Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Suzuki Intruder VS800 98 nasıl bilirsiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09


    Merhaba abiler. Şubat'ta aldığım ilk motorum olan Keeway SuperShadow 250'den sonra artık CC yükseltmeye karar verdiğimden yeni bir motor arayışındayım. İlk başlarda aslında hayalim olan Yamaha Dragstar 650 Classic modelini düşünüyordum fakat zamanında sıfırı 16-18 bin liraya satılan motora günümüz satıcıları 20 binden aşağı istemediği için bu modeli şuan için sonraya 1100 CC'lik modelini almak üzere erteledim ve şuan aklımda olan 98 model Suzuki Intruder VS800 modelini almaya karar verdim.

    Aklımdaki sorular şunlar;
    -Bu motorlar kaç bin km'ye kadar rektefiye istemeden gider? (Alacağım motor 45 bin km'de, bu bana ileride sıkıntı yaratır mı? Bir arkadaşım bu makinanın 250-300 bin km'ye kadar gidebiliceğini söyledi bilmiyorum ne kadar doğru.)

    -Ağır bakımının yapılıcağı km kaç km'dir?

    -Günümüz benzin fiyatıyla beraber kaç kuruş yakıyor?

    -Arıza yapma sıklığı nedir? (Motora o kadar para verip 800CC'lik bir motorla tamircilerde sürünmek istemiyorum. Basit arızalar neyse de motor aksamını ilgilendiren arızaları ne sıklıktadır?)

    -Parçası bulunur mu? (En önemli konu bu benim için. Virago 535 gibi ülkemizde yaygın olan bir motorun bile parçasını bulmak zor olduğundan dolayı bu motorun parçalarını bulabilir miyiz? İzmir'de yaşıyorum bu arada.)

    -Parça fiyatları nasıldır? Abartılı bir şekilde pahalı mıdır yoksa normal midir? (Japon olduğunu göze alırsak pahalı gibi geliyor.)

    -Bu sene üniversite nedeniyle başka şehire yerleşeceğimden dolayı İzmir'e aile ziyareti adına sık sık gel git yapacağım. Uzun yolda performansı nasıldır? (Yol tutuşu,titreşimi,yakıtı ve son hızı özellikle son hızı)

    -Ön tekeri ince olduğundan dolayı yol tutuşunu etkiler mi? Dragstar 650 gibi ön tekerleği kalın bir modelin girebileceği virajda ben zorlanır mıyım bu makinayla?

    -98 model 45 bin km'deki makinayı almak mantıklı mıdır? Benzer fiyat aralığında en aşağı 600CC başka bir muadili var mıdır? (Ben Çin malı motora bindiğim için 45 bin km'yi şuan fazla görüyorum ama Japon makinaları için 45 bin km çok da fazla olmasa gerek.)

    -250CC ile 4 bin KM tecrübem var. 250CC'den 800CC'ye geçişte sıkıntı yaşar mıyım? Pek zannetmiyorum herşey motora alışmakla ve bilekle alakalı ama yine de sormak istedim.

    -Üniversite bitene kadar kullanmayı düşünüyorum yani rahat 4 sene kullanıcağım bir makina. 4 sene sonra daha da yüksek KM ile bu motoru satabilmem mümkün müdür?

    Şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Ögrenci adamım diyorsun ,heves etiğin motora bak,

    Bu sitememim ülkenin durumuna (ögrenciyim diyorsun senin birinci görevin) ÖGRENMEK ,Ögrenmenin birinci şartı ARAŞTIRMAK sen araştırmadan bir habersin net baksan görürsün 5,5 LT yakmış ortlama, biz araştırıyoruz sen zahmet edip araştırmıyorsun, bu sana mahsus bir şey değil ..Ülkenin içine itina ile edildiği için son 15 yıllık kuşak böyle malesef....

    Şaftlı motor almaya ben cesaret edemiyorum ögrenci halinde cahil cesareti mi desem , yoksa başka bir şey mi bilemedim..

