Tüm motosikletlerin kronik arızaları.
Reklamlar
-
Honda CBF 500 : Hiçbir kronik sorunu olmayan Honda'nın naked modellerinden biri.
Ben 24,000 km deyim. Şimdiye kadar diğer kullanan arkadaşlarımdan, forumlarda ve çevremde edindiğim kadarıyla da hiç bir şikayete rastlamadım. Honda yetkili servisindeki ustam bile masrafsız ve sıkıntısız oluşundan ötürü "fukara motoru" diye bahsediyor ;)
Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000
Reklamlar
-
Dylan'ın kullandığım süre içinde sorun çıkarmadı..
X 9 kullandığım süre içinde sorun çıkarmadı ama şehir içinde sıkışık trafikte varyete kayışı sorunu vardı, bir de yağpmurlu havalarda dijital ekran saçmalıyordu..
2 tane bisan lifanım oldu. arka tekerin mili değişt ilkinde..
ikincisinde de değişti bir de beyin değişti. beyin mevzu kronik mi değil mi bilmiyorum.
2 tane banditim oldu, biri 2001 model, bir sorunla karşılaşmadım ilkinde..
ikinci banditim 2006 model hâlâ kullanıyorum, bildiğim ve duyduğum bir kronik sorunu yok..
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
çinli motorların hepsi başlıca bir kronik problem
-
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
+1 hyosung GV250 sorunu: Benzin şamandırası da sorunlu. Bazen takılabiliyor bir noktada. Kilometrelerce yol gitmenize rağmen gösterge kımıldamıyor, sonra bir anda düşüyor. Çok takılacak birşey değil, zira benzin bitmesine yakın illa ki yerlerde oluyor gösterge, sadece ilk full'lediğinizden yarım depo kalana kadar olan gösterge doğru olmayabilir, yarım depodan sonrası doğru göstermeye başlar.
-
Shadow 750 ve VTX;
Fabrika cikisi plakaliklar cok dandik... 1-2 bin kilometre sonra ses yapmaya basliyor... daha sonra da dusuyor...
On fari yuvasinda tutan tertibat cok cabuk gevsiyor ve on far sallanmaya basliyor...
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
cg 125= 11 senedir bişey bulamadım maaşallah
-
98-99 XRV750 Africa Twin: Patlayan karbüratör hortumu,direksiyön denge takozu sesi
2004 Mondial Zat:Eksoz paslanması,flaşör arızalanması,sabitlenemeyen rölanti,kalitesiz akü vs vs.
2005 Burgman:çok çabuk kirlenen ön fren balataları,ve akabinde frenin kötü performansı ve diski çizme riski.
2006 Bandit 650S:Sıfır sorun
2007 ST Kanuni 250R:takılan jikle,yer yer yağ kaçakları(yağ keçe sorunu)
2007 Derbi Gpr125R:Aşırı vibrasyona bağlı gevşeyen vidalar,yüksek hızda zangır zangır sallanan dikiz aynaları
2005 Aprilia Sr50:Beyin arızası
2006 Bandit 1200S:Sıfır Sorun
2010 Sym Fiddle 125:Artçı ayak koyma yerlerinin bağlantı noktalarının kırılması,paslanan dikiz aynaları,hava tahliye hortumunun sürekli yerinden çıkması.Kalitesiz lastikler.
Herkes hakettiğini yaşar.
-
Motosikletli Kaplumbağa...
-
Tvs apache= arka stop ampulu sürekli patlıyor
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
honda dylan 50binde..kronik arızaları silikleşen dijital gösterge..eksoz içinde bişeler dağılıyor..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
minsk ile ilgili bir bilgi yok mu arkadaşlar
-
Kawasaki er6f sadece 2006 modellerde ön kafa grenaj larda yüksek hızlarda zırıltı.
-
AFRİCA twin SAĞLAMLIGI yuzunden honda zarar ettı be..
transalp .... bulamadım
TRANSALP.GR.COM
-
HONDA ACTİVA : ilk defa bir motorda bunu gördüm. ön frene bastığımda amortsör yere doğru değilde havaya doğru çıkıyor. ön tekerin yerden kesilmesini sağlıyor. + ayak marşı dişli sıyırıyor.
HONDA CBF 150 : en iyi kullanıcıda bile yağ yakıyor. yeni kasalarda subap seni var ayar gerektiriyor durmadan.
Honda CBR 250 R : 4000 KM den sonra motordan gelen şıngırdama seni motorda bi sıkıntı yarattığını görmedim ama çok sınır bozuyor.
HONDA PCX 2011 : ESP siz model için geçerli arka çanta bağlama vida yerleri çok dandık biraz fazla sıkmaya gelmiyor yalama oluyor demir de yapmamışlar garip bi madde. amortisor sistemi rahatlıgı ön numara olmasına ragmen ufak bi kaldırımdan ön teker yumusak ama arka teker tak diye iniyor biraz yüksekse vay haline 8000 km den sonra titreme yapmaya başlıyor. ve arka teker kampana 30 kez sokup temızlememe rağmen o iğrenç gicirdama sesınden kurtulamıyorum.
PİAGGİO FLY 100 : km teli 3 4 defa koptu.
-
KTM Duke 200 - Basınçlı suyla yıkanınca kimi motorlarda arıza ışığını yakabiliyor. Kuruyunca geçiyor
Bir de pegler motorun yatması durumunda anında çıtırdıyor diyollağ
-
hyosung gv 250 karbratörlü modellerinde bildiğim kadarıyla 5-6 bin devir arası bazen takılma oluyor beyinden kaynaklı giderken bir anda motoeun hızı sabitleniyor sesi değişiyor gaz yemiyor 2-3 saniye sonra birden fırlıyor.. beyin değiştirerek halledilebilen bir problem
boşa geçme ve şamandıra söylenmiş zaten şamandrası problemle biraz.. bende takılı mesela hiç oynamıyor..
-
CBF 250 exantirik zinciri problemi: Üzerinde gelen orjinal zincir 15.000 km'de patara vermeye başlıyor ama 15.000 km daha seni götürüyor kopma yapmıyor ses yapıyor. Sonradan taktığın DID ex zinciri ise daha uzun ömürlü. Arka dişli balans yaparak zincirin bir gergin bir gevşek çalışmasını sağlıyor buda ses yapıyor. Çözümü yenisi ile değişimi ve çok iyi dingil ve zincir ayarı.
-
overcloud adlı üyeden alıntı
2008 model ninja 250r, benzin deposundan gelen geyirme sesi (osurma sesine daha çok benziyor).
bazen adeta motor bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor diye düşünüyorum...
sesli güldüm sayende
Tarihi yaşadığımız gibi yazdık, fakat geleceği cumhuriyete inananlara, onu koruyanlara ve yaşatacaklara emanet etmek lazımdır ! M.KEMAL ATATÜRK
-
2011 hyosung gt 250r 30 bin km
15binlerde katalizatör ses yaptı garantili diye değiştirdim yoksa sorun değil.
25bin km ayaklık müşürünü temizleneyince mekanik kısmın içine toz kaçtı takılma yaptı değişti.
başka bir sorun yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)