TEM Otoyolu'nda feci kaza! İki kişi ezilerek can verdi
Reklamlar
-
14 Ağustos 2020, 23:06
#1
Reklamlar
-
14 Ağustos 2020, 23:21
#2
Allah rahmet eylesin, evlilik hazırlığı yapan bir çift. Şahsen tanışıklığım yok ama çalışmakta olduğum sektörden ismen tanıyordum.
-
14 Ağustos 2020, 23:47
#3
Görüntüler feci. Motor paramparça olmuş.
-
15 Ağustos 2020, 00:01
#4
Kocaeli İl Temsilcisi
Allah rahmet eylesin. XJ6 Facebook grubundan muhabbetimiz vardı kendisiyle. Motoru XJ6 Diversion F idi ve ilk vitesli motoruydu. 1.5 ay önce almıştı. PCX 150'den bu motora geçti. Geçenlerde de bir kaza atlatmıştı, onu yazmıştı gruba. Tekerleri 4 yıldan beri üzerinde duran Battlax lastikleriydi. Değiştirmesini tavsiye etmiştik. Mekanları cennet olsun.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Ağustos 2020, 00:41
#5
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Allah rahmet eylesin.
XJ6 Facebook grubundan muhabbetimiz vardı kendisiyle. Motoru XJ6 Diversion F idi ve ilk vitesli motoruydu. 1.5 ay önce almıştı. PCX 150'den bu motora geçti. Geçenlerde de bir kaza atlatmıştı, onu yazmıştı gruba. Tekerleri 4 yıldan beri üzerinde duran Battlax lastikleriydi. Değiştirmesini tavsiye etmiştik. Mekanları cennet olsun.
Of bunları okuyunca çok kötü oldum be. Allah rahmet eylesin. Rosso 3 ler hep bi tık pahalı diye düşünüyordum ama yok abi 2 tekerin üstünde gidiyoruz. En önemli unsur bu lastikler. Off offf.
-
15 Ağustos 2020, 00:47
#6
Kocaeli İl Temsilcisi
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Of bunları okuyunca çok kötü oldum be. Allah rahmet eylesin. Rosso 3 ler hep bi tık pahalı diye düşünüyordum ama yok abi 2 tekerin üstünde gidiyoruz. En önemli unsur bu lastikler. Off offf.
Sadece lastik de önemli değil bu durumda. Acemilik durumu da önemli. Rahmetlinin ilk vitesli motoruydu. Daha önceden NC750 tarzı motorlar sürmüş, anlık olarak kullanmış. Yeni başlayanlar, neden 600'lük-1000'lik olmaz ders çıkarırlar umarım bu üzücü durumdan. Takdiri ilahi ama durum ortada. Belirli bir tecrübeye ulaşmadan, orta segmentteki bu motorlar bile son derece ölümcüller maalesef.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Ağustos 2020, 00:57
#7
Allah rahmet etsin keşke artçı almasaymış ben hala korkuyorum artçı almaya çünkü başkasının sorumluluğuda var sırtında
-
15 Ağustos 2020, 01:00
#8
Kocaeli İl Temsilcisi
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Allah rahmet etsin keşke artçı almasaymış ben hala korkuyorum artçı almaya çünkü başkasının sorumluluğuda var sırtında
Artçısı nişanlısıydı. 16 gün sonra düğünleri vardı. Davetiye dağıtmaya gidiyorlarmış. O şekilde duydum ben de.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Ağustos 2020, 01:19
#9
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Sadece lastik de önemli değil bu durumda. Acemilik durumu da önemli. Rahmetlinin ilk vitesli motoruydu. Daha önceden NC750 tarzı motorlar sürmüş, anlık olarak kullanmış. Yeni başlayanlar, neden 600'lük-1000'lik olmaz ders çıkarırlar umarım bu üzücü durumdan. Takdiri ilahi ama durum ortada. Belirli bir tecrübeye ulaşmadan, orta segmentteki bu motorlar bile son derece ölümcüller maalesef.
Arkadaşlar vefat ettiği için öyle bir şey yazmak istemedim ama sonuna kadar haklısınız. Size önceden de dediğim gibi böyle büyük bir makinaya geçmeden önce ara bir motor almak istiyorum. En büyük sebebi bu durumlardır.
-
15 Ağustos 2020, 01:41
#10
Kocaeli İl Temsilcisi
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar vefat ettiği için öyle bir şey yazmak istemedim ama sonuna kadar haklısınız. Size önceden de dediğim gibi böyle büyük bir makinaya geçmeden önce ara bir motor almak istiyorum. En büyük sebebi bu durumlardır.
