HGS 6. sınıf köprü geçişleri düzelmiş gibi
Reklamlar
-
An itibari ile son 3-5 geçişimi kontrol etme maksadı ile açmış olduğum HGS geçiş sorgulama sayfasında daha önce karşılaşmadığım bir şey ile karşılaştım. "OGS gişesinden yapılan geçiş ücreti alındı." yazıyor ve 3,5 ₺ ücret alınmış gözüküyor. Hiçbir düzeltme işlemi de gözükmüyor, normalde düzeltme işlemi de yazardı. Acaba bu can sıkıcı durum düzeldi mi? Sizlerde durum nedir?
Reklamlar
-
Bir süredir Mahmutbey - Avcılar arası geçişlerde fazla ücret sıkıntısı yaşamadım. Geliştirmeler yapılmış olabilir.
-
Keşke birkaç kişiden de onay alsak ne güzel olurdu. :)
-
Ben geçenlerde hgs'ye dilekçe yazdım. Cevap alamadigim belki 5. dilekceydi. 30gun geçip cevap gelmeyince bimer'e sikayet yazdim. Sikayette dilekçe kanunu ve başbakanlık genelgesine gore dilekcelerimi 30gun icinde cevaplamayan personele disiplin cezasi verilmesini ve yazismaya gerek birakmayacak sekilde 6.sınıf gecisleri dogru ucretlendirecek yazilim değişikliği yapilmasini da talep etmistim. Belki benim de tuzum olmustur. Bir suredir benim gecislerimde de hata yok
-
byanmaz adlı üyeden alıntı
Ben geçenlerde hgs'ye dilekçe yazdım. Cevap alamadigim belki 5. dilekceydi. 30gun geçip cevap gelmeyince bimer'e sikayet yazdim. Sikayette dilekçe kanunu ve başbakanlık genelgesine gore dilekcelerimi 30gun icinde cevaplamayan personele disiplin cezasi verilmesini ve yazismaya gerek birakmayacak sekilde 6.sınıf gecisleri dogru ucretlendirecek yazilim değişikliği yapilmasini da talep etmistim. Belki benim de tuzum olmustur. Bir suredir benim gecislerimde de hata yok
2 kere dilekçe ile düzeltme yaptırdım en az 4 ay sonra dönüyorlar. 1 - 2 ay imkansız.
-
buyrun benden de normal alındı, bir ara geçeceğim bakalım her şey normale dönmüş mü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
şunu da belirteyim bugün aradım, haftalardır hesabıma ücret iadesi beklediğimi söyledim, manuel olarak yaptılar, zaten kayıtlardan görüyorsunuz, geçiş hesabınıza yönlendiriliyor yazıyor, bugün ya da 1 iş günü içerisinde geçecekmiş onların yalancısıyım. yani dilekçe falan vermeyin sistemden hemen yaptırtmaya çalışın bence çünkü yapabiliyorlar. ben dilekçe vermeden şikayet ettim, not aldılar falan sonra geçiş düzelmiş gibi görünüyor.
-
geçişleri nereden kontrol ediyorsunuz ?
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
geçişleri nereden kontrol ediyorsunuz ?
https://hgsmusteri.ptt.gov.tr
kayıt olup kontrol edebilirsiniz.
-
Metela adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim buldum. Benimde geçişlerim düzeltilmiş.
-
07 Aralık 2017, 18:31
#10
Ben de 1 ay önce bu durumu Bimer'e bildirerek 2 gün içinde çözüme ulaştım. Hem fazla alınan ücretler iade edildi hem de o tarih itibariyle her geçişimde 6. sınıf ücretiyle ücretlendirilmeye başlandı, şuana kadar sıkıntı yaşamadım.
-
08 Aralık 2017, 02:59
#11
hgs müşteri hizmetleri sitesine girebiliyor musunuz şu an..
