arkadaşlar aranızda zx-6r veya kawasaki modellerinden anlayan warsa bana yardım edebilirmi 2. el almayı düşünüyorum ama motorun ömrünün ortalama kaç km olduğunu bilmiyorum
arkadaşlar aranızda zx-6r veya kawasaki modellerinden anlayan warsa bana yardım edebilirmi 2. el almayı düşünüyorum ama motorun ömrünün ortalama kaç km olduğunu bilmiyorum
20.000'i geçmesin diyerek kendimi ortaya atıyorum. Ama 2. el race motor alınmaz diyenlerde çıkacaktır
peki 20000 i geçse de alsam motorun yürür aksamını serviste yaptırsam düzen tutarmı
yani kısaca aslında öğrenmek istediğim motoru sıfırdan yaptırsam düzen tutarmı bide kaça patlar montaj dahil 2005 kasa zx-6r için
Kardeşim o nasıl bir mantık ; 20 000 de biter demek ne demektir ???
125 Lik motorlar 45-50 000 yapabilirken ZX6R Nası 20 000 de bitsin
Kardeşim Benim arkadasımın ZX7R ı var Giresun'da... 51 000 de 98 model hala saat gibi çalısıyor... Tamamen orjinal
2005 Model 25 000 km ye kadar orjinal olan motoru alabilirsin ; ama iyi baktırman gerek.. Motora anahtar değmemiş olacak haa
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
15000 ytl ayırabiliyorum en fazla
www.sahibinden.com da bişiler buldum ama km si çok daha önce hiç yarış motoru kullanmadım bilgim yok ben kayseride oturuyorum kayseride pek motorcuda yok ensesinden yapışıp soruyum:D şimdiden cewaplarınız için tşk ederim ayrıca bu motor 100km de kaç lt yakar onu da bilmiyorum:D bilen warsa yardımcı olursa çok sevinirim
oooooooooooo şimdi olmadı işte.. Daha önce hiç motor kullanmamış birisi için ZX6R Ölüm makinası dır... Bu motoru kesinlikle önermiyorum eğer hiç kullanmadıysan.. Hyosung GT 250 R önerebilirim ; Hem fiyatı yarısından da düşük
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
motor kullandım ama yarış motoru değil yani racing model kullanmadım niye süremiyim onu anlamadım şöle diyim sorun motor ağırsa ben 4 senedir ve hala body sporu ile uğraşıyorum 90 kg bar kaldıran biri için pek de zor değil diye düşünüyorum eğer sorun motorun hacmiyse ama siz daha iyi bilirsiniz sonuçta kullanıyosunuz yani süremezmiyim sizce???? başlarken 250 cc mi almalıyım yani ??
Supersportlar Diğer motorlardan cok farklıdır.. Tüm hareketler i vücudunla yönlendirirsin... Ve hızlı motorlardır ; atakdırlar... Bir anda anlamazsın kafa kaldırır motor sen altında kalırsın.. Yine de düşünürsen sen bilirsin; ama Supersport baslama motoru senin için Hyosung oLMalı diye düşünüyorum.. Hem tip olarak aynı ebatlarda Hem de baslangıc için hızı ideal... 170 km/h a çıkabilen motorlar Hyosunglar
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Mehmet, body buildingle falan uğraştığını iyi niyetinle yazdığına ve olayı sadece kiloyla ağırlıkla ilişkelendirmenin konuyu bilmediğine bağlayırorum, yanlış anlama ama çok güldüm yahu.
Konu ağırlık vey onu kaldırma meselesi değil, yani gerekli fiziki özelliklere sahip, araba ve bisiklet kullanmayı bilen her bay/bayan bu motosikletleri düz yolda götürür getirir saatlerce gezer sorun yaşamaz belki hiç. Konu bu değil zaten, Buna kullanmak diyorsan, kullanırsın tabi neden olması...
Önemli olan acil durumlardaki veya trafikteki reaksiyonlarımızın gelişmesidir ki; bu zaman ister ve motor üstünde geçirdiğin zaman da sana tecrübe olarak geri döner. Bu zaman içinde birçok acil durum görürsün, motorun kullanma prensiplerini ve temel bilgilerini edinirsin vs.
Yukarıda aklıma gelen ve unuttuğum birçok sebep için altındaki makinanın ilk başta hata affeder (Yani sürücü kaynaklı hataları tolare edebilir) bir alet olması tercih edilir bu sebeple düşük cc. en mantıklı seçim olarak yeni başlayanlara önerilir.
Cakalaz'ın önerisi gayet makul, bir düşün araştır bak Hyo gt250r'a belki beğenirsin, sonra 600cc.'de olur...
aslında benim hep hayalimdi zx-6r yani Hyosung alıp acemiliği atmak ve ayrıca satarken zarar edeceğimden ötürü istemiyorum yani er yada geç kawasaki yi alıcam ama Hyosung la başlamadan direk alsam zx-6r yi yani hiç kullanamazmıyım yani zaman la öğrenemezmiyim yok illa olmaz kesin kaza geçirirsin yada 600 cc için mutlaka düşük cc kullanman gerekiyo derseniz sorun değil 250 cc ile başlarım ama o kadar şart değilmi yada alsam bi iki ay 2. vitesin üstüne geçmesem öğrenemezmiyim:D
yok ben bilmiyorum ne ile alakalı ama öyle yaptığım bi sporda war faydası olurmu diye söyledim yani dedim ya kayseride oturuyorum racing motor yok diye yani racing motor almadan önce gidipte scooter kullanana sormam braz garip olur diye sizlere soruyorum
zamanın behrinde bu konuyla ilgili açtığım konusyu göstereyim
http://www.motosiklet.net/forum/moto...luk-nasil.html
not:ben cbr 125 ile 2000 km yaptıktan sonra 600rr aldım
ama iyiki o 125 liğe binmmişim diyorum insana çok şey katıyor kesinlikle
Kesin kaza yaparsın, düşersin demek medyumculuk olur, onu bizim söylememiz imkansız ama belli özelliklere haiz olmadan yani, yeterli olmadan bir cihazı kullanmaya başlıyacaksın risk potansiyelleri bazında bak olaya.
