Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

2016 KTM RC 390 Blok Patlaması ve Yaşadıklarım

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Merhaba,

    8 Ağustos 2016 tarihinde KTM yetkili servisinden sıfır 2016 model KTM RC 390 satın aldım ve macera o gün başladı.

    Her şey çok güzel gidiyor ve hiç bir sorun yoktu, ta ki benzin göstergesi düzensiz değerler gösterene kadar.
    1000 KM bakımına kadar görmezden geldim ve sorunu 1000 bakımında servise ilettim.
    Sorun devam ederse eğer gerekeni yapacaklarını söylediler ve servisten 1000 KM bakımını yaptırıp mutlu bir şekilde ayrıldım.


    Aradan biraz zaman geçti ve sorun hala devam ediyordu, gerekli görüşmeler yapıldı ve sonuca bağlandı, garanti kapsamında sorunumun çözüleceği ancak ellerinde yedek parça bulunmadığından dolayı yurt dışından parça beklediklerini, parça servise ulaştığında onarımın yapılacağı söylendi.

    Bu şamandıra yedek parçası öyle bir parça ki motosiklet 8340 KM'ye kadar geldi ancak parça gelemedi. Aradan 2-3 ay ve neredeyse 6000 KM yol geçti. Neyse gelir bir gün dedik ve kullanmaya devam ettim. Her gün benzinliğe gitmekten gına gelmiş kafayı yememek için kendimi zor tutuyordum, benzin ne zaman bitecek bilemiyorsunuz ki? Bir bakıyorsun ''Low Fuel Level'' uyarısı veriyor, 2 dakika sonra depo full görünüyor.


    Macera son hızı ile devam ediyordu, o da ne sol karenajdan bir ses geliyor. Servisi aradım, bağlantı noktasından koptuğunu ilettim. Detaylı görsellere ihtiyacı olduklarını sol karenajı söküp görselleri iletmemi istediler.
    Garanti başvurusu yapıldı ve olumsuz bir yanıt aldım. Bu sorunun fiziksel bir darbe olmadan mümkün olamayacağı ve kullanıcı hatası olduğunu dile getirdiler. 8500 KM bakımına gittiğimde ise servisteki usta bu sorunun tamamen vibrasyondan kaynaklandığını söyledi. Bakın usta diyorum, KTM'in yetkili servisinde ki usta bu yanıtı sohbet içerisinde samimiyetle cevaplarken genel merkez olumsuz yanıt veriyor. Acaba bu ustaların yeterliliğini ya da eğimtimlerini X Marka çinli distrübör mü sağlıyor? Kim denetliyor merak konusu...

    Neyse, ağzımızın payını aldıktan sonra plastik kaynak ile sorunu çözdüm.

    Bitmedi...

    Motosikletimin 8500 KM bakımı yaklaşmıştı, uygun bir zaman buldum ve daha erken girmek istedim. Önümüz kış servis 125 KM uzaklıkta ve yaşadığım şehir Türkiye'nin en çok yağış alan şehri, aradan çıkarmak istedim.

    8500 KM bakımı KTM yetkili servisi Gökçayır Motosiklet'te yapıldı, motosikletin KM'si 8000-8100 KM aralığındaydı. Ancak sisteme 8500 KM'de yapılmış olarak girdi, periyodik bir bakım olduğundan dolayı anladığım kadarıyla sistem farklı bir değeri kabul etmiyordu. Neyse, sonuç olarak sisteme işlendiğinden fazla kafa yormadım.

    Motosikletin vites göstergesi de arızalıydı, sorunu ustaya ilettim, ellerinde parça olmadığı için bu sorunu o gün halledemedik ve garanti girişi yapıldı, parça bekliyoruz, bekleriz alışkınız dedim.

    Bu bakım 11.11.2016 tarihinde yapıldı. Yağımız, yağ filtremiz, soğutma sıvısı vb gerekli tüm değişiklikler ve kontroller yapıldı.

    Ücretimizi ödeyip, teşekkürümüzü ettikten sonra yola koyuldum. Bilirsiniz ki bakımdan sonra ki kullanıcının mutluluğu paha biçilemez, sıfır motosiklet almışcasına mutlu olur, tebessüm ederiz. Bende o mutlulukla evin yolunu tuttum, hiç bir sorun ve aksilik yoktu.

