Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Bugüne kadar sahip olduğunuz motorlar ve kısaca fikirleriniz ve idealinizdeki moto...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Evet arkadaşlar bugüne kadar hangi motorlara sahip oldunuz?Ve bu motorlar hakkında kısaca izlenimlerinizi anlatır mısınız?Önce ben başlıyayım:

    1.İlk motorum mobylette super 51 : İlk kazamı yaptığım , ilk düşüşlerimi yaşadığım motor.Rampaya gelince şişer , yağ atardı eksozdan.Herşeye rağmen güzeldi.

    2.Uzunca bi aradan sonra ilk motorum CBF150.Dağ bayır , otoban , asfalt , her yola gelebilen oldukça konforlu ve keyifli bir motordu benim için.100 km'de 3 litreyi geçmezdi tüketim.Tek sıkıntısı uzun yolda hızının yetersiz kalması.Başka bi sıkıntısı yoktu.Şu an maddi durumu düzeltirsem ikinci motor olarak alabilirim.

    3. CBF250 : CBF150'nin hızı yetmeyince abisini alalım dedik.Ama CBF150 ile alakası olmayan bir motormuş.Amortisörler sert , oturuş pozisyonu rahatsız , hız olarak da öyle aşırı bi fark yoktu.Toprak yola girince bütün iç organlarım yer değiştirecekmiş gibi olmuştu, hem de titreşim vardı motorda.Ama cbf150 öyle mi?Toprak yolda sanki asfaltta gidiyomuş gibi rahat ve konforluydu.Neyse cbf250 büyük hayal kırıklığı olmuştu benim için.Çok kısa sürede zararına elden çıkarıp kurtulmuştum.Yakıt tüketimi 3.5-4 litre civarlarındaydı.

    4. Tekrar CBF150.CBF150'yi ilk aldatma teşebbüsümden büyük hüsranla döndükten sonra tekrar cbf150'ye döndüm.Ama kısa sürede yine şeytan dürtmeye başladı.Uzun yolda daha hızlı bişey istiyordum.

    5.GT250r: Spor motor kullanımı değişik bir tecrübe olmuştu benim için.Çift silindir , rahat 150 km hızları görebilen bir motor gayet yeterliydi.Ancak spor tarz uzun yolda ne kadar güzel olsa da benim gibi cbf150 ile saatlerce hiç durmadan gezmeye alışmış biri için büyük hüsrandı.Çok gezersem dizlerim , belim ağrımaya başlıyodu.Hem de amortisörlerin sertliği asfalta mahkum ediyodu.Asfalt dışına çıkmak işkence.Ama yine de güzel bir deneyimdi spor motor kullanmak.Otobanda aerodinamik yapısı sayesinde rüzgardan etkilenmemesi ve kullanıcıya rüzgarı hissettirmemesi , ayrıca yol tutuşu müthişti.Yakıt tüketimi kullanıma göre 3.5 - 4 litre arasında değişiyodu.

    6.Spor tarzın bana uygun olmadığını anlayıp tekrar cbf150'ye dönüş yaptım.Ağar ağar ama konforlu ve keyifli gezmeye devam ettim.

    7.Kymco Xciting 250i : Şeytan yine dürttü gittik xciting 250 aldık.Baştan scooteer tarzı beni korkutsa da zamanla diğer vitesli motorlardan pek bi farkı olmadığını anladım.Yol tutuşu , virajalara yatışı falan gayet güzeldi.Hem diğer maxiscooterlar gibi ufak lastikleri yoktu.Bunun lastikler büyüktü.Otomatik vites çok rahatmış.Onu anladım.Amortisörler biraz sertti ancak asfalt dışına çıkmadıkça rahatsız etmiyodu.Aslında tam bir asfalt motoruydu.Oturuş pozisyonu müthiş rahattı.5-6 saat üstünden inmeden gezsem yorulmuyodum.Tek bi kusuru vardı ama o kusur da adamı çileden çıkaracak bir kusurdu.130'da devir kesiciye girer , sanki benzin bitiyomuş gibi teklemeye başlardı.Biraz gaz kısar hızımı düşürmeye çalışırdım.Bu seferde hızım 120'ye düşerdi.Tekrar gaz açtığımda devir kesiciye girer teklemeye başlardı.Son hızda gitmek işkenceydi.Mekanik bir arıza nedeniyle servise bırakmıştım.Motoru almak için gittiğimde daha da bozduklarını gördüm.Garantisi vardı ancak soğuttular beni motordan.1 ay serviste yatmasını bekleyemedim.Sattım kurtuldum.

