2010 Yeni kasa HYOSUNG GTR Serisi..
Reklamlar
-
19 Ağustos 2009, 02:34
#1
Reklamlar
-
19 Ağustos 2009, 02:42
#2
arkası hoş olmuş ama keşke önünede el atsalarmış
-
19 Ağustos 2009, 02:45
#3
kanuni getirmez bunu...fason üretime bağlamıştır st ile işi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
19 Ağustos 2009, 03:35
#4
görünüşü çok kötü bence uğraştıkça batıyo bide kanunii olunca işin içinde vahim.
güccü de pek yok. bence bu motoru almak gereksiz. bunun yerine para biriktirip 2 el bi ninja alınabilir. tipi çok kötü ön far iğrenç oturakları emanet gibi. deposu düdüklü tencere gibi
-
19 Ağustos 2009, 04:13
#5
Buraya sağ tıklayıp kaydet diyerek resmi sitesinin 2009 e-kataloğuna erişebilirsiniz. Açmanızı önermiyorum 26 mb, uzun sürüyor. Kaydedip açmak daha mantıklı.
2009 model ile 2010 arasında da bir fark göremedim, gören haber etsin!
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
19 Ağustos 2009, 07:59
#6
BIYIKLI adlı üyeden alıntı
2009 model ile 2010 arasında da bir fark göremedim, gören haber etsin!
2009 dediğimiz modeller TR de hala enj.ve beyaz kadranlı olarak satılan guncel modeller.Kanuni bunu getirmiyecek diye tahmin ediyorum bu sene..Ama diğer ulkelerde 2010 model olarak satışa sunulmuş..
-
19 Ağustos 2009, 09:58
#7
görüntü gayet güzel olmuş
Yüksek Kalite Üstün Performans
-
19 Ağustos 2009, 10:02
#8
çok güzel motor çok seviyorum hızıda tatminkar ama arka yerine ön tarafta değişiklik beklerdim
-
19 Ağustos 2009, 10:13
#9
beğenmeyenler ne beklyo daha onu anlamadım...adamlar yapmış işte dayanıklılığı bilmem ama ninjadan tip olarak daha kalıplı ve güzel....
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
19 Ağustos 2009, 10:16
#10
kuyruk hos olmus ama genel olarak grenajlarda radikal bir degisiklik beklerdim olmamis kotu olmus
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
19 Ağustos 2009, 10:30
#11
ben pek fark göremedim ilk çıktığı kasasıyla devam ediyor sanki, bir gelişme yok....
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
-
19 Ağustos 2009, 10:43
#12
göze çarpan kuyruk kısmı dışında herşey eskisi gibi. Bumu 2010
Yolver gitsin .
-
19 Ağustos 2009, 10:45
#13
-
19 Ağustos 2009, 10:57
#14
Syanur adlı üyeden alıntı
Bu motoru beğenenler için üzüldüm çünkü arada nerdeyse hiç fark yok. Ayrıca sadece kalıplı olduğu için çok beğeniliyor bu araç(ben sevmem kalıplı olmasını ama zevkler ve renkler diyip saygı duymak lazım). Yoksa tasarım ne italyanların ne de japonların yanına yaklaşamz BENCE... Bi cacık olmaz bundan
. Bence Kalitesinde epey eksikleri var, ayrıca performansı
.... Zaten görünüş olarak da sadece kalıplı olması dikkat çekiyo....(birde bilen bilir farlar AGUSTAdan alınmış resmen)
(Yerin dibine geçirdim be motoru...
)
kardeş bi laf var ya nekadar para okadar köfte....
yoksa kim istemez r6 r1 600rr gsx_f dimi...arasında dağlar var ondan....
yoksa çok harika bi motor demiyo zaten kimse...ama parasına göre bence harika...olay sadece bu......
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
19 Ağustos 2009, 10:59
#15
-
19 Ağustos 2009, 11:07
#16
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
19 Ağustos 2009, 12:18
#17
forumda genelde okuyarak dolaşıyordum ama bu konuya yazmadan geçemeyeceğim. Genelde bir tasarım yapılıp piyasaya sürüldükten sonra;o kasa beğeni kazanırsa ve piyasada tutulursa o kasa üzerinde radikal değişikliklere gitmek tasarımcıyı ve üretici firmayı korkutan etkenlerden birisidir. Hiç bir firma ürettiği ürünün yenisini eskisinin gölgesinde bırakmak istemez. Bu gün otomotiv sanayisinde bile arçaların çizgileri yavaş yavaş alıştıra alıştıra değiştirilir ki biz buna makyajlı kasalar diyoruz. Hyosung burada yeni bir tasarımla karşımıza çıkmayıp makyajlı bir kasa ile gayette başarılı bir kuyruk ile karşımıza çıkmış. Yapılan eleştirilerin çok düşüncesizce ve yüzeysel düşünülerek sadece beğeni üzerinden değerlendirilerek yapıldığını düşünüyorum. Bu gün vw bile en çok tutulan golf modelini bilmem kaç nesildir yavaş hızlarla değiştiriyor insanları ince makyajlar ile o çizgiye alıştırdıktan sonra yeni kasaya geçiriyor. Şimdi hyosung doğru bir iş yapmıştır benim gözümde. Bir de başlık insanları yanıltıyor "Yeni kasa" değilde "Makyajlı kasa" diye bir diyeyazılırsa insanlar bariz farklar aramayacaklardır. İyi forumlar diliyorum herkese.
-
19 Ağustos 2009, 12:22
#18
Arka kuyruk ve koltuk tasarımı son derece modern ve şık olmuş bence.
Daha keskin hatlar, daha kalkık bir kuyruk ve yukarı doğru uzantılı, kuyruk grenajıyla bütünleşik ledli stopla, çok daha sportif bir görünüm kazanmış GT250R.
Beğendim.
Sınıfının en yakışıklısı bence.
-
19 Ağustos 2009, 12:41
#19
dreamdark adlı üyeden alıntı
Arka kuyruk ve koltuk tasarımı son derece modern ve şık olmuş bence.
Daha keskin hatlar, daha kalkık bir kuyruk ve yukarı doğru uzantılı, kuyruk grenajıyla bütünleşik ledli stopla, çok daha sportif bir görünüm kazanmış GT250R.
Beğendim.
Sınıfının en yakışıklısı bence.
alalımsanada 1 tane
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
19 Ağustos 2009, 13:23
#20
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
alalımsanada 1 tane
Şu an ihtiyacım dışında kendisi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler