Pulsar için usta önerisi ve 250cc motor mevzusu
Reklamlar
-
Merhabalar, iki derdim birbiri ile ilintili olduğu için ortak konu başlığı açtım.
Bajaj NS150 (2016-18500km) kullanıyorum.
3 temel sıkıntım var :(
1)BU MOTOR GAZ KESİYOR-5. VİTES 6K-7K DEVİRDE GAZ MAZ YEMİYOR, YAPRAK KIMILDAMIYOR
-sinirli emoji-
2)Yağ kaçırıyor.
İlk sahibi yağ kaçırdığı için kayalar motorda motoru açtırıp bı conta değiştirmiş
Ben ilk aldığım gün yağ kaçırdığı için bay motoya gittim bir conta değiştirdiler
6000km sonra kayalar motora gittim görünür şekilde ön tarafa yağ attığı için, yine conta değiştirdiler
1500-2000 km oldu yine yağ seviyesi camın enn dibinde
3)Motor ısındıktan sonra ince tiz bir ses motorun sesine adeta ritim tutuyor. Suanlık sorun değil de ileride başıma bela açacak diye korkuyorum.
Bay Moto'yu ilgisiz buluyorum. Belki bana uyuzlardır bilmiyorum ama çözemediler gaz kesmesini.
Maltepe'de oturuyorum. Garantim bitti, doğru düzgün işini bilen ve ilgilenen bir usta arıyorum. Gideyim, parası neyse vereyim ve bu motor gaz kesmesin, yağ da kaçırmasın, ses gelmesin.
•Diğer mevzu ise,
Malum bu sebepler canımı çok sıktı ve daha sorunsuz sıkıntısız bir motor arayışındayım. Bahane ile 50-100cc daha yüksek bir motor da istiyorum. Bütçem 2-3 ay içinde 10000 üzerine çıkamaz. TNT25, NS200, SYM wolf250, cbr250, rx3i evo ve RN180 baktım. SYM eski motor, km yüksek ya da fiyat tuzlu. Ns200 aynı sorunları yaşatabilir? Benelli için samimi ve mantıklı yorum bulamadım. CBR ucuz alsan 30k-40k km'de, yenileri tuzlu. Rx3i evo'da bütçeme uyanlar 30k km üstü ve yakıtı çok dediler. (Enduro-naked-ss falan olması çok mühim değil)
Motoru ulaşım aracı olarak kullanıyorum, Maltepe'den 2. köprü yoluyla Boğaziçi Üniversitesi'ne gidiyorum.(25+25=50km) Otobanda 120-130 gibi hızlara motoru öldürmeden cikabilmeliyim ki arkamdan manasizca yaklaşan 4 tekerlilere kaskın içinden küfür etmeyim :D ve çevre illere kampa gidebileyim. En önemlisi de beni yolda bırakmasın, motordan soğutmasın.
Bu 2 mevzu için yol gösterene duacısı olurum. Motor tavsiyesi olur ya da bak şurada ustamız var, yaptıralım çiçek gibi olsun motor, sorun çıkarmasın 1 sene kullan para biriktir daha iyisini sonra alırsın diyecek varsa sevinirim...
Uzun olduysa kusuruma bakmayın, mümkün olduğunca okunabilir ve net olmaya çalıştım. Şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
Bende senin durumundayım dostum okula git gel amacıyla kullanıyorum yerinde olsam ns200 alırdım yakın zamanda bende geçiş yapıcam kısmet olursa ama temiz bi cbr düşersede alınır tabi uygun fiyatlı ama diğer modelleri tnt haricinde pek düşünmem bile
-
Pulsarın dilinden çok iyi anlayan bir usta var, kendiside ns 200 kullanıyordu yeni sattı motoru evlilik sebebi ile. Şu anda eski Bajaj bayisi abaylar da çalışıyor. Sizin için bir görüşme sağlarım olumlu yanıt verirse dönüş yaparım. Dışarda kabul ederse bakmayı fiyattada daha uygun olur sizin için.