    8.Transalp : Büyük motor tehlikelidir , büyük motor pahalıdır , büyük motorun masrafı çoktur , büyük motor çok yakar diye bugüne kadar hep uzak durmayı tercih ettik.Gideceğimiz yere yarım saat geç gidelim ama sağlam gidelim dedik ama hep hüsrana uğradık.150cc yetmiyo.Adam gibi 250'likte yok.O zamanlar innamuza falan da yoktu.Honda vtr 250 gibi bi motor çıktı.Türkiyede satamadan piyasadan geri çekti.Biz de 600cc'den aşşağısı bizi paklamaz dedik ve transalpe yöneldik.İyiki de yönelmişiz.Bu motor kral bir motormuş.Oturuş pozisyonu , amortisörler , rahatlık , konfor , yol tutuşu , herşey 10 numara.Kusursuz bir motor desek yalan olmaz.Toprak yola girdim , sanki asfaltta gidiyomuş gibi rahat , yoldaki engebeleri hiç hissettirmiyo.Asfaltta da yağ gibi akıp gidiyo.Yakıt tüketimi şimdiye kadar 6.3 civarı gitti.Daha fazlasını yaktırmayı beceremedim.Şehir içi , şehir dışı , asfalt , toprak , otoban tüketim hep aynı.Değişmiyo.Bir kusuru varsa o da rüzgarlı havada yüksek motor olduğu için biraz etkilenmesi.Eğer aşırı rüzgar varsa 120-130'u geçmemekte fayda var.Şimdilik transalpten fazlasıyla memnunum.Bakım masrafı çok az.Yağ 10 binde değişmesi gerekirken ben 5 bin de bir değiştirmeyi uygun gördüm.Hava filtresi 18 bin'de , bujiler 12 bin'de değişmesi gerekiyo.Balatalarda tahminimce yıllarca gider.Masraflı bir motor değil.Yedek parçası bulmak çok kolay ve yedek parça fiyatları diğer markalarla kıyaslandığında az kalıyo.Benim üstüme atla , çin seddine kadar git , seni asla yormam , arıza çıkarıp yarı yolda bırakmam diyen motor.Bu motorun hakkı da odur zaten.Uzun soluklu gezilerin motoru.İnşallah zamanla bize de nasip olur , burada gezilerimizi paylaşırız.

    9.İdealimdeki motor 250'lik bir enduro.Belki crf250 , klx250 ideal gibi görülebilir fakat onlar biraz daha cross tarzına kaçıyo.Arazi performansı mükemmel ancak asfalt performansı iyi değil.Ben CBF150 ile Transalpin tam ortasındaki motoru arıyorum.Ne asfalt motoru ne de arazi motoru.İkisinin ortası olacak ama ağırlık olarak transalp gibi 220 kilo olmayacak , cbf150 gibi 110 kilo da olmayacak.Maximum 130 km hız yapsa da olur.Ama çift silindir 250'lik olsa beygir gücü biraz daha fazla olsa , 140 yapsa daha tatlı olur.Selesi cross motor gibi dar olmayacak , cbf150 kadar rahat olacak.İşte ideal motorum bu.Eğer bi gün üretirlerse hiç düşünmeden alırım.
    cenkito, Garip, DEISIS ve 6 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Nomotornocry seçtiğin nickname ile hiç bağdaşmayan bir konu açmışsın, esefle kınıyorum seni :p
    Gilera gfr 125, Honda slr 650, Ducati monster 900 s gibi herkesin parçası bulunmaz, bozulursa ne yapacaksın v.b. şeyler dediği ne kadar ilginç motor varsa alıp kullandım.
    Şu an Monster 900 kullanıyorum. Hatta 600 F'i satıp aldım. Kimilerine göre akıl yokmuş bende, ben diyenlerin yalancısıyım

  3. #3
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    honda nx falkon 400cc nasıl sizce ?

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nomotornocry seçtiğin nickname ile hiç bağdaşmayan bir konu açmışsın, esefle kınıyorum seni :p
    Gilera gfr 125, Honda slr 650, Ducati monster 900 s gibi herkesin parçası bulunmaz, bozulursa ne yapacaksın v.b. şeyler dediği ne kadar ilginç motor varsa alıp kullandım.
    Şu an Monster 900 kullanıyorum. Hatta 600 F'i satıp aldım. Kimilerine göre akıl yokmuş bende, ben diyenlerin yalancısıyım
    Hocam benim nickim ibretliktir.Herkese ibret olsun.5 sene önce honda ile başladı benim motosiklet maceram.Kaşındık sattık başka markalara yöneldik , sonunda motordan soğuduk.Servisti , arızaydı derken tövbe ettik motora.Ama son kez şansımızı deneyelim dedik.Tekrar Honda'ya dönünce huzuru bulduk.Hondadan vazgeçmenin bedeli ağır oldu benim için.Aldığım motorları hep büyük zararla satabildim.