    Bitti mi? Cıks, devam...

    8500 bakımından 2 gün sonra,
    13.11.2016 saat 21.00-22.00 suları;

    Bir arkadaşım ile ben önde o arkada gazlıyoruz, hava buz, ekipman tam, sorun yok.

    150-160 km/h ile seyir halindeyiz, o da ne anlam veremediğim bir ses ve o anın adrenali ile hemen debriyaja manetine uzanıyorum ve maceranın doruk noktası o an başlıyor.

    Ben bir sağa bir sola kayıyorum, motosikleti düz tutabilmek için elimden geleni fazlasıyla yapıyor, okuduğum teknik kitaplardan kesitler gözümün önüne geliyor ve uygulamaya çalışıyorum. Uzun süren sürüklenmenin ardından bir şekilde motosikletten düşmeden ve devirmeden durmayı başarıyorum.

    Kaskı çıkartıp yolun kenarına fırlatıyorum, elim ayağım korkudan titriyor, inanın korkumu ve o an ki yaşadıklarımı sizlere hiç bir kelime ile aktaramam. Motosikletten duman çıkıyor, arka lastik komple yağ içerisinde.

    Arkamdan gelen arkadaşım ileride duruyor, yanıma geliyor ve ne göreyim motosikletinin camı ve montu yağ içerisinde. Hava daha da soğumaya başlıyor ve titrememek için hiç bir şey yapamıyorum. Bu kadar korktuğumu ve motosikletten soğuduğumu hissettiğim tek bir anım olmamıştı o güne kadar. Motosikleti dengede tutamamış ve düşmüş olsaydım şu an benim ölüm haberimi okuyor, yorum yapıyor olacaktınız.

    Kimi aramalı, ne yapmalı derken 30-40 dakika geçiyor, 7/24 ulaşabileceğimiz bir hizmeti yok KTM'in bildiğiniz üzere, servisteki kişiyi arıyorum cevap yok. Spormoto'yu arıyorum cevap yok.

    Bir şekilde KTM yetkili servisi Gökçayır Motosiklet'te ki bakımımızı yapan ustaya ulaşıyorum. Durumu izah edip bir kaç görsel gönderdikten sonra motosikleti evimin önüne çektiriyorum.





















    14.11.2016

    KTM Spormoto ile görüşüp durumu izah ediyorum, motosikleti servise götürmemi iletiyorlar. Muğla'da KTM'in 3 tane yetkili servisi var ve hiç birisinde bir tane araç yok.

    Ben fabrikasyon bir hatadan dolayı ölüm tehlikesi yaşıyorum ancak en ufak bir yardım dahi etmiyorlar. Kendi imkanlarımla motosikleti servise götürmemi talep ediyorlar. Neyse çekici arayışlarına giriyorum, o da ne! 125 KM yol için 600-700 TL çekici ücreti istiyorlar, fatura istemem durumunda ise %18 KDV ekleyeceklerini de söylemeden geçemeyeceğim.

    Servisin motosikletimi bulunduğu noktadan almak gibi bir zorunluluğu yok ancak bu bir lastik patlaması kadar basit bir sorun değil. KTM'den kaynaklanan birebir bir sonuç dolayısıyla ölüm tehlikesi geçiriyorum, madurum, çok mu zor bir araç tahsis etmek!


    15.11.2016

    17-20 Kasım tarihlerinde BajaAnatolia yarışları vardı, Fethiye'de. KTM'den de üst makamlarda görevli iki kişi bu yarışa katıldı ve motosikletleri İstanbul'dan Fethiye'ye götürmesi için bir araç yola çıkıyor ve yol güzergahında olduğumdan dolayı motosikletimi de alıyorlar ve servise götürüyorlar. (16.11.2016)

    Motosikleti teslim etmeden önce ısrarla kaşeli bir teslim formu istememe rağmen, farklı bir iş emri formu verdiler.

    Teslim formuna yazılı iznim olmaksızın onarım yapılmamasını istemediğimi belirttim çünkü bir konuda bir kullanıcının haberi olmaksızın onarımı yapıldığını ve servisten motosikletini almasını istediğini görmüştük.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...yaklasimi.html



    17.11.2016

    Motosiklet servise giriş yaptı, gerekli incelemeler başladı.

    17 Kasım tarihinde ısrarla servis raporu istememe rağmen gerekli belgeyi tarafıma iletmediler. Kamu kuruluşu gibi ordan oraya süreklediler beni. X Müdür, Y Müdür, Z servisi, A kişisi, B kişisi ile 4 saat süren telefon görüşmeleri sonunda servis raporunu alabilmiştim.

    Servis raporunu teslim etmemek istemelerini çok iyi anlıyorum, motosikleti teslim etmeden önce bu raporu giriş yaptığı günde alabileceksem eğer bu şartlar altında teslim edeceğimi söylememe rağmen beni sinir küpüne çevirdiler.

    Sebebi ise 20 iş günü içerisinde motosikleti bana teslim edemeyecek olmaları. Bir şamandıra yedek parçası 3 ay'da gelemiyor, motor bloğu nasıl 20 günde gelsin. Bunu nasıl söyleyebiliyorum diye soracak olursanız, KTM yedek parça sorunu yaşıyormuş ve o yüzden bu tarz gecikmeler oluşmuş, KTM'de de parça yokmuş, bunu söyleyen kim diye sorarsanız eğer KTM Spormoto yetkili X kişisi.

    Neyse ki raporu bir şekilde aldık, artık beklemekten başka çaremiz yok.



    29.11.2016

    Arızanın sebebi balans şaftı imiş ve garanti başvurusu KTM genel merkezine yapılmış.



    30.11.2016

    KTM genel merkezi garanti başvurusunu kabul etmiş ve onarımın garanti kapsamında yapılacağını iletmiş, Can Bey'de durumu bana iletti.

    02.11.2016

    Motosikletimin onarımının yapılmasını istemediğimi ücret iadesi ya da yeni bir motosiklet talep ettiğimi telefon yolu ile ilettim, gerekli bilgi üst makamlara iletildi ve olumsuz yanıt aldım.

    Onarım yapılması durumunda motosikletimin sıfırdan farksız olacağını, herhangi bir sorunun kalmayacağını ileten Spormoto, farklı bir teklifte bulundu.

    Motosikletimi 17000 TL karşılığında benden alıp, 3000 TL vermem durumunda sıfır motosiklet verebileceklerini ilettiler, alnımda ''keriz'' yazıyordu zaten.

    Madem bu motosiklet sıfırdan farksız olacak, 21000 TL değerinde olan ve 3 aylık 8340 KM'de ki motosikleti neden benden 17000 TL'ye alıyorlar acaba, merak konusu.

    Ayıplı bir ürün yüzünden ben ölüyordum, belki de sakat kalacak, uzuv kaybedecektim.

    Ayrıntılı bir servis raporu istedim, hakkımı sonuna kadar arayacağım. Gerekirse 1-2 sene sürecek ancak biz motosiklet kullanıcılarına örnek bir dava olacak. Her ayrıntıyı sizinle paylaşacağım, 3 aylık 20000 TL değerindeki 3 aylık motosiklette 4 farklı sorun yaşıyorum ve onarım yapılmasını kabul etmem bekliyorlar. Madem ki kullanıcı hatası değil ve garanti kapsamında motosikletin onarımını sağlamayı teklif ediyorsunuz ayıplı ya da gizli ayıplı ürünü yenisi ile değiştirin ya da paramı iade edin.

    Dava sonuçlanana kadar araç kiralayacağım, yaşadığım travma için tazminat davası da açacağım.

    Saygılarımla,

    HAMZA KAYNAK



    Adaletin bir ayağı topaldır, ağır ağır yürür, ama gideceği yere er veya geç ulaşır.


    Bu konu bilgilendirme amaçlı açılmış olup, herhangi bir marka karalaması ya da kötülemesi kesinlikle değildir. Konuyu baştan sana okuduğunuzda herhangi bir beni yasal yükümlülük altında bırakacak tek bir ibare yoktur. Tüm yasal yükümlülükleri kabul ettiğimi de forum yönetimine buradan bildiriyorum.


    Sorunun kaynağı olan balans şaftının görselleri;






    KTM RC 390 Kullanıcıları konusunda ki motosiklet hakkındaki kişisel yorumumu okuduğunuzda beni daha iyi anlayacak, durumun değerlendirmesini daha iyi yapabileceksiniz.

