Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

120k civarına motosiklet önerisi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Selamlar,

    İhtiyaçlarım şöyle;

    - Şehir içi işe gidip gelirken bana çok aşırı problem olmayacak (şu an remote çalışıyorum, ilerde de komple remote geçmeyi düşünüyorum ama sonuçta İstanbul'da yaşıyorum)
    - İşe git-gel haricinde (neredeyse) hep artçılı kullandığım için artçı konforu iyi olan
    - Haftasonları ya da uzun tatillerde uzun yol/tur yapabileceğim (sadece çevre illere gitmek değil, Avrupa turu da yapabileceğim)
    - Yaptığım turlarda karşılaştığım bozuk yollarda artçılı biçimde rahatça gidebileceğim (Burada bozuk yoldan kastım dağ tepe gitmek değil, stabilize, bozuk satıhlı, toprak yollar)

    Bunları bana en optimum şekilde sağlayabilecek bir motosiklet arıyorum. Fakat kafam çok karışmış durumda, çünkü gördüğüm kadarıyla bunların hepsini aynı anda yapabilen yok.

    Mesela Tenere 700, artçı konforu hariç bu saydıklarımın hepsinde gayet iyi gibi gözüküyor. Ya da Tracer700, bozuk yol hariç yine hepsine uyuyor gibi. Africa Twin'i düşününce de şehir içinde kocaman alet, trafikte can çekişirim gibi geliyor.

    Bilemedim ne yapmak gerekir böyle bir ayrımda, hangisi daha mantıklı olur?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Şehir içi işe gitgel 150 cc Nmax vb. kalan 90k ile uzun yola yeni kasa Vstrom , Versys , Tracer yahut biraz daha eski model Super Tenere hatta Ducati Multi gibi tercih ederdim , ağır motoru şehir içine sokup hem kendini hem makineyi yıpratma derim ;)

  3. #3
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Ben olsam bu şartlarda Tracer 900 + Nmax 155 alırdım. Şehir içinde büyük makine tamamen gereksiz. Hele ki İstanbul'da resmen eziyet olur. Tracer 900 ile artçınızla rahat rahat uzun turlar yapabilirsiniz.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  4. #4
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    remote çalışma: uzaktan çalışma

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Dostum, aradığın özellikleri büyük ölçüde sunabilecek çok fazla seçenek var aslında.

    GS modelleri var mesela...

    Adventureler var...

    Japonlar var zaten keza...

    Triumph pek ülkemiz de kullanılmıyor olsada çok güzel bir seçenektir.

    Ben şuan tek, tek liste yapamıyorum ama varda var yani...

    Africa Twin için şöyle bir şey söyleyebilirim;

    Her ne kadar ilk amacı şehir kullanımı olmasada benim şehir içinde kullandığım en rahat modellerin başında yer alıyor.

    Tepkileri ve kıvraklığı çok ama çok iyi. Ağırlıkta yansıtmıyor sürücüsüne diğer bir çok model gibi...

    Avrupa turu için, şehir için, hafta sonu kaçamakları ve kamp için en ideal modellerden bence.

    Yinede zaten o kategoride ki model ve markalar belli bu yüzden test ederek karar vermeni tavsiye ederim. Çünkü benim çok beğendiğim modelleri beğenmeyen insanlar olabiliyor, bende bazen onların sevdiklerini uygun bulmuyorum yani en doğrusu kullanacak kişinin bizzat test etmesi.

    Ben kendi adıma bir tercih yapacak olsam, sanırım Africa Twin alırdım.

    Artçı için mükemmel diyemem ama diğer tüm istekleri sorunsuz karşılar, şehir içi performansı özellikle mükemmel.

  6. #6
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    İlk aklıma tracer 700 geldi zaten mesajın devamında siz de yazmışsınız.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Tracer 700 içinde şöyle bir ekleme yapayım;

    900' e oranla daha iyi bir iş çıkartıyor ama sadece yol için üretilmiş bir model. Bu yüzden Africa Twin bana daha mantıklı ve başarılı gelmekte aynı zamanda kişisel düşüncemdir; Afrika Twin daha hacimli olmasına rağmen şehir kullanımında çok ama çok daha başarılı.