    Bu arada seninki de büyük cesaret.Parçası bulunmayan motorlara yönelmek iyimiş.Ben sütten ağzım yanınca yoğurdu üfleyerek yemeyi tercih ettim.Piyasada en çok parçası bulunabilen , en sağlam motorunu gittim aldım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda nx falkon 400cc nasıl sizce ?
    Aslında süper bir motor.ANcak sanki biraz cross tarzına kaçıyo.Sanki daha çok arazi motoru gibi duruyo.Belki değişik lastik seçenekleriyle asfalt için de uygun olabilir.Honda da parça sıkıntısı olacağını pek sanmam ancak bu tarz bi motorun da parça fiyatlarının cbf150 gibi olmasını beklememek lazım.Biraz pahalıdır tahminimce.İkinci elde temizi bulunursa alınabilir.
    cenkito bunu beğendi.

  5. #5
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    cbf bambaskadır tabikide.. mükemmel motor.. bakın o kadar motor değiştirmişsiniz, cbf almışınız tekrar tekrar..

    işte bende şu anda o durumdayım..

    suzuki inazuma veya sym joymax 250 istiyorum.. tamam istiyorum ama tekrar cbf i aramıyım diye endişeleniyorum.. cbf bambaşka.. baaambaşka.. tekirdağ kocaeli- tekirdağ ankara - tekirdağ ayvalık yaptım.. sadece ayvalığa giderken tek gittim. diğer yerlerin hepsine eşiml beraber gezdik. dediğiniz gibi tek sıkıntı hız.. bayır yukarı zar zor çıkar, bayır aşağı kamyonlar tırlar dibine yanaşır basarlar.. e bende deliriyorrum o zaman. arkada eşim, hız yapamıyoruz. bazen yolda giderken dalıp depriaja basıp 6. veitre varmış gibi 6. vitese geçmeye çalışıyorum.. kaaaç km oldu haaala çalışıyorum

    Cbf150 bambaska motor..ama uzun yol severler için zor motor. tamam hızı normal, 80-90 gayet hoş ama öyle bir an oluyor ki bi anda 120-130 u görmemiz gerek...otobanda 80-90 değil de, 110-120 gidilmesi gerek ama motor bağırmayacak şekilde.. bende o yüzden 250 istiyorum ama cbf i görünce&binince vazgeçiyorum
    birGarip..

  6. #6
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    @NoMotorNoCry Crf kullanma şansın oldu mu? Fırsatını bulursan denemeni öneririm sele bence gayet başarılı. Hadi onu da beğenmedin ufak bir işlemle daha da rahat hale getirebilirsin.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #7
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    peugot : Ses var. Görüntü yok. Yedek kasnak her daim hazır olmalı. 2 kişi binilmemesi gereken bir motosiklet.
    Benzini hem babamın jawadan çektiğim için ölçüm gibi dertlerim o yıllarda yoktu.

    kenbo 125 cub : evden-işe, işten-eve kullandığım en kral motor. PArçası bol, benzini koy, 6 ayda bir yağ koy gazla git
    Yakıt cimrisi 7-8 krş yakıyordu. son hız ise 115 km idi.

    Racer200s : Bi cuval vida diyenlerin tersine söylüyorum. çok iyi motordu. Girip çıkmadığı yer kalmadı. Hatta sattığım arkadaş motoru uçuruyordu. Cross da ben yapmıyorum
    yakıt konusunda 18 krş yakıyordu. Son hız ise 130 km idi.

    GT250R : Kızları hasta eden bir motor. Çok ilgi görüyor. Deli gidiyor ama gittiği gibi durmuyor. Belki benden kaynaklı ama ön kol kaslarıma dehşet ağrı yapıyordu. ivmelenmesi harika bir motor.
    17 lt benzini, 265 km höp diye içiyordu. iki kişi bile çok rahat 150 km kadar çıkıyorduk.

    Xtreme Max : 4 mevsim, Toprak, Çamur, Kum, Kar dere tepe kullandım. Çok harika enduro tadında motosiklettir.
    Belli başlı konulara el atıp çözdükten sonra çok iyi ve ucuz bir motosiklet. Son hızı 110 km. km de 15 krş yakıyor.

    Benden bu kadar şimdilik
    dockerengin bunu beğendi.

  8. #8
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Orta 1 deyken Yamaha DT 125 motorum ilk motosikletimdi. Alanya' daydı ailem o zamanlar, motor taksiden mobilet kiralayarak başladım ilk okul 4. sınıftayken, 5. sınıfta veya orta 1' de Jawa 3,5 kiralardım iyi hatırlıyorum. Sonra Yamaha DT ile tanıştım ve babam baktı üstünden inmiyorum, 1 saat 1 saat kira verecem derken zaten bir motosiklet parası verecem. "Tamam" dedi DT 125 ile başladım.

