Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Merhaba Derbi Gpr125 Cı Arkadaslar Sızlere Bır Sorum Olacak

    REKLAM ALANI
  1. #1
    derbici_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    KTM 450 EXC
    http://www.sahibinden.com/derbi_gpr_...XQQdisplayitem ARKADASLAR BU LINKE BAKIP BU KONU HAKKINDA BILGI VERIRSENIZ VE DIYER MOTORCU ABILERIMINDE BILGILERINE SUNUYORUM ACABA 125 CC DEN 170 CC YE CIKIYORMUS ACAB NEKADR DOGRU SOYLERMSIN SIMDIDEN ARKADASLAR TSK

    arkadslar bu konu hakkında bılgısı olan yokmu hıc cevap yokta


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    tabikide dogru böyle kitler mevcut fakat makine sahibinin ne kadar kullandigi ayri bir muamma(2500km diyor) nasil güveneceksinki belki adam canini cikartti satiyor dikkatli olmak lazim böyle seyler karsisinda senin motosikletin orjinal kalsin bulasma böyle seylere ugrastirir insani bosa zaman bosa para harcarsin elde ettigin sonuc belki tatmin bile etmeyecek sonucda 125 cc motorun sasisi belli yapacagi hiz belli fazlasi sagligin icin sorunlar dogurur kanimca.
    saygilar selamlar... orjinalden sasma hicbir zaman !!!
    http://difm :cat:

  3. #3
    derbici_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    KTM 450 EXC
    tsk rman kardesım haklsın bır taraftan orjınal herzamn orjınaldır ama ınsan oglu ıste hıc bırzamn hıc ırsey yetmıyor bız ınsan ogluna herzamn daha fazlasını ıstıyor

  4. #4
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Bu kiti al bence fiyat uygun aşınıp aşınmadığı konusundada garanti veriyor adam..
    Tornacıya ölçtürebilirsiniz diyor..
    Sadece o pistonun fiyatı 200 tl civarında zaten.
    Yanında silindiride cabası..
    Keşke rs250 için olanı olsaydıda iki katını verseydim
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  5. #5
    derbici_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    KTM 450 EXC
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kiti al bence fiyat uygun aşınıp aşınmadığı konusundada garanti veriyor adam..
    Tornacıya ölçtürebilirsiniz diyor..
    Sadece o pistonun fiyatı 200 tl civarında zaten.
    Yanında silindiride cabası..
    Keşke rs250 için olanı olsaydıda iki katını verseydim
    ya kardes adama ozelden mesaj cektım bana ne kazandırı dıye ama bana ıc acıcı bır blgı vermede sadec 40 beygıre cıkar dedı ondan sonra baska bılgı vermedı bana baklım hayırlsı ne olur bılmem

  6. #6
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Athena Kit'i yurtdışında çatır çatır kullanıyorlar. Derbi'nin şasisi aşırı kaliteli ve 40 beygiri rahat kaldırır. Ama krank falan kaldırır mı bilmem. Sahibi 2500KM kullandım diyor. Demek ki sorun çıkarmamış. Ben çok ciddi biçimde düşünüyodum bu kiti yurtdışından getirtmeyi ama sağlam bir performans egzozuyla birlikte kullanmak şart (son susturucu değil, komple egzoz) o yüzden çok pahalıya geliyor diye hiç bulaşmamıştım o işe. Bence kafaya koyduysan al.

    Rman, "125cc'lik motorun şasisi belli, yapacağı hız belli" demişsin de bu 4 zamanlı, cbr125 gibi bir motor değil. İki zamanlı, çok ciddi güç üreten bir yarış makinesi. Şasi çok rahat kaldırır yani. Sadece krankı düşünmek lazım. İstanbul'da Extrema gibi adam olsa, biraz da güvence verse "birlikte toplarız merak etme" falan dese gözüm kapalı alırdım.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  7. #7
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Amortisörleri, frenleri, motoru vs. standartları belli bir limite ve sürate göre düşünülüp tasarlanmış bir motor bu. Hadi ufak tefek bir performans artışı olsa neyse de, büyük bir güç artışından bahsediyoruz. Derbi zaten kategorisinin limitlerinde bir makine, daha da zorlamak gereksiz ve tehlikeli bir girişim olur diye düşünüyorum. Orjinalini bozmayın derim. Nacizane kişisel görüşümdür.

  8. #8
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisörleri, frenleri, motoru vs. standartları belli bir limite ve sürate göre düşünülüp tasarlanmış bir motor bu. Hadi ufak tefek bir performans artışı olsa neyse de, büyük bir güç artışından bahsediyoruz. Derbi zaten kategorisinin limitlerinde bir makine, daha da zorlamak gereksiz ve tehlikeli bir girişim olur diye düşünüyorum. Orjinalini bozmayın derim. Nacizane kişisel görüşümdür.
    Aslında doğru yaklaşıyosun olaya ama bu performans kitleri gpr ve dtr için üretiliyor ve dünyada, özellikle avrupada inanılmaz çok satıyor. Yani yeterince test edilmiş bir ürün. Bence sadece kranktan yana düşünmen gerek.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  9. #9
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Anlıyorum, peki bu testler sonucunda krank ile ilgili bir bilgiye rastlayabildin mi acaba?
    Bir de ben ne olursa olsun sadece performans artırıcı modifikasyon girişimlerinin, motorun diğer aksamında buna paralel bir iyileştirme yapılmadan uygulanması taraftarı değilim. Lastik kalınlığı, amortisör sertliği, hep standardın üst limitlerine göre düşünülmüş. Misal, gitti mi durması da dert, frenlerde de çalışma yapmak gerekir. Arabalarda da bu şekildedir. Sonuçta diyelimki bu makine en fazla 160 ile giderken durmak için tasarlandı. 190 ile giderken frene uygulanacak basınç hayli fazla olacak bu durumda. Bu ve bunun gibi ince detaylar hep risk teşkil ediyor bana göre. Sonuçta 125'lik makina, canını çıkarmamak lazım gibi geliyor bana. Belki motora bir zararı olmayabilir ama kullanıcı için tehlikeli olabilir.

