Aslında soldan veya sağdan kamyon , otomobil , bisiklet , köpek , KEÇİ
Birşey fırladı yola ,
Mesafeniz durmanıza kesinlikle yetmeyecek. Ne yapabilirsiniz
Lütfen fikirlerimizi paylaşıp tartışalım...
Aslında soldan veya sağdan kamyon , otomobil , bisiklet , köpek , KEÇİ
Birşey fırladı yola ,
Mesafeniz durmanıza kesinlikle yetmeyecek. Ne yapabilirsiniz
Lütfen fikirlerimizi paylaşıp tartışalım...
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
kıvırmaca..
Tüfeğimi alır atlarım.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
O an ne yapabileceğimi düşünmeye kesin fırsat bulamayıp olduğum yere kapaklanırım ön frene basmam nedeniyle Ee ŞU japonlar koymamışki activa ya ABS biz ne yapalım...
Şerbeti mayhoştur beyinleri bulandırır, tutsak eder.Lisanı umumi küfürdür lakin mahyalarda yanıp söner. Mekteb-i rüştiyesinde kalburüstü bi kaç fahiş mürebbiyelikeder.Lisanları hafi...[COLOR="Red"][B][B][/B][/B][/COLOR]
Bikere başıma geldi ön firene asılıp aklımın alamadığı kadar motoru yatırarak kurtardım. Ama bence Allah yardım etti yoksa ...
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
debriyajı bile çekmeden vites levyesine basarım hemen,
ondan sonrası trafik şartlarına bağlı..
Bu engelden kurtulma şansı,periferik açıyı nekadar kullana bildiğimize bağlı.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Vitesli motor kullanıp çarpışmanın kaçınılmaz olduğunun farkına varan bir sürücünün çarpmadan önce ayağa kalkması gerektiğini okumuştum biryerden. Hem çarpıştıktan sonra motordan daha kolay ayrılmak için hem de muhtelif organlara depodan dolayı gelecek hasarı korumak için. Scooterda motordan ayrılmak biraz daha zor gibi.
Ben direk çarptım yanlız kurtarmak için bir girişimim olmadı.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Kornaya uzunca bir süre basılı tutar sürücüye kendimi farketirmeye çalışırım.
Yavaşlaya bildiğim kada yavaşlar, yola atlıyandan sıyrılmaya çalışırım.
Kontra uygulayarak tabi ki.
40 olunca haber verin.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Madem böyle düşünüyorsunuz , son adıma kadar beraberce bulacağımız tekniği takip edin bakalım aklınıza yatacakmı. Bence akıllıca olduğunu kabul edeceksiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------
Gel hadi gel , kıyamam ben sana kenardan dudağını büzüp bakma öyleee.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
1. Düz yolda yolun sağından gitmem. Fırlayana reaksiyon vermek için zamanım olur.
2. Arka fren ve ön freni kademeli olarak sıkar hızımı düşürürüm. 90 dan 50 ye düştüğümde Swerving ile durumdan sıyrılmaya çalışırım.
3. Baktım hiç olmuyor Low Siding ile yeri öpecek şekilde motosikletin ardını kaydırıp kendimi yere atarım. Olan motora olsun
YOU WILL NEVER WALK ALONE
Kornayı unut engel yola çıktı bile daqha fazla paniğe neden olmaya gerek yok , ikinci adıma geçmek için doğru yoldasın sadece nasıl yavaşlayacaksın biraz daha açarmısın ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------
Sizde ikinci adıma neredeyse vardınız frenaj esnasında bir küçücük nüans var hadi gayret.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)