Motor Kiyafetinde yeni bir devrim. Profesiyonel arkadaslarin goruslerini bekliyorum
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
ilginç bir kıyafet,
peki bunun ısı ayarı nasıl yapılıyor? yani motor ısısı 100 derecelere ulaştığı zaman ranyatör suyuda o ısılarda oluyo kızarmış tavuğa dönmeyiz dimi
bide içlik olarak giyildiği için içerde suyn gezmesi insanı gıdıklamazmı?
-
çook güzel faydalı olacaga bnzio ama fiat aşırı deil mi ?_
[FONT="System"][/FONT] Kap Redbull"unu Gel GÜzelim::comico::
-
İlk önce bilgiler için sağol. ben profesyonel motorcu değilim ancak motoru aldığım ilk günden beridir uzun yoldayım ve özellikle soğuğu iyi biliyorum... çalışmasına bir laf diyemem ancak benim için sıocaklığından ziyade teknik eksikliği olup olmadığı önemlidir... bunlarıda şöyle soruyum;
1- Bu sistem motor soğutma suyuna bağlanıyor. ve vücuda bu suyu taşıyor. ilk olarak bu su taşınıyorda bir kaza anında benim motordan atmama gerekirse bağlantılar çabuk çözülecekmi yoksa benide motorla sürükleyecekmi?
2-Soğutma suyunu buna verdiğin anda soğutma sisteminde hava yapma olayı için ne gibi bir önlem alındı?
3-motor fazladan soğuyacağından termodinamik dengesi bozulacak motor için ne gibi bir önlem alındı?
bir kaç sorum daha var ancak en önemlileri bu şu an için... bu sistem yerine bence elektrikli bir sistem daha sağlıklı olurdu ne soğutma sistemiyle ilgisi olurdu nede direk motorun çalışmasıyla artı bağlantıda ince bir kablo kullanılarak düşme anında bu kablonun rahat kopmasıda sağlanabilirdi....
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı
İlk önce bilgiler için sağol. ben profesyonel motorcu değilim ancak motoru aldığım ilk günden beridir uzun yoldayım ve özellikle soğuğu iyi biliyorum... çalışmasına bir laf diyemem ancak benim için sıocaklığından ziyade teknik eksikliği olup olmadığı önemlidir... bunlarıda şöyle soruyum;
1- Bu sistem motor soğutma suyuna bağlanıyor. ve vücuda bu suyu taşıyor. ilk olarak bu su taşınıyorda bir kaza anında benim motordan atmama gerekirse bağlantılar çabuk çözülecekmi yoksa benide motorla sürükleyecekmi?
2-Soğutma suyunu buna verdiğin anda soğutma sisteminde hava yapma olayı için ne gibi bir önlem alındı?
3-motor fazladan soğuyacağından termodinamik dengesi bozulacak motor için ne gibi bir önlem alındı?
Bu sistemin elektrikli olmamasinin bir kac ana sebebi var.
1- Bu kiyafeti endurocularda kullaniyor ve suyun icine girseler bile cihaz isitmaya devam eder. Fakat elektrikte risk olayi yukselir.Kiyafet komple islansa bile ariza yapmiyor , elektrik te carpilma riski var.
2- Elektrik isiticilar cabuk isi kaybediyor.Bu tip bir kiyafet icin de cok enerji lazim akuye yrsiz bir yuklenme olacak.
3- Tulum icinden elektrik kablosu gectiginde esnekliginin azalmasi lazim. Cunku harektli olan kablo zamanla kopmalara maruz kalir.Fakat su borusunun omru buna gore cok daha uzun.
4- Cihaz da cift emniyet sistemi var. Siz motoru atlayarak terk ettiginizde hem su kesiliyor hemde klips basit bir zorlama ile cikiyor.Ornegin motordan indiginizde eger klipsi cozmeyi unutur ve hareket ederseniz , yine sizin pesinizden motoru devirmeyecektir.
bir kaç sorum daha var ancak en önemlileri bu şu an için... bu sistem yerine bence elektrikli bir sistem daha sağlıklı olurdu ne soğutma sistemiyle ilgisi olurdu nede direk motorun çalışmasıyla artı bağlantıda ince bir kablo kullanılarak düşme anında bu kablonun rahat kopmasıda sağlanabilirdi....
1- Motordan atlaman gerekir ise yada ani bir sekilde inmen gerekir ise klipsi cozmen gerekmiyor hizla yapilan bu harket ile klips zaten kendini birakiyor ve motorun suyu o anda kesiliyor.
2- Inbox yada Tank pad adi altinda iki adet regulator var. Bunlar suyun sana gelecegi sicakligi , hava yapmamasini sagliyor.Bu regulatorun icine iki ped sise su koyuyorsunuz. Yani motorun suyu degil sizin suyunuz dolasiyor.
3-Zaten ikinci cevap bununda cevapliyor motorun radyator suyunu kendi suyunu isitmak icin kullaniyor. Sizin ihtiyaciniz olan sicaklik max 30 C dir. O yuzden bu tip dusuk bir sicaklik motorun radyotor suyuna hic bir etki yapmamaktadir. Sicaklik derecesi digital kadran ile ayarlanabiliyor. Motorun gercek sicakligi regulatore girip cikiyor sizin vucudunuza degil. Olasi bir kaza aninda bile boru patlasa size temas eden su sicakligi banyodaki sudan daha sicak degil.Her hangi bir yanma tehlikesi o yuzden yok.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Birde buna alternatif olarak elektrikli yelekler var. Motorunuzun direk aküsünden bağlantı yapılarak çalışan yelek şeklindeki ısıtıcı, montunuzun altında gayet güzel işlev görmekte.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
Kaiser adlı üyeden alıntı
Birde buna alternatif olarak elektrikli yelekler var. Motorunuzun direk aküsünden bağlantı yapılarak çalışan yelek şeklindeki ısıtıcı, montunuzun altında gayet güzel işlev görmekte.