  10. #10

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Athena Kit'i yurtdışında çatır çatır kullanıyorlar. Derbi'nin şasisi aşırı kaliteli ve 40 beygiri rahat kaldırır. Ama krank falan kaldırır mı bilmem. Sahibi 2500KM kullandım diyor. Demek ki sorun çıkarmamış. Ben çok ciddi biçimde düşünüyodum bu kiti yurtdışından getirtmeyi ama sağlam bir performans egzozuyla birlikte kullanmak şart (son susturucu değil, komple egzoz) o yüzden çok pahalıya geliyor diye hiç bulaşmamıştım o işe. Bence kafaya koyduysan al.

    Rman, "125cc'lik motorun şasisi belli, yapacağı hız belli" demişsin de bu 4 zamanlı, cbr125 gibi bir motor değil. İki zamanlı, çok ciddi güç üreten bir yarış makinesi. Şasi çok rahat kaldırır yani. Sadece krankı düşünmek lazım. İstanbul'da Extrema gibi adam olsa, biraz da güvence verse "birlikte toplarız merak etme" falan dese gözüm kapalı alırdım.
    ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
    saygilarimla...
    http://difm :cat:

  11. #11
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    O kiti alıpta üzülecekleri sanmıyorum..
    Diyorum ya keşke rs250 için o fiyatlara bulsamda bende alsam
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  12. #12
    derbici_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    KTM 450 EXC

    tsk

    Alıntı rman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
    saygilarimla...
    arkadasım sende kendıne haklısın ama ıste dedıgım gıbı bız ınsan oglu hıc bırzaman az yetınemıyoruzz

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul - Fındıkzade
    Motosikleti
    Leike gitti kaldık kawaya
    http://www.motosiklet.net/forum/satm...perfomans.html


    bu siteden bi arkadaş satıyodu emininm sana daha çok yardımcı olucaktır.

  14. #14

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    Alıntı derbici_52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım sende kendıne haklısın ama ıste dedıgım gıbı bız ınsan oglu hıc bırzaman az yetınemıyoruzz
    O zaman fazer verelim sana. seni uzuuuuunca bi süre idare edicektir emin olabilirsin.
    http://difm :cat:

  15. #15
    derbici_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    KTM 450 EXC
    Alıntı rman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman fazer verelim sana. seni uzuuuuunca bi süre idare edicektir emin olabilirsin.
    tsk kardes onada sıra gelcek zamnla her sey ha dedımmı olmuyor arkadsım ama kullanmaya verırım dersen hıcte hayır deme yanııı

    Alıntı erdemd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/satm...perfomans.html


    bu siteden bi arkadaş satıyodu emininm sana daha çok yardımcı olucaktır.
    tsk kardes zaten bızde onu tartısıyoruz

  16. #16
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı rman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ketchup kardesim,, 125 cclik motorun sasisi belli, yapacagi hiz belli derken zaten 2 zamanli special bir motosiklet icin gecerli olan limitlerden bahsediyorum bildiginiz üzere cbr la kiyaslamaya sokacak kadar bilgisi kit bir insan olmamakla beraber 17 yildir motosiklet kullanirim(150000+). benim söylemek istedigim arkadasin motosiklete masraf yapmamasi vede orjinalligini bozmamasi(satarken zorlanir belki satamaz elinde bile kalir,bizim milletimizi bilirsin kafasina gicik girer), ha derbi kaldirmazmi 40 bg i tabikide kaldirir. Bu durumda söyle bir sonuca baglamak isterim: arkadas düsünürmü bilmem ama rs 125 e degistirse motorunu daha tatli olmazmi biraz daha para biriktirse hem degisik bir motosiklete binmis olur hemde kafasinda soru isareti olmaz. Acaba ben bu modifikasyonlari motosiklete uyguladigim zaman ne gibi bir sonuc elde edicem diyede düsünmez. Ama tabiki bu zevk meselesi para meselesi +zaman bizler fikirlerimizi aktarmak icin buradayiz kalkip athena kitin parasini ben vericek degilim yada sizler. Arkadas diledigi gibi yapsin madem öyle imkanlari dahilinde, ben ona bol sanslar diliyorum insallah istedigi sonucu elde eder üzülmesini istemem. Cünkü motosiklet konusunda üzülmeye hic tahammülüm yoktur benimde.
    saygilarimla...
    Rman seni yanlış anlamışım afedersin. Günümüzde insanlara 2 zamanlı makineleri anlatmakta çok zorlanıyorum da. Tecrüben konusunda bi bilgim yoktu. Rs125 konusunda haklısın aslında. En azından insanın aklında "acaba bu kitin herşeyini doğru ayarladım mı? Şuan tam randıman alıyor muyum? gerekenden fazla mı yakıyor? o takırtı neydi?" gibi soru işaretleri kalmaz. Ama iki zamanlı motor da modifikasyon için yapılmış aslında. Satarken sorun çıkardığı belli, yoksa o adam da 550 liraya kiti ayrı satmazdı. Hobi işi işte.. Gözü kesen alsın denesin, burda da sonuçları paylaşsın =) Zaten o frenler falan gpr'a bir beden büyük. Ben bunca zamandır tek kaliper kullandığım halde frenlerini seviyordum =)
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)