Bajaj Pulsar 200 RS İlk 5000 km Deneyimleri.
Reklamlar
-
22 Ağustos 2016, 10:38
#1
Motosikeltimle hayurlısıyla 5000 km yaptım.Uzun yola çıktım 2 kere ilki bir günde 650 km 2. ise bir günde 400 km olmak üzere.ilk baş sorunlarından bahseddeceğim sonra rererö rörörö olmasın.
Şimdi bu motorda uzun yola çıakcakssanız demir gibi bir poponuz olmalı çünkü selesi aşırı sert.Öyle böyle değil tahta.Arkadaki için hele tam bir eziyet oluyor.Motorun arka selede oturma yerinde tutma yerleri var.Mantıkta güzel görünüyor ama oraya oturmayı bilmeyen biri oturduğunda tutmayı beceremiyor elleri motor zıpladıkça üst kısma vuruyor ve yara yapıyor.Diğer kötü yanı ise aynalar.Yeterli açıyı ayarlamıyorsun illa kör nokta kalıyor.diğeri ise her mtoorda oldğu gibi lastikler.Naylon lasitklere sahip yolu iti tutmuyor.birde arka fen var tabi bu benlik sorun olabilir ama çabuk kilitliyor baktırmak lazım.Unutmadna ekleyeyim saat sıfırlanıyor eğer göstergeler yerine gelmeden çalıştırırsan tabi. kontağı çeviirp bekleyeceksin ozaman sorun yok.
Geldik iyi yanlarına motorda deli gibi tork var.200 cc bi makine ile çok çok rahat 140-150 ye ulaşıyorsunuz.Ön fren aşırı iyi tutuyor abs etkisizle zınk diye durabiliyor. ben üzerinde gelen kötü lastikle bile motorun frende bir kere kaydığına şahit olmadım.Farlar ise aşırı iyi aydınlatıyor araba kadar güçlü bir far.Çok iyi aydınlatıyor. şekil olarak ise bu kılasmandaki en iri motorlardan.Cbr 250 r25 cbr 125 gibi motorlarla yanyana çekince buna gelip ya kaçlık bu diyorlar 200 lük diyince yav nasıl 200 lük bu amma büyükmüş gibi tepkiler oluyor.Şeklini gören cidden çok beğeniyor ve motor fotoğraflardan daha iyi görünüyor. Pek fotojenik alet değil malesef. parça kalitesi bir tık düşük fakat ucuz abi. Zaten bunu alacak adma genellikle yeni başlayan olacak devirecek motoru ki ben devirdim debriyaj maneti kırıldı 15 tl ye aldım değiştirdim. japonlarda 60 tl den başlıyor.Diğer iyi yanı ise acayip az yakıyor. bir depo ile 350 km rahat gidiyorsun ve düşük hızlarda değil 130 civarları.Öğrenciler için çok çok iyi.
Şimdi ise motor ile alakalı yaşadığım sorunlar diyorum.Motordan ilk baş egsozdan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm bir baktı direkt yeni egsoz sipariş edelim dedi. parçası 3 güne geldi egsozun fiyatı 680 tl garanti olmazsa eğer.Benimkini sökerken farkettiler ki benim anahtarlığı bir parçası köşesine takılmış.Bunu yeniden takalım değil de yenisini takalım dediler 0 ıyla değiştirdiler. O sorun gitti.Bir kere motoru dışarda bıraktım sanırım biri direksiyonuz zorlamış. kontak kilitlendi ne sağa dönüyor ne sola. Bol bol wd 40 sıkarak hallettim onu da. Manetten çızırtı geliyordu yeni manet takınca düzeldi. Wd 40 ile de düzeliyor.
genel kanı. Motordan gayet memnunum üst sınıfa geçmek için benim için büyük tecrübe oluyor. Bundna sonra aklıma honda cbr 250rr alıp kalmak var. Hayırlı forumlar.
Reklamlar
-
22 Ağustos 2016, 10:44
#2
Allah razı olsun kardeşim. Emek vermişsin görüşlerini yazmışsın!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
22 Ağustos 2016, 10:52
#3
Güzel olmuş, teşekkürler.
Arayan arkadaşlar için de fikir verici bir paylaşım.
Manetin fiyatı da iyimiş. 15 tl, bişey değil.
Yalnız en son yazdığına takıldım.
Neden cbr 250?
-
22 Ağustos 2016, 13:07
#4
sey_47 adlı üyeden alıntı
Güzel olmuş, teşekkürler.
Arayan arkadaşlar için de fikir verici bir paylaşım.
Manetin fiyatı da iyimiş. 15 tl, bişey değil.
Yalnız en son yazdığına takıldım.
Neden cbr 250?
Öğrenciyim çok yakmayan bişey arıyorum. Şekli hoşuma gitti 250 cc olması filan 600 lükler cebime fazla
-
22 Ağustos 2016, 13:21
#5
200 ns le aynı makine grenaj farkı var anladıgım kadarıyla benım merak ettıgım arka fıren olayı 200 ns var bende on firen çok ıyıyken arkanın bu kadar kötü olması nedendir anlam veremiyorum bu konuda bir acıklaması olan varmı?