    DT ile lise 2 ye kadar takıldım, polisten kaçtım, polise yakalandım, macera işte : ). Sene 2000' de 98 model Aprilia RS 125 aldım ve 1 sene kadar kullandım. Sonra araçsız kalmayım diyerekten 2001 / 2002 gibi Aprilia SR 50 aldım. 1 / 2 sene kadar SR 50 kullandım. 2005 ylında Kymco xL 125 aldım ve kesmediği için aynı sene içerisinde YBR 125 aldım. 2007 de YBR 125' i sattım Movie xL 50.000 km de halen duruyor. 2008' de 6 ay kadar FZ6 Fazer kullandım, sahibi değildim arkadaşım askere giderken emanet etmişti.

    2009' da evlendim, 2009' un sonlarında kızım oldu. Motosiklet macerasına bir dönem ara verdim. Tam "artık yenisini alalım" dedik, sol gözüm görüş yeteneğini kaybetti, "sağlık olsun" dedik, bu seferde yürüyemez oldum. Doktorlar "MS sin sen" dediler. 2011 / 2012 gibi tekrardan yürümeye ve görmeye başladım. "Hayat kısa vakit kaybetme Semih" dedim. Gittim Er-5 aldım, problemli bir motosikletti 3.000 tL civarı masraf yaptım. 3-4 hafta önce XCiting 250 aldım ve 2 hafta öncede Er-5 i sattım.

    Şimdi yeni bir motosiklet bakıyorum. Fazer olur, Suzuki Bandit olur v.s v.s. Allah kısmet ederse daha çok farklı 2 teker sürerim : ) ...
    dockerengin ve OsmnDmrl bunu beğendiler.

  9. #9
    albaywolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda Fizy 125
    Alıntı MeTaL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orta 1 deyken Yamaha DT 125 motorum ilk motosikletimdi. Alanya' daydı ailem o zamanlar, motor taksiden mobilet kiralayarak başladım ilk okul 4. sınıftayken, 5. sınıfta veya orta 1' de Jawa 3,5 kiralardım iyi hatırlıyorum. Sonra Yamaha DT ile tanıştım ve babam baktı üstünden inmiyorum, 1 saat 1 saat kira verecem derken zaten bir motosiklet parası verecem. "Tamam" dedi DT 125 ile başladım.

    DT ile lise 2 ye kadar takıldım, polisten kaçtım, polise yakalandım, macera işte : ). Sene 2000' de 98 model Aprilia RS 125 aldım ve 1 sene kadar kullandım. Sonra araçsız kalmayım diyerekten 2001 / 2002 gibi Aprilia SR 50 aldım. 1 / 2 sene kadar SR 50 kullandım. 2005 ylında Kymco xL 125 aldım ve kesmediği için aynı sene içerisinde YBR 125 aldım. 2007 de YBR 125' i sattım Movie xL 50.000 km de halen duruyor. 2008' de 6 ay kadar FZ6 Fazer kullandım, sahibi değildim arkadaşım askere giderken emanet etmişti.

    2009' da evlendim, 2009' un sonlarında kızım oldu. Motosiklet macerasına bir dönem ara verdim. Tam "artık yenisini alalım" dedik, sol gözüm görüş yeteneğini kaybetti, "sağlık olsun" dedik, bu seferde yürüyemez oldum. Doktorlar "MS sin sen" dediler. 2011 / 2012 gibi tekrardan yürümeye ve görmeye başladım. "Hayat kısa vakit kaybetme Semih" dedim. Gittim Er-5 aldım, problemli bir motosikletti 3.000 tL civarı masraf yaptım. 3-4 hafta önce XCiting 250 aldım ve 2 hafta öncede Er-5 i sattım.

    Şimdi yeni bir motosiklet bakıyorum. Fazer olur, Suzuki Bandit olur v.s v.s. Allah kısmet ederse daha çok farklı 2 teker sürerim : ) ...
    Kardeşim tekrar iyileşmiş olmana sevindim. Geçti mi hastalığın?

  10. #10
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    1987 model orjinal Mobiylette hydro 51 (hala garajımda ve faal)
    Jet fadıl modenas 110 yeşil hala tadı damağımda böyle bir cup yok (askerden önce sattım pişmanım)
    2004 burgman 400 Scoterlerin mercedesi yakışıklı gidişi güzel yakıt servis fena
    2006 cbf 150 yakıt rahatlık ideal ama gidiş ıııı ???
    Şimdi ise Cbx 250 Twister Asfalt iyi yol tutuş iyi titreşim eh işte, Hızı tatminkar gücü 24 bg yakıt olarak 4.2 litreleri geçemedim daha memnunum bu klasmanda bu fiyata şu anda en iyilerinden..