    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    3 Ağusto 2016 tarihinde satın aldığım KTM RC 390 motosikletim ile 8000 km'yi devirdik.
    Objektif olarak tecrübelerimi, artı ve eksilerini paylaşacağım.

    105 Kg, 190 Cm bir sürücüyüm.

    YAKIT TÜKETİMİ

    - Şehir içi haylazlık yapmadan, uysal ve ulaşım amacıyla kullanıldığında 100km/3.5 lt yakıt tüketimi.

    - Şehir içi agresif ve bir o kadar da şehrinizin çılgın motorcusu olarak kullanırsanız eğer 100km/6.3 lt yakıt tüketimini görebilirsiniz.


    - Şehirler arası ya da uzun yolda yakıt tüketimi tam olarak size bağlı, değerler birebir ölçümümdür;

    - 80-90 km/h ile 100km/2.4lt ile 100km/2.6lt değişmekte.
    - 90-110 km/h ile 100km/2.6lt ile 100km/3 lt değişmekte.
    - 100-130 km/h ile 100km/3 lt ile 100km/3.3 lt arası değişmekte.

    Uzun yolda agresif kullanımda, 150km/h altına düşmeden, sürekli 9000 RPM üzeri vites değişikliğinde 100km/5lt ile 100km/6.3 lt arası değişmekte.

    Bu değerler yol bilgisayarından alınmış olup sürücü kilosu, boyu, rüzgar vb etkenler sebebiyle değişkenlik gösterecektir.

    ARTÇI KONFORU

    - Genelde artçılarım bayan ve kilolu değiller, ortalama 45-65 kg diyebiliriz sanırım.

    Eğer şehir içinde kullanıyorsanız ve artçınızın tecrübesi ve bilgisi yeterli ise size bir yükü olmamakla birlikte yolculuğunuz daha keyifli hale geliyor.

    Herhangi bir artçımdan konforsuzluk ya da ağrı/vibrasyon vb bir sorun ile ilgili şikayet almadım.
    Mola vermeksizin 100 ve 150 km yolculuklarımız oldu ancak bir mola ihtiyacı hissetmedi. Kendisine sorarak teyit etmiştim.

    Eğer artçınızın tecrübesi ve yeterli bilgisi yoksa eğer o yolculuk size zehir olacaktır. Diyeceksiniz ki bu tüm motosikletler için geçerli, haklısınız da ancak KTM RC 390'da ki depo tasarımından dolayı artçınız sizi hadım edebilir, bilginize.

    VİBRASYON

    Vibrasyon kriteri her sürücünün farklıdır, açık konuşmak gerekirse eğer Lifan 125-5 Cafe Racer motosikletimde ki vibrasyon dahi beni rahatsız etmiyor. Aramızda kalsın popom biraz büyük.

    KTM RC 390 tatlı bir vibrasyona sahip, sizi rahatsız edeceğini zannetmiyorum. Motosikletin ruhunu ve elinizin altındaki gücü hissettiriyor.

    Bugün 6 Kasım ve motosikletimi satın alalı 93 gün olmasına rağmen 8000 KM'yi devirdim. 6-7 tane uzun yolculuğum oldu, vibrasyon ile ilgili bir şikayetim kesinlikle olmadı. Burada ki en büyük etkenlerden bir kaçı da kullandığınız ekipman. (Bot ve Eldiven)

    BAKIM MALİYETİ

    1000 KM bakımını KTM Motorall servisinde yaptırdım ve 200 TL tuttu.
    - Yağ
    - Yağ filtresi
    - İşçilik

    Bakım aralıkları her 8500 KM'de.

    Ara bakıma gelmeli miyim diye ısrarla sormama rağmen 8500 KM'den önce bakıma gelmene gerek yok dedi servisteki yetkili.
    Düşünün ki bir servis sizden para kazanmak istemiyor, kullanılan yağın kalitesini ve motosikletin ara bakıma ihtiyacı olmadığını ısrarla söylüyor.

