Honda Cb 600F gaz kesme problemi
-
Herkese Merhaba ,
Motorumla ilgili bir sıkıntım var , motor tekniği konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir rica ediyorum , Motosikletim normalde 14-15 bin devir çeviriyor ve 15 bin sonunda devir kesiciye giriyor , ancak şuanda hangi vites olduğu fark etmeden 10 bin devir sonrasında sanki benzin bitmiş gibi tekliyor zorlarsam stop ediyor zorlamazsam yola devam ediyor , 10 bin devire kadar herhangi bir sıkıntı yok sonrasında bu problem ortaya çıkıyor. İşten anlayanlara sorum aşağıda aklıma gelen parçaların kontrol sırası veya aklıma gelmeyen bir parçalar hakkında yardım rica ediyorum.
Benzin filtresi ( depo içersine yakıt katkısı kattım belki pislik falan vardır temizlesin diye ama herhangi bir değişiklik olmadı )
Benzin pompası,
bujiler ,
karbüratör , ( bu konuda acemiyim daha önce açmadım ama açıp temizlemeyi deneyeceğim )
Hava filtresi ( Kontrol ettim herhangi bir sıkıntı gözükmüyor )
Bu arada forumda aynı sıkıntı bir cbr 600 f in başına gelmiş ancak konu bir yere bağlanmamış, ilgili arkadaşta aktif bir kullanıcı değil.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/102801-honda-cbr-600f-gaz-kesme-sorunu.html
Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
Reklamlar
-
Olduğu yerde 14000 devir de devir kesiciye giriyor ama yolda rüzgara karşı giderken 10000 devir de kalıyor diyorsunuz Bu durum da motosiklet fazla hava alıp havadan dolayı boğuluyor olabilir Hava filtresi veya hava filtresine hava akışını sağlayan borular da bir modifikasyon yapılmış olabilir mi
Benzin filtresi benzin Pompası Yakıt katkısı bu durumdan bağımsız ama bu araç karbüratorlü model ise karbüratörler yanlış ayarlanmış olabilir
ayrıca yine yanlış ayarlanmış Subaplar soğuk motorda devir kesiciye girer ama motor ısınınca sıkışan subap devir artışına engel olacaktır
-
Pekbipicadam adlı üyeden alıntı
Herkese Merhaba ,
Motorumla ilgili bir sıkıntım var , motor tekniği konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir rica ediyorum , Motosikletim normalde 14-15 bin devir çeviriyor ve 15 bin sonunda devir kesiciye giriyor , ancak şuanda hangi vites olduğu fark etmeden 10 bin devir sonrasında sanki benzin bitmiş gibi tekliyor zorlarsam stop ediyor zorlamazsam yola devam ediyor , 10 bin devire kadar herhangi bir sıkıntı yok sonrasında bu problem ortaya çıkıyor. İşten anlayanlara sorum aşağıda aklıma gelen parçaların kontrol sırası veya aklıma gelmeyen bir parçalar hakkında yardım rica ediyorum.
Benzin filtresi ( depo içersine yakıt katkısı kattım belki pislik falan vardır temizlesin diye ama herhangi bir değişiklik olmadı )
Benzin pompası,
bujiler ,
karbüratör , ( bu konuda acemiyim daha önce açmadım ama açıp temizlemeyi deneyeceğim )
Hava filtresi ( Kontrol ettim herhangi bir sıkıntı gözükmüyor )
Bu arada forumda aynı sıkıntı bir cbr 600 f in başına gelmiş ancak konu bir yere bağlanmamış, ilgili arkadaşta aktif bir kullanıcı değil.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/102801-honda-cbr-600f-gaz-kesme-sorunu.html
Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.
Ben de CB 600F var...Bi kere devir skalasında 15.000 d/dk yazar-13.500'de kesiciye girer. Motor elektronik yakıt enjeksiyonlu (karbüratörlü değil)-yani sen değil-tam teşekküllü bir yetkili servis enjektörleri ultrasonla temizleyebilir....Bence y.bir Honda servisine gidin (burdan ezbere size hiç kimse yard. olamaz)...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
madcenter adlı üyeden alıntı
Olduğu yerde 14000 devir de devir kesiciye giriyor ama yolda rüzgara karşı giderken 10000 devir de kalıyor diyorsunuz Bu durum da motosiklet fazla hava alıp havadan dolayı boğuluyor olabilir Hava filtresi veya hava filtresine hava akışını sağlayan borular da bir modifikasyon yapılmış olabilir mi
Benzin filtresi benzin Pompası Yakıt katkısı bu durumdan bağımsız ama bu araç karbüratorlü model ise karbüratörler yanlış ayarlanmış olabilir
ayrıca yine yanlış ayarlanmış Subaplar soğuk motorda devir kesiciye girer ama motor ısınınca sıkışan subap devir artışına engel olacaktır
600 Hornet'ler enjeksiyonlu ve benzin filtresi orjinalde YOK...
-
Hüseyin abi noktayi koymuşsun .
Gecmis olsun hocam sana da.
-
Cevaplar için teşekkür ederim , sanırım servis daha sağlıklı olacak. Tekeriniz düz bassın.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
-
Motorumu geçen hafta servise bırakmıştım bugün aldım , problem kaynağı ayaklık müşürü çıktı , orada ufak bir temassızlık problemi varmış artan devir titreşime sebep olup müşür ayaklığın açıldığını sanıp gaz kesiyormuş bu kadar basit bir sıkıntı olmasına çok sevindim. Şuanda ayaklık müşürü iptal edildi problem çözüldü. Başka bir hornet kullanıcısınada faydası olur belki.
Tekeriniz Düz bassın.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
-
Kolay halledilmesi güzel olmuş.
Bu servisler ne seviyor ayaklık müşürünü iptal etmeyi. Hocam çok pahalı birşey değil. Yenisini taktır. Yan ayağı açık unutup ilk sola dönüşte yere yapışan çok kişi oldu. Senin de onlardan biri olmanı istemem
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Kolay halledilmesi güzel olmuş.
Bu servisler ne seviyor ayaklık müşürünü iptal etmeyi. Hocam çok pahalı birşey değil. Yenisini taktır. Yan ayağı açık unutup ilk sola dönüşte yere yapışan çok kişi oldu. Senin de onlardan biri olmanı istemem
Yenisini sipariş verdik gelir gelmez taktıracağım, uyarınız için teşekkür ederim.
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
-
Hadi gözün aydin. Motordaş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)