Elektrikli sistem sandiginiz kadar basarili bir sistem degil. Mesala cok enerji harciyor ve elektrikli yelekleri ornegin BMW motorlara bagladiginiz da ABS ve diger elektrikli sistemler devre disi kaliyor. Bu uyumsuzluk yuzuden sicak su sistemi daha mantikli.
Onumuzdeki sene de cakmak gazi ile calisan model cikacak. Bu gaz 10cm uzunlugunda bir tup icinde ve motora baglanmadan bagimsiz kullaniyor. Yani istersen o kiyafeti giy ve tum gun disarda dolas
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
ilginç bir ürün.kullanımını araştırmak gerek
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
01 Aralık 2007, 02:25
#10
özellikle uzun yol yapanlar için ideal ama fiyatı bizi aşar
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
01 Aralık 2007, 02:31
#11
çok hoşum gitti bence sürekli motor üstünde olan arkadaşlar için güzel düşünülmüş
-
01 Aralık 2007, 02:35
#12
çok ilginç ve farklı bir tasarım.aslında ürünü önümüzdeki motosiklet 2008 fuarında yakından görüp incelemek hatta demoları varsa motor üzerinde tecrübe etmek en mantıklısı olurdu.fiyatlandırma konusu biraz TR standartları üzerinde geldi bana.teşekkürler paylaşım için zeda3000 emeğine sağlık
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
01 Aralık 2007, 23:00
#13
zeda3000 adlı üyeden alıntı
1- Motordan atlaman gerekir ise yada ani bir sekilde inmen gerekir ise klipsi cozmen gerekmiyor hizla yapilan bu harket ile klips zaten kendini birakiyor ve motorun suyu o anda kesiliyor.
2- Inbox yada Tank pad adi altinda iki adet regulator var. Bunlar suyun sana gelecegi sicakligi , hava yapmamasini sagliyor.Bu regulatorun icine iki ped sise su koyuyorsunuz. Yani motorun suyu degil sizin suyunuz dolasiyor.
3-Zaten ikinci cevap bununda cevapliyor motorun radyator suyunu kendi suyunu isitmak icin kullaniyor. Sizin ihtiyaciniz olan sicaklik max 30 C dir. O yuzden bu tip dusuk bir sicaklik motorun radyotor suyuna hic bir etki yapmamaktadir. Sicaklik derecesi digital kadran ile ayarlanabiliyor. Motorun gercek sicakligi regulatore girip cikiyor sizin vucudunuza degil. Olasi bir kaza aninda bile boru patlasa size temas eden su sicakligi banyodaki sudan daha sicak degil.Her hangi bir yanma tehlikesi o yuzden yok.
denildiği gibi bir sitemse gayet mantıklı. ben motorun soğutma suyu yazdığınız için sordum. hem sistemin hava yapma durumu vadı hemde dediğim durumlar.... bu şekildeyse yine motorun ısıl dengesini azda olsa bozacaktır ancak profesyonel bir sistem kullanıldıysa-ki konuşmalarınızdan onu anladım sorun yok demektir.... yanlız fiyat konusunda biraz şüpheliyim. bu tarz bir kıyafeti en çok talep edecek kişiler kuryelerdir. onlarında kazanç durumları malum baya pahalı gelecektir....
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
01 Aralık 2007, 23:12
#14
baskentın asi pilotuna katılıorum...sıstem gusel ama bana bıraz pratık deılmıs gıbı gelde vede pahalı...ama uzun yol ıcın cok ıdeal..
-
01 Aralık 2007, 23:13
#15
cbr125faik adlı üyeden alıntı
baskentın asi pilotuna katılıorum...sıstem gusel ama bana bıraz pratık deılmıs gıbı gelde vede pahalı...ama uzun yol ıcın cok ıdeal..
valla tam benlik.... dün gece gene bi tarafları dondorduk yollarda he
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
02 Aralık 2007, 00:35
#16
başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı
bu tarz bir kıyafeti en çok talep edecek kişiler kuryelerdir. onlarında kazanç durumları malum baya pahalı gelecektir....
Kuryelerin tercihi hava soğutmalı kücük ccli motorlar olduugndan pek sanmam ama büyük motorlu arkdaşlara ve senin gibi Ankara gibi bi yerde kalanlar için ideal Ayrıca uzun yol için pratiklik gerekmiyo sıcak bi ortam güzel olur valaa
-
02 Aralık 2007, 00:45
#17
-
02 Aralık 2007, 01:10
#18
bunu dublajda giyebilirmiyim acabaa menecerim
-
02 Aralık 2007, 01:45
#19
1000euro ya motor alındığı için satılacağını pek sanmıyorum. ama bizim butaraflar soğuk buralara yarar bişey. Bence güzel buluş.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
02 Aralık 2007, 02:00
#20
GKN adlı üyeden alıntı
bunu dublajda giyebilirmiyim acabaa menecerim
Sen bunu al dublajda giy soora bana ver evladım ben giycem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler