Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Uzun yol psikolojisi.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    merhaba,

    üye olmadan öncede takip ettiğim forumda genelde insanların tecrübelerinden faydalanmak amacıyla rastgele başliklar seçip okumayı tercih ediyorum ancak 1 hafta sonra çıkacağım bir gezinin baskisini daha şimdiden yaşamaya başladiğim için düşüncelerimi paylaşıp sizlerden tavsiye almak istedim.

    abim ve ben (2 motor 3 kişi) istanbul - turgutreis seyahatine çıkacağız, aşağı yukarı 620km. daha önce 19 mayısta birlikte 4 motor bir geziye çıkmıştık ve yaklaşık 13 saat motor üzerindeydik. yapım aşamasındaki tozlu ve mıcırlı yollar oldukça hızımızı kestiğinden dolayı 440km civarında yol yapmıştık. istanbul - şile - ağva (sahil yolundan) - kerpe - kefken - izmit (umut tepe) eski istanbul yolu üzerinden tekrar ağva ve dağ yolundan - şile'ye ulaşarak tekrar istanbul'a dönmüştük. fakat bu rotada trafik ile fazla iç içe değildik. sadece ağva dağ yolundan dönerken arabalar çok yakın bir takip mesafesinde surekli bizi sıkıştırıyordu.

    Bodrum, annem orada yaşadığından dolayı, her yıl gittiğim bir yer. yolları iyi bildiğimi söyleyebilirim. daha önce arabaylada çok fazla uzun yol yaptım, bırakın kazayı, henüz trafik cezası bile almadım fakat bütün bu uzun yol tecrübelerimde hiçbir zaman yalnız olmamıştım. istanbul - bodrum seyahatinde ise bana baskı yapan şey dönüş yolunda tek başıma olacak olmam. son günlerde ise gitmekten vazgeçmeyi düşünmeye başladım.

    bir yandan diğer insanların gezilerini okuyup onlardan cesaret alırken diğer yandan ise dönüş yolunda tek başıma olcak olmanın piskolojisi beni korkutuyor.

    size bu tür bir psikoloji ile yola çıkmak doğru mu..?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    hayır doğru değil.olumlu düşünmelisin.tabiki yanında bir arkadaşın olsa daha iyi olur ama ben yaparım demek de lazım.
    2.5 sene önce netten bir mct 250 buldum . izmirdeydi..resimlerinden beğendim.otobüsle gittim.izmirden motoru aldım.bindim bastım geldim istanbula...
    sadece yolda olsası aksaklıklara karşı bir iki parça anahtar tornavida filan almıştım.ama benzinciden başka hiçbirşeye ihtiyacım olmadı...
    8-9 saat civarında körfezi de dolaşarak istanbul pendikte evimdeydim...

  3. #3
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    overcloud un yaşadığı psikolojiyi ben de şu sıralar yaşıyorum uzun zamandır yapmak istediğim izmit hopa sahil şeridinde bir haftalık bir seyahat düşünüyorum yanlız başına yakşalık toplamda 2500 km kadar sürecek ve yanlız olocak düşünmeden edemiyor insan ... gezi yazılarınıda sık sık okurum tecrübelerden ve karşılaşılabilecek sorunları göz ardı etmem ama ... ama sorusu hep kafamın bir tarafındadır.. baklaım nasıl olcak
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  4. #4
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar size yalnız yapıalca uzun yolculuklar hakkında çok kısa bir iki fikrimi söyleyeyim.

    1. Gece yolculuk yapmayın.
    2. Sabah erken ve akşam üstü saatlerini tercih edin (özellikle yazın)
    3. Şehir için geçişlerde sıkıntınız olmaz her şartta yardımcı olabilecek birilerini bulursunuz, ancak köy, dağ, veya yerleşim yerlerine uzak otoban gibi alanların geçişinden önce mutlaka her türlü yakıt, yağ, lastik. v.s. kontrolünüzü her seferinden üşenmeden yapın.
    4. Mümkünse aileniz veya arkadaşlarınıza güzergahını bildiren harita, not v.s. bir şeyler bırakın.
    5. Mutlaka ulaşılabilir olun.
    6. Görünür olun.
    7. Seyir halinde, hayal kurmayın, müzik dinlemeyin manzara seyretmeyin.
    8. En fazla 2-2.5 saat kadar sürekli sürün daha fazlasını zorlamayın.

