s.a arkadaslar bende 2006 yamaha r6 var kol cıkardı yardımcı olurmusunuz
s.a arkadaslar bende 2006 yamaha r6 var kol cıkardı yardımcı olurmusunuz
sana yardım edebilinmesi için motorun görülmesi gerek,
kol çıkaran motorun NEREYİ PATLATIP ÇIKTIĞI önemli,
çok dağılma yok ise kaynak ile veya duruma göre blok alınarak telaisi mümkün,
fakat ilk önce görülmesi gerekiyor,
resim atabilirsen daha net bilgi alabilirsiniz,,,
Bu konuyu takipteyim, kol cikarma nedir ki acaba... sole foto fln olsa cevaplansa guzel olurdu..
sari altaki kollara bak. yakıt yanma sonucu motor kapakları kapanıp acmasıyla kollar hareket eder. inanılmaz bi basınc ile bu kollar döner. fazla zorlama (fazla basınc) olayı bu kollar bazen dayanmıyor ve kollar kırılıp motor blogunu parcalayabılıyor catlatabiliyor. camasır makınasını baz alalım. süraatle dönen camasir makınasının icine bir taş atarsanız ne olur ? motor ıcındeki bu kol kırılıncada langur lungur oraya buraya carpar. ve motor kol cıkartmıs oluyor röntgen filmi cektirmek icin en yakın bahattin usta mehmet usta mahmut usta :D sonunda motor ustası olan bir ustaya gidiyor
https://www.youtube.com/watch?v=zAQIIkiDU7k
araba icin tanıtım yapmıslar motorsiklet motoruda aynı mantıkta calısıyor.
Geri takabilirsin mesela. Ne konuda yardım istiyorsun usta tavsiyesi mi ne yapacağını mı? Olay nasıl oldu açıklayın biraz.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Adam aynı gün kayıt olup 1 mesaj yazıyor oda dalga geçme amaçlı..
4 tane kol var hangisi nereden çıktı birader..??
Anladın sen onu..
Ana yatak ve kol yatağıni belli bir kilometre'den sonra değiştirmek lazım, Kol çıkarmasını önlemek için.Özellikle de iyi yağ kullanmak yatakların aşinmamasi için çok önemli.Bunlar çok maliyetli şeyler değil 100 bine doğru motoru indirip ana ve kol yatakları değiştirip, eğer motor yağ yakmiyorsa conta takımını değiştirip takmak motorun hem verimli çalışmasına hem de kol çıkartma gibi şeylere mani olur.Tabi bu kol çıkartmaya, motorun canını alacak kadar aşırı zorlarsan yapacak birşey yok.
Birşey olmaz takıver yerine geri o nasıl bir anlatım yahu
Erdost'un tüm söylediklerine katılıyorum çünkü SS bir motosiklet sınırlarda kullanıldığında dakikada 16.000 17.000 kere krank çevirmekte. Bu daha düşük hacimli motorların ve arabaların neredeyse iki katından daha fazla ısınma, sürtünme, aşınma anlamına geliyor. Tahminimce motorun ilk sahibi değilsinizdir ve sizden öncekilerin nasıl kullandığı, o motorun ne kadar canını çıkardığı ve ne marka yağ kullandığı belli olmadığından belli bir km sonra motorun elden geçmesi gerekebilir.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış
Limitlerine kadar zorlanmamış hiç bir mekanik alet, motor vb.kol çıkarmaz, piston kırmaz. Muhtemelen motor limitlerinin çok üstünde zorlanmıştır. Buna, zamanında bakım yapılmaması, yağ kalitesi, malzeme eskimesi gibi kriterleride ekleyince kaçınılmaz son ile karşılaşılır.
Blokta zarar ne kadardır incelemek lazım. Az bir zarar var ise sanayide kaynak, torna, taşlama ile kurtarılabilir. İlave olarak işinin ehli bir usta motoru toplar ise sıkıntısız hizmet etmeye devam edebilir. Ancak burada önemli olan kaynağı yapacak ustanın kalifiye olması, blok ile uyumlu kaynağı yapması.
Geçmiş olsun. Kol çıkaran veya kilitleyen motor kaza bile yaptırabilir insana.
Bu arada; sürekli dip gazda şehir içinde motorlarını bağırta bağırta giden, yanlayan, motorun annesine saygılarını gösteren süper sportlu maganda, apaçi, çomar arkadaşlarında başlarına gelmesi muhtemel olaydır.
"1 Deli 1 Kuyu 40 Akıllı" dizisinin 37. Bölümüne hoş geldiniz.
zamanında bende kol cıkartmıştım. ortapedistler (içinizde varsa) antroskopik bankart tamiri ile cıkan kolu tamir etmişlerdi. Bakınız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)