Peker Motor Yapılan Yanlış Ekspertiz ve Sonucu (Bajaj)
-
Daha önce bi konum daha vardı ama firma adı vermemiştim sorun çözülür diye ama çözülmedi. Bir taksi ile trafik kazası yaşadım ve karşı taraf %100 suçlu olduğu için onun sigortasından motorum yapılacaktı. Peker motora bıraktım motorumu, bu arada bajajın yetkili servislerinden biridir. Her neyse motoru teslim almaya gittiğimde, ilk kaza yaptığım anki boyalar izler vs herşey aynı duruyordu sağ grenaj sapsarıydı, o gün motoru alıp hemen dönmem gerekiyordu dedem hastanede yoğun bakımda yattığı için, teslim alırken herhangi bi çatlak kırık vs yok mu dedim motorda çünkü o kısımlarda değişen bişey yoktu, motoru aldım ve geldim fakat gelirken sürekli takılma yapıyordu arka fren için takılan parça yanlış olduğu için sürekli kitliyormuş bir kaç gün sonra tekrar gidim onu yaptırdım fakat ondan, önce manetlerde vs tamamen soyuklar duruyordu onları söyledim ama sonradan neyse önemli değil dedim ve motoru yıkatmaya götürdüğümde sağ grenajda fotoğrafta gördüğünüz çatlağın olduğunu farkettim. Hemen fotosunu çekip servise attım ve bi gelin bakalım dediler götürdüğümde baktıklarında, biz bunu sipariş etmedik mi değişmedi mi ki diyerek baktılar ve farketmediklerini anladılar sonra fotolarını çekip sigortaya soracaklarını söylediler, tabi dosya kapandığı için sigortada karşılamadı sonuç olarak, bana yok sigorta zaten %100 karşılamıyor, siz bakıma geldiğinizde içerden bi ayar çekeriz vs dediler bende gerçekten artık tartışacak halim olmadığı için çıktım geldim. Bu saatten sonra o servise uğramam bile ve kuralkanada bu durumu ileteceğim sizde servis seçerken buna dikkat edersiniz.
Reklamlar
-
içerden nasıl ayar vereceklermiş ki? bu parçanın toplam değişim maliyeti neyse bunu karşılayacak bir tutum sergilemeleri lazım. bana yaptıkları da hala kafamda şüpheli duruyor. başka bir yere daha gidip baktıracağım biara.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
Tefoo adlı üyeden alıntı
içerden nasıl ayar vereceklermiş ki? bu parçanın toplam değişim maliyeti neyse bunu karşılayacak bir tutum sergilemeleri lazım. bana yaptıkları da hala kafamda şüpheli duruyor. başka bir yere daha gidip baktıracağım biara.
Geçiştiriyolar kısacası, baktırın hocam benim bu yaşananlardan sonra artık güvenim kalmadı, dahada gitmemde.
-
1- Geçmiş olsun tekrardan. Motor halledilir, parçası ucuz zaten, en olmadı kendin halledersin.
2- Günlerdir bunu anlatıyorum, ısrarla anlamıyorlar. Yahudi parasıyla 3 para etmez bu Bajajın satış sonrası hizmet konusu.
3- Sat, Honda al. Benzer bir durumla karşılaşırsan servis danışmanına göster, sigortadan almak için görüşelim diye bekletmiyorlar bile. Servis üstleniyor kendi hatasından kaynaklanan maddi külfeti. Bunu da müşteriden öğrendim. Benzer bir durumda motorunu teslim alıp, ertesi gün geri gidip sonradan fark ettiği ufak hatayı göstermiş, o parçayı değiştirip, özür dilemişler hataları için.
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
1- Geçmiş olsun tekrardan. Motor halledilir, parçası ucuz zaten, en olmadı kendin halledersin.
2- Günlerdir bunu anlatıyorum, ısrarla anlamıyorlar. Yahudi parasıyla 3 para etmez bu Bajajın satış sonrası hizmet konusu.
