Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KAWASAKİ KLE500'e mi HONDA CBF500'e mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadım sırf senin için aradım bu ilanı http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36406960/detay
    teşekkür ederim hocam ama bütçeyi iyice aştırıyosun bize


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim hocam ama bütçeyi iyice aştırıyosun bize
    ama aşmıyorsunki şu an senin elinde ybr yokmu 8.000 tl verdinmi bu iş olur hatta az biraz daha pazarlık bile yapılabilir.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  3. #23

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gs 500 100 km de 4 litre yakar kle 500 100 kmde 5/5,5 yakar .. kle gs 500 kadar yol konforu sağladığı gibi.transalp ve benzer toringlerden f 650 de dahil daha iyi arazi mukavemeti sağlar bunda 170 kiloluk yapısı. havalı süspansiyonlarının etkisi büyük. kle oturuş pozisyonu itibariyle nakedlardan rahattır titreşim yoktur.alırken dikkat edicek husus yüksek model düşük kilometre ve diri motoru almaktır. fiyat mutluluk oranı yüksek bir motordur. kawasakinin çok kurcalanmışı başa bela getirir.. son hız olarak 200 km hıza çıkabilen bir motordur.bu hız yapmak için değil ivmelenme anında kullanmak içindir.. yoksa transalpi geride bırakan bir seriliğe sahiptir kendileri..ben açıkçası xt 600 klr 650 ile girmek istemeyeceğiniz yerlere girmiş biri olarak..(hoplama zıplama yok) arazi sürüşünden tam puan verdim motora.. rampadan felan uçmaz yanlış anlama olmasın. ağır arazi koşulunda gezdirebilir ihtiyaç halinde.
    bu sebepten yol kapasitesi olan bir enduro..
    f 650 ayrı bir cumhuriyet kıyaslanmaz. ama kle 500 ün gidişi ile de f 650 nin gidişi bir olmaz bunun da altını çizerim.500 cc den 50 hp 50 nm güç çıkaran bir makinedir..
    sonuçta kle diyosun yani hocam? bak bir de rüzgar rahatsızlık verici derecede zuhur ediyor diyorlarla kle için. buna ne buyrulur? tamam "motor dostu"yuz, "rüzgarın oğluyuz" filan da, peki rüzgar manyağı olur muyuz?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------

    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama aşmıyorsunki şu an senin elinde ybr yokmu 8.000 tl verdinmi bu iş olur hatta az biraz daha pazarlık bile yapılabilir.
    ybr satılıkta hocam... 8bin maksimum...

  4. #24
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    tamam işte ne güzel aç telefon büyük ihtimal anlaşırsınız tabi senin tercihin.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  5. #25

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama aşmıyorsunki şu an senin elinde ybr yokmu 8.000 tl verdinmi bu iş olur hatta az biraz daha pazarlık bile yapılabilir.
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam işte ne güzel aç telefon büyük ihtimal anlaşırsınız tabi senin tercihin.
    10.750 bine sattığı makineyi 8'e bırakır lar mı adama diyosun zafer? Sanmıyorum valla...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------

    hımm afedersin takaslıymış bu zafer... valla iyi yakalamışsın.. teşekkür ederim... gönlüm endurolarda geçi ama işte bu cbfler karıştırıyo işi zaten...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

    bi de şöle bi sorun var... diyelim arkadaş kabul etti takası... anlaştık manlaştık filan. bu havada nasıl gidilir ç.kale'den istanbula... kamyona mı atmak lazım.. nedir bunun yolu yordamı acaba? bir de orada iş yatarsa.. hadiiii. dön gene gerisin geriye!..

  6. #26
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    valla üstadım senin için kaçırlmıcak bi fırsat iyice konus ondan sonra git derim ben motor alcak olsam valla hiç sorun değil ağrıdan bile getiririm
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  7. #27

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla üstadım senin için kaçırlmıcak bi fırsat iyice konus ondan sonra git derim ben motor alcak olsam valla hiç sorun değil ağrıdan bile getiririm
    peki dostum sen ne diyosun bu meseleye? naked mi enduro mu? Sebeb?

  8. #28
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    naked her zmn ilk tercihim olmustur sıralmam şöle
    1.naked(daha sportif olusu cok uzun yol tercih etmeyişim )
    2.SS
    3.S.M
    4.kross
    5.enduro
    6.chopper
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  9. #29

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naked her zmn ilk tercihim olmustur sıralmam şöle
    1.naked(daha sportif olusu cok uzun yol tercih etmeyişim )
    2.SS
    3.S.M
    4.kross
    5.enduro
    6.chopper
    bir de bunu iki kişi tatile çıkıp çok olmasa da "biraz" uzun yol yapacağını varsayarak düşünürsek, bir de yollar genelde bozuksa? gene mi naked?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------

    "gene mi gol değiiiil"

  10. #30
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    eger cogunlukla asfaltta kullancaksaniz ve buyuk tek silindirlere karsi ozel bir merakiniz yoksa, iki kisi de binecekseniz, universal bir ruzgar cami takilmis cbf 500 gibi bir motor uzun mesafe yolculuklarda da sizi buyuk tek silindirlere gore daha mutlu eder. ayrica yol tutus ve manevra kabiliyetleri de daha yuksektir. bu kategoriye yakin bir de ruzgar korumasi fabrikasyon yarim krenajli bandit-s ve tam krenaj er6f vardir, butcenize uygun yada yakin bir tane bulursaniz onlar da cok guzel ve amaciniza uygun motorlar olurlar.

    buyuk tek silinidirler hele iki kisi eger siradisi insanlar degilseniz uzun yolda uzer, cift silindir "enduro"larsa motosikletinizin asfalt kabiliyetlerini onemsemiyorsaniz -frenaj, manevra gibi- konfor beklentilerinizi karsilar.
    "yorgunum cok yorgun"

  11. #31
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    tercih meselesi ne bilim cıkıp 250 km den aşşağı gitmiyorsan seni naked kesmez. o zmn gideceksin en baba motoru alıcaksın (afrika twin.) yada bi transalp
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  12. #32

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Suziki V-storm, Transalp,Kle 500 tercih edilecek modeller. Enduro derim. Üretilen ve geleceği olan modeller Transalp ve V-storm.

  13. #33

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eger cogunlukla asfaltta kullancaksaniz ve buyuk tek silindirlere karsi ozel bir merakiniz yoksa, iki kisi de binecekseniz, universal bir ruzgar cami takilmis cbf 500 gibi bir motor uzun mesafe yolculuklarda da sizi buyuk tek silindirlere gore daha mutlu eder. ayrica yol tutus ve manevra kabiliyetleri de daha yuksektir. bu kategoriye yakin bir de ruzgar korumasi fabrikasyon yarim krenajli bandit-s ve tam krenaj er6f vardir, butcenize uygun yada yakin bir tane bulursaniz onlar da cok guzel ve amaciniza uygun motorlar olurlar.

    buyuk tek silinidirler hele iki kisi eger siradisi insanlar degilseniz uzun yolda uzer, cift silindir "enduro"larsa motosikletinizin asfalt kabiliyetlerini onemsemiyorsaniz -frenaj, manevra gibi- konfor beklentilerinizi karsilar.
    yani asfaltta çift silindir enduroların (mesela kle500) frenajlarında ve manevralarında problem var? Bunu biraz daha açar mısınız hocam? Çok önemli bi yere geliyoruz galiba...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 ----------

    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suziki V-storm, Transalp,Kle 500 tercih edilecek modeller. Enduro derim. Üretilen ve geleceği olan modeller Transalp ve V-storm.
    hocam kle dışındakiler bütçemi aşıyor ama transalplerin düşük modellerini sanırım karşılıyor... burada şöyle bi soru çıkıyo haliyle: yüksek modelli kle mi daha düşük modelli ta mı daha mantıklı ve üzmeyen bi seçim olur?

  14. #34
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    ii geceler dostlar ....
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  15. #35

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ii geceler dostlar ....
    ilgin için teşekkürler zafer... iyi geceler...

  16. #36

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    hocam kle dışındakiler bütçemi aşıyor ama transalplerin düşük modellerini sanırım karşılıyor... burada şöyle bi soru çıkıyo haliyle: yüksek modelli kle mi daha düşük modelli ta mı daha mantıklı ve üzmeyen bi seçim olur?
    Kle 500 aynı model ta'ya göre fiyat bakımından daha uygundur. Uygun fiyatsa Kle 500 tabi ki,alternatifi yok.
    Geleceği demek istediğim aynı adla 0km üretimi yok manasındaydı boşverin.
    İyi geceler.

  17. #37

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kle 500 aynı model ta'ya göre fiyat bakımından daha uygundur. Uygun fiyatsa Kle 500 tabi ki,alternatifi yok.
    hocam çok kısa da olsa sizden de küçük bir kle500 ve cbf 500 kıyaslaması rica edebilir miyim? artıları eksileri filan gibi...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

    bu kıyas geçiş için hem bir tarz seçimine hem de iki modelin farklarını daha iyi anlamaya yardımcı olacaktır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------

    hocayı kaçırmışız yahu

  18. #38

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    İkisinin de kullanıcı bilgi paylaşım sayfası var, performans istiyorsan Cbf 500 ,biraz dağ bayır patika diyorsan Kle 500 idealdir ikisi de çok iyi makineler. Bence aç oku, Cbf 500 kullanıcı yorumlarında biraz ileride olur.

  19. #39
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani asfaltta çift silindir enduroların (mesela kle500) frenajlarında ve manevralarında problem var? Bunu biraz daha açar mısınız hocam? Çok önemli bi yere geliyoruz galiba...




    bir problem yok fakat her seye ayni anda sahip olamiyoruz, nispeten sert ve kisa amortisorlu motor frenajda daha kararli olur, nispeten ufak ve genis tekerlerlek daha fazla tutunma ve gidon hareketlerine cabuk tepki demektir.

    secim, hangisinin daha "iyi" oldugu sizin ihtiyaclarinizla alakali, eger sadece stabilize yola fln girecekseniz, buyuk teksilinidirler -gene soyluyorum ozel bir merakiniz yoksa- gereksiz, iki silindirli "endurolar"sa pek nadiren stabiliziden daha kirici parkurlara girebilir -agir ve yumusak suspansiyonludurlar- dolayisiyla nakedlar asfalt performansi, konforu ve stabilizede gitme kabiliyetleri acisindan kaydadegerdirler.
    "yorgunum cok yorgun"

  20. #40

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkisinin de kullanıcı bilgi paylaşım sayfası var, performans istiyorsan Cbf 500 ,biraz dağ bayır patika diyorsan Kle 500 idealdir ikisi de çok iyi makineler. Bence aç oku, Cbf 500 kullanıcı yorumlarında biraz ileride olur.
    (hah gelmiş hocamız yine) hocam inanın ki 5 gündür neredeyse gece gündüz ilgili modellerin tüm forumlarını baştan sona kadar okudum... sonuç: kafa karışıklığı had safhaya geldi. kimi arkadaşlar sırf kendi motoru diye övüyor, kimisi desteksizce sallıyor... elbette sonuçta kişinin bütçesine, zevklerine ve beklentilerine bağlı birşey ama tarafsız bir yorum görmek sahiden zor oluyor... ama yine de bir çok arkadaş gayet güzel bir şekilde izah etmiş meseleleri... e nedir peki benim olayım? aslında psikolojik de birşey... bişeyi beğeniyorsunuz ve onu doğrulatmak istiyorsunuz... yani duymak istediğiniz şeyleri bekliyorsunuz gibi bir hal... kle500ü gözüme kestirmiştim kendimce... ve buna uygun şeyler bekliyordum bilinç altımda... aslında tersinden bir tarzla "hangisi" yerine mesela "niye kle500 almamalı?" belki daha iyi bi soru olurdu... hörmetler...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir problem yok fakat her seye ayni anda sahip olamiyoruz, nispeten sert ve kisa amortisorlu motor frenajda daha kararli olur, nispeten ufak ve genis tekerlerlek daha fazla tutunma ve gidon hareketlerine cabuk tepki demektir.

    secim, hangisinin daha "iyi" oldugu sizin ihtiyaclarinizla alakali, eger sadece stabilize yola fln girecekseniz, buyuk teksilinidirler -gene soyluyorum ozel bir merakiniz yoksa- gereksiz, iki silindirli "endurolar"sa pek nadiren stabiliziden daha kirici parkurlara girebilir -agir ve yumusak suspansiyonludurlar- dolayisiyla nakedlar asfalt performansi, konforu ve stabilizede gitme kabiliyetleri acisindan kaydadegerdirler.
    hocam iki de bir "özel bir merakınız yoksa" diye giriyosun mevzuya... merak etme "vibrasyon"a karşı özel bi ilgi yok cbf diyosunuz yani sonuçta

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------

    5 gündür neredeyse gece gündüz ilgili modellerin tüm forumlarını baştan sona kadar okudum... sonuç: kafa karışıklığı had safhaya geldi. kimi arkadaşlar sırf kendi motoru diye övüyor, kimisi desteksizce sallıyor... elbette sonuçta kişinin bütçesine, zevklerine ve beklentilerine bağlı birşey ama tarafsız bir yorum görmek sahiden zor oluyor... ama yine de bir çok arkadaş gayet güzel bir şekilde izah etmiş meseleleri... e nedir peki benim olayım? aslında psikolojik de birşey... bişeyi beğeniyorsunuz ve onu doğrulatmak istiyorsunuz... yani duymak istediğiniz şeyleri bekliyorsunuz gibi bir hal... kle500ü gözüme kestirmiştim kendimce... ve buna uygun şeyler bekliyordum bilinç altımda... aslında tersinden bir tarzla "hangisi" yerine mesela "niye kle500 almamalı?" belki daha iyi bi soru olurdu...

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz18hXPt9To

    evet bu fikrimi beğendim... onun için artık başlık şöyle olsun da tam olsun: KLE500 ALMA SAKIN ÇÜNKÜ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler