasindan yana degilim, ben buradan mumkun oldugunca ucuza cbr150 motor silindir seti temin edecegim ve gonderecegim, bildiginiz gibi cbr150 nerdeyse cbr250 ile ayni hiz ve gucu size verecektir, yurtdisinda cc yukseltme ile 160-180-190cc v.s. yukseltiyorlar cbr125i ama hicbirisi tam verim sunmuyor, ilk anda aldiginiz verim zamanla eski silindirinizi aratiyor, zaten youtube ve forumlarda bakarsaniz goreceksiniz, orjinal 150cc ise DOHC motor ve 4 valfli, yaklasik 20beygire yakin guce sahip ve cbr125in 250den yaklasik 30kilo az olmasi aradaki farki tam olmasa da kapatiyor, yakit olarak ise cbr125le hemen hemen ayni degeri aliyorsunuz, cbr150 modifiyesiz 160-165km hizlara cikabilmektedir, bunun disinda performans egzos, buji v.s. bunlari da ekleyebilirsiniz, ayrica gazli amortisor ile surus keyfini tahmin bile edemezsiniz, ben sadece 150cc silindir setini temin edecegim, egzos buji v.s. onlar zaten mevcut turkiyede, ilgilenen bir arkadasla yapmak istiyorum, ve sonuclarini burada paylasmak.
    tusubassana bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    gereksiz konu olmuş

  3. #3
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gereksiz konu olmuş
    Kusura bakmayın yazmadan edemeyeceğim ama Bence gereksiz bir cevap olmuş.
    Forumdaki konular herkes içindir ama ilgilenen herkes içindir.
    İlgilenmeyen, hoşuna gitmeyen , gereksiz bulan mesaj yazmaz.
    Konu açan adamın da hevesini kursağında bırakmaz.

  4. #4
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    İmkanlar elverse çok güzel bir çalışma olurdu.

    Böyle bir arkadaş çıkıcaksa takipteyim.

    Başarılar diliyorum.
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  5. #5
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    kymco agility içinde varmıdır orjinallik möhim deel

  6. #6
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    sanırım tayvandaydın
    ybr motorları için de bu tür 150-160-180 gibi silindir kitleri de bulunuyor mu oralarda?

  7. #7
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    valla çok güzel bir destek

    şahsen geçen yıl olsaydı böyle birşey eski cbr125 im ile size katılmak isterdim.Mutlaka bir arkadaş çıkar diye tahmin ediyorum.

    İzlemedeyim.

    saygılar selamlar...

  8. #8
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Konu bence hiçte gereksiz değil.Eğer böyle birşey gerçekleşirse çok güzel olur.

  9. #9
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hocam biz yaza dogru bu cbr150 silindirini yeni kasaya takmak istiyoruz hatta cbr125 formunada yazmıstım. Peki kaça mal olur bu ? Ve yakıt sistemi v.s başka ne gibi degisikliklere ihtiyacımız var ?

  10. #10
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Kürşattekin

    Fikrin çok güzel. Objektif ve detaylı bi şekilde bilgi vermişşin. Motoru verimini kaybetmiş bakımları aksatılmış(yağsız bırakılmış) bi eski kasa kullanıcısı ile bu işlem aslında çok keyifli ve mantıklı olur.

    Problem bu motosikletin motor aksamının yağ değişim aralıkları aksatılmadığında 80-100'e kadar kusursuz hizmet verebilecek kalitede olması. Keza ortalıkta yine su soğutmalı olan dylanların 70-100 bin km de orjinallerine rastlamak mümkün. Ama Piyasada bir okadar canına okunmuş 2005-2007 cbr lar var.

    Bide bu işlem için yeni kasacılardan talep gelir 1-2 seneye sonra. Yapılan masrafa değen bi motor olur görüntü olarakta.

    Bu iş özel zevk işi. Performans arttırma işi apaçi işi değildir. Amerikada ve avrupada uzakdoğuda bu iş gerçek bi sektör ve herkez ufak tefekde olsa motorunun performansını sağlıklı bi şekilde arttırmaktan keyif alıyor

    Orjinal honda parçaları ile olması büyük artı. Problemsiz halde fabrikadan çıkmış cbr150 ile aynı olması için değişmesi gereken parçaların isimlerini ve toplam fiyatlarını biliyormusun.

    Bide bu işle kolay kolay hiçbir yetkili servis uğraşmaz bizde gibi. Artı 3000 lira ya cbr250 de var Yani fayda/maliyet çok önemli

  11. #11
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Ah işte ah,cbr 125 yerine 150 gelseydi,fiyatıda 6.500-700 gibi bi rakam olsaydı.Canına okurdu tüm motorların.İzlediklerim kadarıyla cbr 150 mükemmel performans veren bi motor.

  12. #12
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Ya zaten bizim motorların görüntüsüne aldanıp yolda kapışmak isteyen cok oluyor. Gecen mh125 driftle kalktık 300m yan yana gittik ısıklar geldi durmak zorunda kaldık ama insanın morali bozuluyor o kadar imajdan sonra. Sırf bu yüzden bile takılır bu 150 lik motor ama gp500 ünde dedligi gibi orjinal cbr 150 gibi olması için maliyeti tam bilmeliyiz ? İste modifiye böyle olur, yani yok oraya yapıskan, buraya şerit falan uğraşacagıma gücünü arttırırım bari kullanırken zevk alırım

  13. #13
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya zaten bizim motorların görüntüsüne aldanıp yolda kapışmak isteyen cok oluyor. Gecen mh125 driftle kalktık 300m yan yana gittik ısıklar geldi durmak zorunda kaldık ama insanın morali bozuluyor o kadar imajdan sonra. Sırf bu yüzden bile takılır bu 150 lik motor ama gp500 ünde dedligi gibi orjinal cbr 150 gibi olması için maliyeti tam bilmeliyiz ? İste modifiye böyle olur, yani yok oraya yapıskan, buraya şerit falan uğraşacagıma gücünü arttırırım bari kullanırken zevk alırım
    Gün gelir cbr 150 gelir,alırım.150cc ye çevirmem sonradan motoru.

  14. #14
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    bir yandan cbr 250 almak daha mantıklı geliyor ama aileden en az 2 yıl motosiklet değiştirme yasağı gelince insan daha güçlü bir motsikleti başka yollarla edinmeye çalışıyor

