250 cc ve üstü ile başlayanlar...
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar. Birçok konu açılmış birçok yorum yazılmıştır büyük cc ile başlamakla ilgili. 250 cc ve üstü ile başlayanlar bu başlık altından tecrübelerini paylaşırlarsa yeni başlayan kişilere faydalı olacağını düşünüyorum. Al ya da alma diye yönlendirmek değil de tecrübe paylaşmak adına açılan ilk konu budur diye düşünüyorum...
Ben 2006 model Hyosung GT250R ile başladım motosiklet kullanmaya. Öncesinde motorla hiçbir alakam yoktu. Bir arkadaşımdan imrendim ve hyosung aldım bende. Motoru aldığım kişi sağ olsun Antalya'dan Isparta'ya kadar götürmüştü beni. Sonra motoru aldım arkadaş şu şu işe yarar diye gösterdikten sonra sokak aralarında ileri geri gide gide motorun dengesine iyi kötü alıştım. Motoru aldığımın 2. gününde düz yolda motoru 2. vitesten 1. vitese çektim arka kilitledi azcıcık kaydı. Bundan başka motorla viraja girmekten korkuyordum ama ilk başlarda yavaş yavaş girmeye başladım sonrasında kontrayı öğrendim ve bayağı bayağı viraja girebilir düzeye geldim. Motoru aldıktan 1 hafta sonra bayağı bayağı sürebiliyordum. Hiç vites geçişlerinde, debriyaj kavramasında sıkıntı yaşamadım. Ama ilk başlarda elim gaz kolunda kalıyordu 2 hafta içinde bu da düzeldi. Tam motora alıştım derken hafif sağa dönerken ön frene çok bastım ön teker kitleyince yana attı hızım 40 km/h idi. 50 cc motorda olsa altımda yine atacaktı cc ile alakalı bir durum değildi yani
Benim motorla ilgili yaşadığım zorluklar bunlar...
Dipnot: Büyük cc ile başlayın ya da başlamayın diye tavsiye vermem. Ama kendim pek bir zorluk yaşamadım. Yorum yazan diğer arkadaşlarında yaşadığı zorlukları görün ona göre kararınızı verin. Saygılar...
2006 Hyosung GT250R >> 2011 Hyosung GT250R EFi
Reklamlar
-
10 bg fazlası sakıncalı bence başlangıçta
yana yatırdığında masraf ne tuttu
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
250 cc zaten başlangıç motoru kategorisinde.250 cc üstü tehlikeli deniyor zaten.Son zamanlarda türedi 250'likle başlanmaz diyenler.
-
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Birçok konu açılmış birçok yorum yazılmıştır büyük cc ile başlamakla ilgili. 250 cc ve üstü ile başlayanlar bu başlık altından tecrübelerini paylaşırlarsa yeni başlayan kişilere faydalı olacağını düşünüyorum. Al ya da alma diye yönlendirmek değil de tecrübe paylaşmak adına açılan ilk konu budur diye düşünüyorum...
Lütfen konuda tecrübe paylaşalım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
10 bg fazlası sakıncalı bence başlangıçta
yana yatırdığında masraf ne tuttu
Bir kaç uzun çizik. 1 adet sinyal ve gidon kolu gevşedi. Toplam 20 TL
-
Şimdi Kullanmadım ama 250 yada hangi 250,
CBF 150 ile cbf 250 arasında yarı yarıya bg farkı var ama 150cc 120 basarken max 250cc 140 basıyor.
Agırlık yakın bana göre 150 yi süren 250 yide sürer ama 125 den kalkıpda 250 r gt vs vs geçerse ilk başlar sıkıntı yaşayacağı kesin.
Herkes sizin gibi değil aldığı gibi son hızı devirme derdinde ve çoğunun sonu ölümlü kaza.
Çogu da alma demiyor ama soranların çogu 150 cc den direk 600 650 ye geçmeye hevesli.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ...
Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
-
2004 yılında ilk motosikletimi aldım, 400cc maxiscooter ile başlamış oldum, ondan öncesini saymıyorum... Tecrübe olarak ilk zamanlarımı hatırlamıyorum bu yüzden örnek veremeyeceğim fakat bilinçli, eğitimli, donanımlı, dikkatli olduktan sonra CC'nin pek bir önemi kalmıyor. Tabii 17-18-25 yaş arası tehlikeli dönemler olduğu için yüksek cc'li özellikle devirli motosikletler tavsiye edilmiyor. Ben şuan büyük motorlarımı çıkartmıyorum bile, Vespa Primavera aldım şehiriçi işimi görüyor ve çok pratik, terlik gibi... Yani, küçük cc'nin yeri ve lezzeti farklı, büyük motosikletin ki farklı...