    SÜRÜŞ KONFORU

    Yazımın en başında da belirttiğim gibi iri ve uzun bir sürücüyüm.
    Doğru oturuş pozisyonu ile herhangi bir sorun yaşayamayacağınızdan eminim.
    Doğru oturuş pozisyonu ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmadığınızı düşünüyorsanız eğer sizi Google' a yönlendiriyorum.

    600 km'lik bir sürüşümde 3 mola verdim ve herhangi bir bel ağrısı ya da vb bir sorun yaşamadım.

    SON SÜRAT

    Tartışmasız bu modelin en tartışmalı sorusu, kaç km/h yapıyor bu alet?

    Düz-eğimli, rüzgarlı-rüzgarsız, sıcak hava-soğuk hava vb hiç bir kriter çok da önemli değil bu motosiklet için, 178 km/h'a ulaşıyor ve ardından kesiciye giriyor.

    Artçı ile ulaşabildiğim son sürat ise 170 km/h.

    KTM RC 390 13000 RPM'e sahip ve her viteste 10000 RPM'de kesiciye giriyor, bilginize.

    TASARIM

    Tasarım konusu kişisel bir görüş olmasına rağmen değinmeden geçemeyeceğim.

    Ben hayranlıkla bakıyorum motosikletime, bana bin ve kırbaçla beni der gibi bakıyor.
    Çevremden aldığım olumlu görüşler çok fazla, çoğu insan hayranlıkla ve şaşırmışlıkla bakıyor, çünkü farklı.

    ''Abi bu ne biçim kafa tasarımı *k'' diyen de var.

    Trafikte, yolda, bulunduğunuz her alanda bu motosiklet ile dikkat çekememe gibi bir şansınız yok.

    PARÇA KALİTESİ ve İŞÇİLİK

    Parça kalitesine diyecek bir şey yok aslında, verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir motosiklet.
    Ama bazen sizi üzebilir.

    Nasıl mı?

    http://i.hizliresim.com/VE4omy.jpg

    Motosikletimin herhangi bir kazası, yan yatması ya da herhangi bir darbe almamasına rağmen karenaj bağlantı noktasından kırılmış, aslında ufak bir sorun 10 TL'lik bir yapıştırıcı ile halletmeme rağmen canımı çok sıktı.

    Bunun haricinde parça kalitesi ve işçilik ile ilgili negatif bir yönü henüz olmadı.

    SERVİS

    KTM Motorall servisini kullanıyorum.

    Bu servisin çalışanları tam anlamıyla birer profesyonel.
    Oradayken kendinizi özel hissediyorsunuz, ilgi ve alaka son derece mükemmel.

    1000 bakımı bittikten sonra motosikletimi yıkayıp teslim etmeleri, benim için yapabilecekleri başka ne olduğu, herhangi bir şikayetimin ya da memnuniyetsizliğimin olup olmadığını sormaları ve bunu yaparken de resmiyeti bozmamaları harika.

    YEDEK PARÇA

    Motosikletimin tek sorunu olan şamandıra düzeneği değişecek ve neredeyse 2 aydır parça bekliyorum, stokta kalmadığını toplu gönderi beklediklerini bu yüzden gecikme yaşandığını belirttiler, ne kadar doğru bilmiyorum.
    Ancak bu sorunum ile Spormoto sorumlusu Münir Bey birebir ilgilenip güvenimi kazandı ve samimiyetine inandım.

    Şöyle de bir anım var paylaşmadan geçemeyeceğim.
    Motosikletim sandıkta geldi ve sol ayna kırık çıkmıştı, Spormoto'ya bunu bildirdikten sonra sol ve sağ olmak üzere iki aynayı da gönderdiler, şaşırmıştım açıkcası.

    NEGATİF YÖNLERİ ve BEĞENİMİ KAZANAMAYAN NOKTALAR

    Motosiklet resimler de görüldüğü gibi kesinlikle küçük değil, ancak ben iri bir sürücü olduğum için bazen altında küçük kalmış vb cümleler duyuyorum. Kesinlikle motosiklet küçük değil ben iriyim ve motosiklet düşündüğünüzden daha iri.
    1000RR, 600RR, R1, S1000RR yanında oyuncak gibi kalmadığı gibi aynı segmentte sanılıyor.

