Merhaba Derbi Gpr125 Cı Arkadaslar Sızlere Bır Sorum Olacak
Reklamlar
-
http://www.sahibinden.com/derbi_gpr_...XQQdisplayitem ARKADASLAR BU LINKE BAKIP BU KONU HAKKINDA BILGI VERIRSENIZ VE DIYER MOTORCU ABILERIMINDE BILGILERINE SUNUYORUM ACABA 125 CC DEN 170 CC YE CIKIYORMUS ACAB NEKADR DOGRU SOYLERMSIN SIMDIDEN ARKADASLAR TSK
arkadslar bu konu hakkında bılgısı olan yokmu hıc cevap yokta
Reklamlar
-
tabikide dogru böyle kitler mevcut fakat makine sahibinin ne kadar kullandigi ayri bir muamma(2500km diyor) nasil güveneceksinki belki adam canini cikartti satiyor dikkatli olmak lazim böyle seyler karsisinda senin motosikletin orjinal kalsin bulasma böyle seylere ugrastirir insani bosa zaman bosa para harcarsin elde ettigin sonuc belki tatmin bile etmeyecek sonucda 125 cc motorun sasisi belli yapacagi hiz belli fazlasi sagligin icin sorunlar dogurur kanimca.
saygilar selamlar... orjinalden sasma hicbir zaman !!!
-
tsk rman kardesım haklsın bır taraftan orjınal herzamn orjınaldır ama ınsan oglu ıste hıc bırzamn hıc ırsey yetmıyor bız ınsan ogluna herzamn daha fazlasını ıstıyor
-
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Bu kiti al bence fiyat uygun aşınıp aşınmadığı konusundada garanti veriyor adam..
Tornacıya ölçtürebilirsiniz diyor..
Sadece o pistonun fiyatı 200 tl civarında zaten.
Yanında silindiride cabası..
Keşke rs250 için olanı olsaydıda iki katını verseydim
ya kardes adama ozelden mesaj cektım bana ne kazandırı dıye ama bana ıc acıcı bır blgı vermede sadec 40 beygıre cıkar dedı ondan sonra baska bılgı vermedı bana baklım hayırlsı ne olur bılmem
-
Athena Kit'i yurtdışında çatır çatır kullanıyorlar. Derbi'nin şasisi aşırı kaliteli ve 40 beygiri rahat kaldırır. Ama krank falan kaldırır mı bilmem. Sahibi 2500KM kullandım diyor. Demek ki sorun çıkarmamış. Ben çok ciddi biçimde düşünüyodum bu kiti yurtdışından getirtmeyi ama sağlam bir performans egzozuyla birlikte kullanmak şart (son susturucu değil, komple egzoz) o yüzden çok pahalıya geliyor diye hiç bulaşmamıştım o işe. Bence kafaya koyduysan al.
Rman, "125cc'lik motorun şasisi belli, yapacağı hız belli" demişsin de bu 4 zamanlı, cbr125 gibi bir motor değil. İki zamanlı, çok ciddi güç üreten bir yarış makinesi. Şasi çok rahat kaldırır yani. Sadece krankı düşünmek lazım. İstanbul'da Extrema gibi adam olsa, biraz da güvence verse "birlikte toplarız merak etme" falan dese gözüm kapalı alırdım.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
Amortisörleri, frenleri, motoru vs. standartları belli bir limite ve sürate göre düşünülüp tasarlanmış bir motor bu. Hadi ufak tefek bir performans artışı olsa neyse de, büyük bir güç artışından bahsediyoruz. Derbi zaten kategorisinin limitlerinde bir makine, daha da zorlamak gereksiz ve tehlikeli bir girişim olur diye düşünüyorum. Orjinalini bozmayın derim. Nacizane kişisel görüşümdür.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Amortisörleri, frenleri, motoru vs. standartları belli bir limite ve sürate göre düşünülüp tasarlanmış bir motor bu. Hadi ufak tefek bir performans artışı olsa neyse de, büyük bir güç artışından bahsediyoruz. Derbi zaten kategorisinin limitlerinde bir makine, daha da zorlamak gereksiz ve tehlikeli bir girişim olur diye düşünüyorum. Orjinalini bozmayın derim. Nacizane kişisel görüşümdür.
Aslında doğru yaklaşıyosun olaya ama bu performans kitleri gpr ve dtr için üretiliyor ve dünyada, özellikle avrupada inanılmaz çok satıyor. Yani yeterince test edilmiş bir ürün. Bence sadece kranktan yana düşünmen gerek.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
Anlıyorum, peki bu testler sonucunda krank ile ilgili bir bilgiye rastlayabildin mi acaba?