    Parça fiyatı demişsin sana gelmez çünkü böyle bir şey alıyorsan elbet parça lazım olur yoksa dökülür , pahalı yada ucuz fark etmez sen YENİ NESİLSİN araştırma v.s yapmasını bilmiyorsun sana gelmez EBAY kulanmasını bilmem lazım..

    Diger sorularının cevabıda interde var biraz ögrenciliginin hakkını ver , bir şeyler araştır bul ÖĞREN sonrada onun zekatını ve sadakasını ver..
    DKN ve Deeplord bunu beğendiler.

  3. #3
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı TheWitac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motorstown.com/images/suz...ntruder-08.jpg

    Merhaba abiler. Şubat'ta aldığım ilk motorum olan Keeway SuperShadow 250'den sonra artık CC yükseltmeye karar verdiğimden yeni bir motor arayışındayım. İlk başlarda aslında hayalim olan Yamaha Dragstar 650 Classic modelini düşünüyordum fakat zamanında sıfırı 16-18 bin liraya satılan motora günümüz satıcıları 20 binden aşağı istemediği için bu modeli şuan için sonraya 1100 CC'lik modelini almak üzere erteledim ve şuan aklımda olan 98 model Suzuki Intruder VS800 modelini almaya karar verdim.

    Aklımdaki sorular şunlar;
    -Bu motorlar kaç bin km'ye kadar rektefiye istemeden gider? (Alacağım motor 45 bin km'de, bu bana ileride sıkıntı yaratır mı? Bir arkadaşım bu makinanın 250-300 bin km'ye kadar gidebiliceğini söyledi bilmiyorum ne kadar doğru.)

    -Ağır bakımının yapılıcağı km kaç km'dir?

    -Günümüz benzin fiyatıyla beraber kaç kuruş yakıyor?

    -Arıza yapma sıklığı nedir? (Motora o kadar para verip 800CC'lik bir motorla tamircilerde sürünmek istemiyorum. Basit arızalar neyse de motor aksamını ilgilendiren arızaları ne sıklıktadır?)

    -Parçası bulunur mu? (En önemli konu bu benim için. Virago 535 gibi ülkemizde yaygın olan bir motorun bile parçasını bulmak zor olduğundan dolayı bu motorun parçalarını bulabilir miyiz? İzmir'de yaşıyorum bu arada.)

    -Parça fiyatları nasıldır? Abartılı bir şekilde pahalı mıdır yoksa normal midir? (Japon olduğunu göze alırsak pahalı gibi geliyor.)

    -Bu sene üniversite nedeniyle başka şehire yerleşeceğimden dolayı İzmir'e aile ziyareti adına sık sık gel git yapacağım. Uzun yolda performansı nasıldır? (Yol tutuşu,titreşimi,yakıtı ve son hızı özellikle son hızı)

    -Ön tekeri ince olduğundan dolayı yol tutuşunu etkiler mi? Dragstar 650 gibi ön tekerleği kalın bir modelin girebileceği virajda ben zorlanır mıyım bu makinayla?

    -98 model 45 bin km'deki makinayı almak mantıklı mıdır? Benzer fiyat aralığında en aşağı 600CC başka bir muadili var mıdır? (Ben Çin malı motora bindiğim için 45 bin km'yi şuan fazla görüyorum ama Japon makinaları için 45 bin km çok da fazla olmasa gerek.)

    -250CC ile 4 bin KM tecrübem var. 250CC'den 800CC'ye geçişte sıkıntı yaşar mıyım? Pek zannetmiyorum herşey motora alışmakla ve bilekle alakalı ama yine de sormak istedim.

    -Üniversite bitene kadar kullanmayı düşünüyorum yani rahat 4 sene kullanıcağım bir makina. 4 sene sonra daha da yüksek KM ile bu motoru satabilmem mümkün müdür?