Şöyle bir örnek vereyim. Diyelimki üniversite sınavına girdin, pek bir bilgin yok, sorulara baktın bildiğini yaptın gerisini attın. O da ne 2 ay sonra sonuçlar geldi puanın O.D.T.Ü Fiziği tutuyor, bir sevinç kaydını yaptırdın, okul başladı herşey çok güzel senin için, üni'de yaşam, kızlar vs... Kısacası hayatında bu kadar mutlu olamazdın çünkü senin için bir rüyaydı O.D.T.Ü...
İlk senen ve vizeler başladı ve ilk sınav Türk Dili; zor da olsa geçtin belki, Matematik, Fizik, Kimya kırıklar, zorlanmalar arka arkaya geldi bu daha başlangıç ve sen sendelemeye kara kara düşünmeye başladın bile nasıl bitecek bu okul diye.
Neden? Çünkü sen oraya ait değildin, bilgi dağarcığın yetersizdi, yani gerekli kualifikasyona (kalifiye) uygun değildin. Sınav ne için var belli alt yapıya sahip insanları eleyip okuyabilecekleri alanlara yönlenirmek için, sonradan sıkıntı çekmesinler diye. (Türkiye'de belki tam olarak böyle değil ama bu bir örnek, mükemmel düşün)
Bu örnek gibi düşün, belki iyi çalışıp bütün sınavlarını verebilirsin ama alt yapını asla oluşturamazsın. Oradan mezun alt yapısı da olan bir insanla, aynı kefeye koymazsın kendini. Alt yapı çok önemlidir senin yaptığın sadece sınav geçmek için ezber olur. Önce belli özelliklere haiz ol sonradan ah vah demiyesin...
Motosiklette aynı, uçakta, arabada kimse yetersiz birinin altına Ferrari çekmeyi, yetersiz bir pilota b737 vermeyi uygun bulmaz değil mi?
Ek: Burhan ne yaptın sen yahu 2000km.'de az hem de çok az, neyse almışsın artık bence sınır en az 2 yıl yaklşık 15.000-20.000 km. kim ne derse desin. Keşke AB'deki 2 yıl kuralı yasalaşsa ve uygulansa diyorum bazen...
DGRMR ; Arkadaşım olayı açmış yeterince
Şu konuya da bi açıklık getireyim ; Hyosung ikinci el alırsın temiz bi tane zarar etmeden yine satarsın... Sorun deil ; ama dediğimiz gibi kesinlikle düşük cc ile baslaman gerekiyor... Seni tanımıyoruz ama seni düşünüyoruz
Bu yazılardan sonra kararını iyi ver.. Ne sen Ne de bir baskaları arkandan üzülsün...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
merhaba arkadşım..çok tehlikeli bi topic açmışsın,sürmedim ve ss almak istiyorum bu forumda buna kızacak(yanlış anlama iyiliğin için) çok kişi var..velhasıl
ss ağır güçlü vede doğal olarak hızlı motor olduğu için öncelikle motoru sonrda kendini kontrol etmeyi iyi bilmen lazım.ufak bi hata yada gaza gelmen kötü sonuçlara yol açaçaktır.
ama ben alma ölürsün diyenlerden değilim,al dikkat et gaza gelme..gaz verme
abiler en iyisi bi mobilet bi tanede zx-6r alıyım zx-6r yi çalıştırıyım sabahları üstüne binmeden yarım saat sesini dinliyim sonrada mobiletlemi geziyim napıyım:d
peki abi farzedelim sizi dinleyip Hyosung aldım ne kadar sürede en erken acemiliğim geçer
Mehmetçiğim, öncelikle yukarıdaki yazıyı bir daha oku. O.D.T.Ü'yü kazanacak hale geldiğinde alt yapını oluşturduğunda zaten bir talihsizlik olmazsa girersin değil mi? Girebilecek bilgi ve tecrübedeysen de kolayca adepte olur kazasız belasız, bir sürü sıkıntı yaşamadan okur bitirirsin.
Gelişmiş ülkelerde bu iş için limit 2 yıldır. 2 yıl da ortalama bir sürücü için yaklaşık 15.000 - 20.000 km.'dir, doğrusu da budur bence... Acele etme, şimdi içinden bu çok diyebilirsin, hatta bir çok 600'lük kulllanıcısı da çok diyebilir fakat ben kişiye bakmam; genele, deneye bakarım ona göre konuşurum, elbet değişik fikirde kişiler olacaktır, önemli olan bu yazılarla sana düşündürtüklerimizdir. Sen ne düşünüyorsan o olur zaten... O yüzden en az 2 yıl kullan, alacağın düşük cc.'yi...
Acemilik geçmez kardeş 40 sene motosiklet kullansanda , en düşüğünden başlayıp 20.000 km lerde yapsan yine her motosiklette öğreneceğin bi ders çıkar karşına,ama senin 600 lük bi makinaya güvenle binmen için hyo da bi 20.000 km yapman yeter...km den kastımız düz yolda 20.000 km yapıp motoru atmak değil,trafikle haşır neşir hüşür katır kütür olman
2 gözüm 2 tekerim var , 4 aç gözünü 4 tekerin var !!! :bounce:
eskilerin bi lafı war: atın ölümü arpadan olsun diye:d
şaka tabi.....:D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)