  11. #11
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Alıntı albaywolf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim tekrar iyileşmiş olmana sevindim. Geçti mi hastalığın?
    Teşekkürler. MS malesef ki günümüzde çağresi olan bir hastalık değil. En azından ben öyle biliyorum. MS çok ilginç bir hastalık, ölümcül değil süründürüyor : ). Örnek vermek gerekirse ben MS' im ve diyelim ki yürüyemiyorum. Başka bir MS hastası göremiyor, bir diğeri konuşamıyor gibi gibi.

    Yani herkezde farklılıklar gösteriyor. Tabii belli dönemlerde eğer ki sinir stres devam ediyorsa ataklar halinde sizdeki etkisini değiştiriyor. Bir yıl önce görmüyorken ve tam düzelmişken, bir sonraki yıl yürüyemiyorsunuz. Tabii Allah' a şükür ben çok ağır bir atak geçirmedim henüz. Zaten Türkiye' deki en genç MS hastalarından biriyim. 22 yaşımdayken MS olmuşum ama hafif bir atak geçirdiğim için anlamamışım. Bir sonraki atağı 6 sene sonra geçirdim ve o zaman teşhis kondu.

    22 yaşımdayken hastaneye gittiğimde bana "sigarayı bırak" demişlerdi : ). MS le yaşamayı öğrenmek lazım ...

    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    7.Kymco Xciting 250i : Şeytan yine dürttü gittik xciting 250 aldık.Baştan scooteer tarzı beni korkutsa da zamanla diğer vitesli motorlardan pek bi farkı olmadığını anladım.Yol tutuşu , virajalara yatışı falan gayet güzeldi.Hem diğer maxiscooterlar gibi ufak lastikleri yoktu.Bunun lastikler büyüktü.Otomatik vites çok rahatmış.Onu anladım.Amortisörler biraz sertti ancak asfalt dışına çıkmadıkça rahatsız etmiyodu.Aslında tam bir asfalt motoruydu.Oturuş pozisyonu müthiş rahattı.5-6 saat üstünden inmeden gezsem yorulmuyodum.Tek bi kusuru vardı ama o kusur da adamı çileden çıkaracak bir kusurdu.130'da devir kesiciye girer , sanki benzin bitiyomuş gibi teklemeye başlardı.Biraz gaz kısar hızımı düşürmeye çalışırdım.Bu seferde hızım 120'ye düşerdi.Tekrar gaz açtığımda devir kesiciye girer teklemeye başlardı.Son hızda gitmek işkenceydi.Mekanik bir arıza nedeniyle servise bırakmıştım.Motoru almak için gittiğimde daha da bozduklarını gördüm.Garantisi vardı ancak soğuttular beni motordan.1 ay serviste yatmasını bekleyemedim.Sattım kurtuldum.
    Güzel bir XCiting analizi yapmışsınız. Servis ve yedek parça kısımları dışında. Belkide size öyle servis denk gelmiştir.

    Ben yaklaşık 10 senedir Kymco kullanıcısıyım ve motosikletimin hiçbir zaman 3 günden fazla yattığını hatırlamam. Olmayan yedek parçalar bile 3 günde gelirdi. Tabii servisin ilgi, alaka ve ustalıklarıda önemli. Sanıyorum ki size kötü servis denk gelmiş. Motosikletinizin 130 km de kesiciye girdiğini söylemişsiniz, Kymco servisindeki ustamın oğlununda Xciting 250 si var ve o da 140' da kesiciye girdiğini söylemişti bana. Fakat benim motosikletim ne 130' da ne de 140' da kesiciye girmiyor. "Acaba bu kesici çıkartılabiliyor da benimkini eski sahibi çıkartmış olabilir mi" diye düşünmeye başladım : ). Ben genelde Isparta / Antalya arası kullanıyorum XCiting' i ve 2 kişi oluyoruz. Aralarda rampa aşağı bastığımda 150 / 155' i görüyor ve hiç kesiciye denk gelmedim. Zaten düz yolda seyir esnasında 135' in altına hiç düşmüyoruz.