    Şimdilik bu kadar aklıma gelenler olursa tekrar paylaşırım.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  5. #5
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size yalnız yapıalca uzun yolculuklar hakkında çok kısa bir iki fikrimi söyleyeyim.

    1. Gece yolculuk yapmayın.
    2. Sabah erken ve akşam üstü saatlerini tercih edin (özellikle yazın)
    3. Şehir için geçişlerde sıkıntınız olmaz her şartta yardımcı olabilecek birilerini bulursunuz, ancak köy, dağ, veya yerleşim yerlerine uzak otoban gibi alanların geçişinden önce mutlaka her türlü yakıt, yağ, lastik. v.s. kontrolünüzü her seferinden üşenmeden yapın.
    4. Mümkünse aileniz veya arkadaşlarınıza güzergahını bildiren harita, not v.s. bir şeyler bırakın.
    5. Mutlaka ulaşılabilir olun.
    6. Görünür olun.
    7. Seyir halinde, hayal kurmayın, müzik dinlemeyin manzara seyretmeyin.
    8. En fazla 2-2.5 saat kadar sürekli sürün daha fazlasını zorlamayın.

    Şimdilik bu kadar aklıma gelenler olursa tekrar paylaşırım.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Tecrübe konuştu
    Kardeş sen sadık'ın motosiklet gezilerine bak.
    Cbf150 ile neler yaptıgına bak. Ondan sonra zaten gözün kapalı gideceksin gidecegin yere
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  6. #6
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Kişiden kişiye göre değişir. Şahsen yalnız seyahat etmeyi seçenlerdenim. Hele uzun yolda.

    Motosiklet kullanmadan önce eğer en ufak bir tedirginlik duyuyorsanız kullanmayın denilir eğitimlerde. Hem fiziksel hem ruhsal olarak hazır olmanız lazım yani.


    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size yalnız yapıalca uzun yolculuklar hakkında çok kısa bir iki fikrimi söyleyeyim.
    2. Sabah erken ve akşam üstü saatlerini tercih edin (özellikle yazın)
    Buna bir şey ekliyeyim. Gideceğiniz yön önemli. Uzun yola çıkacaksanız doğuya doğru gidiyorsanız sabah saatleri, batıya doğru gidiyorsanız akşam saatleri çok zorlayıcı ve tehlikeli oluyor. Bu tür yolculuklarda devamlı güneşe doğru gidiyorsunuz çünkü. O yüzden sürüş saat aralığını seçerken bunu gözönünde bulundurun.

    Gece yolculuğu ise özellikle tek olduğunuzda zorlar. Yapmayın.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  7. #7
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size yalnız yapıalca uzun yolculuklar hakkında çok kısa bir iki fikrimi söyleyeyim.

    1. Gece yolculuk yapmayın.
    2. Sabah erken ve akşam üstü saatlerini tercih edin (özellikle yazın)
    3. Şehir için geçişlerde sıkıntınız olmaz her şartta yardımcı olabilecek birilerini bulursunuz, ancak köy, dağ, veya yerleşim yerlerine uzak otoban gibi alanların geçişinden önce mutlaka her türlü yakıt, yağ, lastik. v.s. kontrolünüzü her seferinden üşenmeden yapın.
    4. Mümkünse aileniz veya arkadaşlarınıza güzergahını bildiren harita, not v.s. bir şeyler bırakın.
    5. Mutlaka ulaşılabilir olun.
    6. Görünür olun.
    7. Seyir halinde, hayal kurmayın, müzik dinlemeyin manzara seyretmeyin.
    8. En fazla 2-2.5 saat kadar sürekli sürün daha fazlasını zorlamayın.

    Şimdilik bu kadar aklıma gelenler olursa tekrar paylaşırım.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"