-
temiz bir hyo buldum olamı başlasam acaba mülayim biriyim hız yapmam pek zaten ilk ay trafiğin az olduğu yerlerde sürerim.olmadı duke 200 düşünüyorum parayı denkleştirebilirsem
-
bende 250 cc ile başlamak isteyenlere hep destek veririm genelde 125-150 cc kullananlarda 250 ile sakın başlama diye feryat ediyor
150 cc den tek farkı 1. viteste patinaj çekebilmesi ve 140--170 km hıza çıkabilmesi bunun yanında yüksek torkuda yeni başlayan için avantaj oluyor.. yeni başlamanın verdiği sorumlulukla motoru dikkatli ve temkinli kullanırsanız sorun yaşamazsınız
-
Duke 125 i satiyorum sonraki motor olarak Burgman 400 ya da Hyosung gv 250 düşünüyorum acaba cok fark olur mu zorluk cekermiyim?
-
sağol verdiğin bilgi için gt 250 var aklımda ama parayı denleştirirsen ktm duke 200 düşünüyorum boy 185 bu arada hangisini tavsiye edersiniz?
-
MotojeN adlı üyeden alıntı
Duke 125 i satiyorum sonraki motor olarak Burgman 400 ya da Hyosung gv 250 düşünüyorum acaba cok fark olur mu zorluk cekermiyim?
burgman 400 araba gibi yakar vergiside var, ama kullanımda zorlanmazsınız dediğim gibi başlarda alışana kadar dikkatli kullanmak gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
gt 250 boyunuza daha uygun ama 2. elde satarken biraz zor satarsınız piyasası düşüktür.. eğer gt 250r dan bahsetmiyorsak tabi
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
burgman 400 araba gibi yakar vergiside var, ama kullanımda zorlanmazsınız
dediğim gibi başlarda alışana kadar dikkatli kullanmak gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
gt 250 boyunuza daha uygun ama 2. elde satarken biraz zor satarsınız piyasası düşüktür.. eğer gt 250r dan bahsetmiyorsak tabi
Burgman 400 4.2 litre yakyo tavan deger bu
Gv 250 de Chopper olan racing değil Gt degil Gv
-
Kocaeli İl Temsilcisi
MotojeN adlı üyeden alıntı
Duke 125 i satiyorum sonraki motor olarak Burgman 400 ya da Hyosung gv 250 düşünüyorum acaba cok fark olur mu zorluk cekermiyim?
Hocam al artık motoruda sende bizde rahat edelim . Zorlanmazsın merak etme , geçen ktm bayisine gittim duke 390 test ettim harika bir makinaymış . Yaramazlık yapmaya çok müsait bir motor . Hiç sürerken zorlanmadım . Normalde cbf 150 kullanıyorum . Cbf'i satıp 250 cc birşeyler bakıyorum bende ama duke 390'ı kullandıktan sonra , şuan 400 500 cc araştırmalarına girdim .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
MotojeN adlı üyeden alıntı
Burgman 400 4.2 litre yakyo tavan deger bu
Gv 250 de Chopper olan racing değil Gt degil Gv
Gt 250r benim için demiş heralde
-
150 cc 120 yapıyor 250 cc neden 240 yapmıyor diye düşünen adamlar sezdim çok üzüldüm..
-
bende 250lik bir mct yle başlamıştım pek zorlanmadım daha önceden motor kullandığım ve sevdiğim için şu an motorsuzum maddi durumlardan dolayı ilerde durumlar düzelince alırım inşallah.herkezin kurban bayramı mubarek olsun tekeriniz düz bassın inşallah.
-
bunu 3 ay önce yazacaktın şimdi bende bir 250 likle akacaktım
-
Ben crf 250 ile başladım.
Arkadaşım Ybr alıp 3 ay sonra sattı ve Cbr aldı. Bana kesinlikle 125 alma dedi. Haklıymış.
Tabi benim 250 bin km araba tecrübem var. Yinede maksadı büyütmek olanlar 125 ile vakit harcamasın. Yaşı 22 ustuyse elbet. Daha Genç arkadaşlar ne kadar küçükle baslasanız o kadar iyi.
-
ninja 250r ile başlamak istiyorum
-
600 cc ye geçme zamanı....evlenip 1 çocuk sahibi olduktan sonradır...kim ne derse desin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)