-
CloudyFa adlı üyeden alıntı
Bende senin durumundayım dostum okula git gel amacıyla kullanıyorum yerinde olsam ns200 alırdım yakın zamanda bende geçiş yapıcam kısmet olursa ama temiz bi cbr düşersede alınır tabi uygun fiyatlı ama diğer modelleri tnt haricinde pek düşünmem bile
Ns200 eğer benimkinin lacivertiyse hiç bulaşmayım diyorum, umarım biri aydınlatır
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Pulsarın dilinden çok iyi anlayan bir usta var, kendiside ns 200 kullanıyordu yeni sattı motoru evlilik sebebi ile. Şu anda eski Bajaj bayisi abaylar da çalışıyor. Sizin için bir görüşme sağlarım olumlu yanıt verirse dönüş yaparım. Dışarda kabul ederse bakmayı fiyattada daha uygun olur sizin için.
Çok sevinirim, 3 madde sorunum var zaten ki ilk ikisi çoğu pulsarda var anladığım kadarıyla. Çözerim ben derse göstereyim motorumu
-
Parçası pahalıymış, ikinci eli zayıfmış demedim aldım 2015 model tertemiz bir sym wolf 250 biniyorum. Bajaj grubu gibi kronik bir problemi yok. Makinada kalite ben burdayım diyor. Fabrikasyon gidon rulmanı biraz zayıf olduğu için çok minik bir boşluk yapıyormuş genelde15-20 bin km civarı değişim istiyormuş. Birde 30 bin km civarı arka amortisör patlayabiliyormuş onu da 300 liraya tamir ettirdi bir arkadaş eskisinden güzel olmus. Ben 11 binde aldım 18.5 bin km.deyim şu ana kadar hicbir sorun yaşamadım. Az yakıyor çok kaçıyor, Tavsiye ederim. Ne tekleme ne gaz kesme ne stop etme ne de başka kritik hata yok. Yeni Pulsara kıyasla abs eksik o kadar. Bu arada yaşım 42 ve 30 senedir iki teker ile haşır neşirim.Birçok marka model motosiklete binme fırsatım oldu marka fanatikliği falan kesinlikle yapmam.
-
Geçenlerde grubumuzdan bir arkadaş 11.000 km.deki Wolf'ü 9000 TL.ye sattı. Eğer bütçe darsa 2.el düşük km.deki Wolf'ü aktif kullanıcısı olarak tavsiye ederim. Lakin yine de zincir dişli ve lastik masrafınız muhtemelen olacaktır, o rakamları da bütçenize eklemekte fayda var.
-
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Parçası pahalıymış, ikinci eli zayıfmış demedim aldım 2015 model tertemiz bir sym wolf 250 biniyorum. Bajaj grubu gibi kronik bir problemi yok. Makinada kalite ben burdayım diyor. Fabrikasyon gidon rulmanı biraz zayıf olduğu için çok minik bir boşluk yapıyormuş genelde15-20 bin km civarı değişim istiyormuş. Birde 30 bin km civarı arka amortisör patlayabiliyormuş onu da 300 liraya tamir ettirdi bir arkadaş eskisinden güzel olmus. Ben 11 binde aldım 18.5 bin km.deyim şu ana kadar hicbir sorun yaşamadım. Az yakıyor çok kaçıyor, Tavsiye ederim. Ne tekleme ne gaz kesme ne stop etme ne de başka kritik hata yok. Yeni Pulsara kıyasla abs eksik o kadar. Bu arada yaşım 42 ve 30 senedir iki teker ile haşır neşirim.Birçok marka model motosiklete binme fırsatım oldu marka fanatikliği falan kesinlikle yapmam.
İkinci el için satilmayacak motor yok diye düşünüyorum. En kötü 300-400 aşağıya verir, bindiğime sayarım. Ama parçası pahalı mı gerçekten ve yakıtı nasıl? Bir de kaç kilometreye kadar alınabilir?
tommygun adlı üyeden alıntı
Geçenlerde grubumuzdan bir arkadaş 11.000 km.deki Wolf'ü 9000 TL.ye sattı. Eğer bütçe darsa 2.el düşük km.deki Wolf'ü aktif kullanıcısı olarak tavsiye ederim. Lakin yine de zincir dişli ve lastik masrafınız muhtemelen olacaktır, o rakamları da bütçenize eklemekte fayda var.
Güzel fırsat kaçmış. Lastik muhakkak da zincir dişli gerçekten şart mı
-
atasy adlı üyeden alıntı
İkinci el için satilmayacak motor yok diye düşünüyorum. En kötü 300-400 aşağıya verir, bindiğime sayarım. Ama parçası pahalı mı gerçekten ve yakıtı nasıl? Bir de kaç kilometreye kadar alınabilir?
Güzel fırsat kaçmış. Lastik muhakkak da zincir dişli gerçekten şart mı
Ortalama 20000 km.de değiştirildiğini farzedersek muhtemelen değişim zamanı gelmiş ya da değişim zamanına az kalmış motosiklete denk gelmek olası. Çoğu kişi bu seti yenileyip de satışa çıkartmıyor.
-
Wolf öneririm, 100kmde 4 litreyi geçiremezsin.
tek depoda 450 km civarı yol yapmıştım. bakımını iyi yapacaksın o kadar.
deviri düşük bir motordur, yormaz, 8 bin devirde 140km hızla gidersin.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
29 Temmuz 2019, 13:07
#10
Wolf yakıt ve sorunsuz denmesiyle ilgimi çekiyor şuan, ilan kovaliyorum ama fiyatı da pek uygun değil. 200nslerde kronik elektriksel sorunlar devam ediyor mu? Benim 150ns ile yaşadığım gaz kesme ve yağ kaçırma var mı? Bir de krank mevzusu hala var mı? Hangi modelleri düzen tuttu hangileri benimki gibi can sıkar?
-
29 Temmuz 2019, 13:49
#11
atasy adlı üyeden alıntı
Wolf yakıt ve sorunsuz denmesiyle ilgimi çekiyor şuan, ilan kovaliyorum ama fiyatı da pek uygun değil. 200nslerde kronik elektriksel sorunlar devam ediyor mu? Benim 150ns ile yaşadığım gaz kesme ve yağ kaçırma var mı? Bir de krank mevzusu hala var mı? Hangi modelleri düzen tuttu hangileri benimki gibi can sıkar?
pulsar sorun sayfasında seni ne gibi sürprizlerin beklediğini görebilirsin gardaş.
ben güvenmiyorum, arkadaşımın arka fren hidrolik tabancası yerinden çıkmıştı.
alcağın motoru test et öyle al.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
29 Temmuz 2019, 13:59
#12
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
pulsar sorun sayfasında seni ne gibi sürprizlerin beklediğini görebilirsin gardaş.
ben güvenmiyorum, arkadaşımın arka fren hidrolik tabancası yerinden çıkmıştı.
alcağın motoru test et öyle al.
Ya o kısım biraz şans mı desem kullanım mı desem bilmiyorum. Benim arkadaş da koskoca Honda CBF ile krank kırdı mesela ki bu sorun japon olmayan motorlarda %80 kronik. Ya da benim motordan gelen ses kronik değil, başka birinde duymadım ama gaz kesme tertemiz kronik sorun. Benimki gaz kesmiyor diyen duymadım. Kronik sorunlar benim için daha önemli. 200ns konusunda da insanlar bir şeyler yarıştırıyor. Birbirleriyle tartışmaları yüzünden gerekli gönderileri göremiyor insan maşallah. Aslında forumda bir artılama sistemi olsa da verimli yorumlar üstte kalsa keşke
-
29 Temmuz 2019, 17:38
#13
Hacı abi usta ile görüştüm yaparız sıkıntı yok dedi. Numarasını özelden atacam sana görüşürsün. Yaptıktan sonra sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum, inş. yaşamazsın. Arkadaşımın arkadaşı bu usta, onun aracılığı ile tanıştım bende ama işten iyi anlıyor, hatta siyasiler veya baba adamların evine kadar gidip ATV lerini tamir ediyor.
-
29 Temmuz 2019, 18:53
#14
atasy adlı üyeden alıntı
Wolf yakıt ve sorunsuz denmesiyle ilgimi çekiyor şuan, ilan kovaliyorum ama fiyatı da pek uygun değil. 200nslerde kronik elektriksel sorunlar devam ediyor mu? Benim 150ns ile yaşadığım gaz kesme ve yağ kaçırma var mı? Bir de krank mevzusu hala var mı? Hangi modelleri düzen tuttu hangileri benimki gibi can sıkar?