    Fakat sizin o "kesici" dediğiniz olay benim eski Movie xL de var. 120 km/h ı görünce direk kesiciye giriyor ve kesiciye girdiği o esnada boşluğunuza gelse sanırım dengeyi kaybedersiniz ...
    OsmnDmrl bunu beğendi.
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Nisan 2013
    harley 883,ducati 696(yeni alındı gelir umarım ) nc700x,cbf 150,vespa px (cbfle takaslandı),dragstar 1100,z750s,er-5,bmw 1150 ve 1200,eski multistrada,tirumph scrampler(2 ay),speed triple (7 yıl) klx 250 1 ay,vfr 800 2 ay 600 rr 8 gün
    kıldan tüyden mobiletleri saymıyorum çok bindim.Aralarında zevk aldığım harley ve triumph du diğerleri motosiklet değildi.Belki yeni ducati birşeye benzer de triumph havasını alırım.
    Triumph türkiyede bu kadar kazık olmasa alırdım.Parasızlıktanda değil adamlar bariz kazıklıyor bunu yediremiyorum

  13. #13
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    ilk motorum olarak bana bu sevdayı aşılayan yada vesile olan babamın çocuklar kullanır belki diye 15tl ye(1995) aldığı puch maxi otomatik mobilet ile başladım kendisi biraz hurdaydı sağını solunu topladım.çok şey öğretti bana ve bi müddet bindikten sonra 100tl ye bi arkadaşa sattım.artık aşılandıkya burda bir bayide eskiden pejo mobiletler satılırdı bayi bıraktı satışı ve elinde depoda kalmış plaka ruhsat yok 1993 model peugeot 103spx siyah kırmızı jant 0km aldım ne bindim bu motora her yere giderdim kendim hiç sorun çıkarmadı.ardından bir abi beğenmiş bizim pejoyu takas yapalım dedi alman mz 150 lik bir bindim bizim pejodan sonra roket maşallah birazda buna bindik baktık benzin yetişecek gibi değil öğrenciyiz ee herdaim babadan benzin parasımı alıcaz olmadı mz150 yi takaslayıp üste para alaraktan hero puch 3g 3vites aldım bununla baya idare ettim sonra mondialler çıkınca 125kt ilk bayide gördüm ve aldım yaklaşık 10bin kullandıktan sonra bazı sorunlar çıkmaya başladı ve elimden çıkardım ve işe gitgel küçük yer zaten kanuni moped(hero puch lisanslı) 2005model 0km aldım ve 15000km dir halen kullanmaktayım ve yanına birde biraderle uzun yolda kullanırız diye aldığım mondial 125mh drift kattık driftte 5000km oldu maşallah sorun yok yola devam şimdi hedefim 0km cbf150 almak ve artık ne kadar binesek bununla devam etmek

  14. #14
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Mondial 150MR Vulture (8500 KM) - Parasına ve Çin malı oluşuna karşın gayet kaliteli bir motordu en olumsuz yanı haddinden fazla benzin yakmasıydı.

    Hyosung GT650 Comet (14000 KM) - Parasına göre epey bir güçlü motordu lakin sorunları bitmek bilmezdi. Sayesinde epeyce iş öğrendim.

    Honda CB125E (8000 KM) - İyiydi, hoştu, güzeldi ve beyazdı. Süper az yakardı, ama gitmezdi. Yarım Honda kalitesindeydi, Mondial'le aynı kalitedeydi gibi birşey.

    Suzuki VZ800 Intruder M800 (15000 KM) - Epey sevdiğim bir cruiserdı. Az yakardı güzel giderdi. Dragstar ve Shadow gibi kamyon değildi. Spor cruiser oluşundan uzun yolda biraz yorardı. En sevdiğim motorlarımdan biridir.

    Honda CBF1000FA (5500 KM) - İki ay önce sıfır olarak aldım. Gayet keifli ve kaliteli bir motosiklet. Uzun yoldaki sarfiyatı 4.1'lere kadar düşüyor.Rahatlı ve işlevselliği tam bana göre. 30 bini deviririm diye planlıyorum kısmet olursa.

    Sırada Kawasaki VN1700 Custom Voyager olabilir. Hayırlısı bakalım...

  15. #15
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    yamaha bw's 100:scooter deyince ilk aklıma gelen motordur.antalya ve çevresiyle epey özdeşmiştir.2 zamanlı olduğu için çok seri kalkış yapar.ama epey sağlam motordur.yolda kalmaz

    kymco venox 250: çift silindirli şekli şemali yerinde kalıplı yakışıklı titreşimi yok denecek kadar az çok karizma harika 250 cc motor.ülkemizde çok bilinmez ama gerçekten çok iyi v motorlu.ağırlı biraz fazla stock 200 kg çivarı.sattığıma pişman olduğum tek motor yaklaşık 5000 km kullandım

    honda cbr 250r:epey kaliteli bir motor.ama bu motoru alırken ne beklediğiniz önemli benim pek beklentilerimi karşılamadı.egzoz sesi rezaletti.venox farklı bi sınıf olsada venoxun üzerine gitmedi bu.sadece yaklaşık 1000 km kullanıp sattım.herseye ragmen almak isteyene tavsiye ederim

    sym joyride 200i :şuan kullandığım motor.çok büyük bagajı var.hiç topcase takmaya gerek yok.fiyatına göre iyi motor.super değil ama iyi.yokuş performansı yakıt maliyeti ve parca kalitesi iyi.artcı koltugu süper rahat.kesinlikle tavsiye ederim

  16. #16
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    1- 90 model mobylette hydra (bionik gtibi olanlardan) .2005-2008 arası bindim. uğraşmak isteyenlere ve parça bulabilenlere ideal motor.