    Sadık Güzel açıklamış Bu sekiz ( 8 ) Maddeye uyduktan sonra hıcbır sıkıntı yasamayacagına emınım. İçin rahat olsun. Motorunun periyodık bakımlarını yaptırıyorsan ve trafik kurallarınada uyuyorsan son bır cesaretle yola cıktıktan sonra gerısı cok kolay oluyor.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  8. #8
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    ben de aklıma gelen bir iki önemli husus ekleyeyim. arkadaşlar deneyimlerini çok güzel paylaşmış zaten.
    1. motorla seyahat ederken bir yere yetişmek için değil, motorla yol yapmak için motor sür. asıl amaç zaten bir yere varmak olsa motordan daha uygun seçenekler olabilir. yolun keyfini çıkar ve sakın acele etme.. bol mola ver. bazen yorulduğunun bile farkına varmazsın çünkü.
    2. Bu herzaman geçerli ama uzun yolda muhakkak farın açık olmalı. Daha da önemlisi sabah ya da akşam saatlerinde (güneş doğarken ya da batarken) güneş arkandaysa yani gölgen önüne düşüyorsa uzunlarla git (far aydınlatman çok iyiyse ya da halojen far varsa uzun yakmaya gerek yok) Çünkü karşıdan gelen araçların güneş gözünü alabileceği için seni göremeyebilirler.
    3. Uzun yolda hızlı ve seri gitmek alışkanlık yapar. hiç belli olmaz Türkiye yollarında her an bir kazı çalışması, bir trafik lambası, belki bir öküz (iki ayaklı da olabilir ) v.b. karşına çıkabilir. herzaman tetikte ol.
    4. stabilize yollarda çok dikkat edin. Yaz geldi. Ara ara mıcır dökmeye başlamıştır belediye ve karayolları.

    şu an bir çırpıda aklıma gelenler bunlar. Bu yazdıklarımı belki diğer arkadaşlar ve sen de biliyor olabilirsin. ama ben yine de paylaşmak istedim. bilmeyen acemi arkadaşlar vardır muhakkak. ufak tefek tecrübeler motorda hayat kurtarır
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  9. #9
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size yalnız yapıalca uzun yolculuklar hakkında çok kısa bir iki fikrimi söyleyeyim.

    1. Gece yolculuk yapmayın.
    2. Sabah erken ve akşam üstü saatlerini tercih edin (özellikle yazın)
    3. Şehir için geçişlerde sıkıntınız olmaz her şartta yardımcı olabilecek birilerini bulursunuz, ancak köy, dağ, veya yerleşim yerlerine uzak otoban gibi alanların geçişinden önce mutlaka her türlü yakıt, yağ, lastik. v.s. kontrolünüzü her seferinden üşenmeden yapın.
    4. Mümkünse aileniz veya arkadaşlarınıza güzergahını bildiren harita, not v.s. bir şeyler bırakın.
    5. Mutlaka ulaşılabilir olun.
    6. Görünür olun.
    7. Seyir halinde, hayal kurmayın, müzik dinlemeyin manzara seyretmeyin.
    8. En fazla 2-2.5 saat kadar sürekli sürün daha fazlasını zorlamayın.

    Şimdilik bu kadar aklıma gelenler olursa tekrar paylaşırım.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Arkadaşımız gayet güzel özetlemiş... Arada evi arayıp "iyiyim" demekte de fayda var. Motorda olduğumuz için telefon duyulmuyor bazen, merak ediyor insanlar.
    Ağır metal insanı...

  10. #10
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Cevap yazan herkese teşekkür ederim.

    Evet yola tek çıkma fikri beni korkutuyor fakat bunu asla yapmazsam sürekli beni sürekli korkutacaktır, diğer bir değişle bunu üzerimden atmak için yola çıkmayı istiyorum.

    Uzun yola çıkmak ile ilgili makaleler, bilgilendirici yazıları uzun süredir araştırıp okuyorum. geçenlerde mıcırlı yollarda nasıl kullanılması gerektiğini açıklayan uzun bir makale okudum. linkini şu an atamıyorum, iş yerindeki bilgisayarımda kayıtlı değil.

    mola yerlerini şimdiden belirledik. 45er dakikadan iki uzun mola ile birlikte 3 kere benzin molası vermeyi planlıyoruz (15er dakikadan). benim depo 10 litre oldugundan dolayı en az 3 kere benzin almam gerekicek.

    motorum cbr 125. riske girmemek için seyahatten 1 hafta önce bakımını yaptırdım (iki gün önce) bu şekilde önümüzdeki hafta içinde motorda oluşabilecek sıkıntılara karşı test etme şansım olacak. Lastiklerim yeni, 200km önce takıldı.

    armut ampulleri geçen kış kötü aydınlattığı için 35/35 h4 halojenler ile dğeiştirmiştim, motorun uzaktan rahatça farkedilebildiğini söyleyebilirim.

    gidişte 2 motor birbirimizle haberleşebilmek için 1 çift telsiz ve gırtlak mikrofonu aldık.

    yedek ampul, patlak lastik için sprey, motor yağı ve motor ile birlikte gelen standart alet edevatlar zaten yanımızda olacak. ekstradan bir tane ilk yardım çantası aldık (umarım gerekli olmaz)

    güzergahı zaten belirledik, haritalarda yanımızda. istanbul'dan sabah saat 05:30'da yola çıkıp eskihisarda 06:00 yada 06:30 feribotuna yetişmeyi amaçlıyoruz.

