Honda CBF 250 (2006) çok problem çıkartır mı?
Reklamlar
-
Nadirende olsa özellikle E5'te hızlı kaçmam veya sollamam gereken yerde 125cc yetmiyor.
Uzun süredir 200-250cc alternatif bakıyorum.
Birinci kriterim ağırlık olduğu için CBF250 bu kritere tam uyuyor.
Zira %75 şehir içi, arnavut kaldırımı, yoğun durkalklı, dönemeçli yokuş yerlerde kullanıyorum.
Bu nedenle cbf250.
Gönlümde Inazuma var ama motorun boş ağırlığı 190 kg.
CBF250 de tip olarak çok beğendiğim bir motor. Tek silindir olması iyi. Üstelik Honda.
Bulabildiğim modeller hep 2006 ve öncesi.
Bazı parçalarda sıkıntı olduğunu biliyorum.
55.000 km ilan verenlerin motorlarının en az 155.000 olduğunuda tahmin edebiliyorum.
Böyle bir motoru aldığımda başıma çok dert olur mu?
Dipnot: istediklerimi sağlayan uygun ağırlıkta BN201 ve TRK251 var. Ama BN251 hiç hoşuma gitmiyor. TRK251 ise çok pahalı.
Yarın öbür gün Honda olması nedeniyle öyle veya böyle parça bulabilecek olmak avantajlı geliyor.
Reklamlar
-
-
Sym wolf
Wolf sym
SB 250Nİ
250Nİ SB
100km de 3.0lt
3.0lt ile 100km
-
@Angry, onun parçasıda zor bulunuyor ve ateş pahası. Boş ağırlığı 160 kg.
@Levent niye sym
Yahu siz şu CBF250 ye yorum yapsanızya
-
ufoz adlı üyeden alıntı
@Angry, onun parçasıda zor bulunuyor ve ateş pahası. Boş ağırlığı 160 kg.
@Levent niye sym
Yahu siz şu CBF250 ye yorum yapsanızya
Cbf250
yağ sogutmali
Karburatörlu
Arka kampana frenli
20hp
2 valfli
Wolf
Sivi sogutma
Arka disk
Enjeksiyon
4 valf
25hp
Seramik silindir
-
ufoz adlı üyeden alıntı
@Angry, onun parçasıda zor bulunuyor ve ateş pahası. Boş ağırlığı 160 kg.
@Levent niye sym
Yahu siz şu CBF250 ye yorum yapsanızya
Boş ağırlığı 173 kg üstat yağı,suyu,benzini doldurdun mu daha da ağırlaşıyor. Sarf malzemelerinin muadili çok, karenaj gibi parçalar bulunuyor ama tuzlu. Ben de yuvarlak far naked hastasıyım. Cbf 500'den Ducati Monster 695'e, Suzuki Sv 650'den Moto Guzzi V7'ye pek çok motor rüyalarımı süslüyor. Cbf 250 hiç kullanmadım ama yaşı gereği rektefiye riski beni korkuturdu. Rektefiyeye harcadığın parayla daha modern bir 250 cc tek silindir alabilirsin diye düşünüyorum.
-
Neden sıfır bir CB250R değil mesela?
-
Ybr 250 de olabilir,
2008
Enjeksiyonludur motor.
-
@Tommygun
Senin motoruna nasıl baktığını temiz olduğunu biliyorum.
Ben elimdeki motoru satmadan 5-6 bin liralara 2. Motor almaya çalışıyorum.
Bana öyle geliyorki bn125 te ciddi bir parça ihtiyacım olsa hem tuzlu olacak hemde epeyce bekleyeceğim.
Vitesimde problem olmasada yarım debriyaj kullanma zorunluluğumdan beni gıcık eden bir ses var. Isınınca var soğukken yok.
Yazın Vale yazdı Antepe komple debriyajı sökün gönderin dediler. Çok eminim gittimi bir aydan aşağı gelmez.
Böyle hazır dolar biraz kıpırdamışken 1000 usd vereceğim en uygun cbf250 var.
150-155 kg boş ağırlığı geçen motorlarda hergün kullandığım o güzergahta problem yaşıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
@Cyan, okadar para vermeyi düşünmüyorum. Şu an mümkün olduğunca nakitte kalmak gerek.
@levent, ybr fiyatları yüksek.
-
ufoz adlı üyeden alıntı
@Tommygun
Senin motoruna nasıl baktığını temiz olduğunu biliyorum.
Ben elimdeki motoru satmadan 5-6 bin liralara 2. Motor almaya çalışıyorum.
Bana öyle geliyorki bn125 te ciddi bir parça ihtiyacım olsa hem tuzlu olacak hemde epeyce bekleyeceğim.
Vitesimde problem olmasada yarım debriyaj kullanma zorunluluğumdan beni gıcık eden bir ses var. Isınınca var soğukken yok.
Yazın Vale yazdı Antepe komple debriyajı sökün gönderin dediler. Çok eminim gittimi bir aydan aşağı gelmez.
Böyle hazır dolar biraz kıpırdamışken 1000 usd vereceğim en uygun cbf250 var.
150-155 kg boş ağırlığı geçen motorlarda hergün kullandığım o güzergahta problem yaşıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
@Cyan, okadar para vermeyi düşünmüyorum. Şu an mümkün olduğunca nakitte kalmak gerek.
@levent, ybr fiyatları yüksek.