    Torku yüksek olduğu ve güçlü bir motosiklet olduğu için düşük devirlerde silkeleme denilen (doğru tabir nedir bilmiyorum) olayı motosiklete alışma sürecinde yaşıyorsunuz ve daha sonra rahatsızlık vermiyor.
    Şöyle açıklayayım, hangi viteste gideceğinizi sapıtıyorsunuz düşük süratlerde. Motosikleti tanıdıkça ve kavradıkça bunu alışıyorsunuz ve ortadan kalkıyor.

    En gıcık olduğum nokta ise ön camını temizleyememem, bez girmiyor.

    Bunların haricinde negatif ya da şurası kötü diyebileceğim bir noktası yok.

    ARTILARI ve YORUMUM

    ABS ve kaydırmalı debriyaj özellikleri tartışmasız mükemmel.
    ABS çok kolay devreye girmemekle birlikte güven verici düzeyde.
    Üzerinde gelen amortisörlere söyleyecek söz zaten yok, sınıfının lideri.
    Fabrika çıkış lastikleri Metzeller Sportec M5.

    Sizi özel hissettirecek her şey bu motosiklette var, yollarda daha çok KTM RC 390 görmek istiyorum, kalitenin tadına bakın vazgeçemeyeceksiniz. Bunları motosikletimi övdüğüm için değil bana hissettirdiklerini yazıyorum, yanlış anlaşılmasın.
    Bu motosiklet ile daha yolun başındayız, ileride ne olup biteceğini kimse bilemez, belki yarın bu motosiklete söveceğim ve aldığım güne lanet edeceğim, kim bilir?

    Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:06 ----------

    Aktarmayı unuttuğum son bir şey kalmış,

    AYDINLATMA

    Üzerindeki mercek farlar sayesinde muazzam bir aydınlatması var, neredeyse öndeki araçları rahatsız edecek düzeyde.
    Bununla ilgili bir kaç araçtan kısalarla seyir almama rağmen uyarı dahi aldım.
    Bundan dolayı far ayarını bir tık aşağıya bile çektirdim serviste.

    Zifiri karanlıkta ki performansı mükemmel, gündüz saatlerinde dahi uzun farlarınız açıksa eğer diğer motosikletlere nazaran daha fazla farkındalık yaratıyor, tecrübe ile sabit.

    Yetkili birisi mesajı birleştirir ve bu uyarıyı silerse sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Owl King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2016
    Hocam çok geçmiş olsun. Umarım istediğiniz sonucu alırsınız.

  3. #3

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Owl King adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam çok geçmiş olsun. Umarım istediğiniz sonucu alırsınız.
    Teşekkür ederim.

    Video linkini yetkili bir kişi düzeltebilir mi lütfen? Becerememişim ben.

  4. #4

    Üyelik
    12 Eylül 2016
    Motosikleti
    Mondial 150 mash--> Kawasaki ninja 300
    Gecmis olsun oncelikle. Hakkinizi sonuna kadar aramanizi tavsiye ediyorum. Eksi sozlukte falan tanidiginiz uye varsa bu yaziyi oraya da tasimanizi oneririm. Eksi sozlukte boyle olaylar revacta oluyor ve gercektende aylarca ugrastigi sorunu eksi sozluk sayesinde 2 gun icerisinde cozen kisiler mevcut. Tekerin o kadar yag olmasina ragmen o hizda dusmeneniz gercekten buyuk bi beceri o nedenlede kutluyorum sizi Allah beterinden saklasin.

  5. #5
    berkay3212 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR 2015
    17000tl saymaları gayet iyi?
    Motorun sıfırı 21000tl pazarlık payı var. zaten kendileri 20 den veriyorlar 3 daha istemişler. Ki ilk teklifleri sanırım pazalık yapılabilir.
    Sahibinde ktm rc 390 15000tl ile 17500tl arası 2. elleri.

  6. #6
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    20 güne yapamazlar hocam değişirler motoru

  7. #7
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Geçmiş olsun. Nerdeyse ölümden dönmüşsünüz.

    Dünyaca ünlü bir firmanın bir ürününün böyle ölümcül bir hataya sebebiyet vermesi affedilecek bir hadise değil.

    Önemli olan insan hayatı.

