600RR ve 600F farkı ve 100-0
Reklamlar
-
Arkadaslar merhaba motorla tanısıklıgım eski fakat forumla daha yeni tanıstım. Genc gorunmeme ragmen 30 a yaklastım. Bugune kadar arac satın alırken hep ince eliyip sık dokudum tabiki araç bilgimin olması sebebiyle.
Fakat sonucta prensipler benzesede "motor" dan anladıgım soylenemez. Bugune kadar hep gozume güzel gozukene bindim.
Sımdı 600 cc hacimli bir motora binebilecek fiziki ve ruhsal yeterliliğe sahip olduguma inanıyorum. Benim gibi hafta sonu gezmelere vs yerlere motorumla gidiyim deseydiniz acaba Honda 600rr mı yoksa 600 F mi alırdınız. Her ikisinide kullanmış arkadaş varmı acaba? Ayrıca beni 0-100 den ziyade 100-0 ilgilendiriyor ve ayrıca şehir kullanım kolaylıgı.
Kısmet olursa fuar zamanı alacagım
Allah hepinize kazasız belasız sürüşler nasip etsin
Reklamlar
-
600 f şehir içi kullanımda daha rahattır..0..100 ü düşünmüyosan f serisi sana uyar.şimdiden hayırlı olsunn
-
600F, 600RR ve 1000RR kullandım. Şu anda bir 600FS, bir tane de 1000RR'ım var. 600F çok rahat ve çok güzel bir motordur. Denildiği gibi şehir içinde 600RR'a göre çok daha rahattır. Hızlanmasını da hiç merak etme 600RR'dan kötü değil. İki motor arasındaki performans farkı sürücü deneyimiyle rahatlıkla ekarte edilebiliyor. İsmail'e (leto) sorabilirsin Frenaj tamamen sana bağlı. Ne kadar iyi kullanıyorsan her ikisinde de aynı performansı alırsın. Ama frenaja kafayı takıksan, 200-300 milyona çelik sisteme geçebilirsin. Biraz daha fazla paraya da diskleri değiştirebilirsin. Ama 600RR da çok güzel bir makina. Bu tamamen senin tercihine ve beğenine kalmış birşey.
Bu arada elimde çok temiz, kazasız 2002 model 600F Sport var. 600F ile 600RR arası bir makina. Anasayfada sağ tarafta resimlerini görebilirsin.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Cidden Boy'un motoru güzel, param olsa ben alacam
-
Zaten 0 100 lerinin bir farkı yok fark son süratlerinde.
Ne Mutlu Turkum Diyene...
2003-2005 NX4 FALCON
2006 CBF600S ABS
-
@nx4_falcon
Zaten 0 100 lerinin bir farkı yok fark son süratlerinde.
Son süratte de fark yok. Ben 600FS te 265km/h gördüm, 270km/h denemedim ama yapar. 600RR'ın da 270km/h yi geçeceğini düşünmüyorum. Motor belli devirlerde farklılık gösteriyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
arkadaşlar bende yeni motor sever olarak sizden tafsiyelerinizi bekliyorum!! kafamdaki motor aslında 600rr dı ama bir çok kişiye göre iki kişilik kulanımlarda 600f ve şeihir içi daha iyimişşş veya bu iki model dışında bana tafsiye edebileceğiniz model varmıdır?? bide fiyat konusunda aynı düzeyde olabilecek modeler daha iyiy olur!!
-
270km görüyor 600f merak etme
-
kazasız belasız sürüşlere
umarım dostum bu özellikler sana yardımcı olur ama bence 600 RR şimdiden hayırlı olsun artık gerisi sana kalmış..
600 F'İN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
__________________________________________________ ________
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Kırmızı
FİYATI 13.840 YTL
600 RR'IN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
__________________________________________________ ____________
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı & strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 117 hp / 13.000 dak/dev
Max tork (Nm @ dev/dak) 66 Nm / 11000dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2010 x 690 x 1115
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1395
Sele yüksekliği (mm) 820
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
Arka Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 163 kg
Renk Seçenekleri Kırmızı, Siyah, Mavi
FİYATI 16.200 YTL
I'll Sleep When I'm Dead...!
-
honda 600RR-600F
merhabalar su an elimde tiger 250 var.racing almak istiyorum(2.el) aklımda honda var fakat araşırma yaparken 600rr-f arasında fiyat farkı var acaba kullanım yada güç.tork değerlerindeki fark cokmu ciddi? biraz daha kendimi sıkıp rr mı almalımıyım?şimdiden yardımınız için teşekkürler..