    2)2006 kanuni windy 125 titreşim- vibrasyon denen şeyi öğrendim. sayesinde motror sohbetlerinde " abi vibrasyonlu motor alınmaz yahu " gibi cümleler kurabiliyorum. motoru güçlüydü ve daha büyükmüş hissi veriyordu. cg motorlarının 250 cc ye kadar modifiye edildiğini bilseydim satmazdım.

    3) ybr 125 2008 . 14 binde 2. el aldım. maşallah elime geçmiş en sorunsuz motor. ama sorun çıkarınca da ufak bir demir veya plastik parçaya 40-50 tl ödemek çok koyuyor. yavaş ve cılız olması dışında problemsiz. büyük motorum olsa bile satmam.

    4 ) hayal motor virago 535 veya enduro tarzı bmw f650 gs ama bu gidişle zor:(

  17. #17
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı KeaSH-07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha bw's 100:scooter deyince ilk aklıma gelen motordur.antalya ve çevresiyle epey özdeşmiştir.2 zamanlı olduğu için çok seri kalkış yapar.ama epey sağlam motordur.yolda kalmaz

    kymco venox 250: çift silindirli şekli şemali yerinde kalıplı yakışıklı titreşimi yok denecek kadar az çok karizma harika 250 cc motor.ülkemizde çok bilinmez ama gerçekten çok iyi v motorlu.ağırlı biraz fazla stock 200 kg çivarı.sattığıma pişman olduğum tek motor yaklaşık 5000 km kullandım

    honda cbr 250r:epey kaliteli bir motor.ama bu motoru alırken ne beklediğiniz önemli benim pek beklentilerimi karşılamadı.egzoz sesi rezaletti.venox farklı bi sınıf olsada venoxun üzerine gitmedi bu.sadece yaklaşık 1000 km kullanıp sattım.herseye ragmen almak isteyene tavsiye ederim

    sym joyride 200i :şuan kullandığım motor.çok büyük bagajı var.hiç topcase takmaya gerek yok.fiyatına göre iyi motor.super değil ama iyi.yokuş performansı yakıt maliyeti ve parca kalitesi iyi.artcı koltugu süper rahat.kesinlikle tavsiye ederim
    10 yaşımda 15 yaşıma kadar peoget 155 1980 model kullandım 2000 li yıllar öncesi iyi yada kötü diyemem mecburiyetten bindim
    o çalındı 2-3 yıl kadarda mobiyette bionik kullandım oda mecburiyetten 18 yaşın kucuktum o yıllarda
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  18. #18
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    Mondial 150 Zat (6000 km) - İlk motorum, ucuz fiyata alınabilecek en iyi Maxi Scooterlardan biriydi ben aldığım zamanlar. Çok az yakardı ve çok konforluydu.

    Hyosung GV250 (10000 km) - İlk vites tecrübemi yaşadığım, çinlilerle japonlar arasında bir kalitesi olan, kategorisinin en çok tercih edileni ve en yüksek performanslı olanıydı. Az gezmedim keratayla.

    Yamaha DragStar 1100 Clasic (15000 km) - İlk aldığımdan itibaren her sürdüğümde daha da hayranı olduğum bir motosikletti. Ara sıra hala fotolarına bakar iç çeker dururum. O kromlar, o ses, o ihtişam, o heybet neydi beeee peehhhhh eve geldiğim aşşağı mahalleden duyulurdu...

    Kawasaki ZX10R (35000 km) - Tarz değiştirip direk U dönüşü yaparak aldığım bir motor. Sürmekten, virajlara yatıp kalkmaktan hala çok keyif alıyorum. Bundan sonra araya bir Hayabusa ya da ZZR 1400 sıkıştırıp daha sonra Touring veya Enduro tarzına geçmeyi planlıyorum...