    Birde seyahat konusu var; insan her zaman yolda gitmek istemiyebiliyor. Bazen yolda müsait olmayabiliyor.

    Veya...

    Yolda giderken bir tepe dönüyorsunuz çok güzel bir göl görüyorsunuz, orayada ulaşmak Tracer ile mümkün olmayabilir.

    Yani...

    Seyahatler sırasında insan rotasından çok fazla farklı nedenlerden çıkabiliyor. Bu yüzden gerekince kendi rotasını çizebilecek bir model her zaman avantajdır.

  8. #8

    Üyelik
    18 Temmuz 2019
    Sonunda tepki veren biri cikti. Tesekkurler.
    Remote: uzaktan.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    hero hunk 200 , 20ns, domınar 400 alabılırsın 120 lıra vermeye gerek yok

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bakım görüm bütçesi sorun olmayacaksa Multistrada. Bunun için üretilmiş bir motosiklet. Nispeten hafif ve çevik.

    Toprak yol şartı olmayaydı Superduke GT derdim. Daha hafif, daha çevik.

    GS, Africa Twin, KTM Adventure türü motosikletler tank gibi geliyor bana. Şehir içi için hiç düşünmezdim şahsen.

  11. #11

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    sehirici kullanim 20% gibiyse tek motorla bu is olur ama daha fazlasi icin bir scooter birde buyuk motor gerekebilir.
    buyuk motor icin, tracer 700 almazdim, artci ve canta ile 700 nispeten kucuk kalir, 900 o durumlari icin cok daha iyi, dag tas dolanmadigin surece africa twin gibi makinalara pekte gerek yok.
    tracer 900 ve tracer 900 gt modellerini gayet guzel is görurler, ikinci tel temizlerini bulursun.
    africa twin ve gs makinelerinin ikinci ellerinde de temizleri vardir ve buyuk makina dersen bunlarda olur.

  12. #12
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Tracer 700 kullanıcısı olarak yazayım, bozuk yollarda stabilize, bozuk satıhlı, toprak yollar demişsiniz bunların da derecesi var mesela aşırı taşlık, çamuru fazla, bir yolda hiçbir şehir motoru rahat gitmez, aşırı bozuk yollara girdim, açıkça da rahat edemedim ama bir şekilde gittim, ancak diyelim ki bildiğimiz çamurlu olmayan toprak, sağında soluna az çakıl ya da gömülü taşlar olan bir yoldan bahsediyorsanız Tracer 700 ile rahat rahat gidersiniz, diyelim ki yapraklar dökülmüş, çam iğneleri ile dolu bir yerde meyilli bir araziye girdiyseniz yine işiniz iş çünkü arka kayar, hele de çamurlu ise çok zor, dikkatli gaz vermeniz ve eğim önemli yoksa devirir ya da çıkamazsınız inemezsiniz, traction control olmayınca bu durumu yaşamak çok kolay. Bunun dışında harika bir motor olduğunu söyleyebilirim, artçınız için de çok konforlu bir şekilde uzun yol yaparsınız. Şehir içinde bu motor çok çok iyi, gidonu geniş olmadığından her yerden geçiyorsunuz. Afrika da dahil birçok motorun genel sorunu olan motor bloğundan gelen sıcak hava bunda da var. Yakıt konusunda da gücüne torkuna göre çok iyi yakıyor. 4,5-5 lt ler trafikte, eğer ki trafik sıkıntısı yoksa vites ve belli hızda eko moduna geçiyor, 4lt ve altını bile görebilirsiniz, ben 3,8 leri gördüm. Tracer 700'ün asla üzeceğini sanmıyorum.

    Bunun dışında benim tavsiyem Tracer 900, sebebi de sürüş modalrı ve traction control olması bu size biraz daha kontrol sağlayabilir. Bakım ve yakıt masrafı Tracer 700'e göre biraz daha fazla olacağı da kesin. Bir de 3 silindirin sesi de çok güzel Afrika twin'de güzel seçenek ancak bana göre şehir içi için kötü değil ama ideal mi o da tartışılır çünkü kıvraklığı hissettirmemesine rağmen ağır da bir makina, uzun yola giderken çantalar kamp malzemeleri ve artçı derken baya baya yük taşıyacaksınız, 226kg boş ağırlığı mesela Tracer 700 dolu ağırlık 196 kg, tracer 900 dolu 210 kg. Bunlar sizin boyunuz ve gücünüz ile tolere edilecek şeyler ama ben olsam farketmez hafifliği seçerim çünkü şehir içinde daha çok kullanıyorum. Ducati multistrada da çok üst düzey bir seçenek ama o desmo bakımı herkesi sıkıyor, ayrıca servis de ayrı bir sıkıntı aksesuar ve yedek parçaları da çok pahalı. Versys desen kawsaki'nin hali de belli, suzuki vstrom için de bence durum farklı değil, ülke şartlarında honda ve yamaha arasında seçim yapmayı ben olsam tercih ederdim.

  13. #13
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Cevaplar için teşekkürler, önce baya bir tracer 900'e yükseldim ama sonra vazgeçtim; arazi(bozuk yol) işinden dolayı. Haftasonu bayileri gezip tek tek bakacağım tüm modellere ama benim aklımdaki sıralama şöyle oldu;

    - Tenere 700 (Artçı selesine bakacağız birlikte, konfor sele ya da başka bir şeyle çözebiliyor muyuz ona bakacağız)
    - Africa Twin 2020 L1 (Ya da 2018+ 2.el, ödeme planına vs. bağlı olarak)
    - Tracer 700 2020

    Aslında multistrada 950 ve Tiger 900'da güzel seçenekler fakat bütçeyi aşıyor ve hiç bilmediğim markalar olduğundan biraz çekimserim ama yine de gidip bir bakacağım.

    Bir şeyler eklemek isteyen olursa seve seve dinlerim
    U.KALKAVAN bunu beğendi.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Ben şu saatten sonra eklesem, eklesem fotoğraf eklerim;



    Yağmur yağar neyime?

    Şaka bir yana en doğrusu, her zaman deneyimleyip satın almaktır.

    Şimdiden hangisini tercih ederseniz edin güzel keyifli günler de kullanmanızı dilerim.
    UzunYolAdami bunu beğendi.

  15. #15
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    https://i.hizliresim.com/SnBGUI.png

    Yağmur yağar neyime?

    Şaka bir yana en doğrusu, her zaman deneyimleyip satın almaktır......

    Madem deneyimlemek en doğrusu , o halde yağmurda bir sukuter deneyimle de yaz buraya ;) vitesli motor ile botlar paçalar rezalet hale geliyor , bugünki sağanakta ne ayağım nede paçalarım ıslandı , indim işime devam ettim , yağmurda çamurda vitesli eziyettir..
    U.KALKAVAN bunu beğendi.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Çikutrım yok efendim.

    Evvel zaman içinde kalbur saman içinde... Bir Deer 152' im vardı. Onu da çikutrdan çok monstera benzediği için almıştım.

    + Reklam gibi olmasın ama; Kirlenmek Güzeldir. " OMO "

    Çok şeker olduğum günlerde erimemek adına eraba;



    kullanmaktayım.

    Ama...

    Bizlerlede Bağda Caddesi tarafı falan denk gelirseniz, taaa karşılara gitmemize gerek yok. Çikutrınıza talibim, öteden dönsemde olur.

  17. #17

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplar için teşekkürler, önce baya bir tracer 900'e yükseldim ama sonra vazgeçtim; arazi(bozuk yol) işinden dolayı. Haftasonu bayileri gezip tek tek bakacağım tüm modellere ama benim aklımdaki sıralama şöyle oldu;

    - Tenere 700 (Artçı selesine bakacağız birlikte, konfor sele ya da başka bir şeyle çözebiliyor muyuz ona bakacağız)
    - Africa Twin 2020 L1 (Ya da 2018+ 2.el, ödeme planına vs. bağlı olarak)
    - Tracer 700 2020

    Aslında multistrada 950 ve Tiger 900'da güzel seçenekler fakat bütçeyi aşıyor ve hiç bilmediğim markalar olduğundan biraz çekimserim ama yine de gidip bir bakacağım.

    Bir şeyler eklemek isteyen olursa seve seve dinlerim
    Tenere'nin arkasında kısa bir müddet yolculuk etme fırsatım oldu, şehir içi. Bir kere oturacak yer küçük. İkincisi motorun arka süspansiyonu adamı biraz fırlatıyor, arkadaki yolcu bunu daha fazla hissediyor. Konfor selenin kurtaracağını sanmıyorum. Ben sele konforuna çok hassas birisi de değilim, boy kısa kilo fazla değil her türlü rahat ederim yani ama tenerenin arkasında rahat hissetmedim. Ama şunu da söyleyeyim, sırtımı yaslayabileceğim bir arka çanta, ellerimi tutabileceğim bir yan çanta demiri vs. olsaydı belki tecrübem farklı olurdu. Artçı sizin için önemli ise iyi araştırın derim.

    Şehir içi git gel sizin için bir faktörse; iki motor tavsiyelerini dinleyin bence. Şehir içinde küçük motor sürmek zevk iken büyük motor eziyete dönüşebiliyor.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çikutrım yok efendim.

    Evvel zaman içinde kalbur saman içinde... Bir Deer 152' im vardı. Onu da çikutrdan çok monstera benzediği için almıştım.

    + Reklam gibi olmasın ama; Kirlenmek Güzeldir. " OMO "

    Çok şeker olduğum günlerde erimemek adına eraba;

    https://i.hizliresim.com/uenHQA.jpg

    kullanmaktayım.

    Ama...

    Bizlerlede Bağda Caddesi tarafı falan denk gelirseniz, taaa karşılara gitmemize gerek yok. Çikutrınıza talibim, öteden dönsemde olur.
    Hahaha...yav kalkamis hayvanli baslikta arabayi paylastin yetmedi burda da gosteriyosun.

    Bence bir baslik ac, soyle rahat rahat arabanin fotolarini cek..rahatlarsin valla

    Bu arada meslektas ciktik be,ben de ozel soforum..bizimkinde rs5 var tokatlar bunu ahshsha

    Saka saka.. kizmadin di mi ? Vpn le bagliyim olm, filipinler uzerinden yaziyom mesajlari bulamzsin beni arama bosuna..

    Gorgusuzluk iyi birsey degil,bak hasmete mesela..hasmet mi olmak istiyosun ?

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gorgusuzluk iyi birsey degil,bak hasmete mesela..hasmet mi olmak istiyosun ?
    Yine formundasın, karşim.

    https://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU

    Dikkat et, o kurşun sonsuz değil.

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    İhtiyaçlarım şöyle;

    - Şehir içi işe gidip gelirken bana çok aşırı problem olmayacak (şu an remote çalışıyorum, ilerde de komple remote geçmeyi düşünüyorum ama sonuçta İstanbul'da yaşıyorum)
    - İşe git-gel haricinde (neredeyse) hep artçılı kullandığım için artçı konforu iyi olan
    - Haftasonları ya da uzun tatillerde uzun yol/tur yapabileceğim (sadece çevre illere gitmek değil, Avrupa turu da yapabileceğim)
    - Yaptığım turlarda karşılaştığım bozuk yollarda artçılı biçimde rahatça gidebileceğim (Burada bozuk yoldan kastım dağ tepe gitmek değil, stabilize, bozuk satıhlı, toprak yollar)

    Bunları bana en optimum şekilde sağlayabilecek bir motosiklet arıyorum. Fakat kafam çok karışmış durumda, çünkü gördüğüm kadarıyla bunların hepsini aynı anda yapabilen yok.

    Mesela Tenere 700, artçı konforu hariç bu saydıklarımın hepsinde gayet iyi gibi gözüküyor. Ya da Tracer700, bozuk yol hariç yine hepsine uyuyor gibi. Africa Twin'i düşününce de şehir içinde kocaman alet, trafikte can çekişirim gibi geliyor.

    Bilemedim ne yapmak gerekir böyle bir ayrımda, hangisi daha mantıklı olur?
    africa twin aradigin motor..kedi motorum diye demiyorum alemin kralidir kendisi.

    Tenere 700 ile L1 in fiyatina bak,deger mi sence ?

    Tenere 700 iyi guzelde cok pahali..yani africadan 30 bin ucuz olsa mantikli olurdu..

    Bu arada ben de sehir ici africa kullaniyorum aman aman bir zorlugu yok,tenere 700 cok mu fark yaratir ? Sanmiyorum


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)