-
08 Aralık 2017, 08:21
#12
En son konuştuğumda kadın şunu söylemişti; aslında sizin köprü geçisleriniz ogs tarafından okunuyor ve ogs'de 6. Sınıf olmadığı için tam ödeme alınıyor. Yakın zamanda ogs tarafında düzenleme yapılacak ve artık aramanıza gerek kalmayacak...
Demekki yapılmış.
-
08 Aralık 2017, 09:48
#13
Bende bir degisiklik yok malesef para iadelerideaylardir yapilacak hayir ben simdi 8 ay gecis ucreti odemesem benden kolgibi alacaklar faizi cezasi bilmemne benim paraciklarimin 8 aydir ustune yatiyorlar faizi ile odemeyecekler tabiki
-
08 Aralık 2017, 09:59
#14
Önceki geçişlerde fazla tahsilat yaparak cebimizden cebren çaldıkları için kimi suçlayacağız? Suçlasak nasıl tahsilat yapacağız? Çaldıklarını geri vermeden ne yapsalar boş boş boş..
-
08 Aralık 2017, 10:44
#15
ayzek adlı üyeden alıntı
Bende bir degisiklik yok malesef para iadelerideaylardir yapilacak hayir ben simdi 8 ay gecis ucreti odemesem benden kolgibi alacaklar faizi cezasi bilmemne benim paraciklarimin 8 aydir ustune yatiyorlar faizi ile odemeyecekler tabiki
0850 460 60 60 arayarak hangi geçişlerinizin sorunlu olduğunu tarih vererek bildirirseniz anında düzeltme işlemi yapılıyor. Bugüne kadar arayıp bildirdiğim hatalı ücretlendirmeli geçişlerimi en geç bir hafta içinde geri ödemesi yapıldı. Sizin hatalı ücretlendirilmiş geçişiniz bulunuyorsa bunu bildirmemiş olabilirsiniz.
-
08 Aralık 2017, 12:00
#16
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
0850 460 60 60 arayarak hangi geçişlerinizin sorunlu olduğunu tarih vererek bildirirseniz anında düzeltme işlemi yapılıyor. Bugüne kadar arayıp bildirdiğim hatalı ücretlendirmeli geçişlerimi en geç bir hafta içinde geri ödemesi yapıldı. Sizin hatalı ücretlendirilmiş geçişiniz bulunuyorsa bunu bildirmemiş olabilirsiniz.
yazida belirttigim gibi iadeler aylardir yapilicak yani ben senin soyledigin olayi 8 ay once zaten yaptim kayit actiklarini ve ilerleyen surede hasabiniza yatirilacak bilgisi alindiktan sonraki sureci anlatiyorum zaten cagri merkezi ile gorusmem icin yarim saat gibi bi sure telefonda sira beklemistim
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
08 Aralık 2017, 14:54
#17
Bimer' e yazınca kısa sürede düzeliyor. HGS Müş. Hiz. Dönüş yapmıyor. Bimer' e yazın sorun varsa. Bendeki durum da şu şekilde:
-
08 Aralık 2017, 15:18
#18
Düzelme yok! Dün yaptığım geçiş 2,75
Baya birikmiş arıyım da düzelttireyim tek tek. İşim gücüm yok nasılsa (!) başkasının işini yapalım..
-
08 Aralık 2017, 15:57
#19
ayzek adlı üyeden alıntı
yazida belirttigim gibi iadeler aylardir yapilicak yani ben senin soyledigin olayi 8 ay once zaten yaptim kayit actiklarini ve ilerleyen surede hasabiniza yatirilacak bilgisi alindiktan sonraki sureci anlatiyorum zaten cagri merkezi ile gorusmem icin yarim saat gibi bi sure telefonda sira beklemistim
Bende de aynı durum. Aradığımda bekleyenler içerisinde 72. sıradasınız falan diyor. Bekleyip ulaşınca da "talebiniz incelemede bir kaç ayı bulur" dedi yetkili kişi.
-
08 Aralık 2017, 15:57
#20
MSMorkan adlı üyeden alıntı
İşte sosyal devlet!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)