Bir de ben ne olursa olsun sadece performans artırıcı modifikasyon girişimlerinin, motorun diğer aksamında buna paralel bir iyileştirme yapılmadan uygulanması taraftarı değilim. Lastik kalınlığı, amortisör sertliği, hep standardın üst limitlerine göre düşünülmüş. Misal, gitti mi durması da dert, frenlerde de çalışma yapmak gerekir. Arabalarda da bu şekildedir. Sonuçta diyelimki bu makine en fazla 160 ile giderken durmak için tasarlandı. 190 ile giderken frene uygulanacak basınç hayli fazla olacak bu durumda. Bu ve bunun gibi ince detaylar hep risk teşkil ediyor bana göre. Sonuçta 125'lik makina, canını çıkarmamak lazım gibi geliyor bana. Belki motora bir zararı olmayabilir ama kullanıcı için tehlikeli olabilir.
-
ketchup adlı üyeden alıntı
Athena Kit'i yurtdışında çatır çatır kullanıyorlar. Derbi'nin şasisi aşırı kaliteli ve 40 beygiri rahat kaldırır. Ama krank falan kaldırır mı bilmem. Sahibi 2500KM kullandım diyor. Demek ki sorun çıkarmamış. Ben çok ciddi biçimde düşünüyodum bu kiti yurtdışından getirtmeyi ama sağlam bir performans egzozuyla birlikte kullanmak şart (son susturucu değil, komple egzoz) o yüzden çok pahalıya geliyor diye hiç bulaşmamıştım o işe. Bence kafaya koyduysan al.
Rman, "125cc'lik motorun şasisi belli, yapacağı hız belli" demişsin de bu 4 zamanlı, cbr125 gibi bir motor değil. İki zamanlı, çok ciddi güç üreten bir yarış makinesi. Şasi çok rahat kaldırır yani. Sadece krankı düşünmek lazım. İstanbul'da Extrema gibi adam olsa, biraz da güvence verse "birlikte toplarız merak etme" falan dese gözüm kapalı alırdım.
ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
saygilarimla...
-
O kiti alıpta üzülecekleri sanmıyorum..
Diyorum ya keşke rs250 için o fiyatlara bulsamda bende alsam
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
tsk
rman adlı üyeden alıntı
ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
saygilarimla...
arkadasım sende kendıne haklısın ama ıste dedıgım gıbı bız ınsan oglu hıc bırzaman az yetınemıyoruzz
-
http://www.motosiklet.net/forum/satm...perfomans.html
bu siteden bi arkadaş satıyodu emininm sana daha çok yardımcı olucaktır.
-
derbici_52 adlı üyeden alıntı
arkadasım sende kendıne haklısın ama ıste dedıgım gıbı bız ınsan oglu hıc bırzaman az yetınemıyoruzz
O zaman fazer verelim sana. seni uzuuuuunca bi süre idare edicektir emin olabilirsin.
-
rman adlı üyeden alıntı
O zaman fazer verelim sana. seni uzuuuuunca bi süre idare edicektir emin olabilirsin.
tsk kardes onada sıra gelcek zamnla her sey ha dedımmı olmuyor arkadsım ama kullanmaya verırım dersen hıcte hayır deme yanııı
erdemd adlı üyeden alıntı
tsk kardes zaten bızde onu tartısıyoruz
-
rman adlı üyeden alıntı
ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
saygilarimla...
Rman seni yanlış anlamışım afedersin. Günümüzde insanlara 2 zamanlı makineleri anlatmakta çok zorlanıyorum da. Tecrüben konusunda bi bilgim yoktu. Rs125 konusunda haklısın aslında. En azından insanın aklında "acaba bu kitin herşeyini doğru ayarladım mı? Şuan tam randıman alıyor muyum? gerekenden fazla mı yakıyor? o takırtı neydi?" gibi soru işaretleri kalmaz. Ama iki zamanlı motor da modifikasyon için yapılmış aslında. Satarken sorun çıkardığı belli, yoksa o adam da 550 liraya kiti ayrı satmazdı. Hobi işi işte.. Gözü kesen alsın denesin, burda da sonuçları paylaşsın =) Zaten o frenler falan gpr'a bir beden büyük. Ben bunca zamandır tek kaliper kullandığım halde frenlerini seviyordum =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)