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @NoMotorNoCry Crf kullanma şansın oldu mu? Fırsatını bulursan denemeni öneririm sele bence gayet başarılı. Hadi onu da beğenmedin ufak bir işlemle daha da rahat hale getirebilirsin.
    CRF daha yeni çıktı.Kullanma şansım hiç olmadı.Ama yakından gördüm.Acayip cılız bir motor.Sanki bisiklet gibi.Yazın belki gezilerde birinden denk getirip bi tur atarım diye düşünüyorum.Geçenlerde bi tane klx250'yi yakından gördüm.Sele yüksekliği beni çok korkutuyodu.Kağıt üzerinde crf ve klx'in 880 mm sele yüksekliği var.Benim transalpin 780 mm olmasına rağmen anca yeterli geliyo.Bi 10 santim daha yüksek sele ile ayaklarım yere değmez , benimde ayaklarımın yere değmediği motorla işim olmaz diyordum.Fakat geçen klx 250'nin üzerine oturdum.Daha oturur oturmaz motor 10 cm aşşağı çöktü.Yani benim transalpin selesiyle aynı yüksekliğe geldi.Dediğiniz gibi sele olayı halledilebilir belki.Acaba lastikler asfaltta nasıl gidiyo.Çok titreşim yaparsa daha asfalta uygun lastiklerle değiştirilebilir belki.Ben şu transalple Çin seddine gidip geleyim.Sonra belki daha ufak motor bakarız

    Alıntı MeTaL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. MS malesef ki günümüzde çağresi olan bir hastalık değil. En azından ben öyle biliyorum. MS çok ilginç bir hastalık, ölümcül değil süründürüyor : ). Örnek vermek gerekirse ben MS' im ve diyelim ki yürüyemiyorum. Başka bir MS hastası göremiyor, bir diğeri konuşamıyor gibi gibi.

    Yani herkezde farklılıklar gösteriyor. Tabii belli dönemlerde eğer ki sinir stres devam ediyorsa ataklar halinde sizdeki etkisini değiştiriyor. Bir yıl önce görmüyorken ve tam düzelmişken, bir sonraki yıl yürüyemiyorsunuz. Tabii Allah' a şükür ben çok ağır bir atak geçirmedim henüz. Zaten Türkiye' deki en genç MS hastalarından biriyim. 22 yaşımdayken MS olmuşum ama hafif bir atak geçirdiğim için anlamamışım. Bir sonraki atağı 6 sene sonra geçirdim ve o zaman teşhis kondu.

    22 yaşımdayken hastaneye gittiğimde bana "sigarayı bırak" demişlerdi : ). MS le yaşamayı öğrenmek lazım ...



    Güzel bir XCiting analizi yapmışsınız. Servis ve yedek parça kısımları dışında. Belkide size öyle servis denk gelmiştir.

    Ben yaklaşık 10 senedir Kymco kullanıcısıyım ve motosikletimin hiçbir zaman 3 günden fazla yattığını hatırlamam. Olmayan yedek parçalar bile 3 günde gelirdi. Tabii servisin ilgi, alaka ve ustalıklarıda önemli. Sanıyorum ki size kötü servis denk gelmiş. Motosikletinizin 130 km de kesiciye girdiğini söylemişsiniz, Kymco servisindeki ustamın oğlununda Xciting 250 si var ve o da 140' da kesiciye girdiğini söylemişti bana. Fakat benim motosikletim ne 130' da ne de 140' da kesiciye girmiyor. "Acaba bu kesici çıkartılabiliyor da benimkini eski sahibi çıkartmış olabilir mi" diye düşünmeye başladım : ). Ben genelde Isparta / Antalya arası kullanıyorum XCiting' i ve 2 kişi oluyoruz. Aralarda rampa aşağı bastığımda 150 / 155' i görüyor ve hiç kesiciye denk gelmedim. Zaten düz yolda seyir esnasında 135' in altına hiç düşmüyoruz.

    Fakat sizin o "kesici" dediğiniz olay benim eski Movie xL de var. 120 km/h ı görünce direk kesiciye giriyor ve kesiciye girdiği o esnada boşluğunuza gelse sanırım dengeyi kaybedersiniz ...
    Çok büyük geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.Sigarayı bırakmışsınızdır inşallah.Ben 1 hafta oldu bırakalı.18 yıllık sigara esaretinden sonra şimdi hayatımın ikinci baharını yaşıyorum resmen.Sırtımdan büyük yük kalktı.Önceden 2-3 kat merdiven çıkınca nefes nefese kalırdım , şimdi koşup , hoplayıp zıplamak geliyo içimden.Hergün yürüyüş , spor yapmaya başladım.

    Servisler konusunda valla haklısınız.Bu malları bana seçipte yolluyolar.Bana motora tövbe ettirdiler resmen.Motoru alakasız bi sorundan dolayı servise bırakıyorum.Almaya gidince bi bakıyorum çat çat ses geliyo motordan.Anasını ağlatmışlar motorun.Krankta mı ne sorun olmuş.Parça merkeze yollanacak.Oradan incelemeye alınacak , sonra talimat gelicek.Gerekli parça gelecek.Allah belanızı versin sizin dedim.Sattım motoru kurtuldum.

  20. #20
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ****
    Hocam sizin TransAlp kaç model?
    "men dakka dukka"


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)