yeni kasa cbr125ler geldikten sonra eski kasalarin pabucu dama atildi sanki, forumda cbr125 topiciginde cok seyrek mesajlar goruyorum, baslik su an yeni kasalara kalmis gorunuyor, ama ne yalan soyleyeyim ben hala eski kasalari daha cok begeniyorum, 1 yil kadar once modifiye icin siteden arkadaslar ile gorusmustum, gecen 2-3 ay icinde de mesaj yazanlar olmustu ve forumda da yazanlar ama su an maalesef mesaj kutumu bosalttim yanlislik ile, dolu idi, o an sildim, mesajlarda gitti, eski kasa cbr125i olup, su an motoru bitik derecede, gitmeyen ve motoru bakim isteyen arkadaslardan bir kisi ile modifiye yapmak istiyorum, kar amacli olmayacak ve sadece bir kisi icin, yapacak arkadas once motorun su anki resmini, gidisini, yakitini, son hizini v.s. resimli siteye ekleyecek ve modifiye ettikce yeni resimleri ve detaylari koyacak, motorunu seven, ugrasmayi seven birini ariyorum, motoru olu olmasini isteme sebebim zaten masraf yapacak, yoksa orjinalligin bozulmasindan yana degilim, ben buradan mumkun oldugunca ucuza cbr150 motor silindir seti temin edecegim ve gonderecegim, bildiginiz gibi cbr150 nerdeyse cbr250 ile ayni hiz ve gucu size verecektir, yurtdisinda cc yukseltme ile 160-180-190cc v.s. yukseltiyorlar cbr125i ama hicbirisi tam verim sunmuyor, ilk anda aldiginiz verim zamanla eski silindirinizi aratiyor, zaten youtube ve forumlarda bakarsaniz goreceksiniz, orjinal 150cc ise DOHC motor ve 4 valfli, yaklasik 20beygire yakin guce sahip ve cbr125in 250den yaklasik 30kilo az olmasi aradaki farki tam olmasa da kapatiyor, yakit olarak ise cbr125le hemen hemen ayni degeri aliyorsunuz, cbr150 modifiyesiz 160-165km hizlara cikabilmektedir, bunun disinda performans egzos, buji v.s. bunlari da ekleyebilirsiniz, ayrica gazli amortisor ile surus keyfini tahmin bile edemezsiniz, ben sadece 150cc silindir setini temin edecegim, egzos buji v.s. onlar zaten mevcut turkiyede, ilgilenen bir arkadasla yapmak istiyorum, ve sonuclarini burada paylasmak.