Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

BAJAJ PULSAR RS 200 MÜ CBR 250rr mı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    başlıkta gordugunuz gıbı ıkısının arasında kaldım dukecuydum ama bılmıyorum sımdıde racınge sardım daha yaza cok var yazın alıcam az kmde 2.el bajajmı yoksa 10bin km falan cbr 250 mı fıyatları neredeyse yakın ıkıncı el sekıl olarak bılemıyorum yenı kasa cbr da guzel bajajda ama tatmın edıcılık bakımından sızce hangısı ?


    motoru bılmeyenler için bajaj bocek tasarım siyah


    yeni kasa cbr 250rr



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MotoGlock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Motosikleti
    YZF-R25 2015'
    cbr iyi seçim

  3. #3

    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Alıntı MotoGlock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr iyi seçim
    nedenlerıyle solersenız sevınırım ıyı secım neden? avantajı dezavantajı gıbı parca servis gibi teşşekurler

  4. #4

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    Cbr 250 r , nedenine gelecek olursak, oncelikle japon ve rustunu ispat etmis bir motor. Ikinci eli bajajdan daha iyi. Motor hacmi daha yuksek. Malzeme kalitesi daha iyi. Servis bakim masraflarini bilmiyorum ama su bir gercek her yerde servisi var. Bakimlarini ihmal etmez zamaninda yapar yada yaptirirsan oda sana kotu sakalar yapmaz.
    Ege Anıl EFE bunu beğendi.

  5. #5
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Sen yaza kadar her kulvarda kosarsin daha baskan,merak etme. Bahsettiginiz markalar arasinda cbr cok iyi secimdir,tavsiye ederim

  6. #6

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    bence pulsar al, patentli teknoloji cbr den daha iyi sonuç veriyor.
    aynı yakıtı 3 farklı yerden tutuşturuyor, buda daha hızlı yanma süresi,
    daha hızlı yanma = daha fazla yüksek vakum ortamı = daha fazla güç, piston geri sekmesi
    oda = daha fazla yakıt tasarrufu ve bonusu beraberinden gelen üstüne birde enjeksiyon.

    bajajın altında yatan patentli triple spark motorun olayı bu.

    bu makinenin 400cc olan halini hayel edemiyorum deli gider..

  7. #7
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Heey be racing konusuna ilk defa mesaj atıcam galiba:D 2 hafta sonra; Klx mi Crf mi diye konu açmayasın :D :D Ben rs i gerçekte gördüm geçen yandan ve arkadan güzel duruyordu yakınına gittim pek büyük bi kalitesizlik göremedim ama ön tarafını sevmiyorum. Motor bloğu 200 ns ile aynıysa eğer sorunsuz bir motorsa yani bence rs daha hoş, sarıydı benim gördüğüm. Ama cbr ile içim daha rahat olurdu benim yani uzun yola felan giderken. Sen bi motorun konusuna bak millet kaç kmde hiç bi sıkıntı çıkmışmı felan diye. Zaten bitanesine için daha çok ısınacaktır :D Bi bayilere git ikisinede otur test etmek mümkünse test felan et :D

  8. #8

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R Repsol
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence pulsar al, patentli teknoloji cbr den daha iyi sonuç veriyor.
    aynı yakıtı 3 farklı yerden tutuşturuyor, buda daha hızlı yanma süresi,
    daha hızlı yanma = daha fazla yüksek vakum ortamı = daha fazla güç, piston geri sekmesi
    oda = daha fazla yakıt tasarrufu ve bonusu beraberinden gelen üstüne birde enjeksiyon.

    bajajın altında yatan patentli triple spark motorun olayı bu.

    bu makinenin 400cc olan halini hayel edemiyorum deli gider..
    patenti var ama pulsar ns 200ler durduk yere istop ediyor yemişim o patenti
    abeciMotoru bunu beğendi.

  9. #9
    efsane88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2006
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    Alıntı mobyby adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patenti var ama pulsar ns 200ler durduk yere istop ediyor yemişim o patenti
    stop etme sorunu sensorunden oluyor gecen bizim arkadasta oluyordu 140/145 arası gıderken stop edıyordu beyıne yenıden yazılım attılar duzeldi bizde dort tane var aklına takılan bi sey olursa sorun arkadaslar

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence pulsar al, patentli teknoloji cbr den daha iyi sonuç veriyor.
    aynı yakıtı 3 farklı yerden tutuşturuyor, buda daha hızlı yanma süresi,
    daha hızlı yanma = daha fazla yüksek vakum ortamı = daha fazla güç, piston geri sekmesi
    oda = daha fazla yakıt tasarrufu ve bonusu beraberinden gelen üstüne birde enjeksiyon.

    bajajın altında yatan patentli triple spark motorun olayı bu.

    bu makinenin 400cc olan halini hayel edemiyorum deli gider..
    3 bujinin bakım maliyetini artırmaktan başka bir katkısı yok. Aynı motor bloğu Ktm Duke 200'de tek buji ile 26 beygir üretiyor, torku da daha yüksek. Yakıt tüketimi tamamen motoru sürdüğün hızla ilgili. 70km sabit hızla gidersen 2.5 litreye düşüyor ama tapagaz yardırınca 4.5 litreyi görüyo.
    fedos bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    bendede pulsar 200ns var hiçde öyle istop sorunu yok 2014 model, yazılım felanda atılmadı..

    bakım maliyeti derken 3 tane buji parasınımı kast ettin )
    tek buji ile bir yakıtın ateşlemesi ve yanması 10ns ise 3 buji ile bu çok daha hızlı gerçekleşiyor,
    sonuç olarak anlık vakum çok daha güçlü oluyor, bu hiç yabana atılacak bir olay değil.

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendede pulsar 200ns var hiçde öyle istop sorunu yok 2014 model, yazılım felanda atılmadı..

    bakım maliyeti derken 3 tane buji parasınımı kast ettin )
    tek buji ile bir yakıtın ateşlemesi ve yanması 10ns ise 3 buji ile bu çok daha hızlı gerçekleşiyor,
    sonuç olarak anlık vakum çok daha güçlü oluyor, bu hiç yabana atılacak bir olay değil.
    Hem buji parası hem de üst bujiyi değiştirmek için motorun yarısını sökmek gerekmesi.

  13. #13

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    o kısmı bilmiyorumda, motor çıplak zaten 2dk alyanla sökülmiyormu? du bakalım 10bin bakımı gelsin anlayacağız )

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kısmı bilmiyorumda, motor çıplak zaten 2dk alyanla sökülmiyormu? du bakalım 10bin bakımı gelsin anlayacağız )
    Üst buji benzin deposunun altında, dışarıdan erişim yok. Servislerin bakımda onu değiştireceğinden bile şüpheliyim. Bir tek o bujiyi değiştirmek için 1 saat iş yapmaları lazım. Bujilerin değişeceği zaman eskilerini mutlaka isteyeceğim, gerçi eksik bujiyi başkasından tamamlar herkes istemiyodur ki eskileri.

  15. #15
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence pulsar al, patentli teknoloji cbr den daha iyi sonuç veriyor.
    aynı yakıtı 3 farklı yerden tutuşturuyor, buda daha hızlı yanma süresi,
    daha hızlı yanma = daha fazla yüksek vakum ortamı = daha fazla güç, piston geri sekmesi
    oda = daha fazla yakıt tasarrufu ve bonusu beraberinden gelen üstüne birde enjeksiyon.

    bajajın altında yatan patentli triple spark motorun olayı bu.

    bu makinenin 400cc olan halini hayel edemiyorum deli gider..
    ikiside aynı yakıyor cbr 250 cc olmasına rağmen

  16. #16

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    İkisinin de bahsettiğin durumlarda ikinci eli yakın fiyatta oluyorsa, ben bajaj(200ns) kullanıcısı olarak ikinci el 2binde bajaj200Rs yerine 10bin km'de Cbr derim. Yalnız Herşeyin ideal olduğu bir ortamda bu geçerli, yani motorların ikisinin de canı alınmamış, motor kısmı açılmamış, temiz bakılmış ... vs oldukları bir durumdan. Yoksa ikinci elin tamamına sıcak bakamıyorum ne yazık ki ülkemizde, 2binde ya da 20binde olması farketmiyor.
    Bunlar haricinde bir çok kıstas var tabi ,maddi durumun, yedek parça fiyatları, çevrende gidebileceğin düzgün bir servisin varlığı ..vs. Bunların hepsini düşünüp karar vermek gerekiyor, ama tüm bunları es geçip temel olarak hangi motor diyorsan Cbr.

  17. #17
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üst buji benzin deposunun altında, dışarıdan erişim yok. Servislerin bakımda onu değiştireceğinden bile şüpheliyim. Bir tek o bujiyi değiştirmek için 1 saat iş yapmaları lazım. Bujilerin değişeceği zaman eskilerini mutlaka isteyeceğim, gerçi eksik bujiyi başkasından tamamlar herkes istemiyodur ki eskileri.
    üst buji yi sökmek için benzin deposunu sökmenize gerek yok, yan kısımdan sökebilirsiniz fakat biraz diğer bujilere göre zahmetli. motor üzerinde gelen buji sökme aparatı değilde T şeklinde buji sökme aparatı var o daha güzel ve rahat bir şekilde buji yi sökebilirsiniz.
    bu linktekinin aynısı olursa daha rahat sökebilirsiniz.
    http://tr.aliexpress.com/item/Free-s...rchweb201560_1
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #18
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    paran varsa honda tabiki ama 11000 tl ye en iyisi pulsar rs hemide ABS li

  19. #19
    M.Cankurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 (2013)
    Bence bajaj ile honda yı aynı kulvara koymamalısın bile.
    Ben her zaman honda tercih ederdim şahsen.

  20. #20

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Bajaj al demek isterdim ama ne yazık ki kuralkan'ın servisleri çok kötü. Forumda bu konuda yazılmış yüzlerce eleştiri var. Çoğu servisi ciddiyetten uzak, müşteri ilişkileri hakkında bilgisiz, bilgi düzeyi yetersiz olmakla itham edildi.

    Bajaj denince aklıma bir tek forumda müşteriler ile ilgilenen Ekrem bey geliyor. O da tek başına markayı kurtarmaya yetmiyor ne yazık ki.

    Motor seçerken, motorun görüntüsü veya kalitesi dışında, servis hizmetleri de hesap edilmeli. Bajaj CS 04 (modeli hatalı yazmış olabilirim) 400 cc naked model çok hoşuma gitmişti. Ancak servis ağını düşündükçe MT25 i yedek motor olarak almak daha mantıklı geliyor.

    İkametgahına yakın olan bajaj servisini git bir gör, ondan sonra karar ver.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)