  15. #15
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya zaten bizim motorların görüntüsüne aldanıp yolda kapışmak isteyen cok oluyor. Gecen mh125 driftle kalktık 300m yan yana gittik ısıklar geldi durmak zorunda kaldık ama insanın morali bozuluyor o kadar imajdan sonra. Sırf bu yüzden bile takılır bu 150 lik motor ama gp500 ünde dedligi gibi orjinal cbr 150 gibi olması için maliyeti tam bilmeliyiz ? İste modifiye böyle olur, yani yok oraya yapıskan, buraya şerit falan uğraşacagıma gücünü arttırırım bari kullanırken zevk alırım
    Söylediğin doğru. Bende siteden Furkanın mondial mg 125 ile kalktım. Motor tam açılmamıştı o sıra ama.5 defa kaltık en az 1. vitesi bilerek verdim her seferinde. 5m arkaya düşüp 90-95 km hızda yanına gelip geçiyor ufak ufak fark açıyor. Aradaki 25 kilo fazlanında etkisi ile ahım şahım bi performans farkı yok açıkçası. ivmelenmeler çok yakın fark son sürartte ben göstergede 130 gördüğüm zaman mondialin 150 civarı bi sürat okuması lazım düz yolda göstergesinde... Olay bu.
    furkanmg bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    tesekkur ederim ilginiz icin, gecen sene 2-3 arkadas ile bu konuda gorusmustum, fakat araya askerlik ve saglik durumu girince daha sonrasi icin anlasmistik, mesajlarim silindigi icin ve cbr125 forumunun hangi sayfalarinda oldugunu bilmedigim icin bu konuyu actim ve ozellikle belirttim ki baslikta, ilgisini cekmeyen arkadaslar bakmasin diye, amacim kesinlikle kar degildir, buradaki modifiyeleri gorup gun gectikce cok daha hosuma gitmesi nedeni ile boyle birsey yapmayi istiyorum, konu ile ilgisi bilgisi olanlar hem teknik destek verirse, hem de dusunen arkadas icin o da bizimle gorsel paylasimda bulunursa, elde edecegimiz sonuc alacagimiz zevk onemli, avrupada ozellile genclerin en sevdigi model cbr125 ama hepimizin bildigi gibi bir sure sonra az geliyor ama yuksek cc alinsa bile hatiralarda hep guzel yer birakiyor, bu yuzden avrupada ozellikle silindir yukseltmek cok moda, silindir kitleri var, kendiniz dahi yapabiliyorsunuz, athena ozellikle avrupada cok tutulan bir urun diye biliyorum, 166cc 170cc seklinde ve ebayda http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR125...ht_1620wt_1037 yaklasik 600dolara satiliyor, bir de malossi var http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR125...#ht_500wt_1270 ayni fiyatlarda, her ikisi de honda cbr125 icin kolay yukseltme setleri ve aslinda bunlari bizim isin ehli ustalarimiz yapiyor sitede gordugum kadari ile, yabanci forumlarda kullananlari okursaniz, ilk aldiklari verim tatmin edici ama kisa bir sure sonunda uyum sorunu oluyor ve eski performansi bile vermiyor ve sokup eskisini takiyorlar, ne kadar silindir buyuturseniz buyutun motor SOHC ve 150cc hondanin 4valfli DOHC gucunu bu setler ile alamazsiniz ve ustelik hicbiri orjinal honda degil, yeni kasa veya kmsi az motorlara onermeme sebebim kiyamiyorum orjinalligin bozulmasina, zaten masraf yapmak durumunda olanlar icin makul olacaktir, ornegin 600dolar civarina satilan kitleri buradan 200-250 dolar civarina alabiliyorsun, buraya gelen yada nette arastirma yapan arkadaslar bilirler, buradadaki motor dergilerinin yarisindan cogu sadece modifiye uzerine ve cilginlik derecesinde modifiyeler var, ornegin pcx125 icin yapilanlari gorseniz, ortaya birseyler cikmasi icin cabam, yoksa ticari dusunup 5-10 arkadasa satayim degil, zaten bir adet icin dusunuyorum ve mumkun oldugunca ucuza gelecek sekilde ( 300-500TL falan ) yoksa abartili birsey dusunmuyorum, cunku bizde hemen kar etmese niye yapsin dusuncesi oldugu icin, benim tek sartim alacak arkadas bizimle burada paylassin, hatta almadan once, bu konuda bilgisi olanlar fikirlerini yazsin, yamaha maalesef burada uretilmedigi icin ona girmedim, orjinal uygun ve sonucunu gorecegimiz birsey ortaya ciksin istiyorum, pcx var ama onlarda henuz yeni . bir de dunyaca unlu amortisorler var yss marka tayland uretimi, ebayda ve googleda gorebilirsiniz, super bir urun ve burada cok uygun, bizzat kullandim, egzos falan onlari kargolamaya degmiyor, zaten onlar burada da tr ile ayni gibi.



    http://www.youtube.com/watch?v=OKKpQ5SS7lk

  17. #17
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    evet gp500 durum böyle bizim cbrlar biraz ağır olduğu için kalkışta kendinden daha güçsüz motorlarla başa baş kalkıyor. ama ybr, cbf ve hatta tvs yi bile kalkışta geçiyor fakat mondiler hafif olduğundan iyi kalkıyorlar özellikle mg ler 100 kg civarı olduğundan tehlikeli

    kürşat teşekkürler ilgin için. yaza doğru sana büyük ihtimal ulaşıcam hem o zaman tam olarak bilgide edinmiş oluruz gerekli donanımlarla ilgili

  18. #18

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    siteden bir arkadas tercume ederse sevinirim http://www.motorcycle.in.th/article....-to-a-CBR-150R
    ben tercume etmiyorum sitedeki bazi arkadaslar herseye onyargili baktigi icin, linki verip size birakiyorum.

  19. #19
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    sen tercüme edebilir misin ? biz gerçekten düşünüyoruz bu cbr 150 motorunu. sen ön yargıyla yaklaşanları boşver hocam biz gerçekten istiyoruz ve bu konuda ne kadar bilgi edinebilirsek iyidir. o yüzden bu tercüme benim ve benim gibi bu işi düşünenler için gerekli ?

  20. #20
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    yeni kasa cbr ler çikti ama eski kasa cbr fiyatlari hiçç düsmedi ikinci el fiyatlari bile uçuk...eski kasa cbr benimöde hosuma gidiyor..egerki alacaksan sıfır 250 almak daha iyidir


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)