  8. #8

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Emremash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun oncelikle. Hakkinizi sonuna kadar aramanizi tavsiye ediyorum. Eksi sozlukte falan tanidiginiz uye varsa bu yaziyi oraya da tasimanizi oneririm. Eksi sozlukte boyle olaylar revacta oluyor ve gercektende aylarca ugrastigi sorunu eksi sozluk sayesinde 2 gun icerisinde cozen kisiler mevcut. Tekerin o kadar yag olmasina ragmen o hizda dusmeneniz gercekten buyuk bi beceri o nedenlede kutluyorum sizi Allah beterinden saklasin.
    Teşekkür ederim, elimden geleni yapacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

    Alıntı berkay3212 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17000tl saymaları gayet iyi?
    Motorun sıfırı 21000tl pazarlık payı var. zaten kendileri 20 den veriyorlar 3 daha istemişler. Ki ilk teklifleri sanırım pazalık yapılabilir.
    Sahibinde ktm rc 390 15000tl ile 17500tl arası 2. elleri.
    Neden 20000 TL'ye aldığım ve 3 ay kullandığım motosikleti 17000 TL'ye satayım?
    Sorun benden kaynaklanmamasına rağmen neden 3000 TL kendimi maddi zarar sokayım?
    3 aylık bir motosikletten bahsediyoruz burada.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 güne yapamazlar hocam değişirler motoru
    Yapamayacaklarından eminim ancak bu riski almak istemiyorum, kim isterseki 3 aylık motosikletinin bloğunun açılıp çoğu parçanın değişmesini?
    Şasi 8500 KM'de motor bloğu 0 km.

  9. #9

    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul Isparta
    Motosikleti
    Mondial Drift
    Sonuna kadar devam Bajajda stop sorunu olmuş arkadaş bu yüzden kaza yapmıştı galiba yeni motorla degistirmislerdi. Sizin problem daha büyük gözüküyor kazanacaksınız merak etmeyin

  10. #10
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Çok geçmiş olsun allah korumuş. Hakkını sonuna kadar aramalısn. Kesınlıkle peşini bırakma , uzun bir süreç olacak ama sonuna kadar git. Dediğin gibi kaza gerçekleşseydi ne olacaktı!! Şirketler alışmış kimse dava açmıyor sanırım. Bende haksızlığa uğradığımı düşündüğüm bir konuda devlet kurumlarından birine idari mahkeme yolu ile dava açtım. Peşini bırakmayın. Bir tavsiyemde şu olacak, genel merkezine yurtdışına mail gönderin,ben yapmştım çok faydasını gördüm. Adamlar birde utanmadan rakam vs konuşuyorlar , inanılacak iş değil.

  11. #11
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    komple blok değil motosikleti değiştirirler demek istedim :D

  12. #12

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    komple blok değil motosikleti değiştirirler demek istedim :D
    Anladım. Risk alamıyorum bu noktada maalesef.

  13. #13
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    geçmiş olsun tüm mesajınızı okudum söyleyeceklerim

    bu motor sonuçta hint malı yanlış bilmiyorsam
    2 - 3 ay parça beklemek nedir ? çok saçma
    garanti ve servis diyorsan hondadan şaşmayacaksın gerisi diğer Japonlar dahil traş
    herhangi bir honda servisinde usta motorun herhangi bir aksaamına üretim hatası diyorsa honda türkiye bunu kabul eder parçayı gönderir inceleme falan gereği duymaz
    motorunuza 17 vermişler az değil gibi geldi bana
    fabrikanın her 8500 km de bir yağ değiştirme tavsiyesi fazla iyimser bence bunla alakalı olabilir mi acaba yaşadığınız olay
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  14. #14

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun tüm mesajınızı okudum söyleyeceklerim

    bu motor sonuçta hint malı yanlış bilmiyorsam
    2 - 3 ay parça beklemek nedir ? çok saçma
    garanti ve servis diyorsan hondadan şaşmayacaksın gerisi diğer Japonlar dahil traş
    herhangi bir honda servisinde usta motorun herhangi bir aksaamına üretim hatası diyorsa honda türkiye bunu kabul eder parçayı gönderir inceleme falan gereği duymaz
    motorunuza 17 vermişler az değil gibi geldi bana
    fabrikanın her 8500 km de bir yağ değiştirme tavsiyesi fazla iyimser bence bunla alakalı olabilir mi acaba yaşadığınız olay
    Yağ vb bir durumdan kaynaklanmadığını ilettiler, fabrikasyon bir sorundan dolayı kaynaklandığını telefon yolu ilettiler.
    Ayrıntılı servis raporu istedim, şu an içi net bir şey söylemek doğru olmaz.