Yanlış anlaşılmasın belli başlı 125-150 cc motosikletlerin 8-9 hatta 10 bin lira olduğu piyasa şartlarında 11-12 bin liraya tertemiz bir wolf rahatlıkla bulabilirsiniz. Motosikleti yakından inceler ve kullanırsanız piyasa ederinin üzerinde bir makina olduğunu görürsünüz. Deneme şansınız varsa mutlaka sürün.
-
30 Temmuz 2019, 11:00
#15
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Yanlış anlaşılmasın belli başlı 125-150 cc motosikletlerin 8-9 hatta 10 bin lira olduğu piyasa şartlarında 11-12 bin liraya tertemiz bir wolf rahatlıkla bulabilirsiniz. Motosikleti yakından inceler ve kullanırsanız piyasa ederinin üzerinde bir makina olduğunu görürsünüz. Deneme şansınız varsa mutlaka sürün.
Takip edeceğim mutlaka ilanları. Motor da denk getirirsem denerim ama malum az ilan var. Uygun olanlar 30000 km üstünde, o yüzden beklemedeyiz. Bir ns200'cü arkadaş da bilgilendirse çok sevinirim
-
30 Temmuz 2019, 12:04
#16
Aynı motoru kullanmış birisi olarak gaz sorununu bir tek Oktay Motor çözmüştü benim. Şu an Benelli-CFMoto bayisi oldu ama Bajaj'a hala bakıyordur sanıyorum. Değiştirmeyi düşünüyorsan da bence en mantıklısı Wolf 250.
-
30 Temmuz 2019, 14:27
#17
peyloride adlı üyeden alıntı
Aynı motoru kullanmış birisi olarak gaz sorununu bir tek Oktay Motor çözmüştü benim. Şu an Benelli-CFMoto bayisi oldu ama Bajaj'a hala bakıyordur sanıyorum. Değiştirmeyi düşünüyorsan da bence en mantıklısı Wolf 250.
Ciddi misiniz şoktayım şuan bu sorun çözüldü yani? Peki nasıl çözdüler, ne yaptılar?
-
30 Temmuz 2019, 14:55
#18
atasy adlı üyeden alıntı
Ciddi misiniz şoktayım şuan bu sorun çözüldü yani? Peki nasıl çözdüler, ne yaptılar?
Gaz yeme probleminin kaynağı diyafram contası. O contayı değiştirdiğin zaman gaz yeme problemi gidiyor. Ancak 2 ay kadar süreden sonra tekrar oluşuyor çünkü conta özelliğini yitiriyor. Oktay Motor farklı bir yolla çözmüştü, burç falan takmıştı tam hatırlamıyorum şu an. O yüzden hiç sorun yaşamamıştım bir daha.
Ayrıca facebook grubunda zamanında Apache contasını takıp çözenler olmuştu, o conta daha kalın olduğundan tekerrür etme problemi de yaşamamış.
-
01 Ağustos 2019, 12:08
#19
peyloride adlı üyeden alıntı
Gaz yeme probleminin kaynağı diyafram contası. O contayı değiştirdiğin zaman gaz yeme problemi gidiyor. Ancak 2 ay kadar süreden sonra tekrar oluşuyor çünkü conta özelliğini yitiriyor. Oktay Motor farklı bir yolla çözmüştü, burç falan takmıştı tam hatırlamıyorum şu an. O yüzden hiç sorun yaşamamıştım bir daha.
Ayrıca facebook grubunda zamanında Apache contasını takıp çözenler olmuştu, o conta daha kalın olduğundan tekerrür etme problemi de yaşamamış.
Benim karbüratör iğnem baymoto da değişti, kayalar motorda da o hava filtresi borusu galiba(kalınca bir boru deponun altında) ona burç takıldı. Hiçbir şey değişmedi. Hatta benim motor 95 le falan hızlı giderken eğer gazı sağlam vermezsen ara ara fren yapar gibi mi desem gazı keser gibi mi desem anlık kendini biraz geri atıyor, beni de öne atıyor. Çok güçlü atmalar değil ama sanki gazı komple kesmissin bir anda da devir 8000 de olduğu için motor freni devreye girmiş gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)