-
22 Ağustos 2016, 16:44
#6
murat 60 adlı üyeden alıntı
200 ns le aynı makine grenaj farkı var anladıgım kadarıyla benım merak ettıgım arka fıren olayı 200 ns var bende on firen çok ıyıyken arkanın bu kadar kötü olması nedendir anlam veremiyorum bu konuda bir acıklaması olan varmı?
ayarı vardır bence onun
-
22 Ağustos 2016, 17:05
#7
140 150 nasıl çok rahat yapıyor
Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.
-
22 Ağustos 2016, 17:19
#8
Erdost adlı üyeden alıntı
140 150 nasıl çok rahat yapıyor
Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.
Merak etme kardeşim navigasyondan baktım ben.Hatta arabayla gittik biz. İlla bir kulp arayacaksınız.
-
22 Ağustos 2016, 17:31
#9
Bu süpersport değil commuter, oturuş pozisyonu yebereden daha rahat, öyle ss mi olur
-
22 Ağustos 2016, 18:02
#10
Erdost adlı üyeden alıntı
140 150 nasıl çok rahat yapıyor
Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.
Evet başladık arkadaşlar. Şimdi başka bir arkadaş daha var, onun gelip çöp çöp çöp diyerek üçlü çektirmesini bekliyoruz.
Bu arada motor 140 - 150 yapar ama çok rahat olacağını sanmıyorum. Son hızı nedir ki ?
-
22 Ağustos 2016, 18:53
#11
Seko adlı üyeden alıntı
Evet başladık arkadaşlar. Şimdi başka bir arkadaş daha var, onun gelip çöp çöp çöp diyerek üçlü çektirmesini bekliyoruz.
Bu arada motor 140 - 150 yapar ama çok rahat olacağını sanmıyorum. Son hızı nedir ki ?
156 da kesiciye giriyor ama o hızlara kolay çıkıyor.
-
22 Ağustos 2016, 19:51
#12
-
22 Ağustos 2016, 22:05
#13
Güzel makine, güzel anlatım alacak arkadaşlar için faydalı olmuş ellerine sağlık.
-
22 Ağustos 2016, 22:58
#14
ns200 ile düz yolda kadranda 156 kmh gördüm.arkadaşın motorda z250sl 160 yaptı ufak ufak önümde seyrediyordu.yani bu hızlar doğru olabilir.2 motorla kıyasladık hızları.rs200 grenajlı camlı olmasından dolayı 160ı geçeceğini tahmin ediyorum.ama kesiciye giricek tabiki.benim bildiğim 160 162 arası kesiciye giriyor.oturuş pozisyonu hariç yani gidon komple beğeniyorum makinayı.saat 0lama bende hiç olmadı.akünün dinlenmesi lazımdı biraz aceleye getirdiniz sanırım.sadece ön fren yada arka fren şeklinde kullanıyorsanız arka fren daha çabuk kitliyor.kombinede yine ne zaman kitlenicek kitlenmicek hissedebiliyorum.kazasız belasız nice kmlere.
-
22 Ağustos 2016, 23:05
#15
Hocam ben 2. motorum olarak dusunuyorum. Stickerlari nasil soktun hocam.
-
23 Ağustos 2016, 00:02
#16
İlk motorsa tabi frenler falan iyidir. Gidişte efsane olur.
Şaka bir yana bajaj ı bende beğeniyorum ama ns200 ü bu rs falan hikaye...
-
23 Ağustos 2016, 00:15
#17
Bthndmrl adlı üyeden alıntı
İlk motorsa tabi frenler falan iyidir. Gidişte efsane olur.
Şaka bir yana bajaj ı bende beğeniyorum ama ns200 ü bu rs falan hikaye...
Birde rs400 gelse fena olur
-
23 Ağustos 2016, 07:38
#18
Diğer kötü yanı ise aynalar.Yeterli açıyı ayarlamıyorsun illa kör nokta kalıyor.
Ben alırken (Pulsar 200NS) serviste yerine Discover aynası taktırdım , sağolsunlar servisimden çok memnunum (nazar değmesin ) , jest yapıp ücrette almadılar eski aynaları bıraktım.Kesinlikle dünya varmış diyorsun bilgin olsun.
-
23 Ağustos 2016, 08:59
#19
Motordaki ABS sisteminin sadece ön fren için olması ilginç. Arkada da ABS okuyucu sensör var. Fakat çalışmıyor
-
23 Ağustos 2016, 09:07
#20
osmanico adlı üyeden alıntı
Motordaki ABS sisteminin sadece ön fren için olması ilginç. Arkada da ABS okuyucu sensör var. Fakat çalışmıyor
çnü sıkınca arka ile kombine olduğu için sanırım var o sensör
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)