-
aralarındaki performans farkı fiyat farkından daha şaşkınlık verici cbr 600 f zaten her ne kadar racing olarak gecsede piyasada o bir spor touring bence
zaten aks mesafesi,ters çatal olmayısı bunun en büyük ispatı kötümü asla ama sen tam bir racinge binmek istiyorsan alman gereken motor cbr 600 rr ve ya emsalleri.ama cbr 600 rr ın ılk cıkan modellerındede ters catal olayı yoktur.onlarda cbr 600 f gibi teleskopik çatalldır.ama sylede bir durum var ıkıncı el alacaksan ben derimki cbr 600 f al sonucta yarıslara katılmak gibi bir nıyetın yoksa performans senı oldukca tatmın eder ve cbr 600 rr oranla daha az km li ve yuksek modellı motosıklete bınerek satarken daha az zarar etmiş olursun.zaten cbr 600 rr da alsan cbr 600 f de alsan aralarındakı fark senın tatmınsızlıgıne neden olmaz sen cbr 600 f al kafan rahat olsun
-
abi şehir içinde gezmelere vs. yere gitceksen 600 f derim.600 rr dan daha rahat olduğunu kuzenimden duydum ama hız arıyosan ve de ikisi arasında tercih yapacaksan 600RR.şimdiden istediğin motoru alman dilekleriyle...
-
sanırım kararımı verdim
teşekkürler şuan kafamda 600f oluştu çok fazla hız aramıyorum çoğunluk şehiriçinde kullanıcam motoru racing keyfinide yaşamak istiyorum tabi ama sonuçta yarışmayacağım msj atan arkadaşlara çok teşekkürler...
-
600RR derim 600F alıp 600RR geçmek isteyebilirsin ama 600RR alırsan 1000RR geçersin ) hayırlısı olsun şimdiden..
[B]All this pain is an illusion[/B]
-
Cbr 600 F& 600 Rr
cbr 600 rr
teknik özellikler
CBR 600 RR TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor...................................Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc)......................599
Silindir çapı & strok (mm)............67 x 42.5
Sıkıştırma oranı........................12 : 1
Yakıt sistemi...........................PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak)..............117 / 13.000
Max tork (Nm @ dev/dak)............66 / 11000
Ateşleme................................Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma...............................Elektrikl i
Şanzıman................................6 vites
Güç Aktarımı...........................O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)................2010 x 690 x 1115
Tekerlekler arası mesafe (mm)......1395
Sele yüksekliği (mm)..................820
Yerden açıklık (mm)...................130
Yakıt kapasitesi (litre)................18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler..Ön........................3 kollu alüminyum döküm
.............Arka........................3 kollu alüminyum döküm
Lastikler....Ön.........................120 / 70 ZR17 M/C (58W)
.............Arka........................180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon..Ön.......................41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
.............Arka........................Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler......Ön.........................Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
.............Arka........................Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık...................................163 kg
Renk seçenekleri.......................Siyah, Kırmızı, Turuncu, Movistar
---------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
CBR 600 F
MOTOR- Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli , Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 599 , 599
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 67x42,5 , 67x42,5
SIKIŞTIRMA ORANI 12:1 , 12:1
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik) , PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik)
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 109hp/ 12500 dev/dak , 109hp/ 12500 dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 63Nm / 10000 dev/ dak , 63Nm / 10000 dev/ dak
ATEŞLEME Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü , Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü
ÇALIŞTIRMA elektrikli , elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites , 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-ringli zincirli , O-ringli zincirli
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2065x685x1135 , 2065x685x1135
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1390 , 1390
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 805 , 805
YERDEN AÇIKLIK(mm) 135 , 135
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 18(3,5 lt rezerv dahil) , 18(3,5 lt rezerv dahil)
TEKERLEKLER Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm , Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W) , Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W)
AĞIRLIK 171 kg , 171 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gri,Siyah ,Kırmızı , Gri,Siyah ,Kırmızı
-
Yardım edilecek bişey görmedim ben. Sen bize yardım etsende arama yapmadan topic açmasan çocuğum,evladım...
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
tamamıyla sport bi sürüş keyfi istiyosan rr derim ama hem güçlü olsun hemde oturuş pozisyonu biraz daha rahat olsun diyorsan f diyorum SAYGILAR
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
-
İso arkadaşımız 15 yaşında.. Hayal dünyası oldukça geniş yani. Kilitlenen topiğinde fazerlar - f650 ler vardı şimdi de 600 rr..
Okulun yok mu çocuğum senin..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
tubis adlı üyeden alıntı
İso arkadaşımız 15 yaşında.. Hayal dünyası oldukça geniş yani.
Kilitlenen topiğinde fazerlar - f650 ler vardı şimdi de 600 rr..
Okulun yok mu çocuğum senin..
BAK KÖR DEĞİLSEN YAŞ 17 YAZIOR HEM BU ARADA SENDEN BANA NE AĞZIMI AÇTIRACAKSIN BANLANACAĞIMMM BENİM HAKKIMDA BİRŞEY YAZMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler