Cbf150'den Gv250'ye geçiş ve ilk izlenimler
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Öncelikle hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.Mutluluk içinde kullanasın.
Önce 17 krş gayet normal gv 250 için,dert etmene gerek yok.
sonra öncam orijinal değil ama güzel gözüküyür bora 125 im için alabilirm.
zincire gelince ben orijinalini 15.000 km dir kullanıyorum,bakımını dikkat edersen en adi zincir bile 10.000 km den aşağı yol yapmaz.
vesselam..
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
Hayırlı Olsun. Darısı benim başıma
-
Evet orjinal lastik pek kaliteli değil ama senin lastikler kötü ve virajlarda iyi değil demen sadece orjinal lastik olmasından değil, 5-6 yaşında orjinal lastikler olmasından kaynaklanıyor. Zaten pek kaliteli olmayan lastikler üzerinden 5-6 yıl geçince çok kötü oluyorlar, değiştirmeni tavsiye ederim. Yakıt olarak 17 kuruş dediğin 3,7 lt/100 km'ye tekabül ediyor. Şehir dışında çok rüzgar yediğini de hesap edersek gayet iyi. Zaten normali 3,5 civarı (3,2-3,7) diyebiliriz. Motoruna sübap ayarı yaptıramazsın çünkü motor üstten çift egzatrikli, ayar yapmak gerekirse sübap fincanlarının altındaki şimlerin değiştirilmesi gerekiyor. Ama zaten bu motorda sübap boşluğu olması ve ayar gerektirmesi ihtimali çok uzak, ayarlanabilir bir parça olmadığı için ayarı da kolay kolay bozulmuyor. Bozulması için şimlerin aşınması gerek, o da o kadar kolay olmuyor. 50.000'de sübap ayarı yapılmayan motor biliyorum mesela.
-
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Evet orjinal lastik pek kaliteli değil ama senin lastikler kötü ve virajlarda iyi değil demen sadece orjinal lastik olmasından değil, 5-6 yaşında orjinal lastikler olmasından kaynaklanıyor. Zaten pek kaliteli olmayan lastikler üzerinden 5-6 yıl geçince çok kötü oluyorlar, değiştirmeni tavsiye ederim. Yakıt olarak 17 kuruş dediğin 3,7 lt/100 km'ye tekabül ediyor. Şehir dışında çok rüzgar yediğini de hesap edersek gayet iyi. Zaten normali 3,5 civarı (3,2-3,7) diyebiliriz. Motoruna sübap ayarı yaptıramazsın çünkü motor üstten çift egzatrikli, ayar yapmak gerekirse sübap fincanlarının altındaki şimlerin değiştirilmesi gerekiyor. Ama zaten bu motorda sübap boşluğu olması ve ayar gerektirmesi ihtimali çok uzak, ayarlanabilir bir parça olmadığı için ayarı da kolay kolay bozulmuyor. Bozulması için şimlerin aşınması gerek, o da o kadar kolay olmuyor. 50.000'de sübap ayarı yapılmayan motor biliyorum mesela.
E o ses ne sesi ki acep?? :/
-
mali_181 adlı üyeden alıntı
E o ses ne sesi ki acep?? :/
Belki de normal bir sestir de sana öyle gelmiştir.
Bu arada zincirin o-ringsiz olması sorun olmaz. Sadece biraz daha sık yağlaman, daha sık germen gerekmesi ve belki jantının daha çok kirlenmesi demek olur. Ömrü biraz kısa olabilir ama zincir yeniyse bitene kadar kullanabilirsin.
-
Mehmet kardeş hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Valla cbf den gv ye geçiş güzel olmuş. 250 cc nin gücü bi ayrıdır bea Hadi hayırlı olsun tekrar
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız inş. Kütahyada kime gösterdin motoru
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
zongoku adlı üyeden alıntı
Mehmet kardeş hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Valla cbf den gv ye geçiş güzel olmuş. 250 cc nin gücü bi ayrıdır bea
Hadi hayırlı olsun tekrar
Eyvallah Bayram
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız inş.
Kütahyada kime gösterdin motoru
Abi emek motormuydu ne öyle birşey eski kasa bi goldwing vardı dükkanda
-
-
hayırlısı olsun, kazasız belasız
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
GV250 bildiğim kadarıyla kategorisinde en güçlü 250cc motor. Yani MCT den yada kanuniden daha performanslı ve sesi hepsinden güzel. Tarzım chopper olsaydı alacağım tek motor GV250 yada GV650 olurdu. Kazasız sürüşler dilerim. Saygılar...
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
-
Mehmet motor parlamış be abi valla maşallah diyimde nazar değmesin kardeşim
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
Hayırlı olsun güle güle kullanın, gayet güzel görünüyor
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
zongoku adlı üyeden alıntı
Mehmet motor parlamış be abi valla maşallah diyimde nazar değmesin kardeşim
Eyvallah kardeşim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullanın, gayet güzel görünüyor
Teşekkürler
-
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)