    şimdilik aklıma gelenler bu kadar.

    Sadık arkadaşımızın tavsiyesi üzerine dönüş yolunda müzik dinleme fikrinden vazgeçtim.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #11
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    sevgili overcloud ,şuana kadar yorum yazan arkadaşlarımız,herşeyi çok güzel belirtmişler.onlar,uzunyol konusunda tecribelerini paylaşırken,sizde bu başlığı açmakla,diğer motorcu arkadaşlarımızın bilgilenmelerine katkıda bulunmuş oldunuz.yolunuz açık olsun,sağ-salim gidin gelin.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  12. #12

    Üyelik
    09 Haziran 2010
    Şehir
    Firarda
    Motosikleti
    Regal Raptor
    İlk önce kendine güvenmen gerekli, eğer yalnız yolculuk etmeyi gözüne kestiremiyorsan yola çıkmamanı tavsiye ederim ama öz güvenin tam ise sorun yok.

    Ama bu şu demek değil, özgüvenim tam benzini koyar düşerim yola olur biter

    Özgüvenin yanında terübeli arkadaşların tavsiyelerinide mutlaka değerlendirmelisin
    ASALET;boyda değil, soydadır! İNCELİK;belde degil, dildedir! DOĞRULUK;sözde değil,özdedir! GÜZELLİK;yüzde değil, YÜREKTEDİR!!

  13. #13
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    öz güvenim tabiki var. sonuçta öz güvenim olmasaydı istanbul gibi bir şehirde motorisklet kullanmazdım ama bu tabiki kendime tehlikeye atacak çılgınca şeyler yapmak olarak algılanmasın. sadece endişeliyim o kadar.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  14. #14

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Eğer şöför olarak uzun yol tecrübesizliğin warsa mutlaka yanına birini al daha dün başıma gelen bir olayı anlatayım sana oturduğum yere yaklaşık 100 km kadar uzaktaki bi köye gitmek için yola çıktım giderken hava aydınlıktı yollar mükemledi gözüm kapalı gideyordum yolu çünki ezbere biliyorum neyse aradan 4-5 saat geçti geri dönüş için yola çıktım hızım 90-100 arası 100 geçmemeye dikkat ediyorum yol nekadar düz olsada ama 4-5 saat önce gündüz geçtiğim yerden gece karanlıkta geçiyordum arabalar yanımdan vızır vızır geçiyor tabiki ama 3-4 dakika sonra bi baktım hepsi birden frena asılmaya başladıla stop lambaları yanmaya başladı önümdeki arabaların hepsinin ve benim süratim 90 felan alla alla noluo dedim kendi kendime yol dümdüz daha sabah geçtim bişey yoktu sonra bi baktım belediye mıcır dökmüş yola 4-5 saat arayla o arabalar benim önümde olmasıydı eğer o mıcırda çok büyük tehlike atlata bilirdim yani demek istediğim tecrübeli olmama rağmen yolun ne kadar çabuk değişti ve dikkatin ne kadar önemli olduğu uzun yolda arabalarla yarışma bırak onlar önden gitsin sen arkadan onları takip et fren hareketlerine dikkat et eğer onlar frene basıyorlarsa sende bas.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  15. #15

    Üyelik
    09 Haziran 2010
    Şehir
    Firarda
    Motosikleti
    Regal Raptor
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öz güvenim tabiki var. sonuçta öz güvenim olmasaydı istanbul gibi bir şehirde motorisklet kullanmazdım ama bu tabiki kendime tehlikeye atacak çılgınca şeyler yapmak olarak algılanmasın. sadece endişeliyim o kadar.
    Estafurullah kardeş ben sana özgüvenin yok demedim haddimede değil zaten, tabiki özgüvenin var istanbulda iki teker üstünde gitmek biraz özgüven gerektiriyor ama uzun yola çıkmak farklı birşey zaten kendinde bunu belirtiyorsun neyse sağsalim gider gelirsin inşallah , bizlerde yayınlayacağın resimler hakkında da yorum yaparız artık
    ASALET;boyda değil, soydadır! İNCELİK;belde degil, dildedir! DOĞRULUK;sözde değil,özdedir! GÜZELLİK;yüzde değil, YÜREKTEDİR!!