Üstad o zaman,
Altindaki motoru upgrade yapacaksin
Zaten yag sogutmali,4 valfli motorun var
Silindir piston kit seti uyduracaksin,valfleri degistireceksin(daha kaliteli)
Çap ve strok bilgilerini verirsen yardimci olurum
160cc
177cc
Yapilabilir.
-
Ben daha arka dişli bulamadım
Upgrade nasıl yapacağızki?
-
İlla benelli olmasi sart degil,
Baska ureticilerden arastirilacak
-
Siz şimdi bana CBF250 (2006) 'dan uzak durmu diyorsunuz ?
-
Üstat inşallah bütçene göre bir motor bulursun. Ben 2. el ile çok haşır neşir değilim. Dün bir motora bakmaya gittim lastik ve zincirin yeni olduğu söylendi. Ben de kafamda bir bakım bütçesi çıkardım. Bir gittim, lastik hakikaten değişmiş 1000 km olmuş ama 2012 üretim tarihli, zincir evet değişmiş ama dişliler 5 senelik ve orijinal zinciri bezle tuttum, sağa sola oynuyor, aşağıda vuruyorum zincirin yukarısı havaya fırlıyor. Velhasıl 6000 TL.ye temiz Cbf 250 bulursun ama illa ki üzerine bir masraf ister. Benim dünkü basit 2 kontrolüm bütçemi 2500 TL minimum arttırmam gerektiğini söyledi.
-
@tommygun, bugün bende bir cbf250 baktım. Tesadüfen gittiğim bir müşterinin yolu üzerindeydi.
Üst kapakta yağ kaçağı vardı tamir edildi dendi. Gittiğimde gördüğüm aşağıdaki resimdeki gibiydi. Belki sorun yoktur ben anlamam ama görünüşü güven vermiyor bir kere....
https://eksiup.com/p/go255554nafo
Bu arada, 2. El motor için kafamda extra 1500 TL koydum.
Ama daha fazla çıkamam. Eğitim, sağlık, kombi değişimi, boya derken son 1.5 ayda çok fazla beklenmedik gider çıktı. Önümüzdeki aylardada butür extra giderlerim olacak.
Acelem yok. BN125'i severek kullanıyorum. Daha dikkatli ve ağır kullanmaya devam ederim.
Upgrade için şu an erken. Çünkü garanti devam ediyor.
-
ufoz adlı üyeden alıntı
@tommygun, bugün bende bir cbf250 baktım. Tesadüfen gittiğim bir müşterinin yolu üzerindeydi.
Üst kapakta yağ kaçağı vardı tamir edildi dendi. Gittiğimde gördüğüm aşağıdaki resimdeki gibiydi. Belki sorun yoktur ben anlamam ama görünüşü güven vermiyor bir kere....
https://eksiup.com/p/go255554nafo
Ben teknik işlerden anlamıyorum,kafam basmıyor, elim alet edevat tutmuyor, her türlü ekonomik yedek parçaya ulaşım imkanım kısıtlı, ustama güveniyorum ama onun da yeteneği,imkanı kısıtlı o nedenle bu tip sorunlu motor beni korkutur.
-
Ben olsam Bn125'i satar (veya takas) ve sıfır CB250R alırdım. Çok uygun fiyatı var ve düzgün bir motosiklet. (Liste 26.500, eminim güzel bir pazarlık payı da vardır; daha birkaç ay önce 24.500 idi fiyat. En azından uygun fiyata aksesuarları tamamlanır...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Ben olsam Bn125'i satar (veya takas) ve sıfır CB250R alırdım. Çok uygun fiyatı var ve düzgün bir motosiklet. (Liste 26.500, eminim güzel bir pazarlık payı da vardır; daha birkaç ay önce 24.500 idi fiyat. En azından uygun fiyata aksesuarları tamamlanır...)
Yukarıda yazdığım nedenlerle şu anda bu tür masrafa girme şansım yok. Tek şans BN201 le takas üste para vererek. 2 ay önce bayi teklif etti.
Ama sevmiyorum o motoru. Bana hitap etmiyor.
-
cbf500'e girerdim ama cbf250 ile uğraşmazdım. Seni wolf tatmin eder. Boşuna macera arama abi, wolf'un güncel parçasını kore'den getirtsen, cbf250'nin parçasından erken gelir.
-
ufoz adlı üyeden alıntı
@tommygun, bugün bende bir cbf250 baktım. Tesadüfen gittiğim bir müşterinin yolu üzerindeydi.
Üst kapakta yağ kaçağı vardı tamir edildi dendi. Gittiğimde gördüğüm aşağıdaki resimdeki gibiydi. Belki sorun yoktur ben anlamam ama görünüşü güven vermiyor bir kere....
https://eksiup.com/p/go255554nafo
Bu arada, 2. El motor için kafamda extra 1500 TL koydum.
Ama daha fazla çıkamam. Eğitim, sağlık, kombi değişimi, boya derken son 1.5 ayda çok fazla beklenmedik gider çıktı. Önümüzdeki aylardada butür extra giderlerim olacak.
Acelem yok. BN125'i severek kullanıyorum. Daha dikkatli ve ağır kullanmaya devam ederim.
Upgrade için şu an erken. Çünkü garanti devam ediyor.
ne alırsan al fotoğrafta ki motordan uzak dur koşarak uzaklaş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)