Evet hocam haklısınız. İnsanoğlu doyumsuz bir canlı, hep daha iyisini ister genelde. Aslında şehir içinde 250 cc son derece yeterli gelir. İşin içine uzun yolculuk seyehatleri vs girince insan daha güçlü ve yüksek cc bakıyor ister istemez. Gerçi aşk ve azim olduktan sonra, 50 cc'yle bile dünya turuna çıkanlar mevcut. Sizin için MT-25 son derece ideal olacaktır. Geçen gün sarı sitede gördüm, 3 aylık mt-25 vardı yeni kasa. Kilometresi kaç binde dersiniz? Tam 18.500 km yapmış sahibi 2.5 3 ayda. Binmek istedikten sonra bahane kalmıyor kısacası. Bazen diyorum kendi kendime, 600'lük hiç almayayıp 250'den devam mı etseydim diye. Bu işin sonu yok çünkü.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Ağustos 2020, 01:46
#11
bazan motorumu satip yeniden almadigim icin cok guvende hissediyorum kendimi. allah rahmet eylesin mekanlari cennet olsun insallah cok uzuldum.
-
15 Ağustos 2020, 02:45
#12
Acemilik mi aşırı hız mı? Öndeki araca çarpıp düştükleri yazıyor.
-
15 Ağustos 2020, 02:51
#13
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Evet hocam haklısınız. İnsanoğlu doyumsuz bir canlı, hep daha iyisini ister genelde. Aslında şehir içinde 250 cc son derece yeterli gelir. İşin içine uzun yolculuk seyehatleri vs girince insan daha güçlü ve yüksek cc bakıyor ister istemez. Gerçi aşk ve azim olduktan sonra, 50 cc'yle bile dünya turuna çıkanlar mevcut. Sizin için MT-25 son derece ideal olacaktır.
Geçen gün sarı sitede gördüm, 3 aylık mt-25 vardı yeni kasa. Kilometresi kaç binde dersiniz? Tam 18.500 km yapmış sahibi 2.5 3 ayda. Binmek istedikten sonra bahane kalmıyor kısacası. Bazen diyorum kendi kendime, 600'lük hiç almayayıp 250'den devam mı etseydim diye. Bu işin sonu yok çünkü.
Hız algısını resetleme diye birşey bunu yapmak içinde 2 motora ihtiyacın var ama bizim ülkede bu ekonomiyle zor 1-2 ay 600lük sürüyosun tam böyle lan gitmiyor demeye başladığında hemen 150-200 cc'lik ötekine geçiyorsun onu 1-2 ay kullanıyorsun o zaten gitmiyor ama zaten gitmediği için hız algını sıfırlıyorsun buna alışıyorsun ve 600'lüğe geçiyorsun böyle devir daim ettiriyorsun
Hatta Barkın Bayoğlu bunla ilgili bi videosunda birşeyler söylüyordu sanırsam.Bulursam atarım burayada
-
15 Ağustos 2020, 03:14
#14
Kocaeli İl Temsilcisi
watercolours adlı üyeden alıntı
Acemilik mi aşırı hız mı? Öndeki araca çarpıp düştükleri yazıyor.
Acemiydi rahmetli, ilk vitesli motoruydu. Motor parçalara ayrıldığına göre büyük ihtimalle hızları en az 170-180 civarı olması lazım. Video kaydı olmadığı için tam olarak nasıl olduğunu bilemiyoruz. Öndeki araca çarpmamak için manevra yapmış ama aracın köşesine vurup düşmüşler, arkadan gelen araç da ikisine çarpıyor. O şekilde vefat ediyorlar. Bariyerlere motor vuruyor sadece sanırım. Bariyer altında sıkışmış parçalanmış vaziyette.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:10 ----------
karayel90 adlı üyeden alıntı
Hız algısını resetleme diye birşey bunu yapmak içinde 2 motora ihtiyacın var ama bizim ülkede bu ekonomiyle zor 1-2 ay 600lük sürüyosun tam böyle lan gitmiyor demeye başladığında hemen 150-200 cc'lik ötekine geçiyorsun onu 1-2 ay kullanıyorsun o zaten gitmiyor ama zaten gitmediği için hız algını sıfırlıyorsun buna alışıyorsun ve 600'lüğe geçiyorsun böyle devir daim ettiriyorsun
Hatta Barkın Bayoğlu bunla ilgili bi videosunda birşeyler söylüyordu sanırsam.Bulursam atarım burayada
Biz maaşımızı dolarla almadığımız için, 1 büyük 1 küçük motora sahip olamıyoruz maalesef. Fiyatlar ortada, gönül isterdi ki hem mevcut bu motorum kalsın hem de kenara günlük işler için ufak bir cc alayım ama zaten bu motorumu zevk için kullanıyorum. Sürekli aktif kullanmıyorum. Arabam var çünkü. Genel işlerimi onunla hallediyorum ama bu sefer de trafik sorunu ortaya çıkıyor. Tek kişiyken, trafiğe takılmadan bir yere ulaşmak büyük rahatlık.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Ağustos 2020, 08:12
#15
facebookta gördüm bende, tanıdıkmıs bir arkadaşımın.
