sonuçta kle diyosun yani hocam? bak bir de rüzgar rahatsızlık verici derecede zuhur ediyor diyorlarla kle için. buna ne buyrulur? tamam "motor dostu"yuz, "rüzgarın oğluyuz" filan da, peki rüzgar manyağı olur muyuz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------
ybr satılıkta hocam... 8bin maksimum...
tamam işte ne güzel aç telefon büyük ihtimal anlaşırsınız tabi senin tercihin.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
10.750 bine sattığı makineyi 8'e bırakır lar mı adama diyosun zafer? Sanmıyorum valla...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------
hımm afedersin takaslıymış bu zafer... valla iyi yakalamışsın.. teşekkür ederim... gönlüm endurolarda geçi ama işte bu cbfler karıştırıyo işi zaten...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------
bi de şöle bi sorun var... diyelim arkadaş kabul etti takası... anlaştık manlaştık filan. bu havada nasıl gidilir ç.kale'den istanbula... kamyona mı atmak lazım.. nedir bunun yolu yordamı acaba? bir de orada iş yatarsa.. hadiiii. dön gene gerisin geriye!..
valla üstadım senin için kaçırlmıcak bi fırsat iyice konus ondan sonra git derim ben motor alcak olsam valla hiç sorun değil ağrıdan bile getiririm
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
naked her zmn ilk tercihim olmustur sıralmam şöle
1.naked(daha sportif olusu cok uzun yol tercih etmeyişim )
2.SS
3.S.M
4.kross
5.enduro
6.chopper
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
eger cogunlukla asfaltta kullancaksaniz ve buyuk tek silindirlere karsi ozel bir merakiniz yoksa, iki kisi de binecekseniz, universal bir ruzgar cami takilmis cbf 500 gibi bir motor uzun mesafe yolculuklarda da sizi buyuk tek silindirlere gore daha mutlu eder. ayrica yol tutus ve manevra kabiliyetleri de daha yuksektir. bu kategoriye yakin bir de ruzgar korumasi fabrikasyon yarim krenajli bandit-s ve tam krenaj er6f vardir, butcenize uygun yada yakin bir tane bulursaniz onlar da cok guzel ve amaciniza uygun motorlar olurlar.
buyuk tek silinidirler hele iki kisi eger siradisi insanlar degilseniz uzun yolda uzer, cift silindir "enduro"larsa motosikletinizin asfalt kabiliyetlerini onemsemiyorsaniz -frenaj, manevra gibi- konfor beklentilerinizi karsilar.
"yorgunum cok yorgun"
tercih meselesi ne bilim cıkıp 250 km den aşşağı gitmiyorsan seni naked kesmez. o zmn gideceksin en baba motoru alıcaksın (afrika twin.) yada bi transalp
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Suziki V-storm, Transalp,Kle 500 tercih edilecek modeller. Enduro derim. Üretilen ve geleceği olan modeller Transalp ve V-storm.
yani asfaltta çift silindir enduroların (mesela kle500) frenajlarında ve manevralarında problem var? Bunu biraz daha açar mısınız hocam? Çok önemli bi yere geliyoruz galiba...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 ----------
hocam kle dışındakiler bütçemi aşıyor ama transalplerin düşük modellerini sanırım karşılıyor... burada şöyle bi soru çıkıyo haliyle: yüksek modelli kle mi daha düşük modelli ta mı daha mantıklı ve üzmeyen bi seçim olur?
ii geceler dostlar ....
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
hocam çok kısa da olsa sizden de küçük bir kle500 ve cbf 500 kıyaslaması rica edebilir miyim? artıları eksileri filan gibi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------
bu kıyas geçiş için hem bir tarz seçimine hem de iki modelin farklarını daha iyi anlamaya yardımcı olacaktır...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------
hocayı kaçırmışız yahu
İkisinin de kullanıcı bilgi paylaşım sayfası var, performans istiyorsan Cbf 500 ,biraz dağ bayır patika diyorsan Kle 500 idealdir ikisi de çok iyi makineler. Bence aç oku, Cbf 500 kullanıcı yorumlarında biraz ileride olur.
bir problem yok fakat her seye ayni anda sahip olamiyoruz, nispeten sert ve kisa amortisorlu motor frenajda daha kararli olur, nispeten ufak ve genis tekerlerlek daha fazla tutunma ve gidon hareketlerine cabuk tepki demektir.
secim, hangisinin daha "iyi" oldugu sizin ihtiyaclarinizla alakali, eger sadece stabilize yola fln girecekseniz, buyuk teksilinidirler -gene soyluyorum ozel bir merakiniz yoksa- gereksiz, iki silindirli "endurolar"sa pek nadiren stabiliziden daha kirici parkurlara girebilir -agir ve yumusak suspansiyonludurlar- dolayisiyla nakedlar asfalt performansi, konforu ve stabilizede gitme kabiliyetleri acisindan kaydadegerdirler.
"yorgunum cok yorgun"
(hah gelmiş hocamız yine) hocam inanın ki 5 gündür neredeyse gece gündüz ilgili modellerin tüm forumlarını baştan sona kadar okudum... sonuç: kafa karışıklığı had safhaya geldi. kimi arkadaşlar sırf kendi motoru diye övüyor, kimisi desteksizce sallıyor... elbette sonuçta kişinin bütçesine, zevklerine ve beklentilerine bağlı birşey ama tarafsız bir yorum görmek sahiden zor oluyor... ama yine de bir çok arkadaş gayet güzel bir şekilde izah etmiş meseleleri... e nedir peki benim olayım? aslında psikolojik de birşey... bişeyi beğeniyorsunuz ve onu doğrulatmak istiyorsunuz... yani duymak istediğiniz şeyleri bekliyorsunuz gibi bir hal... kle500ü gözüme kestirmiştim kendimce... ve buna uygun şeyler bekliyordum bilinç altımda... aslında tersinden bir tarzla "hangisi" yerine mesela "niye kle500 almamalı?" belki daha iyi bi soru olurdu... hörmetler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------
hocam iki de bir "özel bir merakınız yoksa" diye giriyosun mevzuya... merak etme "vibrasyon"a karşı özel bi ilgi yok cbf diyosunuz yani sonuçta
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------
5 gündür neredeyse gece gündüz ilgili modellerin tüm forumlarını baştan sona kadar okudum... sonuç: kafa karışıklığı had safhaya geldi. kimi arkadaşlar sırf kendi motoru diye övüyor, kimisi desteksizce sallıyor... elbette sonuçta kişinin bütçesine, zevklerine ve beklentilerine bağlı birşey ama tarafsız bir yorum görmek sahiden zor oluyor... ama yine de bir çok arkadaş gayet güzel bir şekilde izah etmiş meseleleri... e nedir peki benim olayım? aslında psikolojik de birşey... bişeyi beğeniyorsunuz ve onu doğrulatmak istiyorsunuz... yani duymak istediğiniz şeyleri bekliyorsunuz gibi bir hal... kle500ü gözüme kestirmiştim kendimce... ve buna uygun şeyler bekliyordum bilinç altımda... aslında tersinden bir tarzla "hangisi" yerine mesela "niye kle500 almamalı?" belki daha iyi bi soru olurdu...
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz18hXPt9To
evet bu fikrimi beğendim... onun için artık başlık şöyle olsun da tam olsun: KLE500 ALMA SAKIN ÇÜNKÜ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)