    Değişmesi gereken parçaların listesini de elime geçince yazacağım.
    Mebla açıkcası önemli değil, bu tarz bir teklifte bulunmaları bardağı taşırdı.

    Israrla motosikletin onarım yapıldıktan sonra sıfırdan farksız olacağını iletmelerine rağmen biçtikleri fiyat çok komik.
    Motosikletin en ufak bir çiziği/kazası vb bir durumu yokken bu yaklaşımları beni daha da sinir etti açıkcası.

  15. #15
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Beyler hala teklifi iyi olarak degerlendirenler var,kullanım hatası vs yok diyor arkadaş, az daha ölüyormuş, adamlar hala 17 vs at pazarlığı. Ktm avusturyalı yanı eğlence değil, siz aynı bu sekilde yazın y dışı merkeze.

    Edit: bazı arkadaşlar kusura bakmasın ama hala 2. El fiyatı ve iyi teklif gibi değişik açılardan yaklaşıyorlar olaya, arkadaş az daha ölüyormuş.

  16. #16
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun tüm mesajınızı okudum söyleyeceklerim

    bu motor sonuçta hint malı yanlış bilmiyorsam
    2 - 3 ay parça beklemek nedir ? çok saçma
    garanti ve servis diyorsan hondadan şaşmayacaksın gerisi diğer Japonlar dahil traş
    herhangi bir honda servisinde usta motorun herhangi bir aksaamına üretim hatası diyorsa honda türkiye bunu kabul eder parçayı gönderir inceleme falan gereği duymaz
    motorunuza 17 vermişler az değil gibi geldi bana
    fabrikanın her 8500 km de bir yağ değiştirme tavsiyesi fazla iyimser bence bunla alakalı olabilir mi acaba yaşadığınız olay
    onunla alakalı olamaz 15000 gitse de bir şey olmaz bloğun ömrü kısalır sadece
    Feel the way

  17. #17

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler hala teklifi iyi olarak degerlendirenler var,kullanım hatası vs yok diyor arkadaş, az daha ölüyormuş, adamlar hala 17 vs at pazarlığı. Ktm avusturyalı yanı eğlence değil, siz aynı bu sekilde yazın y dışı merkeze.

    Edit: bazı arkadaşlar kusura bakmasın ama hala 2. El fiyatı ve iyi teklif gibi değişik açılardan yaklaşıyorlar olaya, arkadaş az daha ölüyormuş.
    Arkadaş iyi bir noktaya değinmiş, söylediğim gibi motosikletin arızası benden kaynaklı değil, onaylamam durumunda garanti kapsamında onarım yapabileceklerini söylüyorlar.

  18. #18
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Manevi tazminat davası açın ayrıca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Gecenlerde yine ktm ile ilgili bir mevzu vardı,son dönem ktm ile ilgili negatif geri dönüşler artıyor,markadan uzaklaşıyorum. Potansiyel iyi bir alıcıyım ve negatif etkilendim.

  19. #19

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manevi tazminat davası açın ayrıca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Gecenlerde yine ktm ile ilgili bir mevzu vardı,son dönem ktm ile ilgili negatif geri dönüşler artıyor,markadan uzaklaşıyorum. Potansiyel iyi bir alıcıyım ve negatif etkilendim.
    Bahsettiğiniz konu bu sanırım?

    Link

  20. #20
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler hala teklifi iyi olarak degerlendirenler var,kullanım hatası vs yok diyor arkadaş, az daha ölüyormuş, adamlar hala 17 vs at pazarlığı. Ktm avusturyalı yanı eğlence değil, siz aynı bu sekilde yazın y dışı merkeze.

    Edit: bazı arkadaşlar kusura bakmasın ama hala 2. El fiyatı ve iyi teklif gibi değişik açılardan yaklaşıyorlar olaya, arkadaş az daha ölüyormuş.
    gecenin bu saate kafa az çalışıyor haklısın
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)