3- Sat, Honda al. Benzer bir durumla karşılaşırsan servis danışmanına göster, sigortadan almak için görüşelim diye bekletmiyorlar bile. Servis üstleniyor kendi hatasından kaynaklanan maddi külfeti. Bunu da müşteriden öğrendim. Benzer bir durumda motorunu teslim alıp, ertesi gün geri gidip sonradan fark ettiği ufak hatayı göstermiş, o parçayı değiştirip, özür dilemişler hataları için.
hocam para olsa honda alacağızda yok işte
biraz biriktirebilsem ben de pcx 150 almak istiyorum.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
-
Ekrem beye yazmıştım facebooktan gerçekten 2 saat içinde dönüş yaptı kendisi, servise gitmemi, ismimi vereceğini söyledi, bu kadar hızlı dönüş beklemiyordum. Gittikten sonra sonucuda yazacağım
-
peruwasa12 adlı üyeden alıntı
Ekrem beye yazmıştım facebooktan gerçekten 2 saat içinde dönüş yaptı kendisi, servise gitmemi, ismimi vereceğini söyledi, bu kadar hızlı dönüş beklemiyordum. Gittikten sonra sonucuda yazacağım
Anti Bajaj'cılar kalpten gitti
Ben Bajaj servisinden gayet memnunum bu arada , bilgilendirme vb Yamaha ile kıyaslanmaz artı servis maliyetleri çok uygun.
-
mgora adlı üyeden alıntı
Anti Bajaj'cılar kalpten gitti
Ben Bajaj servisinden gayet memnunum bu arada , bilgilendirme vb Yamaha ile kıyaslanmaz artı servis maliyetleri çok uygun.
1- Antibajajcı derken, ben tecrübelerimi paylaşıyorum.
2- Senin servisinin iyi olması beni bağlamaz, benim servisim kötüydü, bak arkadaşınki de kötüymüş. Ekrem Bey düzeltmese adam ortada kalacak.
3- Yamahayı da biliyorum, ancak honda ile deneyimlerimi paylaştım. Fiyat açısından da CBR250 ile NS200'ün periyodik bakım maliyetlerini kalem kalem yazdım, arada oynayan rakam 10 lira.
4- Eğer Ankara'da yaşasaydın, 4-44 ile muhattap olsaydın servis diye, ve benim gibi sinirli bir de kişiliğe sahip olsaydın motoru yakardın.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
peruwasa12 adlı üyeden alıntı
sağ grenajda fotoğrafta gördüğünüz çatlağın olduğunu farkettim. Hemen fotosunu çekip servise attım ve bi gelin bakalım dediler götürdüğümde baktıklarında, biz bunu sipariş etmedik mi değişmedi mi ki diyerek baktılar ve farketmediklerini anladılar sonra fotolarını çekip sigortaya soracaklarını söylediler, tabi dosya kapandığı için sigortada karşılamadı sonuç olarak
iyi de bu herkesin yapabilecegi bir hata. Sigorta nasil "karsilamiyorum" diyebilir? Basimdan gecen hadise: Araba kaza gecirdi, yapildi. 2 ay sonra lastik degisirken lastikci balans esnasinda "bak senin jantta cok hafif egik var" dedi. Gercekten de cok hafif yalpa yapiyor jant. Tam da carpilan yerdeki teker. Disaridan hic bir sey belli olmuyor. Lastikciye tamirciyi arattim. Tamirci sigortayi aradi. Japonyadan yeni jant geldi ve degisti. Ekstra $450 masraf oldu. Tamamen sigorta karsiladi.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
iyi de bu herkesin yapabilecegi bir hata. Sigorta nasil "karsilamiyorum" diyebilir? Basimdan gecen hadise: Araba kaza gecirdi, yapildi. 2 ay sonra lastik degisirken lastikci balans esnasinda "bak senin jantta cok hafif egik var" dedi. Gercekten de cok hafif yalpa yapiyor jant. Tam da carpilan yerdeki teker. Disaridan hic bir sey belli olmuyor. Lastikciye tamirciyi arattim. Tamirci sigortayi aradi. Japonyadan yeni jant geldi ve degisti. Ekstra $450 masraf oldu. Tamamen sigorta karsiladi.
Welcome to Turkey. We were born here, what's your excuse?
Sen anladın hocam beni Deveye sormuşlar neren eğri diye, nerem doğru ki demiş.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Bajaj düşmanlığım yok yanlış anlaşılmasın...ama Bajaj seçmeme engel ilk neden bu servislerdeki kör tuttuğunu öper mantığı..yani konuya vakıf olmayan kişiler var..
-
olacakları tahminen söyleyim servis sana düşman olacak sende orada işlemi yaptıracaksın ağzına geleni söyleyip bir daha servise uğramayacaksın
kanuni kullanıcısı olarak söylüyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)