Tecrubem Sızce yeterlimi ?
Reklamlar
-
Herkeze selamlar,Motor hayatına 2 ay once basladım 250 cbr ile yaklasık 1000 km yol yaptım(kendimi baya geliştirdimi hissediyorum 3. haftada anadolu yakasına git gel yapabiliyodum) malum kıs sezonu yaklasıyor yakında motor hayatına kısa bi ara verip mart nisan gibi 2-3 bin km daha tecrübe edindikten sonra honda 600 rr a geçmeyi düşünüyorum size 600rr a geçmem sağlıklı olurmu ? tecrübeli arkadaşların yorumlarına bekliyorum.İyi sürüşler.
Reklamlar
-
Absli makina tavsiye ederim hocam. O makinalar gittiği gibi durmaz.
K1200s,Cbf1000,Fazer8,Zx636 alınabilir.
-
trafikte her an yeni bişe öğreniyoruz o yüzden tam olarak öğrendim ben bu işi biliyorum demek için çok erken o yüzden tecrübeniz çok az bence seneyede 250cbr la devam edip kışın 600e geçmenizi öneririm.
-
1000km tecrube bence cok cok az. Daha frenaji bile tam cozmemissinizdir diye dusunuyorum. Ben gt250r ımı aldigim gun 950km yapmistim varin siz kiyaslayin.
Asil mesele motoru surmek degil, acil bi durumda hayatta kalmak.
Asagidaki sorularin hepsine evet diyosan tecrube edinmissindir.
Hic onune bi araba yan yoldan kirdi mi?
Hic otobusun arkasindan onune cocuk atladi mi?
Hic yagli yuzeye denk gelip hakimiyeti kaybettin mi?
Hic on tekerin frenlerken kayip altindan gitti mi?
Viraja fazla hizli girip panikledigin oldu mu?
Onundeki taksi tum gucuyle frenlere asildi mi?
Ellerin yolda giderken surekli on frenin uzerinde mi?
Eminim tecrubeli arkadaslar bu sorularin hepsine evet cevabini verecektir cunku bu makina harbiden de boyle badireler atlatarak ogreniliyo. Yukarda yazdiklarimi ilk kez bi 600de atlatirsan kurtulamayabilirsin.
Ne zaman motoru bi yere park etsem yanima biri gelir bende eskiden suruyodum 600luk vardi yok bacagim yarildi yok kafam kirildi, ablamin parmagi koptu falan diye atlatirlar.
Acele etme dostum cbr250 cok guzel alettir, az yakar ve hizlidir. Bi 10.000i gor alette. Benim mesajlarima bak ben 50.000km tecrubem var gecsem uygun mudur diye soruyorum ondan bile cekiniyolar.
-
15 yılı aşkın kullanıyorum yaz kış.Konu racing olunca kendime pek güvenmiyorum.250 cc üstüne çıkmayı istemiyorum o yüzden.Çıkarsam da enduroyla çıkarım büyük bi ihtimal.
-
jedilight adlı üyeden alıntı
1000km tecrube bence cok cok az. Daha frenaji bile tam cozmemissinizdir diye dusunuyorum. Ben gt250r ımı aldigim gun 950km yapmistim varin siz kiyaslayin.
Asil mesele motoru surmek degil, acil bi durumda hayatta kalmak.
Asagidaki sorularin hepsine evet diyosan tecrube edinmissindir.
Hic onune bi araba yan yoldan kirdi mi?
Hic otobusun arkasindan onune cocuk atladi mi?
Hic yagli yuzeye denk gelip hakimiyeti kaybettin mi?
Hic on tekerin frenlerken kayip altindan gitti mi?
Viraja fazla hizli girip panikledigin oldu mu?
Onundeki taksi tum gucuyle frenlere asildi mi?
Ellerin yolda giderken surekli on frenin uzerinde mi?
Eminim tecrubeli arkadaslar bu sorularin hepsine evet cevabini verecektir cunku bu makina harbiden de boyle badireler atlatarak ogreniliyo. Yukarda yazdiklarimi ilk kez bi 600de atlatirsan kurtulamayabilirsin.
Ne zaman motoru bi yere park etsem yanima biri gelir bende eskiden suruyodum 600luk vardi yok bacagim yarildi yok kafam kirildi, ablamin parmagi koptu falan diye atlatirlar.
Acele etme dostum cbr250 cok guzel alettir, az yakar ve hizlidir. Bi 10.000i gor alette. Benim mesajlarima bak ben 50.000km tecrubem var gecsem uygun mudur diye soruyorum ondan bile cekiniyolar.
Üstadım yağlı yüzey hariç hepsini yaşadım hatta daha fazlasını bende 250cc ye geçeceğim cbr250r gt250r ve gw250 inazuma arasında gidip geliyorum ikinci el alacağım için inazuma biraz zor gibi, ama çift silindir istiyorum bide racing istiyorum kafam karışık biraz, nisan mayıs ayını bekleyeceğim artık.
-
Bende sizin gibi yeni başladım motor hayatına toplam 1200km sürüşüm var. İstanbul E-5 trafiğinde 600rr bence ölüm makinesi.... ne kadar usta olursa olsun insan bir anlık araçlar sizi görmediğinde isterseniz 15 yıllık tecrübe olsun hayata veda edebilirsiniz. ben 250R kontrolünde bile zorlanıyorum bazen. Bende önümüzdeki sezon nisan mayıs gibi eğer gelirse HONDA500R çift silindir almayı düşünüyorum. Ama cesaret edemezsem Kawasaki 300R alırım daha güçsüz olacağı için .... Bence motorda tecrübe yok ......Güç kontrolünü yerinde kullanabilme kabiliyeti var. Bu kabiliyet sizde yoksa 250 nin üstüne çıkmak mantıksız ...
Herkese kazasız belasız sürüşler, unutmayın kibir çoğumuz motoru keyif için kullanıyoruz, keyfinizi bozacak durumlara girmenin gereği yok...
-
jedilight adlı üyeden alıntı
1000km tecrube bence cok cok az. Daha frenaji bile tam cozmemissinizdir diye dusunuyorum. Ben gt250r ımı aldigim gun 950km yapmistim varin siz kiyaslayin.
Asil mesele motoru surmek degil, acil bi durumda hayatta kalmak.
Asagidaki sorularin hepsine evet diyosan tecrube edinmissindir.
Hic onune bi araba yan yoldan kirdi mi?
Hic otobusun arkasindan onune cocuk atladi mi?
Hic yagli yuzeye denk gelip hakimiyeti kaybettin mi?
Hic on tekerin frenlerken kayip altindan gitti mi?
Viraja fazla hizli girip panikledigin oldu mu?
Onundeki taksi tum gucuyle frenlere asildi mi?
Ellerin yolda giderken surekli on frenin uzerinde mi?
Eminim tecrubeli arkadaslar bu sorularin hepsine evet cevabini verecektir cunku bu makina harbiden de boyle badireler atlatarak ogreniliyo. Yukarda yazdiklarimi ilk kez bi 600de atlatirsan kurtulamayabilirsin.
Ne zaman motoru bi yere park etsem yanima biri gelir bende eskiden suruyodum 600luk vardi yok bacagim yarildi yok kafam kirildi, ablamin parmagi koptu falan diye atlatirlar.
Acele etme dostum cbr250 cok guzel alettir, az yakar ve hizlidir. Bi 10.000i gor alette. Benim mesajlarima bak ben 50.000km tecrubem var gecsem uygun mudur diye soruyorum ondan bile cekiniyolar.
sorularının hepsinin cevabı bende evet 12000 km tecrübem var. ama ben şu an 600 lük makinaya cesaret edemiyorum.
-
Arkadaşlar herkezin yorumu için ayrı ayrı teşekkürler,600 cc nin cazibesi insanı cidden mest ediyo ama sizin onca tecrübelerinize rahmen 600 racing e bu denli mesafeli oluşunuz bnm için yeterince bilgilendirici olmuştur.İleride ne olur bilinmez ama mantıklı&sağlıklı gözüken önümüzdeki yazıda 250r la geçirmem olacaktır.
-
-
Aman diyim, 1.000 km nedir ki? 1.000 km de bence daha motorunuzu bile tanıyamamışsınızdır . Bırakın öğrenmeyi. İkarius sendromu bu işte. Öğrendim sanmak. Aynı hataya kapılıp kaza geçirdim. Şimdi daha çoook öğreneceğim şey var diyorum.
-
Bana hala motor surdugum gunler bile bir tecrube kazandiriyor. 1000 km 1 haftada cok kolay yaptgim yollardir. Daha cok ama cok yenisin.600cc icin en az 18.000-20.000 km gerekir.
-
usta yanlış hatırlamıyorsam bu tip bir hastalık vardı (sorun)
tam öğrendim çözdüm ben bu işi dediğin zaman güven patlaması yaşayıp kaza yapıyormuşsun bu pilotlarda falan görülen bişeymiş bir kaç ay önce forumda okumuşdum demem o ki dikkat et :D
-
Sakın öyle bi hata yapma.
-
en guzel yanıt İmportant arkadasımızdan gelmıs gıttıgı gıbı durmaz o makinlar.sana bi tavsiye iki teker kullanıyosan sağlıgını ön planda tut.hemen yukseltme en az 10.000 kullan
-
sana geçme demicem düşüncelerini fikirlerini degiştiremeyiz hiçbirimiz ama yakınında varsa sana güvenen bi 600cc motoro olan git bi tur sür abi aradıgın cevap onda burda vakit harcama
-
hocam ellerin ön fren üstünde olması sakat ya boşuna bu yüzden basit bi panik halinde 40km hızda istemeden ön freni sıktım ve düştüm yüksek hızda böyle bi panikde işler daha kötü ola bilir
-
bi yaz daha cbr 250 ile devam edin yaz bitmeden satarsınız
aama bence direk rr almayın
cbr 600f de yakışıklı ama daha uysal makine hatalarınızı azda olsa affedebilir
sonucta 4 silindir her türlü keyfide verir
-
Bence az hocam. Bende motor arifesindeyim kısmetse ocağın ilk haftası alıcam ninja250 alıcam. 600 lük hayalim mahallede ki bi abimizin R6 sının arkasına artcı olarak bindim . İndiğimde rengim atmıştı . Gelecek düşünürsek ninja250 ile bi 15 20 bin km yapmadan 600 lüğe binmıcem dıye kendıme bi söz verdım . Çünkü yaşamayı seviyorum ve ;
Gitmek sorun değil önemli olan dura bilmek
-
böyle cesur gençlere hasta oluyorum bende bu kadar cesaret olsa harbi hayabusa ile başlarım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)