Cidden büyük risk altındayız
Allah rahmet eylesin.
-
15 Ağustos 2020, 08:29
#16
Öncelikle ölenlere Allah rahmet eylesin. yorumları okuduğumda kimse kazanın nasıl olduğunu bilmeden nasıl bu kadar çok yorum yapılıyor onu anlamadım.
-
15 Ağustos 2020, 08:56
#17
Allah rahmet eylesin.Yeni evlenecek olması ve sevdiği insanında ölümüne sebep olması gerçekten üzücü.
Bende her gün motorla eşim ile işe gidip geliyorum hep içimde bir korku dikkati elden bırakmamaya çalışıyorum.
Grupta bir sohbeti paylaşılmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Evet hocam haklısınız. İnsanoğlu doyumsuz bir canlı, hep daha iyisini ister genelde. Aslında şehir içinde 250 cc son derece yeterli gelir. İşin içine uzun yolculuk seyehatleri vs girince insan daha güçlü ve yüksek cc bakıyor ister istemez. Gerçi aşk ve azim olduktan sonra, 50 cc'yle bile dünya turuna çıkanlar mevcut. Sizin için MT-25 son derece ideal olacaktır.
Geçen gün sarı sitede gördüm, 3 aylık mt-25 vardı yeni kasa. Kilometresi kaç binde dersiniz? Tam 18.500 km yapmış sahibi 2.5 3 ayda. Binmek istedikten sonra bahane kalmıyor kısacası. Bazen diyorum kendi kendime, 600'lük hiç almayayıp 250'den devam mı etseydim diye. Bu işin sonu yok çünkü.
250cc konusunda katılıyorum şehir içi fazlasıyla yeterli, bana kalırsa uzun yolda da 100-110km hızlar gayet güzel ve 250cc bunu rahat karşılıyor.
Ben günlük işe git-gelde 150cc kullanıyorum şehir içi zaten 70-80km hızlar gayet yeterli, çevre yolunda 95-105km arası hızlar yetiyor.
İlerde nasip olursa 250cc ye geçerim olmaz ise bunla devam, hem işletim maliyetleri konusunda çok mutlu ediyor.Örnek; Subap ayarı ve yağ değişimi 100TL.
Benzinin litresi 6,62...
-
15 Ağustos 2020, 09:22
#18
ALLAH rahmet eylesin,
R6 dan kırpılma bir motor nasıl kontrol edilebilecek bir güç oluyor işte cevabı burda.Kontra yapamassan kurtaramassın.Bilgiyide yola aktarmak için zaman ve tecrübe gerekiyor.Keşke ha deyince olsaydıda hepimiz anamızdan motor yarışcısı tecrübesi ile doğsaydık.
Geçengünde benim başıma geldi.İki dangalak tost ediyorlardı.
-
15 Ağustos 2020, 09:25
#19
Mekanları cennet olsun dün gece duydum bu haberi yatamadım.İnsanın morali bozuluyor.
-
15 Ağustos 2020, 09:58
#20
Kocaeli İl Temsilcisi
vandamme adlı üyeden alıntı
Allah rahmet eylesin.Yeni evlenecek olması ve sevdiği insanında ölümüne sebep olması gerçekten üzücü.
Bende her gün motorla eşim ile işe gidip geliyorum hep içimde bir korku dikkati elden bırakmamaya çalışıyorum.
Grupta bir sohbeti paylaşılmış.
https://scontent.fist6-2.fna.fbcdn.n...c6&oe=5F5EF8D3
https://scontent.fist6-2.fna.fbcdn.n...16&oe=5F5EA158
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
250cc konusunda katılıyorum şehir içi fazlasıyla yeterli, bana kalırsa uzun yolda da 100-110km hızlar gayet güzel ve 250cc bunu rahat karşılıyor.
Ben günlük işe git-gelde 150cc kullanıyorum şehir içi zaten 70-80km hızlar gayet yeterli, çevre yolunda 95-105km arası hızlar yetiyor.
İlerde nasip olursa 250cc ye geçerim olmaz ise bunla devam, hem işletim maliyetleri konusunda çok mutlu ediyor.Örnek; Subap ayarı ve yağ değişimi 100TL.
Benzinin litresi 6,62...
Benle rahmetlinin konuşması bunlar, ben paylaştım facebook grubunda görsünler diye. Dün geceden beri üzgünüm hala.
Düşük cc'nin en büyük avantajı düşük maliyetli olması avantajlı. Özellikle artık ekonomik olarak, tam bir ilaç ülkemiz koşulları altında. Haziran ayında motoruma 15 bin bakımı yaptırdım. Fren sıvıları, radyatör sıvısı vs'de değişti. Lastik masrafım hariç 1050 TL tuttu. Lastiklere de 2100 TL verdim. Toplam 3150 TL gitti.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)