  16. #16
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @kurtçobanı:

    sanki cevabım biraz ters olmuş ama o niyet ile yazmamıştım. aramızda yanlış anlaşılma olmasın. tavsiyelerin için teşekkür ederim
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #17

    Üyelik
    09 Haziran 2010
    Şehir
    Firarda
    Motosikleti
    Regal Raptor
    Yanlış anlaşılma yok kardeş ;) hayırlısıyla sağ salim git gel inşallah
    ASALET;boyda değil, soydadır! İNCELİK;belde degil, dildedir! DOĞRULUK;sözde değil,özdedir! GÜZELLİK;yüzde değil, YÜREKTEDİR!!

  18. #18

    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Allahından Bul İstanbul
    Motosikleti
    Presto Texas HS200
    Bende 2 uzun yol serüveni yaşadım(1. 250km 2. 570km) ara ara forumlara yazdımda hatta ama şunu öğrendim ki yolları bilmek bilmesende yolların mantığını çözmek hariatadan yardım almak hatta gps kullanmak uzun yollarda çok önemli.

    Misal istanbula giden otobüsleri takip ediyorum önümüze bir viraj sonrası İSTANBUL yazan bir tabela çıktı ben daldım o yola arkama bi baktım ki otobüse başka yoldan gidiyor???

    Yani bu şekilde şehir içlerine mi girmedim yolları mı uzatmadım yada kestirme mi gittim neler neler yaşadım bende tam emin değilim

    Yön bulma duygusu, harita, karayolları numaralarını bilmek uzun yolda çok işe yarıyor bazen haritada baktığın yolda gittiğine bile inanmıyorsun paranoya yapıp acaba bu yolda değilde bi yan yoldamıyım diyebiliyorsun.

    Haritan var rotan çizilmiş yolları biliyorsun senin açından sorun yok ama uzun yolda en önemli hususlardan bir tanesi bu bence.

    Benim sana bir diğer tavsiyem abinle yola çık ve bu geziyi başlat!

    Ondan sonra bu zorlu maceraya tutunacaksın aştığın her kilometre sana bir güven aşıkayacaktır geri dönüşünde ise uyduğun plana sadık kal inan ve yola çık artık geri dönmek zorundasın çünkü bodruma vardın ve planın tek olarak geri dönmek, bu şekilde yaşadığını hayata tutunman gerektiğini ve mücadele etmen gerektiğini beynin doğal olarak sana sürekli hatırlatacaktır işte uzun yolların en keyifli yanlarından biriside budur yaşadığını mücadele ettiğini ve bunu özbenliğinle aştığını hissetmek.

    Yinede fazla riske girmeye gerek yok baktın işler olacak gibi değil bir takım sorunlar baş gösterdi kendini fazla kasmana gerek yok kendini en yakın şehrin otogarına atabilirsin, gerisi otobüs yolu olabilir çünkü motorun bagaja dik sığacak bir boyutta ve en fazla cebinden bi 50 lira daha çıkar huzurlu bir şekilde evine dönersin

    Saygılarımla.
    Sonsuza kadar yatabilen ölü değildir,
    Tuhaf zamanlarda ölüm bile ölebilir.

  19. #19
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    izmirden gelirken gidişgelişli yolda biraz dinleneyim dedim.benzinci gibi park alanı gibi biyere girdim.neyse yemek çay derken kalktım.motora bindim ..aha ulan ben nereden geldim ne tarafa gidiyordum..?? hatırlamıyorum.iki tarafta birbirine aşırı benziyor...sormaya da utandım.sonun da bir laf ebeliğiyle sorup doğru yolu buldum..
    Allah doğru yoldan ayırmasın
    yön duygusu bazen karışabiliyor...

  20. #20
    X-Fi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir/buca-ödemiş
    Motosikleti
    2010 YBR 125 Kırmızı
    uzun yola çıkıyorsanız yanınızda herzaman yağmur yağma ihtimaline karşı yağmurluk bulundurun havanın ne olacağı belli olmaz bikeresinde bundan bir ay kadar önce yola çıktım güneşli havada yolda sırılsıklam ıslanmıştım benzinciye saklamdım yağmur dinmedi geç kalmamam gerekiyordu yola devam ettim ama su içinde vardım izmire bidaha yağmurluksuz çıkmamam gerektiğini anladım.

    benzinciye giripte yönünüzü unutmamak için motoru gideceğiniz yöne doğru parkedin


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)