    Şimdiden teşekkürler.
    berke nörüon la burda :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

    örüştürmü yöpmüyü bülmüyürsün dölölölöl

  4. #4
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    thewitac çok güzel yazmışsın ben de merak ediyorum cevap verecek arkadaşları benim de bu tarz makinalara ilgim var,takip ediyorum... sen küçüksün, sen yeni nesilsin. sen kakasın arkadaş bu forumda isteyen istediğini yazar cevap veren verir, vermeyen vermez...kimsenin kimseyi araştırmıyor diye suçlamaya hakkı yok...belki binlerce kez ' yeni motosiklete başlıyorum 125 cc ile mi 250 cc ilemi başlayayım', 'ucuz ekipman tavsiyesi lütfen' vb sayfalar açılıyor forumda... çocukları hemen suçlayacakmıyız 'araştır, küçüksün araştır 'diye... ben de o anki ruh halime göre bilgilerimi paylaşıyorum arkadaşlarla...
    Romedon bunu beğendi.

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Orijinal ise 45 bin km fazla bisey degil.
    50 bin de sen bin. 100 bine rahat rahat gider.
    Motosikelte bakarsan, belki arkadaslarin dedigi rakamlar da tutabilir.
    Bunu aliyorsan, yakiti cok fazla dusunmemen gerek. Supershadowu ikiye katlayabilir.
    Saftli motosikletten korkarim demis arkadas hic kullanmamis olabilir belki.
    Yagini eksik etme, degistir, kullanmayi bil debriyaji. Saft hepsinden iyidir. Bu konularda. Uzun yola cikarsin yaninda yag tasimazsin. Iki yil yatsin motosiklet, yagini degistir devam et. Kayis gibi gevredi, koptu catladi derdi olmaz. Kayis fiyatlari da ortada.
    Oncelikle aldigin motosiklet cok cok onemli
    Km yanlistir. Adam hor kullanmistir. Dediklerimizin hepsi yanlista cikabilir.
    Sans isi biraz. Alirkne iyice bakman baktirman lazim.

    Az elinden is de geliyorsa altindan kalkarsin


    Sonuc olarak baktin motosiklet gozune hos geliyorsa, sahibinin tipine bir bak hoslanirsan al gec.
    Hersey hallolur.

  6. #6
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı TheWitac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımdaki sorular şunlar;
    -Bu motorlar kaç bin km'ye kadar rektefiye istemeden gider? (Alacağım motor 45 bin km'de, bu bana ileride sıkıntı yaratır mı? Bir arkadaşım bu makinanın 250-300 bin km'ye kadar gidebiliceğini söyledi bilmiyorum ne kadar doğru.)

    -Ağır bakımının yapılıcağı km kaç km'dir?

    -Günümüz benzin fiyatıyla beraber kaç kuruş yakıyor?

    -Arıza yapma sıklığı nedir? (Motora o kadar para verip 800CC'lik bir motorla tamircilerde sürünmek istemiyorum. Basit arızalar neyse de motor aksamını ilgilendiren arızaları ne sıklıktadır?)

    -Parçası bulunur mu? (En önemli konu bu benim için. Virago 535 gibi ülkemizde yaygın olan bir motorun bile parçasını bulmak zor olduğundan dolayı bu motorun parçalarını bulabilir miyiz? İzmir'de yaşıyorum bu arada.)

    -Parça fiyatları nasıldır? Abartılı bir şekilde pahalı mıdır yoksa normal midir? (Japon olduğunu göze alırsak pahalı gibi geliyor.)

    -Bu sene üniversite nedeniyle başka şehire yerleşeceğimden dolayı İzmir'e aile ziyareti adına sık sık gel git yapacağım. Uzun yolda performansı nasıldır? (Yol tutuşu,titreşimi,yakıtı ve son hızı özellikle son hızı)

    -Ön tekeri ince olduğundan dolayı yol tutuşunu etkiler mi? Dragstar 650 gibi ön tekerleği kalın bir modelin girebileceği virajda ben zorlanır mıyım bu makinayla?

    -98 model 45 bin km'deki makinayı almak mantıklı mıdır? Benzer fiyat aralığında en aşağı 600CC başka bir muadili var mıdır? (Ben Çin malı motora bindiğim için 45 bin km'yi şuan fazla görüyorum ama Japon makinaları için 45 bin km çok da fazla olmasa gerek.)

    -250CC ile 4 bin KM tecrübem var. 250CC'den 800CC'ye geçişte sıkıntı yaşar mıyım? Pek zannetmiyorum herşey motora alışmakla ve bilekle alakalı ama yine de sormak istedim.

    -Üniversite bitene kadar kullanmayı düşünüyorum yani rahat 4 sene kullanıcağım bir makina. 4 sene sonra daha da yüksek KM ile bu motoru satabilmem mümkün müdür?

    Şimdiden teşekkürler.
    - Rektifiye, motorun aşınma süresiyle alakalıdır. 100 binde de rektifiye isteyebilir, 50 binde de. Kullanıcının ne kadar hoyrat kullanıp kullanmadığına bağlıdır. Piston, sekman, supap hepsi kontrol edilmeli servis tarafından. Onlar söyler rektifiye ihtiyacı olup olmadığını.

    - Bakım aralıkları kullanım kitapçığında yazar. Okuyun.

    - Benzin kuruş ile ölçülmez. Bugün vereceğin 20 kuruş yarınki benzin fiyatıyla alakasız olur. 100 km'de ortalama kaç litre yaktığıyla ölçülür. Bu değerleri de www.fuelly.com adresinden okuyabilirsiniz.

    - Sık arıza çıkarıp çıkarmayacağı size ve sizden önceki sahibinin kullanımına bağlıdır.

    - Parçası tabii ki bulunmaz. İthalatı 10 yılı aşan ve ülkede satışı devam etmeyen modellerin parçası servislerde stok olarak bulunmaz. Yurtdışından sipariş vermeniz gerekir, servislere de sorup istediğiniz parçaları getirip getiremeyeceklerini öğrenebilirsiniz.

    - Parça fiyatları Suzuki'de yüksektir. Sarf malzemeleri ise uygundur. Yağ filtresi, debriyaj teli, vs gibi.

    - Uzun yoldaki performans kişinin daynıklılığı ile alakalıdır. Titreşim yeni modellere nispeten yüksektir. 12 lt depo ve yüksek sarfiyat ile sık benzin almak gerekebilir. Son hızı 160-170 civarı ama son shızda gitmeye uygun bir motosiklet değildir. 120'den sonra rüzgar ve titreşim yorucu olur.

    - Lastiklerin sürtünme yüzeylerinin geniş olması yol tutuş açısından makul olsa da YBR gibi neredeyse bisiklet lastiğiyle giden motorların hiç yol tutamaması lazım bu mantıkla. Dolayısıyla çok büyük bir fark olmaz, olsa da hissetmeniz pek mümkün değildir. Önemli olan ideal süratte gidip, lastiğin yerle temasını kaçırtmayacak şekilde kullanmaktır. Zaten cruiserlarda bunu yaşamak nispeten daha zordur. Lastiğin kalitesi ve ömrünü doldurmuş olmaması en büyük etkendir yol tutuş konusunda.

    - 98 modelse gerçekten 45K km olmayabilir. Ekspertiz raporu alın mutlaka. Fiyat aralıkları hakkında bilgim yok ama bu zamanda bu tip ölü motorlara 5000-10000 TL aralığında fiyat biçmek bile şahsi kanaatime göre mantıksız geliyor.

    - 4000 km tecrübe hiçbir zaman yeterli değildir. Ancak alışırsınız. Alıştığınızda da eskiden kalma tüm yanlış alışkanlıklarınız devam eder.

    - Bu sene bile koysanız satmanız neredeyse imkansız.

    Bence fuarı bekleyin, eğer gerçekten gelecekse GV300 tercih edin.

    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaftlı motor almaya ben cesaret edemiyorum ögrenci halinde cahil cesareti mi desem , yoksa başka bir şey mi bilemedim..
    Herşey tamam da şaft tahrikli aktarmanın nesi kötü onu anlayamadım ? En az arıza yaşanacak aktarma türüdür, bakım aralıkları oldukça geniştir ve zincir kadar bakım istemez. Üstelik en yumuşak sürüşü sağlayan aktarma organıdır.
    natila bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  7. #7
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    Türkiye' de motosiklet fiyatlarını sadece iki kriter belirliyor.

    - Hasar kaydı var mı ?

    - Kaç cc ?

    Şu motorun bu denli pahalı olmasının sebebi ne yazık ki yukarıdaki sebepler. Yazık günah yani. Ben de çok seviyorum, hani deri ceketimi giyip kafamda bandanayla U tipi bıyığımla dolaşmak istiyorum. Lakin mantıksız yani, bana bile mantıksız

    Konuyla ilgili tek yorumum ise o motosiketletin KM si konusunda yetkili servisten bir ekspertiz raporu alman. 45.000 Çok az. Pansiyonda kullandığım motosiklet bile 25.000 de, motorun gittiği en uzak mesafe 5 km sanırım. O da ayda bir.

  8. #8
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye' de motosiklet fiyatlarını sadece iki kriter belirliyor.

    - Hasar kaydı var mı ?

    - Kaç cc ?

    Şu motorun bu denli pahalı olmasının sebebi ne yazık ki yukarıdaki sebepler. Yazık günah yani. Ben de çok seviyorum, hani deri ceketimi giyip kafamda bandanayla U tipi bıyığımla dolaşmak istiyorum. Lakin mantıksız yani, bana bile mantıksız

    Konuyla ilgili tek yorumum ise o motosiketletin KM si konusunda yetkili servisten bir ekspertiz raporu alman. 45.000 Çok az. Pansiyonda kullandığım motosiklet bile 25.000 de, motorun gittiği en uzak mesafe 5 km sanırım. O da ayda bir.
    fiyatı en önemli belirleyen faktör km si ülkemde

  9. #9
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Forumdan bir arkadas 650 Dragstar motorunu satiyordu, guzel gorunuyor, ona bir bakin isterseniz:


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6547590/detay/


    Herşey tamam da şaft tahrikli aktarmanın nesi kötü onu anlayamadım ? En az arıza yaşanacak aktarma türüdür, bakım aralıkları oldukça geniştir ve zincir kadar bakım istemez. Üstelik en yumuşak sürüşü sağlayan aktarma organıdır.
    Saftli motor hic kullanmadim ama, zincir safta gore daha esnek degil midir, mantik olarak?

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    2017 yilina girdik, 98 model dedigin motor,muhtemelen 97 yilinda uretilmistir. Yani 20 yasinda bir makinadan bahsediyorsun

    Sence nasil olabilir? Aynada baktinmi kendine 20 yil once nasildin? Bugun 0 km motor al, kasadan cikarma koy uygun bir yere 20 yil sonra kasayi ac bakalim ne hale gelmis. 20 yil diyoruz az daha kassan ceyrek asır olacak. Birakin bu isleri vazgecin,milletin enayisi siz olmayin, son sahibi olmayin.

  11. #11
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    hakkı en fazla 500 tl. (amerikanın 2.el motosiklet sitelerine baktığım belli oldu herhalde)

  12. #12
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017 yilina girdik, 98 model dedigin motor,muhtemelen 97 yilinda uretilmistir. Yani 20 yasinda bir makinadan bahsediyorsun

    Sence nasil olabilir? Aynada baktinmi kendine 20 yil once nasildin? Bugun 0 km motor al, kasadan cikarma koy uygun bir yere 20 yil sonra kasayi ac bakalim ne hale gelmis. 20 yil diyoruz az daha kassan ceyrek asır olacak. Birakin bu isleri vazgecin,milletin enayisi siz olmayin, son sahibi olmayin.
    Çabuk Shamy gelmeden diyecektim.
    Geldi
    (Alınma ha reis, aman! Dediklerin doğru )
    Shamy bunu beğendi.
    20

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mct 250 honda titan,mr 150 ydi satıldı
    suzuki ıntruder benimde hayallerimi süsleyen ve çok arzuladığım bir cruzer ama 2004 2005 modelleri temizini bulursan gidişi torku ve hızı mükemmeldir kilometresini kafana takma 55000 80.000 bin ve üzerü kullananlar var ve memnunlar yeterki temizini bulmaya bak.nede olsa japon İNŞALLAH kafana ve tarzına göre bir makina bulursun.

  14. #14
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Alıntı ilker_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzuki ıntruder benimde hayallerimi süsleyen ve çok arzuladığım bir cruzer ama 2004 2005 modelleri temizini bulursan gidişi torku ve hızı mükemmeldir kilometresini kafana takma 55000 80.000 bin ve üzerü kullananlar var ve memnunlar yeterki temizini bulmaya bak.nede olsa japon İNŞALLAH kafana ve tarzına göre bir makina bulursun.
    Hocam 2004-2005 modelleri bu kasada getirmediler. C800 olarak farklı bir şekilde getirdiler ve temizleri 20 binden aşağı fiyatta değil. Benim bütçem de kısıtlı olduğu için mecbur bu modele yöneldim. Gönül isterdi ki bir C800 veya Dragstar 1100 Classic'e binelim de işte hayaller hayatlar.

    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hakkı en fazla 500 tl. (amerikanın 2.el motosiklet sitelerine baktığım belli oldu herhalde)
    Amerikada 2.000$-4.000$ arası değişiyor yav fiyatları.

    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017 yilina girdik, 98 model dedigin motor,muhtemelen 97 yilinda uretilmistir. Yani 20 yasinda bir makinadan bahsediyorsun

    Sence nasil olabilir? Aynada baktinmi kendine 20 yil once nasildin? Bugun 0 km motor al, kasadan cikarma koy uygun bir yere 20 yil sonra kasayi ac bakalim ne hale gelmis. 20 yil diyoruz az daha kassan ceyrek asır olacak. Birakin bu isleri vazgecin,milletin enayisi siz olmayin, son sahibi olmayin.
    Valla ben de korkuyorum açıkcası da iyi bakıldıktan sonra o kadar da koymaz diye düşünüyorum. Çünkü Suzuki bu modelin üzerinde fazla oynamadan 2008'e kadar Amerika'da farklı isimlerle sattı. Belki hala satıyordur da. Motorsiklet risk işidir hocam az çok siz de bilirsiniz zaten. Bakıcaz umarım hayırlısı.

    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumdan bir arkadas 650 Dragstar motorunu satiyordu, guzel gorunuyor, ona bir bakin isterseniz:


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6547590/detay/




    Saftli motor hic kullanmadim ama, zincir safta gore daha esnek degil midir, mantik olarak?
    Hocam arkadaşınki Dragstar Sport modeli ben Classic modellerii seviyorum nedense ısınamadım Sport modellere.

    Alıntı Jeeztro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye' de motosiklet fiyatlarını sadece iki kriter belirliyor.

    - Hasar kaydı var mı ?

    - Kaç cc ?

    Şu motorun bu denli pahalı olmasının sebebi ne yazık ki yukarıdaki sebepler. Yazık günah yani. Ben de çok seviyorum, hani deri ceketimi giyip kafamda bandanayla U tipi bıyığımla dolaşmak istiyorum. Lakin mantıksız yani, bana bile mantıksız

    Konuyla ilgili tek yorumum ise o motosiketletin KM si konusunda yetkili servisten bir ekspertiz raporu alman. 45.000 Çok az. Pansiyonda kullandığım motosiklet bile 25.000 de, motorun gittiği en uzak mesafe 5 km sanırım. O da ayda bir.
    Sahibi memurmuş aracın şuan da garajda yatırıyormuş zaten. Bana da çok az geldi belki KM düşürülmüştür de servise baktırmadan birşey söylemesi zor. Doğru düzgün bir baktırmadan kesinlikle girişmiycem.

  15. #15
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ögrenci adamım diyorsun ,heves etiğin motora bak,

    Bu sitememim ülkenin durumuna (ögrenciyim diyorsun senin birinci görevin) ÖGRENMEK ,Ögrenmenin birinci şartı ARAŞTIRMAK sen araştırmadan bir habersin net baksan görürsün 5,5 LT yakmış ortlama, biz araştırıyoruz sen zahmet edip araştırmıyorsun, bu sana mahsus bir şey değil ..Ülkenin içine itina ile edildiği için son 15 yıllık kuşak böyle malesef....

    Şaftlı motor almaya ben cesaret edemiyorum ögrenci halinde cahil cesareti mi desem , yoksa başka bir şey mi bilemedim..

    Parça fiyatı demişsin sana gelmez çünkü böyle bir şey alıyorsan elbet parça lazım olur yoksa dökülür , pahalı yada ucuz fark etmez sen YENİ NESİLSİN araştırma v.s yapmasını bilmiyorsun sana gelmez EBAY kulanmasını bilmem lazım..

    Diger sorularının cevabıda interde var biraz ögrenciliginin hakkını ver , bir şeyler araştır bul ÖĞREN sonrada onun zekatını ve sadakasını ver..
    Yeminle düşüncelerimi açığa vurdu yumurta ikizimi buldum bea
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  16. #16
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Hayırdır öldü mü?

  17. #17
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Alıntı MeNGuC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeminle düşüncelerimi açığa vurdu yumurta ikizimi buldum bea
    Üstad sen scooter'a biniyorsun ben cruiser'a. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırdır öldü mü?
    Aynen ruhuna fatiha.

    Daha başka yok mudur bilen eden? Almayı düşündüğüm motora bugün baktım. Ön amortisör keçelerinden teki patlaktı ve bayaa yağ kaçırmış diğeri normal durumdaydı fakat hafif yağlıydı. Onu sahibi halledicek. Aküsü zayıf ve yeni lastik istiyor makina. Kafadan bi 900 lira masrafı var. Lastikler tek başına 800 lirayı görür tahminimce kaliteli bir lastik takıcam 800CC'ye binerken ucuz lastik takmak doğru olmaz. Akü o kadar sorun değil. Makina klüp motoru ve motor 2 aydır yattığından aküsü ölmüş durumda. Bilmiyorum belki konjektörde arıza vardır veya elektrik kaçırıyordur biryerden. Duruma göre kendi motorumu sattığımda eğer hala alıcağım motor satılmamış olursa bir expere sokucam duruma göre alıcam veya almıycam. İzmir'de işini bilen exper veya Suzuki servisi tavsiyesi varsa hoş olur.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mct 250 honda titan,mr 150 ydi satıldı
    kardeşim bende senin gibi cruiser hastasıyım ama malesef türkiye şartlarında alacağım bir cruiser yok üç çocukla ve bu şartlarda çok zor.ama sen düşük modelde olsa tarzından ve iki teker aşkından vazgeçme.ilerde ALLAH nasib ederse alırım İNŞALLAH bir c 800.sende düşük modelde olsa iyi bir kulüp motoruda bakımlarını yaptıktan ve arızalarını hallettikten sonra seni baya idare eder.hayırlı akşamlar cruiser sever dostum.

  19. #19
    TheWitac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 883L '09
    Alıntı ilker_41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim bende senin gibi cruiser hastasıyım ama malesef türkiye şartlarında alacağım bir cruiser yok üç çocukla ve bu şartlarda çok zor.ama sen düşük modelde olsa tarzından ve iki teker aşkından vazgeçme.ilerde ALLAH nasib ederse alırım İNŞALLAH bir c 800.sende düşük modelde olsa iyi bir kulüp motoruda bakımlarını yaptıktan ve arızalarını hallettikten sonra seni baya idare eder.hayırlı akşamlar cruiser sever dostum.
    Çok sağolasın hocam. Umarım kısa zamanda temizinden aradığınıza göre bir motor bulursunuz siz de.

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    herkesin dediğini tekrarlamaya gerek yok sende neticede olabilicekleri kafandak sorularla yazmışsın.
    motor segman isterse ocağına incir ağacı diker onun parçasını zorki bulasın ..

    yakıtı can yakar deposu 12 litredir rezervi 3 litredir Fabrika verisi 100km de 5.9 litredir şu anda rahat en en iyimser tahminde 6 litrenin çok rahat üstünü yakıcaktır..

    55 beygirdir son hızı 160 km dir.. vibrasyon sanmam seni yorucak kadar olmaz..

    parçasını tabiki çok zor bulursun.. Bulsanda hiç ucuz olmıycaktır..

    bunun dışında keyifli motordur..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)